Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ПРОГРАМА СX CONFERENCE
9:30-9:40
9:30-9:40
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
9:40-11:30
9:40-11:30
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ ЯК ДРАЙВЕРА ПРОФІТУ
9:40-10:10
9:40-10:10
КИРИЛО ЄЖОВ, директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна". Домейн лідер у сфері СХ
ТЕМА: Які нові технології клієнтоцентричності та персоналізація споживацького досвіду вплинуть на СХ українських компаній Ключові питання:
Як технології формують і формуватимуть СХ та мають бути у фокусі маркетингу, продажів та СХ?
Які класичні та особливі потреби та очікування споживачів ви маєте побачити та взяти до уваги?
Які напрямки та рішення для посилення маркетингу СХ + кейси реалізації
10:10-10:30
10:10-10:30
ЄВГЕНІЯ БЛИЗНЮК, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group
ТЕМА: Digi-нація військового часу: як війна змінила українських користувачів інтернету?
Ключові питання:
На які ключові сегменти поділяється українська digital-аудиторія зараз?
Що роблять українські користувачі в онлайні під час війни: який контент споживають і поширюють?
Що і як купують? Якими сервісами користуються?
Месенджери проти соцмереж: хто виграє?
10:30-11:00
10:30-11:00
ОЛЕГ КОСС, лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX
ТЕМА: Як бізнес-модель компанії впливає на вибір СХ-стратегії та клієнтоцентричність?
Ключові питання:
Клієнтоцентричність по-дорослому. З чого почати формування? Які можливості та ризики варто оцінити?
Зв'язок між бізнес-стратегію бренда та СХ? Ключові помилки у виборі СХ-стратегії
Чому одним вдається бути клієнтоцентричною компанією, а іншим – ні? Ключові «сліпі зони» та помилки
Як сформувати рамку клієнтоцентричності для компанії з певною бізнес-моделлю?
11:00-11:30
11:00-11:30
КАВА-БРЕЙК
11:30-13:00
11:30-13:00
БЛОК 2: УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ У СХ & СТВОРЕННЯ ЦІЛІСНОЇ СХ-СТРАТЕГІЇ(TED-виступи)
11:30-12:00
11:30-12:00
АНАСТАСІЯ ГРОМОВА,директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
АЛІК МКРТЧЯН,кулінарний експерт, комерційний директор напряму власного ритейлу МХП
ОЛЕКСАНДР КРАСИЦЬКИЙ,куратор Школи мʼясного сомельє компанії МХП
ТЕМА: Як вдосконалити та модернізувати архітектуру клієнтського досвіду через новий досвід співробітників
12:00-12:30
12:00-12:30
ОЛЕНА ОРЛОВА, Deputy СМО Uklon
ТЕМА: Як стати Partner-in-Life компанією для клієнтів. Шлях Uklon
Ключові питання:
Шлях Uklon до статусу компанії Partner-in-Life завдяки розширенню екосистеми клієнтоцентричності
Перевірені інструменти клієнтоцентричності, які працюють в умовах нової реальності
Персоналізований підхід у побудові екосистеми продукту. Кейси Uklon 2023
Результати, досягнення та саморефлексія під час імплементації.
Використання змін як можливість для покращення клієнтского досвіду
12:30-13:00
12:30-13:00
ОЛЕНА ВОРОШИЛО, операційна директорка OKKO
ТЕМА:Якісний сервіс під час війни: індикатори якості. Стратегія надання послуг, комунікації з клієнтами та партнерами, волонтерства та фокусу на розвиток у час невизначеності
13:00-14:00
13:00-14:00
БІЗНЕС-ЛАНЧ
14:00-15:30
14:00-15:30
БЛОК 3:АРХІТЕКТУРАКЛІЄНТСЬКОГОДОСВІДУ В УМОВАХ ВИСОКОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
14:00-14:30
14:00-14:30
МАРІЯ НЕВЗОРОВА – Head of customer support Ajax systems
ТЕМА: Новий рівень клієнтської підтримки: очікування та реальність, коли ви впроваджуєте, реалізуєте та трансформуєте процеси одночасно
14:30-15:00
14:30-15:00
ЄВГЕН ЯВТУШЕНКО,керівник СЕМ EVA
ТЕМА: Як робота з bottle neck у сервісі стає каталізатором прибутку, лояльності та проривних продуктів
15:00-15:30
15:00-15:30
АРТУР ЛУПАШКО, засновник, генеральний директор керуючої компанії Ribas Hotels Group
БЛІЦ-ІНТЕРВ'Ю НА ТЕМУ: Клієнтський досвід очима власника та СЕО
Ключові питання:
Компанія для сервісу чи сервіс для компанії?
Як підтримувати рівень сервісу, коли компанія масштабується?
Який сервіс наразі можна назвати преміальним? Чи зміниться ставлення до преміального сервісу через події в Україні?
Чи варто власнику та СЕО час від часу працювати "в полях" разом з підлеглими?
Як власнику та СЕО реагувати на скарги до сервісу? Чи варто відповідати особисто?
Якщо підлеглий хоче запропонувати зміни у сервісі, хоче внести правки, як йому сповістити команду керівників?
Клієнт завжди правий?
Що є більше, ніж сервіс?
15:30-16:00
15:30-16:00
КАВА-БРЕЙК
16:00-18:00
16:00-18:00
БЛОК 4:КЛІЄНТООРІЄНТОВНА КУЛЬТУРА & ІНКЛЮЗИВНІСТЬ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ
16:00-16:30
16:00-16:30
ОЛЕНА ЦИСАР, консультантка з СХ, дослідниця
ТЕМА: Чому розвиток Сustomer Experience можливий лише через трансформацію у Human Experience: кейси, висновки, інсайти
16:30-17:00
16:30-17:00
ОЛЬГА РУДНЄВА, СЕО Superhumans
ТЕМА: Інклюзивний СХ через "польовий" досвід керівників: нові цінності досвіду, які конвертуються у лояльність та brand awareness
17:00-18:00
17:00-18:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Як клієнтський досвід залежить від обраного tone of voice компанії
Ключові питання:
Про що компанії варто говорити про себе, продукти/послуги та клієнтів?
Які теми, меседжі, тональність вважаються табу, що несуть репутаційні ризики і негативно впливають на клієнтський досвід?
Як виправити комунікаційний факап з клієнтами без репутаційних втрат?
Експерти дискусії:
ОЛЕНА ПЛАХОВА,директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта ОЛЕНА ТАРАНЕНКО,бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО, засновниця Neuro knowledge, нейромаркетолог ТЕТЯНА ВАСИЛЕНКО,керівниця відділу CRM Comfy
Модераторка ОЛЕНА КОРОНОТОВА, керуюча партнерка IDNT