старт прийому заявок
ПРО ПРЕМІЮ
Київ, Україна
Коли?
UCXЕ'25
Дедлайн прийому заявок 14 лютого 2025
Для кого?
CX-департаменти, відділи та керівники, відповідальні за розвиток клієнтського досвіду
Ukrainian CX Excellence (UCXE) — Всеукраїнська Премія за найкращий клієнтський досвід, яка визначає особливі досягнення компаній у впровадженні кращих СХ-практик та ефективних кейсів клієнтоцентричності.
Мета Премії — надати визнання зусиллям команд, відповідальним за клієнтський досвід в компаніях, та експертам, які допомагають будувати взірцевий сучасний СХ в Україні та за її межами.
І завдяки довготривалій мотивації побачити нові горизонти покращення споживчого досвіду, сфокусувати увагу на важливості СХ-експертизи.
Де?
Деталі
ПЕРЕВАГИ ДЛЯ КОМПАНІЙ-УЧАСНИЦЬ
  • СПРАВЕДЛИВА ОЦІНКА
    Участь в UKRAINIAN CX EXCELLENCE надає можливість отримати об'єктивну оцінку вашої роботи над CX-проєктами та заявити себе як про команду, що будує клієнтоцентричний бізнес і створює клієнтський досвід майбутнього.
    До Експертної ради Премії запрошені висококваліфіковані фахівці, експерти-практики, які готові оцінити ваші досягнення за найвищими галузевими стандартами
  • АНАЛІЗ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ
    UCXE'2025 допоможе вам проаналізувати свій шлях роботи над СХ-проєктами, оцінити досягнуті результати та визначити подальший напрямок дій, які щодня реалізує ваша команда, безперервно працюючи над покращенням клієнтського досвіду, проводячи модернізацію процесів та пошук нових рішень CX-вдосконалення
  • BRAND AWARENESS компанії
    Участь в UCXE'2025 надає можливість продемонструвати поточним і потенційним клієнтам, співробітникам, партнерам та конкурентам ваші унікальні досягнення у налаштуванні та розвитку клієнтського досвіду. Ваші результати будуть визнані та оцінені професійною спільнотою
  • КОМАНДНЕ СВЯТКУВАННЯ Досягнень
    Святкуйте досягнення вашої команди — вихід у фінал або перемогу в номінації на урочистій церемонії нагородження. Крім цього, отримайте безцінний досвід CX-розвитку, переймаючи найкращі практики провідних компаній з різних галузей
ВАРТІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ
вартість організаційного внеску
₴ 15 000
для ЗАЯВКИ НА НОМІНАЦІЮ
для фіналістів
Залишилось кілька питань? Ми радо допоможемо вирішити їх - заповніть заявку і наш менеджер звʼяжеться з вами
1. Повний організаційний супровід від вибору номінації до онлайн-захисту.
2. Зворотній зв'язок від експертів щодо поданих кейсів.
3. Доступ до онлайн-захисту проєктів усіх номінантів.
4. Квиток на церемонію нагородження фіналістів та переможців Премії (кількість номінацій = кількості квитків на офлайн-церемонію).
Для учасників, які подають заявку на декілька номінацій, передбачено знижку

за одну номінацію
₴ 46 000
за участь
від 2-х номінацій
-10%
за участь
від 4-х номінацій
-20%
ШЛЯХ НОМІНАНТА
1 жовтня 2024
1 жовтня 2024
ПОЧАТОК ПРИЙОМУ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ В UKRAINIAN CX EXCELLENCE
  1. Ознайомтеся з номінаціями та умовами участі.
  2. Оберіть номінації та заповніть заявку через форму "Подати заявку".
  3. Отримайте підтвердження від організаторів із подальшими інструкціями.
  4. Сплатіть організаційний внесок за участь за сформованим рахунком.
  5. Отримайте та заповніть анкету номінанта.
  6. Отримайте шаблон для написання есе та пам’ятку з критеріями оцінки кейсу.
14 ЛЮТОГО 2025
14 ЛЮТОГО 2025
ДЕДЛАЙН прийомУ заявок ТА СПЛАТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ
14 БЕРЕЗНЯ 2025
14 БЕРЕЗНЯ 2025
ДЕДЛАЙН ПРИЙОМУ письмових есе ДЛЯ ОЦІНКИ Експертною радою
17 березня
15 ТРАВНЯ 2025
17 березня
15 ТРАВНЯ 2025
Оцінка письмових есе Експертною радою
5-6 червня 2025
5-6 червня 2025
Онлайн-захист презентацій проєктів перед Експертною радою
20 ЧЕРВНЯ 2025
20 ЧЕРВНЯ 2025
Церемонія нагородження фіналістів та переможців UKRAINIAN CX EXCELLENCE'2025
ЕКСПЕРТНА РАДА ПРЕМІЇ
Бажаєте приєднатись до Експертної ради? Заповнюйте анкету та ставайте частиною спільноти єдиної в Україні Премії з клієнтського досвіду
Тетяна Дубова
Заступниця директора департаменту роздрібного бізнесу в АТ Ощадбанк, відповідальна за клієнтський досвід. 6 000 000 клієнтів, а також за ефективність та організацію продажів у відділеннях. Більше 20 років працює в рітейлі, банк Надра, UniCredit Group, Альфа Банк, Універсал Банк, і звісно ОЩАД, була залучена у 2014 році до створення стратегії модернізації державного банку. Розробила та впровадила проекти кредитування, залучення пасивів, впровадила модель управління клієнтським досвідом, проекти ефективності відділень, розробка та впровадження стандартів роботи відділень та проекти оптимізації і трансформації процесів банку. Має досвід роботи з великими даними, та досвід кризис менеджменту. Водночас Ініціатор та менеджер проекту МОЯ Безбарєрність, розробка та впровадження стратегії інклюзивно привітного банку.
Анна Бойцова
Associate Director for Experience Consulting в EPAM Systems. Експерт із управління клієнтським досвідом, сервіс-дизайнер. Єдиний в Україні фахівець з сертифікацією Certified Customer Experience Professional (CCXP), член міжнародної асоціації Customer Experience Professionals Association (США). Суддя міжнародних премій з клієнтського досвіду ECXA (European CX Awards), iCXA (International CX Awards), Customer Centricity World Series. Спеціалізується у проектах з трансформації клієнтського досвіду і створення комплексних систем управління досвідом. Має багаторічний досвід в СХ-проектах в рітейлі, e-commerce, b2b, банкінгу як в Україні, так і в країнах Європи і США.

Марина Березюк
Head of Digital-CRM ГК Нова пошта. Має 15 років досвіду управління клієнтським сервісом. Провела діджиталізацію системи клієнтського сервісу в METRO Cash & Carry, керувала напрямами клієнтського сервісу та клієнтського маркетингу в Yves Rocher. Впровадила CRM-систему й мотиваційну програму для Альфа-Банк Україна. Розробила і впровадила стандарти обслуговування клієнтів і систему моніторингу якості клієнтського центру для life:).
Олена Цисар
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).
Олена Коротонова
Керуюча партнерка IDNT. У маркетингу понад 17 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, зокрема креативним бюро "САХАР", MR.WOLF brand-management company, працювала як аккаунт-директорка у відомих мережевих агентствах Saatchi&Saatchi та TBWA/AVA.

Здійснювала стратегічне планування, курування проєктів для таких клієнтів, як Credit Agricole, "Банк Форум" Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, "Оранта", АВК, "Хлібний Дар", Totoya, Lexus, Scania тощо.
В IDNT, компанії, яка спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень, відповідає за маркетингові аспекти проєктів, розвиток бізнесу та освітні програми.
Наталія Шматько
Консультант, сервіс дизайнер Lanka.CX. Ex-Сustomer Experience Officer мережі кінотеатрів Multiplex. Кожен елемент системи клієнтського досвіду вона особисто впроваджувала в успішних українських компаніях. Побудувала систему клієнтського досвіду в банку, запустити контакт-центр, розробити і впровадити стандарти обслуговування, очолити операційний підрозділ - їй все до снаги.


Микола Чумак
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в стратегіях для ритейлу. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок.

Компанія виконувала сотні проєктів для лідерів різних сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Нова Пошта, Rozetka, Comfy, Foxtrot, МХП, EVA, Auchan, Metro, Carlsberg, Caparol, Kyivstar, Samsung, Honor, Ощадбанк, ПУМБ, OTP Bank, Credit Agricole, Raiffeisen Bank та ін.

Олена Тараненко
Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій. Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи "Тінь", який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.

До "Тіні" очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар". Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.

Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій. Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
Анна Гришина
Директорка з маркетингу компанії "РУШ" (EVA та EVA.UA). В управлінні Анни: бренд EVA, представлений офлайн (лінія магазинів EVA, б'юті-формат EVA beauty lab) та онлайн (інтернет-магазин EVA.UA); маркетинг власних торговельних марок (51 бренд).

В маркетингу та рекламі — понад 20 років.

Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров'я. Понад 8 млн людей є користувачами програми лояльності "EVA МОЗАЇКА". Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards "Вибір споживача". Від 2019 року мережа утримує звання "Ритейлер року в drogerie" від Ukrainian Retail Association. Товари власних торговельних марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

Маркетинг-освіту здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права, а також у Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).


Катерина Огуряєва
Директорка з маркетингу "Сільпо". Фахівчиня з двадцятирічним досвідом управління маркетингом в найбільших продуктових мережах країни. 4 роки очолює маркетинг "Сільпо", де відповідає за стратегію розвитку бренду, комунікацію, створення унікальних дизайнерських концептів магазинів, а також магію і фан у досвіді Гостей. Сертифікований експерт з економіки вражень. Кейси з досвіду Гостя, створені командою під керівництвом Катерини, увійшли у світовий бестселер "Економіка вражень" Джозефа Пайна і Джеймса Гілмора.

"Сільпо" входить у ТОП-10 найефективніших брендів Європи за рейтингом Effie Awards Europe -2021, а також є найефективнішим брендом України з 7 нагородами Effie Awards. Дизайни інтер'єрів "Сільпо" вже шість років поспіль визнано найкращими інноваційними дизайнами європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine (ESM).

Валерія Толочина
Маркетинг-директорка MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.

З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.
Олена Полікарчик
Українська підприємниця, власниця компаній, які працюють на ринку стоматологічних продуктів. Заснувала та очолює компанію WHITE Dental Group, ексклюзивного постачальника імплантів Straumann. Ідеолог масштабних івентів для стоматологічної галузі: Impulse online, Neo Event та «Стоматологія: складний вибір сьогодення».

У квітні 2022 року Олена заснувала БФ Dental Help UA, який об'єднує українських лікарів-стоматологів у їх прагненні відновлювати стоматологічне здоров'я військовим. На сьогодні за підтримки фонду 300 провідних стоматологічних клінік України безкоштовно пролікували понад 1200 захисників. Олена Полікарчик є автором провідних бізнес-видань, пише на тему новітніх викликів для власників бізнесу. Мешкає на дві країни – Україна та Франція, виховує двох дітей.
Ігор Сироватко
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії, який складається з двох відділів: B2B Unit та Customer Support з понад 200 співробітниками у команді. Є сертифікованим COPC Implementation Leader. Протягом 10 років працював у банківській сфері. На позиції керівника департаменту B2B Unit вибудував ефективні бізнес-процеси та сильну команду, що забезпечує персональну підтримку МСБ та професійних продавців, які ведуть свій бізнес на платформі OLX.
Сергій Шапіренко

CEO, засновник та співвласник Revisior - платформи Revizion з комплексного вимірювання та підвищення якості сервісу. Клієнти: Burger King, Intertop, Watsons, Люксоптика, і Нова пошта. У 2018 році спільно з партнером заснував компанію, що почала свій шлях у місті Житомир. Наразі компанія має представництво у Польщі, залучено близько $200,000 equity free грантів. Revisior потравив у першу 20 серед стартапів світу та пройшов акселерацію у UC Berkeley's SkyDeck Program.

Спікер спеціалізованих конференцій із сервісу. Наразі допомагає покращувати свій сервіс таким клієнтам, як Burger King, New Balance, Pandora, Epicenter, Intertop, Luxoptika, Watsons, Ukrpost, Puzata Khata, La Famiglia group та іншим компаніям.
Тетяна Василенко
Керує департаментом клієнтської лояльності в COMFY. В зоні відповідальності - управління контакт-центром, розвиток програми лояльності, дослідження клієнтів та пошук інсайтів.

Тетяна працює в COMFY більше 15 років, стояла у витоків побудови напрямку CRM, впроваджувала програму для постійних клієнтів, систему моніторінгу NPS, CSI, розвивала перші сервіс-дизайн проекти.

Найбільшим пріоритетом зараз є побудова цілісної системи, де збір та робота з даними допомагає автоматизувати доставку персональних пропозицій міліонам клієнтів COMFY.

Артур Лупашко
Генеральний директор і засновник мережі готелів Ribas Hotels Group.

Здобув ступінь магістра з відзнакою (червоний диплом) в Одеській державній академії будівництва та архітектури. Навчаючись на другому курсі академії, почав займатися приватною підприємницькою діяльністю у сфері будівельно-ремонтних робіт. У 2014 році відкрив перший міні готель Ribas Aparthotel в Одесі.

У квітні 2015 року відкрив офіс керуючої компанії Ribas Hotels Group в Одесі. На початок 2022 року в портфелі компанії 26 готельних об'єктів на 1115 номерів. З 2021 року Лупашко є ведучим Youtube-каналу «Артур Лупашко | Ribas», де ділиться досвідом ведення готельного бізнесу, а також бере інтерв'ю у власників та топ-менеджерів готелів України. Є співзасновником організації Ukrainian Hotel & Resort Association, учасником громадської організації «Одеський діловий клуб» та ментором в бізнес-клубі Board. Автор книги "Більше, ніж сервіс".с спікера
Олег-Жан Даскалу
Chief Experience Officer (CXO), Алло. У компанії Алло з 2014 року. У 2018 році був призначений Customer Experience Officer (CXO) / директором Департаменту Управління Клієнтським Досвідом.

У 2015 році разом з командою Алло впровадив проєкт Net Promoter Score. Маркетингові навички та знання за багато років роботи в цій галузі дозволяють Олегу-Жану впроваджувати й інші методологічні підходи для вивчення зовнішніх клієнтів.
Із задоволенням проводить необхідні маркетингові дослідження - досвід і знання дозволяють, і таким чином набагато легше пов'язати клієнтський досвід, клієнтський шлях з вимогами бізнесу в розвитку.
Надія Хохлова
Сертифікована експертка з дизайн мислення D_standart coach. Сервіс дизайнерка в ПриватБанку. Senior Expirienc concultant мережі клінік репродуктивної медицини (Україна). Партнер Всесвітнього Альянсу з Дизайн Мислення GDTA. Спеціалізується на впроваджені в організаціях людиноцентричних технологій, розвитку компетенцій керівників та команд, створенні busines agility. Успішний досвід упродовж 15 років в керуванні клієнтським досвідом стандартами сервісу та продажами послуг в преміальному сегменті. Експертка-практик в проведенні якісних досліджень, аналіз процесів та впровадження змін в підрозділах, командах, продуктах компаній-замовників.
Тетяна Василенко
Керує департаментом клієнтської лояльності в COMFY. В зоні відповідальності - управління контакт-центром, розвиток програми лояльності, дослідження клієнтів та пошук інсайтів.

Тетяна працює в COMFY більше 15 років, стояла у витоків побудови напрямку CRM, впроваджувала програму для постійних клієнтів, систему моніторінгу NPS, CSI, розвивала перші сервіс-дизайн проекти.

Найбільшим пріоритетом зараз є побудова цілісної системи, де збір та робота з даними допомагає автоматизувати доставку персональних пропозицій міліонам клієнтів COMFY.
Тетяна Петруха
Викладачка бізнес-школи УКУ (LvBS), сертифікована тренерка та консультантка Service Quality Institute (SQI)". Досвід роботи з командами мережі 5-зіркових готелів InterContinental Hotels Group. Її клієнтами також стали VISA, Multiplex, Bassano, Milk Bar, Done, La Famiglia, Guzema Jewelry, Kachorovska та багато інших.
Оксана Белан
СХ-експертка. У 2019 започаткувала і очолила розробку IT-платформи EMPLS. Разом із цим створила десятки навчальних програм, досліджувала Learning Journey Map та провела ряд оцінок компетенцій та вимірювань залученості персоналу.

З 2016 супроводжувала консалтингові проекти з побудови та аналізу показників сервісу: розробка та впровадження стандартів, навчання та оцінка співробітників. За цей час створила 750+ документів інструментарію, провела 200+ досліджень і промодерувала 50+ інтерв'ю для пошуку сервісних атрибутів.
Наталя Тоцька
Керівниця агенції Customer Service, допомагає українським та міжнародним бізнесам керувати клієнтським досвідом як в b2b, так і в b2c. Від побудови сервісної стратегії до впровадження та вимірювання KPI. Спеціалізується на управлінні клієнтським досвідом та дослідженнях задоволеності внутрішніх та зовнішніх клієнтів по методології згідно ISO 9001-2015. Розвиває культуру клієнтоорієнтованості на українському ринку протягом 15-ти років, авторка та ведуча навальних програм, активно передає практичний досвід як на власній платформі агенції, так і в бізнес-школах.
Катерина Гордієнко
Vice President of Customer Success в YouScan - платформи з моніторингу соціальних медіа на базі ШІ технологій, яка допомагає компаніям аналізувати думки споживачів, знаходити нові ідеї та керувати репутацією бренду.
12 років досвіду роботи з клієнтами в регіонах Східної та Центральної Європи, Латинської Америки, США. Впровадила стратегію зі зростання доходу через утримання та розвиток існуючих клієнтів у B2B SaaS. Досягнення: показник утримання чистого доходу (NRR) понад 100%, показник задоволеності клієнтів (CSAT) 100% та показник лояльності клієнтів (NPS) 70. Автор блогу CS українською, засновниця спільноти CS українською.
Оксана Приходько
CEO Асоціації рітейлерів України (RAU). Більше 7 років очолює асоціацію, до складу якої входять близько 100 провідних українських та міжнародних роздрібних мереж. Серед членів RAU - Епіцентр, АТБ, Сільпо, Comfy, EVA, Аврора, Adidas, KFC, Puma, Аптека АНЦ, Антошка, WOG та багато ін.
Оксана є продюсером та ведучою професійного бізнес YouTube-каналу «За рамками рітейлу». Також має 15 років досвіду в сфері маркетингу, івент-менеджменту та управлінні проєктами. Закінчила програму CEO Development Program від kmbs
Ірина Примак
СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!'. Universum Certified Employer Branding Professional, СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!' Про себе каже: «Я роблю так, щоб люди любили свої компанії, а компанії любили своїх людей». Консультант з брендингу роботодавців з понад 8-річним досвідом в HR і 18-річним досвідом у маркетингу. Пройшла навчання в Employer Branding Academy (Stockholm).

Працювала з ОККО, МХП, Ельдорадо, Укренерго, Mondelez International, ЦУМ Київ. Співорганізатор конференції HR Marketing & Employer Branding Conference в Україні. Фіналіст Премії HR-influencer 2023 від Асоціації HR PRO. Створила найбільшу в Facebook тематичну спільноту «Маркетинг для HR» (понад 8000 учасників). В Telegram веде експертний канал Бренд роботодавця. PROкачка (близько 1000 читачів). Автор і тренер онлайн курсу Бренд роботодавця. Інтенсивна PROкачка. Здобула 4 вищі освіти: іноземна філологія, економіка підприємства, маркетинг і практична психологія.
Ольга Прохоренко
HR менторка, консультантка, консультантка з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор, мотиваційний спікер, бізнес-тренер.
Вікторія Скорбота
Бізнес-партнерка DTA, директорка з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™ в Україні. Понад 15 років Вікторія працює над покращенням сервісу та розвитком сфери клієнтського досвіду в Україні та за її межами.

Під керівництвом Вікторії компанія провела понад 600 маркетингових та соціологічних досліджень в різних галузях (медицина, банки, телеком, рітейл, FMCG та інші), а портфель компанії виріс до 14 продуктів.HR менторка, консультантка, консультантка з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор, мотиваційний спікер, бізнес-тренер.
Анастасія Деркач
Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
Ірина Величко
Консультантка з побудови та оптимізації контактних центрів (call-centers), співвласниця аутсорсингового КЦ Simply Contact.
Співзасновниця та перша президентка Всеукраїнської Асоціації контактних Центрів (ВАКЦ). Членкиня журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.
Злата Тягунова
Кар'єрна та HR консультантка, HR Treadwatcher, бізнес-тренерка. PhD з менеджменту, авторка курсу «Сервіс-менеджмент» для магістрів з Бізнес-адміністрування. В управлінському консалтингу з 2016 року. Дослідниця взаємоз'язку CX та досвіду співробітників, їх впливу на ефективність бізнесу.
Ірина Моржова
Експертка з розробки та впровадження стратегії організації, моделювання, трансформації за цінностями, коучингу, HR консалтингу. СМС, сертифікована консультантка з управління (за міжнародним амстердамським стандартом, 2012. Сертифікована коучиня-консультантка в організаціях

WAPP, Wiesbaden Academy of Psychotherapy, WIAP, Germany. Екзистенційна коучиня перших осіб, соціальна підприємиця (Сo-founder Urban Space 50. Сертифікована фахівчиня з корпоративного управління

UСGA, INSEAD. Сертифікована аналітикиня EQ, CPBA, CPVA, CPTA HD, DISC(аналіз ціннісних мотивацій, компетенцій, поведінки, емоційного інтелекту)

Експертка з бізнес-моделювання (Business Modeling,Inc)

Ольга Катющенко
Операційна директорка двох дивізіонів в медіа холдингу Starlight Media - Production та Digital. Займається побудовою та автоматизацією бізнес-процесів, відповідає за пошук ефективних оптимізаційних рішень, опікується новими розробками та впровадженням інновацій. Керує сервісними службами дивізіону Production, що дало поштовх в набутті компетенцій щодо покращення клієнтського досвіду, формування клієнтоорієнтованості та розвитку сервісної культури.
Людмила Каплій
HRD в AB Games, HR-Influencer, бізнес тренерка та ігропрактикиня, кризова психологиня, травматерапевтка в навчанні, членкиня Правління Асоціації кар'єрних консультантів України

Більше 15 років у HR-сфері з експертизою досвіду роботи в ІТ сфері, девелоперський сегмент (будівництво) та фінансові інституції – банк та страхова компанія

Пройшла шлях від cтажера відділу персоналу до позиції C-level в компанії.

- авторка власних ігор «PowerBank Ресурсності» та «Лабіринт комунікацій»

- провела дослідження та аналіз заробітних плат в HR-сфері серед +/- 600 респондентів

- переможець премії HR Pro Award у категорії "HR Influencer", спікерка на HR-івентах

- знаю «механізм» тонкощів HR-роботи як у великому холдингу, так і у невеликій компанії до 100 осіб

- активна дослідниця, учасниця групи дієвців щодо трансформаційних змін у нашій країні U. Hub Ukraine
Олена Асланова
Директорка департаменту управління проектами в мережі супермаркетів "Варус".

20 років досвіду в управлінні змінами.

Серед компеиенцій: організація проектного управління в компанії, розробка стратегії, впровадження нових форматів магазинів та клієнтського шлях, трансформація компаній: оргструктура, цінності, мотиваційна система, командний та особистий коучинг керівників, оцінка персоналу та особисті плани розвитку, розробка стратегії бренду.
Олег Балакін
Консультант з клієнтського досвіду. Працює в Lanka.CX останні 5 років.

Реалізував бізнес- і навчальні проекти в банківській, рітейл-, телеком-, гуманітарній/НКО сферах. В 2023 році приділив багато часу дослідженню життя українських біженців у Східній Європі. До 2019 реалізував численні комунікаційні проекти з провідними бізнесами, працюючи в рекламних агенціях і на стороні клієнта.
Людмила Воронецька
Керівниця напрямку клієнтського сервісу найбільшої омніканальної мережі електроніки і побутової техніки "Фокстрот".

Спеціалізація – побудова сервісної стратегії розвитку компанії із використанням системи навчання, досліджень та заміру рівня лояльності та задоволеності клієнтів.

Понад 10 років працювала у банківській сфері, очолювала напрямок CX у Ощадбанку.

Створила еко-систему управління клієнтським досвідом із впливом на процеси/продукти компанії, як результат – зниження на понад 20% системних та ресурсних проблем в обслуговуванні клієнтів банку. Популяризаторка принципів безбар'єрності в Україні із досвідом реалізації інклюзивних

рішень у бізнес стратегії компаній.
КИРИЛО ЄЖОВ
Директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна". Домейн лідер у сфері СХ. Соціолог за освітою, працює у сфері маркетингових досліджень понад 15 років. За цей час встиг попрацювати як на операційному, так і на клієнтському напрямку дослідницького бізнесу, має досвід якісних та кількісних типів досліджень, а також медійних технометричних вимірювань.

Як Директор з розвитку бізнесу займається залученням нових клієнтів, розширенням продуктового портфоліо "Кантар Україна" та поширенням ліцензованих рішень групи Кантар. Має досвід роботи у багатьох сферах, зокрема: фінанси, телеком, агро, е-комерс, авто. У маркетингу особливе захоплення викликають напрямки СХ та стратегічної розбудови брендів.
ОЛЕКСІЙ ФІЛАНОВСЬКИЙ
Власник маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Перед тим, як розпочати власну справу, він близько 20 років розбудовував маркетинг в українських компаніях, що працюють на різних ринках. Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів.Олексій створив сім маркетингових команд для компаній середнього та великого бізнесу, в яких працював у якості маркетинг-директора.

Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як "Прайм", "Істина", "Природне джерело", "Сніжна панда", Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування на почалося стрімке зростання таких брендів, як "Біленька", Revo, Shake, Prom, "Фокстрот". Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі». У Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів» та «Маркетинг для бізнесу».
Галина Бражинська
Керівниця відділу клієнтського досвіду «Ковальська». Займається клієнтським сервісом і дослідженням та покращенням клієнтського досвіду вже майже 20 років. Починала працювати з клієнтами B2C, B2B як оператор контакт центру. Працювала в проектах дослідження та покращення клієнтського досвіду компанії «Київстар»

В групі «Ковальська» займається розробкою та імплементацією стратегії клієнтського досвіду. Також, разом з командою впроваджуємо та розвиваємо програми розвитку культури клієнтоорієнтовності в компанії.
Марія Невзорова
Head of customer support Ajax Systems
Володимир Поперешнюк
Cпіввласник компанії «Нова пошта», член Ради Директорів Київської школи економіки. Здобув освіту у Харківський авіаційному інституті за спеціальністю «Проектування авіаційних двигунів та енергетичних установок». Другу вищу освіту здобув у Харківському інженерно-економічному інституті за спеціальністю «Інженер-економіст». 2006 року здобув ступінь Executive МВА у Міжнародному інституті бізнесу в Києві.

Після закінчення інституту заснував кондитерську компанію «Харчовик», яка спеціалізувалась на виробництві кондитерських виробів. Труднощі з доставкою товару в інші міста підштовхнули Володимира замислитись про нову нішу. 2001 року спільно з Вячеславом Климовим він заснував компанію «Нова пошта» і повністю присвятив їй свій робочий час. Перші інвестиції в компанію склали всього 7000 доларів. З 2014 року став членом Наглядової ради та сфокусувався на стратегічному управлінні компанією. Сьогодні заснована ним компанія – лідер ринку експрес-доставки, бенчмарк для галузі та бізнесу в цілому.

Володимир Поперешнюк має лібертаріанські погляди, системно підтримує підприємництво в Україні, виступає за зменшення ролі держави у економіці країни.
Юлія Музіль
Head of PM&CX Department (Керівник відділу управління проектами та клієнтського досвіду).

17-річний позитивний досвід роботи в сфері клієнтського сервісу та управління проектами на позиціях від оператора Контакт Центру до одного з провідних керівників компанії, реалізовано проекти для більш ніж 200 українських і міжнародних бізнесів та державних інституцій.

Серед ключових замовників - Нова Пошта, Епіцентр, Auchan, Сільпо, Shell, ОККО, WOG, KLO, Johnson & Johnson, !Fest, Synevo, VEGA, JTI, OTP Bank, MULTIPLEX, ДТЕК, UNICEF, UN World Food Program, Міністерство охорони здоров'я, НСЗУ, Міністерство Оборони України, КМДА, Львівська міська рада, ДІЯ.

Управління та розвиток проектів зі створення корпоративних продуктів: CRM, Ticket System, Incident Management System, Chat & Voice bot на базі рішень ШІ.
Олена Орлова
Chief Growth Marketing Officer Uklon

- 5+ років CRM/CVM
- Розробка та реалізація CRM-стратегії
- Створення сегментації та життєвого циклу клієнтської бази
- Управління каналами утримання клієнтів
- Регулярний досвід роботи з CG/TG тестуванням
- Впроваджувати відстеження ключових CRM метрик, таких як Life Time, LTV, Churn Rate, ARPU, NPS
- Самомотивований і незалежний, з можливістю впливати на інших без прямого контролю
Юлія Косенко
Операційна директорка мережі Ribas Hotels
ПАРТНЕРИ
ІНСАЙТИ СХ EXCELLENCE
ПОДКАСТИ І НОВИНИ ПРО UCXE
ПАРАДОКСИ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ | ПОДКАСТ №6
Спікерки подкасту:

