ПРОГРАМА СX CONFERENCE
9:30-9:45
9:30-9:45
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
9:45-11:30
9:45-11:30
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА ВИКЛИКИ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ У 2024 РОЦІ
9:45-10:30
9:45-10:30
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКA, засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу
ТЕМА: Де брати сили, щоб бути сервісним? СХ-виклики для керівників та команд
    10:30-11:00
    10:30-11:00
    ОЛЕНА ЦИСАР, СХ-дослідниця
    ТЕМА: Тренди клієнтського досвіду 2024: як світові прогнози метчаться з українською реальністю
    11:00-11:30
    11:00-11:30
    ОЛЕГ КОСС, лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX
    ТЕМА: Як сервіс-дизайн може стати потужним інструментом для інновацій, диференціації та зростання
      11:30-12:00
      11:30-12:00
      КАВА-БРЕЙК
      12:00-13:30
      12:00-13:30
      БЛОК 2: АРХІТЕКТУРА ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОСТІ
      12:00-12:30
      12:00-12:30
      КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО, керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge
      ТЕМА: Три глобальні речі, які впливають на клієнтський досвід в умовах зростаючої когнітивної навантаженості: з точки зору нейромаркетингу
      12:30-13:00
      12:30-13:00
      МИХАЙЛО СЕЛЕЦЬКИЙ, керівник проєкту Expirenza by mono
      ТЕМА: Магія від expirenza by mono. Зміна клієнтського досвіду в ресторанах та відкриття абсолютно нових можливостей для бізнесу
      13:00-14:00
      13:00-14:00
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Феномен lovemark. Як конвертувати цінність корпоративного громадянства та задоволення від послуг у профіт компанії
      Ключові питання:
      • Що таке lovemark?
      • Як компанії стають лавмарками? Чи можна виміряти lovemark? Чи існують для цього метрики?
      • Як співвіснують статус lovemark та відповідальність перед клієнтом? Що клієнти пробачають компанії, яку вони вважають lovemark?

      Експерти дискусії:


      ОЛЕНА ПЛАХОВА, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)
      СЕРГІЙ КОВАЛЕНКО, СЕО Yasno
      ДМИТРО ЦИГАНКОВ, когнітивний директор Fozzy
      ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ, СМО WOG
      РОМАН СІВКОВСЬКИЙ, СМО "Аврора"

      Модератор
      МИКОЛА ЧУМАК, співвласник та СЕО IDNT
      14:00-15:00
      14:00-15:00
      БІЗНЕС-ЛАНЧ
      15:00-16:00
      15:00-16:00
      БЛОК 3: СХ-РІШЕННЯ: ПЕРЕЗБИРАННЯ ОПЕРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ І ВПЛИВ ШI
      15:00-15:30
      15:00-15:30
      ІГОР СИРОВАТКО, керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
      ТЕМА: Як інтегрувати в роботу команди і СХ-процеси лояльних клієнтів компанії: неочевидні рішення, які надають максимум ефективності
      15:30-16:00
      15:30-16:00
      ДЕНИС СУДІЛКОВСЬКИЙ, директор з бренду та бізнесу ЛУН, директор з інновацій Prjctr AI Lab
      ТЕМА: AI для виграшу в CX-конкуренції
      16:00-16:30
      16:00-16:30
      КАВА-БРЕЙК
      16:30-17:30
      16:30-17:30
      БЛОК 4: СХ-СТРАТЕГУВАННЯ: ДОСВІД, ВІЗІЯ, ВИКОНАННЯ
      16:30-17:00
      16:30-17:00
      ВОЛОДИМИР СОБОЛЕВ, СМО "Ковальська"
      ГАЛИНА БРАЖИНСЬКА, керівниця відділу клієнтського досвіду "Ковальська"
      ТЕМА: Який диджитал? Йди на завод, або Як диджиталізувати залізобетонний бізнес
      17:00-18:00
      17:00-18:00
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Як будувати СХ-стратегію у 2024 році?
      Ключові питання:
      • Що є СХ-стратегія?
      • Яка вигода від створення СХ-стратегії в компанії?
      • Що робить СX-стратегію ефективною? Які маркери гарної стратегії? Що має бути виміряно, які заходи передбачені, який горизонт планування покритий? Чи має вона бути формалізована?
      • Як змінюється СХ-стратегія через війну? Як стратегувати СХ, коли успіх перемежовується із трагедією?
      • Ваші 3 поради, з чого почати розробку СХ-стратегії, у кого її ще немає?

      Експерти дискусії:

      НАТАЛЯ ТОЦЬКА, CХ-консультантка, керівниця агенції Customer Service
      ЮЛІЯ ШТИПУЛА,Head of Customer Experience "ПриватБанк"
      ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА, СMO MEGOGO
      ІГОР БЛИСТІВ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії "Кормотех"
      ОЛЕКСІЙ ФІЛАНОВСЬКИЙ, експерт з маркетингу та СХ, власник Filberry, викладач Львівської бізнес-школі УКУ

      Модератор
      ОЛЕГ БАЛАКІН, cтарший консультант, сервіс-дизайнер Lanka.cx


      18:00
      18:00
      Завершення 16'th СХ СONFERENCE: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНІСТЬ
      КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
      АЛЬОНА ЖУПІКОВА
      ЛАНА МІТЧЕНКО
      КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
      Стратегічні питання
      Участь та співпраця
      Участь та співпраця
      © 2015-2024 СХ. All Rights Reserved
      КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
      Про компанію
      АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
      Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті