Нагорода вручається організаціям, які продемонструють визначний офлайн-клієнтський досвід (у точках обслуговування (ритейл, HoReCa, Health Care), офісах/відділеннях, точках продажу, сервісних центрах, show-rooms тощо), за всіма аспектами екосистеми фізичної локації, включно зі зручністю надання послуг/продажу/сервісу, ергономічністю, екологічністю, візуальним сприйняттям (оформлення, інтер'єр, зонування для різних задач та категорій покупців, зовнішній вигляд співробітників, робочі місця персоналу і т. п.).
Номінанту варто продемонструвати (розповісти, описати) в есе:
- Як ви реалізуєте офлайн клієнтський досвід за всіма аспектами екосистеми?
- Чому, коли все більше компаній роблять акцент на цифрову взаємодію з клієнтом, ви приділяєте велику уваги офлайну?
- Як ви в офлайні надаєте додаткові можливості комфорту для клієнтів?
- Які точки клієнтського досвіду в офлайні ви змінили і чому вирішили змінити саме їх?
- Чи долучали ви інноваційні/трансформаційні рішення у розвиток, покращення офлайн СХ?
- Чи тестуєте нові офлайн СХ-продукти, технологічні рішення?
- Як ви визначили, що оновлений клієнтський досвід кращий за попередній, і що він буде актуальним у майбутньому? Які метрики, методи вимірювання використовували?
- Як ваш вибір надання офлайн СХ-послуг вплинув на фінансові показники компанії?