Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій.
Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи "Тінь", який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До "Тіні" очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар".
Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій. Керівниця департаменту маркетингу 4Service™