онлайн-захист презентацій
30 травня 2024 року
ПРО ПРЕМІЮ
UCXЕ'24
Київ, Україна
Коли?
Дедлай прийому заявок 29 лютого 2024
Для кого?
CX-департаменти, відділи та керівники, відповідальні за розвиток клієнтського досвіду
Ukrainian CX Excellence (UCXE) — Всеукраїнська Премія за найкращий клієнтський досвід, яка визначає особливі досягнення компаній у впровадженні кращих СХ-практик та ефективних кейсів клієнтоцентричності.
Мета Премії — надати визнання зусиллям команд, відповідальним за клієнтський досвід в компаніях, та експертам, які допомагають будувати взірцевий сучасний СХ в Україні та за її межами.
І завдяки довготривалій мотивації побачити нові горизонти покращення споживчого досвіду, сфокусувати увагу на важливості СХ-експертизи.
Де?
Деталі
Як подати заявку на участь?
Обрати номінацію
Оберіть номінацію серед переліку запропонованих
Надіслати заявку з обраною номінацією
Щоб заявити про намір стати номінантом заповніть заявку
Отримати лист з подальшими кроками
Після заявки вам на пошту надійде лист з деталями наступних кроків для участі у премії
Оплатити участь
Оплатіть реєстраційний внесок за сформованим рахунком
КОМПАНІЇ, ЩО ВЖЕ ДОЄДНАЛИСЬ ДО ПРЕМІЇ
ПЕРЕВАГИ ДЛЯ КОМПАНІЙ-УЧАСНИЦЬ
  • Довготривала мотивація
    Отримайте заслужене визнання ваших команд та їхніх досягнень у створенні виняткового клієнтського досвіду від експертного програмного комітету
    1
  • Аналіз власного досвіду
    Проаналізуйте разом з експертною спільнотою ваш шлях у розбудові клієнтоцентричності, визначте ключові результати та напрямки подальшого розвитку
    2
  • Підвищення brand awareness
    Підвищіть ваш brand awareness серед цільової аудиторії, серед партнерів, стейкхолдерів та конкурентів, демонструючи ваші унікальні бізнес-переваги
    3
  • Взаємообмін досвідом
    Отримайте цінний досвід провідних компаній галузі та натхнення для власного професійного розвитку
    4
  • Нові амбітні проєкти
    Реалізуйте нові амбітні проєкти, розкрийте свій потенціал та пролонгуйте мотивацію ваших співробітників
    5
  • Командне святкування
    Відсвяткуйте разом успіх ваших проєктів та досягнень команди, отримайте заслужене визнання ваших зусиль
    6
УМОВИ УЧАСТІ
Написання есе відбувається згідно з вимогами до кожної із номінацій. Далі есе завантажується на гугл-форму та передається програмному комітету на письмове оцінювання.
1 ЕТАП
Після письмової оцінки есе відбувається онлайн-захист презентацій проєктів. За результатами захисту експерти програмного комітету будуть визначати переможців.
ЗАХИСТ ЕСЕ
2 ЕТАП
16 жовтня - 29 лютого 2024
Прийом заявок НА УЧАСТЬ У НОМІНАЦІЯХ
Вирішили взяти участь?
ФОРМУВАННЯ ЕСЕ
ШЛЯХ НОМІНАНТА
29 ЛЮТОГО 2024
29 ЛЮТОГО 2024
ДЕДЛАЙН прийомУ заявок на участь в UKRAINIAN CX EXCELLeNCE
1. Оберіть одну або декілька релевантних для вашої компанії номінацій у відповідному розділі Номінації.
2. Заповніть заявку на участь, натиснувши на кнопку "Подати заявку".
3. У листі, який прийде вам на пошту, ознайомтесь з необхідними документами та деталями стосовно участі у Премії.
4. Внесіть реєстраційний внесок за участь у кожній номінації за сформованим рахунком.
29 БЕРЕЗНЯ 2024
29 БЕРЕЗНЯ 2024
Дедлайн прийому есе від компаній
До 29 березня (включно) учасник, який виявив бажання взяти участь у Премії, повинен подати готове есе відповідно до вимог у номінації, в якій він бере участь.

Ми завчасно потурбувались про ваш час та склали шаблон, який можна легко і швидко заповнити для надсилання. Для його отримання необхідно заповнити заявку на сайті та дочекатися листа на пошту.
16 травня 2024
16 травня 2024
Письмова Оцінка есе фіналістів
Програмний комітет з 2 квітня по 16 травня 2024 виставляє письмові оцінки відповідно до критеріїв оцінювання фіналістів, зазначених у положенні Премії. Оцінка на цьому етапі становить 50% від загального балу фіналіста.


30 ТРАВНЯ 2024
30 ТРАВНЯ 2024
Онлайн-захист презентацій проєктів перед програмним комітетом
Інші 50% загального балу формуються під час захисту презентації в онлайн-форматі 30 травня 2024 року. Під час захисту експерти програмного комітету оцінюють презентації фіналістів в межах своїх номінацій.
14 ЧЕРВНЯ 2024 року
14 ЧЕРВНЯ 2024 року
Церемонія нагородження лауреатів та Переможців UKRAINIAN CX EXCELLENCE'2024
Урочиста церемонія нагородженя переможців
UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024 відбудеться в Києві, 14 червня 2024 року
ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ
СВЯТКУЙТЕ ПЕРЕМОГУ РАЗОМ З КОМАНДОЮ!
Участь у Премії, а особливо отримання статусу фіналіста — це визначна подія для кожної компанії. Запрошуйте колег, партнерів, клієнтів та приєднуйтесь разом до церемонії нагородження
ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ ПРЕМІЇ
  • ОЛЕНА
    ЦИСАР
    Керівник програмного комітету премії, СХ-консультантка, дослідниця, advisоry board Премії
  • ОКСАНА
    БЕЛАН
    СХ-експертка, дослідниця, advisоry board Премії
  • НАТАЛЯ
    ТОЦЬКА
    Керівниця агенції CustomerVista Advising, дослідниця, advisоry board Премії
  • Марина
    березюк
    Head of Digital-CRM ГК Нова пошта, дослідниця, advisery board Премії
  • ІГОР
    СИРОВАТКО
    Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
  • ОЛЕНА
    КОРОНОТОВА
    Керуюча партнерка IDNT
  • МИКОЛА
    ЧУМАК
    Співзасновник та CEO компанії IDNT
  • ОЛЕНА
    ТАРАНЕНКО
    Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій
  • ОЛЕГ-ЖАН
    ДАСКАЛУ
    Chief Experience Officer Алло
  • ВІКТОРІЯ
    СКОРБОТА
    Директорка з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™
  • СЕРГІЙ
    ШАПІРЕНКО
    Засновник та СЕО Revisior
  • ТЕТЯНА
    ПЕТРУХА
    Викладачка бізнес-школи УКУ (LvBS), сертифікована тренерка, консультантка Service Quality Institute (SQI)
  • АННА
    ГРИШИНА
    Директорка з маркетингу EVA
  • КАТЕРИНА
    ГОРДІЄНКО
    Vice President of Customer Success YouScan
  • НАТАЛІЯ
    ШМАТЬКО
    СХ-консультантка, сервіс-дизайнерка Lanka.CX
  • ОЛЕГ
    КОСС
    CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx
  • ВАЛЕРІЯ
    ТОЛОЧИНА
    Маркетинг-директорка MEGOGO
  • ОЛЕНА
    ПОЛІКАРЧИК
    Засновниця та CEO White Dental Group
  • АННА
    БОЙЦОВА
    Associate Director, Experience Consulting EPAM Systems
  • НАДІЯ
    ХОХЛОВА
    Сертифікована експертка з дизайн мислення D_standard coach
  • ОЛЬГА
    ПРОХОРЕНКО
    HR-менторка, консультантка
  • ІРИНА
    ВЕЛИЧКО
    Президентка Всеукраїнської Асоціації контактних Центрів (ВАКЦ)
  • КАТЕРИНА
    ОГУРЯЄВА
    Директорка з маркетингу "Сільпо"
  • ОКСАНА
    ПРИХОДЬКО
    СЕО RAU (Асоціації ритейлерів України)
  • АРТУР
    ЛУПАШКО
    Гендиректор і засновник мережі готелів Ribas Hotels Group
  • ІРИНА
    ПРИМАК
    СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!'
  • ТЕТЯНА
    ВАСИЛЕНКО
    Керівниця відділу СRM Comfy
  • АНАСТАСІЯ
    ДЕРКАЧ
    Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx

ОЛЕГ
КОСС
БЛОК СПІКЕРІВ ДЛЯ МОБАЙЛУ. ПРОХАННЯ ЙОГО НЕ ВИДАЛЯТИ
Associate Director, Experience Consulting EPAM Systems
АННА
БОЙЦОВА
ОЛЕНА
ЦИСАР
СХ-консультантка, дослідниця
ОКСАНА
БЕЛАН
СХ-експертка, Головний СХ-менеджер ПриватБанку

МАРИНА
БЕРЕЗЮК
Head of Digital-CRM ГК Нова пошта
БЛОК СПІКЕРІВ ДЛЯ МОБАЙЛУ. ПРОХАННЯ ЙОГО НЕ ВИДАЛЯТИ
Керуюча партнерка IDNT
ОЛЕНА
КОРОНОТОВА
МИКОЛА
ЧУМАК
Співзасновник та CEO компанії IDNT
СХ-консультантка, сервіс-дизайнерка Lanka.CX
НАТАЛІЯ
ШМАТЬКО
ОЛЕНА
ТАРАНЕНКО
Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій
Директорка з маркетингу компанії EVA
АННА
ГРИШИНА
ВАЛЕРІЯ
ТОЛОЧИНА
Маркетинг-директорка MEGOGO
Директорка з маркетингу "Сільпо"
КАТЕРИНА
ОГУРЯЄВА
ОЛЕНА
ПОЛІКАРЧИК
Засновниця та CEO White Dental Group
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
ІГОР
СИРОВАТКО
ОЛЕГ-ЖАН
ДАСКАЛУ
Chief Experience Officer Алло
Засновник та СЕО Revisior
СЕРГІЙ
ШАПІРЕНКО
НАДІЯ
ХОХЛОВА

Сертифікована експертка з дизайн мислення D_standard coach
ТЕТЯНА
ПЕТРУХА
Сертифікована експертка з дизайн мислення D_standard coach
ТЕТЯНА
ВАСИЛЕНКО
Керівниця відділу СRM Comfy
АРТУР
ЛУПАШКО
Гендиректор і засновник мережі готелів Ribas Hotels Group
НАТАЛЯ
ТОЦЬКА
Керівниця агенції Customer Service
ОКСАНА
ПРИХОДЬКО
СЕО RAU (Асоціації ритейлерів України)

АНАСТАСІЯ
ДЕРКАЧ
Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
ІРИНА
ПРИМАК
СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!'
ВІКТОРІЯ
СКОРБОТА
Директорка з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™
КАТЕРИНА
ГОРДІЄНКО
Vice President of Customer Success YouScan
ОЛЬГА
ПРОХОРЕНКО
HR-менторка, консультантка

ІРИНА
ВЕЛИЧКО
Президентка Всеукраїнської Асоціації контактних Центрів (ВАКЦ)
блок для мобайлу
Олег Косс
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx. Лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX. Маючи ступінь Executive MBA та природню цікавіть щодо потреб людей, Олег супроводжує великі організації на їхньому шляху до клієнтоорієнтованості. У його портфоліо - співпраця з ритейлерами та банками в Україні, Молдові та Болгарії, телекомунікаційними компаніями в Киргизстані, Україні та Чехії, а також зрілими стартапами у Франції, Німеччині та Україні. Унікальний системний підхід Олега поєднує потреби бізнесу, клієнтів, співробітників та суспільства в цілому, забезпечуючи цілісні трансформації.
Анна Бойцова
Associate Director for Experience Consulting в EPAM Systems. Експерт із управління клієнтським досвідом, сервіс-дизайнер. Єдиний в Україні фахівець з сертифікацією Certified Customer Experience Professional (CCXP), член міжнародної асоціації Customer Experience Professionals Association (США). Суддя міжнародних премій з клієнтського досвіду ECXA (European CX Awards), iCXA (International CX Awards), Customer Centricity World Series. Спеціалізується у проектах з трансформації клієнтського досвіду і створення комплексних систем управління досвідом. Має багаторічний досвід в СХ-проектах в рітейлі, e-commerce, b2b, банкінгу як в Україні, так і в країнах Європи і США.

Марина Березюк
Head of Digital-CRM ГК Нова пошта. Має 15 років досвіду управління клієнтським сервісом. Провела діджиталізацію системи клієнтського сервісу в METRO Cash & Carry, керувала напрямами клієнтського сервісу та клієнтського маркетингу в Yves Rocher. Впровадила CRM-систему й мотиваційну програму для Альфа-Банк Україна. Розробила і впровадила стандарти обслуговування клієнтів і систему моніторингу якості клієнтського центру для life:).
Олена Цисар
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).
Олена Коротонова
Керуюча партнерка IDNT. У маркетингу понад 17 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, зокрема креативним бюро "САХАР", MR.WOLF brand-management company, працювала як аккаунт-директорка у відомих мережевих агентствах Saatchi&Saatchi та TBWA/AVA.

Здійснювала стратегічне планування, курування проєктів для таких клієнтів, як Credit Agricole, "Банк Форум" Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, "Оранта", АВК, "Хлібний Дар", Totoya, Lexus, Scania тощо.
В IDNT, компанії, яка спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень, відповідає за маркетингові аспекти проєктів, розвиток бізнесу та освітні програми.
Наталія Шматько
Консультант, сервіс дизайнер Lanka.CX. Ex-Сustomer Experience Officer мережі кінотеатрів Multiplex. Кожен елемент системи клієнтського досвіду вона особисто впроваджувала в успішних українських компаніях. Побудувала систему клієнтського досвіду в банку, запустити контакт-центр, розробити і впровадити стандарти обслуговування, очолити операційний підрозділ - їй все до снаги.


Микола Чумак
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в стратегіях для ритейлу. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок.

Компанія виконувала сотні проєктів для лідерів різних сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Нова Пошта, Rozetka, Comfy, Foxtrot, МХП, EVA, Auchan, Metro, Carlsberg, Caparol, Kyivstar, Samsung, Honor, Ощадбанк, ПУМБ, OTP Bank, Credit Agricole, Raiffeisen Bank та ін.

Олена Тараненко
Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій. Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи "Тінь", який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.

До "Тіні" очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар". Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.

Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій. Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
Анна Гришина
Директорка з маркетингу компанії "РУШ" (EVA та EVA.UA). В управлінні Анни: бренд EVA, представлений офлайн (лінія магазинів EVA, б'юті-формат EVA beauty lab) та онлайн (інтернет-магазин EVA.UA); маркетинг власних торговельних марок (51 бренд).

В маркетингу та рекламі — понад 20 років.

Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров'я. Понад 8 млн людей є користувачами програми лояльності "EVA МОЗАЇКА". Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards "Вибір споживача". Від 2019 року мережа утримує звання "Ритейлер року в drogerie" від Ukrainian Retail Association. Товари власних торговельних марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

Маркетинг-освіту здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права, а також у Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).


Катерина Огуряєва
Директорка з маркетингу "Сільпо". Фахівчиня з двадцятирічним досвідом управління маркетингом в найбільших продуктових мережах країни. 4 роки очолює маркетинг "Сільпо", де відповідає за стратегію розвитку бренду, комунікацію, створення унікальних дизайнерських концептів магазинів, а також магію і фан у досвіді Гостей. Сертифікований експерт з економіки вражень. Кейси з досвіду Гостя, створені командою під керівництвом Катерини, увійшли у світовий бестселер "Економіка вражень" Джозефа Пайна і Джеймса Гілмора.

"Сільпо" входить у ТОП-10 найефективніших брендів Європи за рейтингом Effie Awards Europe -2021, а також є найефективнішим брендом України з 7 нагородами Effie Awards. Дизайни інтер'єрів "Сільпо" вже шість років поспіль визнано найкращими інноваційними дизайнами європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine (ESM).

Валерія Толочина
Маркетинг-директорка MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.

З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.
Олена Полікарчик
Українська підприємниця, власниця компаній, які працюють на ринку стоматологічних продуктів. Заснувала та очолює компанію WHITE Dental Group, ексклюзивного постачальника імплантів Straumann. Ідеолог масштабних івентів для стоматологічної галузі: Impulse online, Neo Event та «Стоматологія: складний вибір сьогодення».

У квітні 2022 року Олена заснувала БФ Dental Help UA, який об'єднує українських лікарів-стоматологів у їх прагненні відновлювати стоматологічне здоров'я військовим. На сьогодні за підтримки фонду 300 провідних стоматологічних клінік України безкоштовно пролікували понад 1200 захисників. Олена Полікарчик є автором провідних бізнес-видань, пише на тему новітніх викликів для власників бізнесу. Мешкає на дві країни – Україна та Франція, виховує двох дітей.
Ігор Сироватко
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії, який складається з двох відділів: B2B Unit та Customer Support з понад 200 співробітниками у команді. Є сертифікованим COPC Implementation Leader. Протягом 10 років працював у банківській сфері. На позиції керівника департаменту B2B Unit вибудував ефективні бізнес-процеси та сильну команду, що забезпечує персональну підтримку МСБ та професійних продавців, які ведуть свій бізнес на платформі OLX.
Сергій Шапіренко

CEO, засновник та співвласник Revisior - платформи Revizion з комплексного вимірювання та підвищення якості сервісу. Клієнти: Burger King, Intertop, Watsons, Люксоптика, і Нова пошта. У 2018 році спільно з партнером заснував компанію, що почала свій шлях у місті Житомир. Наразі компанія має представництво у Польщі, залучено близько $200,000 equity free грантів. Revisior потравив у першу 20 серед стартапів світу та пройшов акселерацію у UC Berkeley's SkyDeck Program.

Спікер спеціалізованих конференцій із сервісу. Наразі допомагає покращувати свій сервіс таким клієнтам, як Burger King, New Balance, Pandora, Epicenter, Intertop, Luxoptika, Watsons, Ukrpost, Puzata Khata, La Famiglia group та іншим компаніям.
Тетяна Василенко
Керує департаментом клієнтської лояльності в COMFY. В зоні відповідальності - управління контакт-центром, розвиток програми лояльності, дослідження клієнтів та пошук інсайтів.

Тетяна працює в COMFY більше 15 років, стояла у витоків побудови напрямку CRM, впроваджувала програму для постійних клієнтів, систему моніторінгу NPS, CSI, розвивала перші сервіс-дизайн проекти.

Найбільшим пріоритетом зараз є побудова цілісної системи, де збір та робота з даними допомагає автоматизувати доставку персональних пропозицій міліонам клієнтів COMFY.

Артур Лупашко
Генеральний директор і засновник мережі готелів Ribas Hotels Group.

Здобув ступінь магістра з відзнакою (червоний диплом) в Одеській державній академії будівництва та архітектури. Навчаючись на другому курсі академії, почав займатися приватною підприємницькою діяльністю у сфері будівельно-ремонтних робіт. У 2014 році відкрив перший міні готель Ribas Aparthotel в Одесі.

У квітні 2015 року відкрив офіс керуючої компанії Ribas Hotels Group в Одесі. На початок 2022 року в портфелі компанії 26 готельних об'єктів на 1115 номерів. З 2021 року Лупашко є ведучим Youtube-каналу «Артур Лупашко | Ribas», де ділиться досвідом ведення готельного бізнесу, а також бере інтерв'ю у власників та топ-менеджерів готелів України. Є співзасновником організації Ukrainian Hotel & Resort Association, учасником громадської організації «Одеський діловий клуб» та ментором в бізнес-клубі Board. Автор книги "Більше, ніж сервіс".с спікера
Олег-Жан Даскалу
Chief Experience Officer (CXO), Алло. У компанії Алло з 2014 року. У 2018 році був призначений Customer Experience Officer (CXO) / директором Департаменту Управління Клієнтським Досвідом.

У 2015 році разом з командою Алло впровадив проєкт Net Promoter Score. Маркетингові навички та знання за багато років роботи в цій галузі дозволяють Олегу-Жану впроваджувати й інші методологічні підходи для вивчення зовнішніх клієнтів.
Із задоволенням проводить необхідні маркетингові дослідження - досвід і знання дозволяють, і таким чином набагато легше пов'язати клієнтський досвід, клієнтський шлях з вимогами бізнесу в розвитку.
Надія Хохлова
Сертифікована експертка з дизайн мислення D_standart coach. Сервіс дизайнерка в ПриватБанку. Senior Expirienc concultant мережі клінік репродуктивної медицини (Україна). Партнер Всесвітнього Альянсу з Дизайн Мислення GDTA. Спеціалізується на впроваджені в організаціях людиноцентричних технологій, розвитку компетенцій керівників та команд, створенні busines agility. Успішний досвід упродовж 15 років в керуванні клієнтським досвідом стандартами сервісу та продажами послуг в преміальному сегменті. Експертка-практик в проведенні якісних досліджень, аналіз процесів та впровадження змін в підрозділах, командах, продуктах компаній-замовників.
Тетяна Василенко
Керує департаментом клієнтської лояльності в COMFY. В зоні відповідальності - управління контакт-центром, розвиток програми лояльності, дослідження клієнтів та пошук інсайтів.

Тетяна працює в COMFY більше 15 років, стояла у витоків побудови напрямку CRM, впроваджувала програму для постійних клієнтів, систему моніторінгу NPS, CSI, розвивала перші сервіс-дизайн проекти.

Найбільшим пріоритетом зараз є побудова цілісної системи, де збір та робота з даними допомагає автоматизувати доставку персональних пропозицій міліонам клієнтів COMFY.
Тетяна Петруха
Викладачка бізнес-школи УКУ (LvBS), сертифікована тренерка та консультантка Service Quality Institute (SQI)". Досвід роботи з командами мережі 5-зіркових готелів InterContinental Hotels Group. Її клієнтами також стали VISA, Multiplex, Bassano, Milk Bar, Done, La Famiglia, Guzema Jewelry, Kachorovska та багато інших.
Оксана Белан
СХ-експертка. У 2019 започаткувала і очолила розробку IT-платформи EMPLS. Разом із цим створила десятки навчальних програм, досліджувала Learning Journey Map та провела ряд оцінок компетенцій та вимірювань залученості персоналу.

З 2016 супроводжувала консалтингові проекти з побудови та аналізу показників сервісу: розробка та впровадження стандартів, навчання та оцінка співробітників. За цей час створила 750+ документів інструментарію, провела 200+ досліджень і промодерувала 50+ інтерв'ю для пошуку сервісних атрибутів.
Наталя Тоцька
Керівниця агенції Customer Service, допомагає українським та міжнародним бізнесам керувати клієнтським досвідом як в b2b, так і в b2c. Від побудови сервісної стратегії до впровадження та вимірювання KPI. Спеціалізується на управлінні клієнтським досвідом та дослідженнях задоволеності внутрішніх та зовнішніх клієнтів по методології згідно ISO 9001-2015. Розвиває культуру клієнтоорієнтованості на українському ринку протягом 15-ти років, авторка та ведуча навальних програм, активно передає практичний досвід як на власній платформі агенції, так і в бізнес-школах.
Катерина Гордієнко
Vice President of Customer Success в YouScan - платформи з моніторингу соціальних медіа на базі ШІ технологій, яка допомагає компаніям аналізувати думки споживачів, знаходити нові ідеї та керувати репутацією бренду.
12 років досвіду роботи з клієнтами в регіонах Східної та Центральної Європи, Латинської Америки, США. Впровадила стратегію зі зростання доходу через утримання та розвиток існуючих клієнтів у B2B SaaS. Досягнення: показник утримання чистого доходу (NRR) понад 100%, показник задоволеності клієнтів (CSAT) 100% та показник лояльності клієнтів (NPS) 70. Автор блогу CS українською, засновниця спільноти CS українською.
Оксана Приходько
CEO Асоціації рітейлерів України (RAU). Більше 7 років очолює асоціацію, до складу якої входять близько 100 провідних українських та міжнародних роздрібних мереж. Серед членів RAU - Епіцентр, АТБ, Сільпо, Comfy, EVA, Аврора, Adidas, KFC, Puma, Аптека АНЦ, Антошка, WOG та багато ін.
Оксана є продюсером та ведучою професійного бізнес YouTube-каналу «За рамками рітейлу». Також має 15 років досвіду в сфері маркетингу, івент-менеджменту та управлінні проєктами. Закінчила програму CEO Development Program від kmbs
Ірина Примак
СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!'. Universum Certified Employer Branding Professional, СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!' Про себе каже: «Я роблю так, щоб люди любили свої компанії, а компанії любили своїх людей». Консультант з брендингу роботодавців з понад 8-річним досвідом в HR і 18-річним досвідом у маркетингу. Пройшла навчання в Employer Branding Academy (Stockholm).

Працювала з ОККО, МХП, Ельдорадо, Укренерго, Mondelez International, ЦУМ Київ. Співорганізатор конференції HR Marketing & Employer Branding Conference в Україні. Фіналіст Премії HR-influencer 2023 від Асоціації HR PRO. Створила найбільшу в Facebook тематичну спільноту «Маркетинг для HR» (понад 8000 учасників). В Telegram веде експертний канал Бренд роботодавця. PROкачка (близько 1000 читачів). Автор і тренер онлайн курсу Бренд роботодавця. Інтенсивна PROкачка. Здобула 4 вищі освіти: іноземна філологія, економіка підприємства, маркетинг і практична психологія.
Ольга Прохоренко
HR менторка, консультантка, консультантка з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор, мотиваційний спікер, бізнес-тренер.
Вікторія Скорбота
Бізнес-партнерка DTA, директорка з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™ в Україні. Понад 15 років Вікторія працює над покращенням сервісу та розвитком сфери клієнтського досвіду в Україні та за її межами.

Під керівництвом Вікторії компанія провела понад 600 маркетингових та соціологічних досліджень в різних галузях (медицина, банки, телеком, рітейл, FMCG та інші), а портфель компанії виріс до 14 продуктів.HR менторка, консультантка, консультантка з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор, мотиваційний спікер, бізнес-тренер.
Анастасія Деркач
Керівниця департаменту маркетингу 4Service™
Ірина Величко
Консультантка з побудови та оптимізації контактних центрів (call-centers), співвласниця аутсорсингового КЦ Simply Contact.
Співзасновниця та перша президентка Всеукраїнської Асоціації контактних Центрів (ВАКЦ). Членкиня журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
Єдиний реєстраційний внесок за 1 та 2 етапи
₴ 15 000
для ЗАЯВКИ НА НОМІНАЦІЮ
для фіналістів
при виборі 3-ох і більше номінацій діє знижка 20%
Залишилось кілька питань? Ми радо допоможемо вирішити їх - заповніть заявку і наш менеджер звʼяжеться з вами
1. Квиток на церемонію нагородження (кількість номінацій = кількості квитків на офлайн-церемонію)
2. Повний супровід від вибору номінації до подачі заявки
3. Персональна допомога у складанні есе для вашої команди
4. Робота та оцінка вашого есе програмним комітетом, з можливістю отримати фідбек від експертів
5. Доступ до закритої онлайн-трансляції, де буде проводитись захист проєктів по номінаціям
6. Запрошення на урочисту церемонію нагродження у центрі Києва
за одну номінацію у заявці
₴ 15 000
ПАРТНЕРИ
ЗА ПІДТРИМКИ
ІНСАЙТИ СХ EXCELLENCE
FAQ
У 2015 році компанія KA Group організувала і провела першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям.

Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних
СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил.

Більше 9 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку.
МАСШТАБИ СХ-КОНФЕРЕНЦІЇ У ЦИФРАХ
ПРО ОРГАНІЗАТОРА ПРЕМІЇ
9
років
розвиваємо PM-експертизу в Україні
4000+
учасників за час існування проєкту
200+
спікерів бізнес-експертів були доєднані до наших конференцій
300+
корпоративних компаній-клієнтів
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕМІЇ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
ЛАНА МІТЧЕНКО
Стратегічні питання
Участь та співпраця
Участь та співпраця
© 2023-2024 Ukrainian CX Excellence. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
14 ЧЕРВНЯ 2024
Загальні питання
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
SECRET PLACE
Участь та співпраця
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті