Вивчення нової інформації - валідація значущості нової інформації для ефективної щоденної роботи учасників. Розвиток нових навичок - розбір реальних кейсів з досвіду учасників для практики і засвоєння нових знань
Мета курсу
Від навчання до підвищення ефективності
Розвинути нове бачення та принципи стійкої культури зворотного звʼязку на всіх рівнях організації для досягнення цілей компанії і збереження стійкості команди
Сформувати культурузворотного зв'язку
Навчитись основним інструментам, моделям, видам зворотного звʼязку для реалізації різних управлінських задач
Переосмислити роль і цінність зворотного звʼязку в культурі організації і управлінських практиках
для кого
Топ-менеджери
Як збирати важливу інформацію про функціонування компанії та виявляти проблемні моменти
Власники бізнесу
Як збирати інформацію про задоволеність клієнтів та вдосконалювати свої продукти на основі цієї інформації
Керівники
Як забезпечити ефективне функціонування департаменту та взаємодію з іншими учасниками бізнесу
Впровадили зміни з ka group
ПРОГРАМА І РОЗКЛАД
Мозок і природа людської взаємодії: роль зворотного звʼязку
Екстремальна невизначеність та сучасний світ роботи: як змінюється комунікація між людьми в організації? Нові принципи взаємодії
Соціальна природа мозку і комунікація: чому нам здається, що інші люди думають так само, як і ми?
Вплив комунікації на ефективність роботи: управління стосунками та внутрішня комунікація
Про що говорять останні дослідження нейробіологів про природні реакції на зворотний зв'язок?
Які міфи про користь і шкоду зворотного зв'язку спростовує нейронаука?
Дефолтна система роботи мозку: чому більшість часу ми сприймаємо себе через взаємодію з іншими? Як комунікація впливає на самооцінку?
Психологічні аспекти комунікації
Внутрішньоособистісні конфлікти: як зворотний звʼязок регулює взаємодію на рівні організації?
Когнітивні упередження і ментальні барʼєри в комунікаціях
Природа людської взаємодії: як ми розуміємо один одного і що нам заважає бути ефективними з іншими?
Що в мозку змушує нас чогось хотіти: де знаходяться наші потреби?
Чому нам здається, що інші люди думають так само, як і ми? Конфлікт як результат взаємодії на різних рівнях потреб
Когнітивні упередження та їх вплив на зворотний звʼязок
Що таке несвідомі упередження? Пастки мислення, через які ми уникаємо зворотного звʼязку?
Тригери, на які реагує мозок під час отримання зворотного звʼязку: чому виникають конфлікти і образи?
Усвідомлення та аналіз власних установок та стереотипів, що заважають/сприяють якісному зворотному звʼязку
Як ми можемо впливати на упередженість: власну і членів команд?
Ефективний зворотний звʼязок: як давати?
Що таке ефективний зворотний зв'язок і механізми його формування?
Функції зворотного зв'язку: оцінка, мотивація, контроль розвитку, корекція небажаної поведінки, визнання хорошого результату
Що заважає надавати зворотний зв'язок і як з цим впоратися? (недостатня підтримка, хибні переконання, надлишковий стрес, нестача навичок)
Як розуміти і змінювати свій особистий портрет у циклі зворотного звʼязку?
Шість кроків для щоденного зворотного зв'язку (підготовка особистого скрипту зворотного зв'язку)
Запит зворотного зв'язку від працівника
Цілісна оцінка і збір інформації перед наданням зворотного зв'язку
«Запакування» зворотного зв'язку під фільтри співбесідника
Формати і правильний час для зворотного зв'язку
Формування циклу зворотного зв'язку
8 технік для надання зворотного зв'язку в різних робочих ситуаціях
Алгоритм надання коригуючого зворотного звʼязку. Техніки для визначення зон розвитку
Ефективний зворотний звʼязок: як приймати?
Як і для чого запитувати зворотний зв'язок на себе?
Чим зворотний звʼязок відрізняється від поради?
Як обирати людину, тему і формат розмови для отримання якісного зворотного звʼязку?
Які формати збору зворотного зв'язку існують?
З чого починати отримання зворотного зв'язку?
Як коректно трактувати отриману інформацію?
Як мозок сприймає критику і як правильно реагувати на критику?
Як перетворювати зворотний звʼязок на дію?
Що робити, коли колеги не бажають давати зворотний зв'язок або дають його неправдиво?
Зворотний зв'язок про зворотний зв'язок
Після завершення навчання ви отримуєте сертифікат про проходження управлінського модуля "Архітектура якісного зворотного звʼязку" від KA Group
формат навчання
Проходження навчання - після завершення курсу кожен отримає підтвердження розвитку своїх soft-skills
Сертифікат
Короткі нотатки вивченого з ментором будуть надіслані після заняття
Конспекти зустрічей
Спеціальні навчальні матеріали, що стануть каталізатором успіху в навчанні
Prelearning
Практика, що підкріплює теорію - 45хв теоріі та 45 хв практичних вправ з розбором Ваших питань
Теорія та практика
Оточення однодумців та експерів - допоможе ефективно використовувати час проведений на навчанні
Ком’юніті
Курс не підходить для пасивного перегляду і не буде записуватися з причин конфіденційності тем учасників
Живий онлайн
Експерт
Наталя Кадя
• Нейродослідниця (NeuroLeadership Institute, NewYork)
• Викладачка Executive MBA-програм LVBS та DTEK Academy
• Співзасновниця школи нейроменеджменту BeingHumanSchool
• Консультантка із організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом
ПРИДБАТИ УЧАСТЬ
АРХІТЕКТУРА Якісного зворотного звʼязку
10 000 ₴
- 4 теоретично-практичних вебінари з експертом; - матеріали для прельорнінгу; - телеграм-чат з учасниками; - комʼюніті спеціалістів у сфері керування та розвитку бізнесу; - доступ до зустрічей з викладачем малими групами; - розбір власних кейсів з експертом.
Участь в управлінському модулі командою на особливих умовах. Для команд менеджерів, які прагнуть: - управляти змінами та будувати плани, коли зовнішні умови важко піддаються прогнозуванню; - вміти поводитись проактивно; - ухвалювати якісні бізнес-рішення.
на модуль "Архітектура якісного зворотного звʼязку" командами та отримуйте спеціальні умови участі
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності сайту.
FAQ
Вид сертифікату буде залежати від формату навчального модуля: онлайн чи офлайн.
Навчання відбувається на платформі Zoom у живому форматі.
Нагадуємо, що курс вимагає вашого залучення та не підходить для пасивного перегляду. Також заняття курсу не будуть записуватися з причин конфіденційності тем учасників.
У вартість квитка входить головне — новий досвід експертів та можливість у прямому ефірі долучитися до обговорення питань, які наразі турбують кожного з менеджерів, отримати гайд для ефективної адаптації та відновлення команди. До того ж кожен учасник отримує короткі тези виступів спікерів, матеріали для prelearning та онлайн-сертифікат учасника.
Після оплати вам на пошту буде надано інструкцію з приєднання до чату учасників та надані матеріали для прельорнінгу.
Наші навчальні модулі - це регулярні події. Якщо ви не можете доєднатись у зазначену дату, то можете зв'язатись з нашими менеджерами та придбати квиток на наступний потік.
КА GROUP У ЦИФРАХ
КА GROUP - драйвери змін, які впливають ідеями на трансформацію і розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності
Днів розвиваємо управлінський майндсет
3650+
Топ-менеджерів та власників компаній України у статусі спікерів
300+
Бізнес-поді, які допомогли ефективній перезбірці бізнес-моделі та команди
170+
Воркшопів для розвитку soft-скілів під запит компаній
50+
Допитливих амбасадорів розвитку у бізнесі, які ефективно здійснюють управління змінами