У цій номінації оцінюються кейси компаній, які впроваджують персоналізовану взаємодію у різних сферах, таких як маркетинг, продажі, CRM, операційна діяльність, сервіс, тощо. Ви маєте можливість продемонструвати, як ваша організація використовує інсайти, аналітику та прогнози споживчої поведінки для забезпечення адаптованого обслуговування, яке відповідає потребам клієнтів.
Персоналізований клієнтський досвід охоплює не лише розуміння потреб клієнтів, а й активне їх задоволення через різноманітні канали комунікації. У своєму есе ви можете продемонструвати, в тому числі, підходи до збору, аналізу та використання даних, що сприяють створенню ефективних персоналізованих досвідів, а також описати результати, яких вдалося досягти завдяки цим ініціативам.
Критерії оцінки