ОЛЕНА ЦИСАР – Експертка з аудиту і систематизації СХ, амбасадорка інституалізації та толерантності, СХ-менторка, очільниця Експертної ради Всеукраїнської Премії з клєінтського досвіду

ОЛЬГА ПРОХОРЕНКО – HR-менторка, консультантка, HR-дослідниця, авторка освітніх та розвиваючих програм для HR та лідерів, коучиня, фасилітаторка
Церемонія нагородження UKRAINIAN CX EXCELLENCE
Репортаж Вікна СТБ про реалізацію Ukrainian CX Excellence
Перша Всеукраїнська премія для підприємців за найкращий клієнтський досвід. Майже сотню прикладів вирішення проблем бізнесу, зокрема під час блек-аутів, оцінювали незалежні експерти. Переможцями стали ті компанії, які мали особливі досягнення в інклюзивності, онлайн-обслуговуванні, соціальній відповідальності.
ПАРАДОКСИ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ | ПОДКАСТ №4
Спікери подкасту:

ОКСАНА БЕЛАН – CХ-експертка, консультантнка, дослідниця, advisory board UCXE'2024, резидентка advisory board UCXE'2024

ІГОР СИРОВАТКО – Сhief Operation Officer OLX в Україні та Центральній Азії. Бізнес-коуч для власників та лідерів бізнесу, резидент advisory board UCXE'2024
ПАРАДОКСИ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ | ПОДКАСТ №3
Експертки, які розклали тему СХ-комунікацій на молекули:

ОЛЕНА ЦИСАР – партнерка дослідницької компанії 4Service Group, консультанстка зі стратегічних й тактичних питань СХ з 20-річним досвідом упраління клієнтським досвідом у Східній та Центральній Європі і Центральній Азії

МАРИНА БЕРЕЗЮК – експертка з клієнтського сервісу з 20-річним досвідом. Керувала функціями клієнтського сервісу та CRM в телекому (lifecell), банках (Альфа-банк та SEB банк), сфері краси (Yves Rocher, Bottega Verde), ритейлі (METRO) та Новій пошті
ПАРАДОКСИ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ | ПОДКАСТ №3 (англійською)
Цього разу подкаст на гостру тему "CX & Money" та інвестицій у різноманітні напрямки СХ-розвитку у компаніях. Чого можуть не бачити керівники бізнесів? Які можливості втрачають, не фокусуючись на інвестиціях у клєінтський досвід і команду СХ-експертів?

ОЛЕГ-ЖАН ДАСКАЛУ – Chief Experience Officer "Алло"

ІГОР СИРОВАТКО – Сhief Customer Officer OLX в Україні та Центральній Азії. Бізнес-коуч для власників та лідерів бізнесу
ПАРАДОКСИ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ | ПОДКАСТ №1
Цього разу подкаст на тему "Парадокси середнячка". У сенсі - компанії середнього бізнесу. Відверта, щира, часом іронічна і в міру саркастична розмова експертів, які задають тон клієнтському досвіду в Україні і не тільки

ОЛЕНА ЦИСАР – партнерка дослідницької компанії 4Service Group, консультанстка зі стратегічних й тактичних питань СХ з 20-річним досвідом упраління клієнтським досвідом у Східній та Центральній Європі і Центральній Азії

ІГОР СИРОВАТКО – Сhief Customer Officer OLX в Україні та Центральній Азії. Бізнес-коуч для власників та лідерів бізнесу
ФОТОЗВІТ UCXE 2024
FAQ
У 2015 році компанія KA Group організувала і провела першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям.

Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних
СХ-департаментів в компаніях, коли посада Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил.

Більше 10 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку.
МАСШТАБИ СХ-КОНФЕРЕНЦІЇ У ЦИФРАХ
ПРО ОРГАНІЗАТОРА ПРЕМІЇ
розвиваємо PM-експертизу в Україні
10
років
4000+
учасників за час існування проєкту
200+
спікерів бізнес-експертів були доєднані до наших конференцій
300+
корпоративних компаній-клієнтів
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕМІЇ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
Участь та співпраця
© 2023-2024 Ukrainian CX Excellence. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE
20 ЧЕРВНЯ 2025
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
SECRET PLACE
Участь
Партнерство
Організаційні питання
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
Стратегічні питання
Участь та співпраця
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
ЛАНА МІТЧЕНКО
ВІТАЛІНА МАРУНИЧ
МАРИНА ЦЬОТ
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті