ПРИДБАТИ КВИТОК
УЧАСТЬ ГРУПОЮ
PREMIUM BUSINESS EVENTS
2018
2019
2020
2020
2018
29 листопада 2019 року, у Києві, відбувся другий GLOBAL INSPIRING FORUM. Понад 750 учасників пройшли шлях 5G від розуміння правил глобального нового світу, економіки вражень та інструментів подачі ідей до підвищення особистої продуктивності без стресу завдяки ідейному маркетингу, інноваціям та новим цінностям, що засновані на лояльності клієнтів та helicopter view рівню в лідерів компаній.
З цією метою ми запросили до України титанів світового інтелекту, які допомогли вивести бізнес усвідомлених учасників на глобально новий рівень.
29 листопада 2019 року, у Києві, відбувся другий GLOBAL INSPIRING FORUM. Понад 750 учасників пройшли шлях 5G від розуміння правил глобального нового світу, економіки вражень та інструментів подачі ідей до підвищення особистої продуктивності без стресу завдяки ідейному маркетингу, інноваціям та новим цінностям, що засновані на лояльності клієнтів та helicopter view рівню в лідерів компаній.
З цією метою ми запросили до України титанів світового інтелекту, які допомогли вивести бізнес усвідомлених учасників на глобально новий рівень.
GLOBAL:
Переосмислення майбутнього, адже майбутнє – не те, що відбудеться через декілька десятків років, майбутнє поряд. Цифрові технології повністю оновили правила гри у всіх сферах життя та роботи. Для процвітання та розвитку у майбутньому слід вже зараз починати трансформуватися. Як особисто, так і на рівні компанії. Для цього не потрібно щось придумувати. Досить лише зрозуміти систему, яка вже впроваджується у найбільших світових компаніях, й адаптувати її до особливостей вашої моделі бізнесу.
GROWTH:
Визначення, що економіка вражень править бізнесом, який заснований на відчуттях споживача. Спочатку ми вивчаємо клієнтів, аналізуваємо їхню поведінку, розуміємо причини прийняття рішень і тільки після цього розробляємо та модернізуємо продукти та послуги.
GENESIS:
Дізнання, чому вже недостатньо лише розповідати про те, що ви скреативили та створили. У епоху вражень важливо не тільки аналізувати поведінку споживачів, але й справляти на них враження. Ключове слово – «ЯСКРАВІШЕ», щоб відрізнятися від конкурентів на ідейно-смисловому, візуальному та емоційному рівнях. Чому необхідно запалювати людей ентузіазмом та закохувати їх у свій продукт. Не варто боятися реалізовувати найсміливіші ідеї - історію створюють ті, хто обирають шлях першовідкривача. Варто зрозуміти, як наважитися на більш емоційну та творчу подачу.
GOAL:
Усвідомлення того, що за відсутності цілі ви не зрозумієте, куди йти. Якщо не знати, куди йти, то незрозуміло, куди заведе обраний навмання шлях. Це як пазл – його не вийде зібрати, якщо не бачитимете цільної картини. Що робити? Постійно розвивати масштаб мислення та робити ставки на особисту системність. Цілі по поличках, ролях та відповідальності – значимість, час, бюджет, ресурс. Як ставити задачу, щоб працівникам було зрозуміло, як її виконувати та виміряти ефективність. Такий підхід звільняє лідеру час та простір для більш складних та стратегічно важливих завдань.
GETTING DONE:
Вивчення стратегії, фокус якої спрямований на тому, як не стикатися з рутиною, що забирає час. Як змінити фокус мультизадачності та передати менеджерам і виконавцям лідерські навички, щоб люди до кожної задачі підходили не як до проблеми, а конкретного алгоритму кроків на шляху до результату.
Дізнались, як процеси глобалізації та діджиталізаціі змінять контекст майбутнього та як трансформувати свій бізнес, щоб залишити конкурентів позаду
Отримали концепцію пошуку ідеї та в ідкриття нових можливостей там, де, здається, їх вже немає.
Дізнались, як зарядити ідеєю команду і досягти переконливих результатів, - навіщо бути надихаючим лідером.
Відкрили джерело сили для надрезультату й отримали інструменти для виховання власної зіркової команди чемпіонів.
К'єлл Нордстрем
Джозеф Пайн
Девід Аллен
Єрун ван Хейл
Олена Жупікова
К'єлл Нордстрем
Шведський економіст, футуролог, професор Стокгольмської бізнес-школи, автор бестселерів «Бізнес у стилі фанк», «Караоке-капіталізм», «Urban Express», бізнес-гуру зі списку Thinkers 50.
Джозеф Пайн
Експерт з управління клієнтським досвідом і дизайн-мислення, автор бестселера «Економіка вражень». Консультує компанії зі списку Fortune 500 зі стратегії просування продуктів.
Єрун ван Хейл
Світовий стратег з бізнес-креативності, експерт у презентації бізнес-ідей, автор бестселера «Подай ідею». Має багаторічний досвід роботи у якості новатора, дизайнера та стратега.
Олена Жупікова
Засновниця та ідейна натхненниця KA Group - premium business events. Генеральний продюсер GLOBAL INSPIRING FORUM. 15 років досвіду в корпоративних продажах, 6 років - в управлінні власним бізнесом.
Девід Аллен
Світовий експерт у галузі управління особистою продуктивністю, автор бестселера «Як упорядкувати справи: мистецтво продуктивності без стресу» та методології GTD®
Став інтелектуальною платформою титанів світового інтелекту, які допомогли вивести бізнес учасників на глобально новий рівень
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
ОЛЬГА ЖЕЛО
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА БОРЩИК
2018-2021 GIF. All rights reserved