дедлайн подачі заявок
01 грудня 2023 року
єдина в україні премія з клієнтського досвіду
переваги участі
1
Організаційна підтримка
Ваш шлях у Премії триватиме з жовтня по червень, і на кожному етапі ви отримаєте допомогу в підготовці матеріалів та консультації експертів.
Ви отримаєте чіткі інструкції, шаблони документів та постійний зв'язок з проджект-менеджером, який допоможе оперативно вирішити будь-які питання.
2
Інтелектуальний тімбілдинг для команди
Підготовка кейсів та написання есе — це чудова можливість для вашої команди зміцнити взаємодію та краще зрозуміти, як працює CX у вашій компанії. Спільна робота над кейсом об’єднує команду та допомагає проаналізувати ваші внутрішні процеси.
Номінація на премію — це можливість підкреслити внесок кожного співробітника, показати, що їхні зусилля цінуються, і ще більше зміцнити їхню мотивацію.

3
Можливість продемонструвати цінність СХ-відділів
Участь у Премії — чудовий спосіб відзначити зусилля CX-команд і підтримати їхню залученість. Ви зможете продемонструвати результати своєї роботи керівництву та ринку, показавши, чому якісний клієнтський досвід важливий для компанії.
4
PR-акція на національному рівні
Публікації про вашу компанію з’являться на офіційних ресурсах Премії та в медіа, що підвищить репутацію і приверне увагу клієнтів та партнерів.
Логотип і коротка інформація про ваш проєкт будуть розміщені на сторінках Премії у соціальних мережах, що поширить інформацію серед колег, клієнтів та партнерів.

5
Можливість стати частиною активної CX-спільноти
Участь у Премії — це не тільки про перемогу, а й про обмін досвідом. Це можливість познайомитися з однодумцями, поділитися знаннями та перейняти кращі практики в колі CX-професіоналів.
Ви зможете знайти нових клієнтів, партнерів та замовників, розширюючи свій професійний нетворк.

6
Доступ до експертної підтримки
Ви матимете змогу взяти участь у вебінарах та консультаціях з експертами, які дадуть вам корисні поради щодо підготовки вашого письмового есе та підготовки до онлайн-захисту проєкту.
7
Зворотній зв’язок по кейсах
Експерти нададуть вам коментарі щодо поданих кейсів, що допоможе зрозуміти сильні сторони вашого проєкту та шляхи його подальшого вдосконалення.

8
Участь у ключових заходах
Ви отримуєте 1 квиток на фінальну церемонію нагородження, а також 2 квитки на онлайн-захист, де будуть представлені проєкти усіх номінантів Премії.

9
Доступ до записів онлайн-захистів номінантів
Ви отримаєте доступ до записів усіх онлайн-захистів учасників Премії. Це цінний ресурс для натхнення, навчання та отримання нових ідей для розвитку CX у вашій компанії.
10
Соціальна відповідальність
Частина організаційного внеску буде спрямована на підтримку соціальних ініціатив та допомогу Збройним Силам України.

КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕМІЇ
© 2023-2024 CX Excellence. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE
Про компанію
SECRET PLACE
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
Стратегічні питання
ЛАНА МІТЧЕНКО
Участь
ВІТАЛІНА МАРУНИЧ
Партнерство
МАРИНА ЦЬОТ
Організаційні питання
Участь
Партнерство
Організаційні питання
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
Стратегічні питання
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
ЛАНА МІТЧЕНКО
ВІТАЛІНА МАРУНИЧ
МАРИНА ЦЬОТ
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕМІЇ
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті