Емоційна компетентність дозволяє уникнути багатьох конфліктів між керівниками та підлеглими, між комнадами департаментів і підрозділів. Знання основ емоційної гігієни дозволяє ефективно використовувати енергію для досягнення цілей
Мета курсу
Від навчання до підвищення ефективності
Розвинути нове бачення та принципи стійкої культури емоційного капіталу на всіх рівнях організації для досягнення цілей компанії і збереження стійкості команди
Сформувати культуруемоційної компетентності
Навчитись основним інструментам, моделям, видам емоційного капіталу для реалізації різних управлінських задач: розвиток, оцінка, мотивація, синхронізація, управління
Переосмислити роль і цінність емоційного капіталу в культурі організації і управлінських практиках
для кого
Топ-менеджери
Скіли емоційної компетентністі для уникнення багатьох конфліктів між керівниками та підлеглими
Власники бізнесу
Як використати емоційну гігієну для ефективного використовання енергії при досягненні цілей
Керівники
Як уникнути багатьох конфліктів між різними департаментами та підрозділами організаціі
Впровадили зміни з ka group
ПРОГРАМА І РОЗКЛАД
Природа емоцій і основи емоційної грамотності
Розвиток вміння регулювати власні емоційні стани дозволяє більш ефективно взаємодіяти з іншими, мотивувати себе та інших, вирішувати конфлікти і проводити складні розмови. Знання основ емоційної гігієни дозволяє швидко відновлюватися після стресових навантажень і ефективно використовувати енергію для досягнення цілей
Природа емоцій: як і де народжуються емоції?
Дві системи мислення людини: емоції і розум, як вони конфліктують?
Як ми відчуваємо те, що відчуваємо з точки зору нейробіології?
Емоціі – як основа людської поведінки. Який вплив мають емоціі на прийняття рішень?
Чому управляти емоціями не можна і для чого вчитись управляти емоційними станами?
Емоції-почуття-емоційні стани – у чому різниця?
• Що прийнято вважати емоційним інтелектом?
Емоційний і когнітивний інтелект: як формуються і взаємодіють
Самопізнання І самоусвідомленість
Природа людської взаємодії: як ми розуміємо один одного і що нам заважає бути ефективними з іншими?
Що таке емоційна компетентність?
Як розпізнавати і відрізняти емоціі? Тригер-Думка-Емоція-Стан- Поведінка: як виникають і впливають один на одного?
Базові емоції і їх вплив на стани
Диструктивні і конструктивні емоції
Які функціі виконують різні емоціі? За яких умов емоціі можуть бути корисними, а за яких – ні?
Що таке гнів, як він зароджується? Чому ми відчуваємо гнів?
Де знаходиться кнопка запуску гніву? Причини спалаху гніву і дратівливості.
Чому ми часто відчуваємо роздратування та гнів?
Самоконтроль і управління емоціями
Що таке самоконтроль і механізми його формування
Переваги емоційного інтелекту над когнітивним
Базові емоції та їх призначення. Атлас Емоцій Пола Екмана
Негативні емоціі: нейтралізація,переключення, використання
Позитивні емоціі: підсилення, концентрація, використання
Контроль емоцій. Техніка "я-повідомлень"
Особливості та важливість проживання різних
Соціальна чуйність. Емпатія
Дзеркальні нейрони: як ми відчуваємо один одного і впливаємо емоційно?
Що таке емпатія?
Емоційний і раціональний компонент емпатії
Контейнування емоцій
Взаємодія з гнівом, роздратуванням іншої людини. Чужий страх
Взаємодія з сумом та соромом іншої людини
Радість та мотивація інших людей
Маніпуляції: розпізнавання та догляд
Як розвинути в собі і проявляти емпатію?
Як тренувати навичку виражати емпатію?
Управління стосунками
Дзеркальні нейрони: чому емоції заразні?
Ефективна комунікація через управління емоційними станами
Як визначати емоції співрозмовника та як керувати взаємодією?
Управління груповими емоційними станами.
Стилі комунікації та сприйняття
Техніки активного слухання
Управління конфліктами емоцій
Як емоціі сигналізують про особистісні кордони?
Як управляти гнівом?
Екологічні методи вираження гніву
Формули самоконтролю, способи виходу зі стресового стану і фактори управління стресом
Контейнування емоцій
Після завершення навчання ви отримуєте сертифікат про проходження управлінського модуля "Емоційна компетентність" від KA Group
формат навчання
Проходження навчання - після завершення курсу кожен отримає підтвердження розвитку своїх soft-skills
Сертифікат
Короткі нотатки вивченого з ментором будуть надіслані після заняття
Конспекти зустрічей
Спеціальні навчальні матеріали, що стануть каталізатором успіху в навчанні
Prelearning
Практика, що підкріплює теорію - 45хв теоріі та 45 хв практичних вправ з розбором Ваших питань
Теорія та практика
Оточення однодумців та експертів - допоможе ефективно використовувати час проведений на навчанні
Ком’юніті
Курс не підходить для пасивного перегляду і не буде записуватися з причин конфіденційності тем учасників.
Живий онлайн
Експерт
Наталя Кадя
• Нейродослідниця (NeuroLeadership Institute, NewYork)
• Викладачка Executive MBA-програм LVBS та DTEK Academy
• Співзасновниця школи нейроменеджменту BeingHumanSchool
• Консультантка із організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом
Повідомити про старт
Наші менеджери нагадають вам про запуск управлінського модулю, якщо ви залишите свої контактні дані
ПРИДБАТИ УЧАСТЬ
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
12500 ₴
- 5 теоретично-практичних вебінарів з експертом; - матеріали для прельорнінгу; - телеграм-чат з учасниками; - комʼюніті спеціалістів у сфері керування та розвитку бізнесу; - доступ до зустрічей з викладачем малими групами; - розбір власних кейсів з експертом.
Участь в управлінському модулі командою на особливих умовах. Для команд менеджерів, які прагнуть: - управляти змінами та будувати плани, коли зовнішні умови важко піддаються прогнозуванню; - вміти поводитись проактивно; - ухвалювати якісні бізнес-рішення.
на модуль “Емоційна компетентність" командами та отримуйте спеціальні умови участі
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності сайту.
FAQ
Вид сертифікату буде залежати від формату навчального модуля: онлайн чи офлайн.
Навчання відбувається на платформі Zoom у живому форматі.
Нагадуємо, що курс вимагає вашого залучення та не підходить для пасивного перегляду. Також заняття курсу не будуть записуватися з причин конфіденційності тем учасників.
У вартість квитка входить головне — новий досвід експертів та можливість у прямому ефірі долучитися до обговорення питань, які наразі турбують кожного з менеджерів, отримати гайд для ефективної адаптації та відновлення команди. До того ж кожен учасник отримує короткі тези виступів спікерів, матеріали для prelearning та онлайн-сертифікат учасника.
Після оплати вам на пошту буде надано інструкцію з приєднання до чату учасників та надані матеріали для прельорнінгу.
Наші навчальні модулі - це регулярні події. Якщо ви не можете доєднатись у зазначену дату, то можете зв'язатись з нашими менеджерами та придбати квиток на наступний потік.
КА GROUP У ЦИФРАХ
КА GROUP - Драйвери змін, які впливають ідеями на трансформацію і розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності
Днів розвиваємо управлінський майндсет
3650+
Топ-менеджерів та власників компаній України у статусі спікерів
300+
Бізнес-поді, які допомогли ефективній перезбірці бізнес-моделі та команди
170+
Воркшопів для розвитку soft-скілів під запит компаній
50+
Допитливих амбасадорів розвитку у бізнесі, які ефективно здійснюють управління змінами