ДАТА БУДЕ УТОЧНЮВАТИСЬ
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
ДАТА БУДЕ УТОЧНЮВАТИСЯ
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
СХ-КОНЦЕПЦІЯ ПОДІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Код клієнтоцентричності – професійна крос-платформа, на якій представники відомих брендів і світові СХ-експерти у кейсах та дискусіях, поєднуючи експертизу та helicopter view, презентують нові стратегії, методи й інструменти вдосконалення клієнтського досвіду, що безпосередньо впливає на репутацію компанії та життєстійкість її бізнес-моделі.
МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Бізнес глобально прагне перейти від виживання й відновлення до зростання й процвітання. Метою усіх маркетингових зусиль буде усвідомлений апгрейд клієнтського досвіду, візіонерське ставлення до комунікації із вимогливим споживачем, замість тривіального придбання реклами та традиційного управління просуванням за маркетинговими "методичками".

Щоб бути успішними та фінансово стійкими, компаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, розподіляти їхні цінності та світогляд, допомагати клієнтам жити на комфортній швидкості реалізації їхніх потреб та мрій.
Змінити клієнтоОРІЄНТОВАНЕ
мислення на клієнтоЦЕНТРИЧНЕ
Адаптувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки
Замінити застарілі процеси і методи управління клієнтським досвідом за допомогою цифрових технологій
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти, які готові зробити прорив у своєму бізнесі завдяки покращенню клієнтського досвіду, відповідають за фінансові показники та приймають ключові рішення у компанії.

Разом із вами, учасниками CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE, у офлайн - та онлайн-форматі будуть власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники маркетинг-департаментів та управління клієнтським досвідом, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
Ідеї та експертиза – це найцінніше, що ви можете отримати від СX Conference. Ось чому ми хотіли зберегти добірку ключових тез, якими наші спікери ділилися у кейсах та живих дискусіях конференцій у 2021 році.

Разом з командами ознайомтесь або поновіть у пам'яті, які СХ-теми були найгарячішими, які ідеї були найсильнішими дизрапторами й залишаються актуальними сьогодні.

Стежте за сильними ідеями, які допоможуть вийти на наступний рівень у 2022 році!
SUMMARY CX 2021
Головні тези спікерів СХ Сonference 2021
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Джозеф Пайн
Експерт з економіки вражень
Гаррет Джонстон
Brainstore
Cтівен Ван Беллегем
СХ-футурист, автор 5 бестелерів
Джон Шоул
Сustomer Experience гуру
Катерина Огуряєва
Марежа супермаркетів "Сільпо"
Олена Плахова
Нова пошта
Юрій Салан
Синево / Synevo
Тетяна Шаповал
ПУМБ
Тетяна Жданова
Маркетинг та брендинг-експерт
Олексій Ломоносов
OLX
Олена Цисар
СХ-експерт, партнер 4Service
Іван Шестаков
Megogo
Марія Назаренко
Comfy
Вадим Шекман
"Добробут"
Юлія Штипула
"ПриватБанк"
Вадим Іщенко
Uklon
Дмитро Корнілов
FFFACE
Анна Гришина
EVA
Олексій Філановський
StarLightMedia
Альона Жупікова
KA Group
Володимир Дегтярьов
Newsfront Communications
Ольга Сватова
YouScan
Микола Чумак
Джозеф Пайн (Joseph B. Pine)
Cвітовий експерт з управління клієнтським досвідом та дизайн-мисленням, співзасновник аналітичної компанії Strategic Horizons LLP, співавтор книг "Автентичність. Чого по-справжньому бажають споживачі", "Масова кастомізація" та "Економіка вражень. Як перетворити покупку на захоплюючу дію". Консультує компанії зі списку Fortune 500 щодо стратегії просування продуктів.

Джозеф Пайн на прикладі успішних кейсів показує, чому продавати враження набагато вигідніше, ніж просто товари та послуги, які кроки варто впровадити на етапі переходу до «економіки вражень» та за допомогою яких інструментів можна підвищити споживчу цінність пропозиції.

Гаррет Джонстон (Garrett Johnston)
Клієнтський стратег, візіонер і міжнародний експерт у галузі В2В та В2С стратегічного маркетингу. Практик з майже 30-річним стажем роботи в галузі маркетингу, продажів та клієнтських стратегій у 14 країнах, на 5 континентах, у багатьох різних секторах економіки, як В2В, так і В2С та В2G. У його активі реалізація безлічі проєктів для клієнтів з різних галузей економіки, серед них: МТС, Х5 Retail Group, Telenor, Cap Gemini, Tesco, Digicel, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya, Ford, Alcatel і т.д.

Зараз Гарретт працює над питаннями корпоративної та маркетингової стратегії з провідними брендами та корпораціями Європи та СНД. І щоб тримати руку на пульсі радикальних підприємницьких інновацій, також консультує різні стартапи в США, Ірландії, Англії, Голландії, Швейцарії, Ізраїлі, Казахстані та Україні.

Вільно спілкується і виступає 8-ма мовами. Має дві вищі освіти: диплом Дублінського Університету (University of Dublin) у галузі економіки, та Дублінського коледжу Трініті (Trinity College of Dublin) у галузі міжнародної торгівлі.

Стівен Ван Беллегем (Steven Van Belleghem)
Міжнародний експерт із маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі. Співзасновник компанії Nexxworks й керуючий партнер Intracto у Бельгії, входить до ради директорів Plan International. Професор з маркетингу у Vlerick Business School (Генте, Льовен та Брюссель), доповідач у London Business School.

Стівен виступив із власною експертизою перед власниками та топами бізнесів, СХ-спеціалістами у більш ніж у 40 країнах світу.
Перші 12 років своєї кар'єри він працював консультантом та керуючим партнером інноваційної компанії з вивчення ринку InSites Consulting. За цей час компанія зросла з 8 до 130 співробітників з офісами у 5 країнах.

Стівен є автором п'яти міжнародних бестселерів «The Offer You Can't Refuse» (була визнана Forbes як одна з 10 must read бізнес-книжок у 2020 році), «Customers the day after tomorrow», «When digital becomes human» (премія «Краща книга з маркетингу 2015 року»), «The Conversation Company», «The Conversation Manager». Його книги перекладені на сім мов, він є лауреатом різноманітних нагород (найновітніша книга з маркетингу, найкраща книга з маркетингу, найкраща міжнародна книга з питань бізнесу). Стівен є автором популярного бізнес-влогу: його канал на YouTube зібрав понад 4 мільйони переглядів

Джон Шоул (John Tschohl)
Всесвітньо відомий СХ-експерт, автор 7 бестселерів, засновник та президент Service Quality Institute, за програмою якої було навчено понад 2 мільйони людей у 40 країнах світу. Від журналу Time отримав звання Customer Service Guru.

Понад 40 років консультує провідні компанії світу щодо впровадження сервісної стратегії. Закінчив Університет св. Томаса в Міннесоті (1969). У 1979 році розробив першу у світі програму навчання персоналу роботі з клієнтами.
Катерина Огуряєва
Директор з маркетингу мережі супермаркетів "Сільпо". Фахівець з 17-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe's Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.

До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.



Микола Такзей
Chief Innovation Officer МХП, одного з найбільших українських аграрних холдингів і виробника курятини №2 в Європі. Метою його роботи як CINO є прискорення трансформації MHP із сировинної компанії у клієнтоорієнтовану, гнучку та інноваційну екосистему.

Перед тим як приєднатися до MHP, Микола заснував Braintuition, консалтингову компанію, яка допомагала локальному та міжнародному бізнесу та некомерційним організаціям знаходити точки росту за допомогою впровадження трансформаційних програм.

Микола працював 15 років у Philip Morris International, досягнувши посади Директора з маркетингу в Україні, Кавказі та Молдові. Його фінальною позицією в корпорації був Директор Глобального інноваційного центру в Тель-Авіві, Ізраїль. Микола є сертифікованим практиком дизайн-мислення і прихильником гнучків принципів ведення бізнесу, орієнтованих на людину.

Олена Плахова
Директорка з маркетингу и управління репутацією групи компаній "Нова пошта". Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, очолювала цю функцію в великих українських компаніях, зокрема в групі компаній "Континіум", Corum Group і Starlight Media. Під її керівництвом були реалізовані різні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна культури поведінки, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени - стратегічне управління репутацією і робота з ризиками.
Юрій Салан
Керівник з клієнтського сервісу Синево / Synevo. Юрій у «Синево» відповідає за розвиток системи керування клієнтським досвідом, за сервіс-дизайн-проекти, процеси дистанційного обслуговування клієнтів.

Розробив систему клієнт-центричних метрик для семи головних точок взаємодії, організував комітет для регулярного контролю клієнтських показників на рівні топ-менеджменту, впровадив оцінювання задоволеності обслуговуванням у лабораторних пунктах через автоматичне опитування кожного клієнта після візиту.

Тетяна Шаповал
Керівник напрямку та експертизи із сервіс дизайну клієнтського досвіду в ПУМБ. Банкір, маркетолог, сервіс дизайнер, консультант з маркетингу та розвитку продуктів. Отримала вищу освіту з фінансів та банківської справи, опановувала маркетинг в kmbs, навчалася сервіс дизайну.

Багато років допомогою або власноруч створюю і пропоную фінансові рішення, якими користуються люди та кампанії. Працювала з Райффазенбанк Україна, Ощадбанк, Альфа банк, Креді Агріколь, ЄБРР.

Наразі Тетяна розвиває сервіс дизайн експертизу та практику в ПУМБ в Agile форматі, допомагаю поліпшувати клієнтський досвід, створювати клієнтоцентричні продукти, сервіси, що вирішують задачі клієнтів і співробітників.

.

Тетяна Жданова
Маркетолог-практик із фокусом на смисл та клієнтоцентричність. Створила підхід до gravitation marketing. На його основі допомагає побудувати маркетинг громадським особам, компаніям та «місцям». З командою Wikicitynomica організувала розробку та легітимацію туристичного бренду країни. Авторка книги "Сенс життя та його маркетинг".

Публічні проекти: "Бренд міста - справа городян" (2010-2012), туристичний бренд України (2013-2018), "Сенс життя та його маркетинг", "Нова міфологія України" (2015+), "Земельна відповідь" (2017) , "Година води" (2019-2020), Placer (2020+), Soul (2021+).
Олексій Ломоносов
Керівник департаменту маркетингу OLX в Україні та Центральній Азії. Майже 20 років об'єднує людей у сфері маркетингу для вирішення бізнес-задач та підтримує підприємницький дух команди. Вибудовував стратегічну взаємодію між споживачем і продуктом, займався бренд- і трейд-маркетинг-комунікаціями, а також R&D у таких компаніях, як Nestlé, IDS Borjomi Ukraine, P&G Ukraine. В міжнародній групі компаній OLX Group Олексій з командою 20+ фахівців закриває весь спектр маркетингу в Україні, Казахстані та Узбекістані. Вважає, що головне у бізнесі — це культура та люди.
Іван Шестаков
Директор зі стратегічного розвитку MEGOGO. Створює найбільший медіасервіс в Східній Європі, щорічно впроваджує нетипові для ринку продукти, які не тільки змінюють уявлення аудиторії про теле- і кіноспоживання, а й формують нові медіазвички.

Олена Цисар
Консультант з клієнтського сервісу, СХ-дослідник. Партнер 4Service Group. В сервіс-консалтингу з 2002 року. Олена реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю шляхом якісних (фокус групи, інтерв'ю) і кількісних (NPS, Mystery Shopping, Kano model) досліджень. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної "сервіс пропаганди", монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – "Зробимо сервіс системою".

Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані, Росії (2010-2014), Туреччині (2016). Серед клієнтів локальні і міжнародні компанії, зокрема Приват Банк, Фокстрот, Eldorado, Amway, LIFE, ОККО, Socar, Кофе Хауз (Росія) тощо. Олена провела понад 500 спеціалізованих на сервісі презентацій, тренінгів і виступів. Автор он-лайн курсу "Машина сервісу", спікер профільних конференцій, автор статей. Киянка. З 2015 живе і працює у Відні, Австрія.

Вадим Шекман
Родом із України. На початку 90-х переїхав до США, де здобув освіту та розпочав свою кар'єру. Працював у сфері фармацевтики, медицини та інформаційних технологій. Створив успішний бізнес із надання медичних та реабілітаційних послуг, який багато років поспіль входить до ТОП-10 бізнесів цього напрямку у США. Експерт у сфері оптимізації бізнес-процесів та інтеграції інформаційних технологій у виробничу діяльність.
У 2019 році повернувся до України та створив проект Патранажної служби в "Добробуті", незабаром став операційним директором компанії. Імплементує в "Добробуті" сучасні американські принципи та підходи ведення бізнесу, роблячи компанію клієнтоорієнтованою та максимально ефективною.
Марія Назаренко
Директорка з маркетингу та e-commerce COMFY. Має понад 12 років досвіду з побудови систем клієнтської підтримки та програм лояльності, розвитку маркетингу та e-commerce. Приєдналась до команди COMFY у 2010 році як керівниця контакт-центру. У 2020 році Марія очолила департамент e-commerce, а у 2021-му — стала директоркою в маркетингу та e-commerce. У цьому статусі визначає маркетинг-стратегію ритейлера #НАМБЕРВАН у сегменті побутової техніки та електроніки. Завдяки двом вищим освітам, філологічній та економічній, у своїй роботі поєднує бізнес-логіку та творчий підхід..

Дмитро Корнілов
CEO та співвласник студії з розробки продуктів з дополвненою реальністю (Augmented Reality, AR) FFFACE. У минулому — digital-стратег, який працював із Johnson & Johnson, InBev, Carlsberg, Coca-Cola, Global Spirits та Poker Stars.

FFFACE - українська агенція, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії.

З 2019 року компанія FFFace.me розробила AR-фільтри для Visa, Pepsi, Danone, Intertop, 1+1 media, Toyota, Depositphotos, групи KAZKA та інших брендів. Загальне охоплення створених масок склало понад 250 мільйонів користувачів.
Юлія Штипула
Head of Customer Experience в "ПриватБанк". Працює у сфері побудови та розвитку сервісу понад 10 років. Завдяки реалізованим за цей час проектам отримала великий практичний досвід вирішення найрізноманітніших завдань щодо керування клієнтським досвідом: від дослідження потреб клієнтів і створення ціннісної пропозиції до побудови сервісної культури та проведення клієнтоцентричної трансформації у компанії.

Розробляйте та імплементує стратегію клієнтського досвіду. З командою централізує та систематизує всі дії та зусилля з управління досвідом клієнтів. Розробляє та впроваджує цілісну та надійну систему вимірювань CX. Встановлює чітко визначений та ефективний кількісний та якісний процес дослідження. Застосовує дизайн-мислення і карту шляху клієнта у ключових ініціативах і СХ-проектах банку. Формує клієнтоорієнтовану культуру для співробітників

Юлія Штипула – практик і внутрішній експерт СКМ із сервіс-дизайну: регулярно реалізовує проекти різного формату та складності, проводить воркшопи та майстер-класи для співробітників.

Анна Гришина
Маркетинг-директор мережі крамниць EVA. Досвід роботи в маркетингу та рекламі – понад 20 років. З 2010 року і по сьогодні – маркетинг-директор лінії магазинів EVA. У сфері компетенції – планування та координація маркетингової діяльності компанії, визначення каналів комунікацій, управління просуванням бренду компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, завоювання частки ринку, виявлення тенденцій споживчих переваг, а також залучення та утримання покупців.

Освіту у сфері маркетингу здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права та в Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).
Вадим Іщенко
Chief marketing officer та management board member у компанії Uklon. Раніше Вадим займав управлінські посади в маркетингу в таких компаніях, як: Metro Cash & Carry Ukraine, Samsung Electronics, Sony, KIVI. Суммарно у Вадима 13 років досвіду в сфері маркетингу та управління клієнтським досвідом.
Катерина Кузьменко
Керуючий партнер спортивного клубу Smartass, який поєднує у собі спортивний напрямок, ресторан та салон краси.
Альона Жупікова
Фаундер та СЕО KA Group, організатора бізнес-івентів із смислом, драйвера змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності.

Протягом 8 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення. KA Group - організатор провідної в Україні бізнес-конференції, присвяченою розвитку клієнтського досвіду та філософії клієнтоцентричності у всіх бізнес-індустріях.
Олексій Філановський
Діджитал-директор у StarLightMedia. Ex-Managing Partner в агентстві Filberry. Олексій більше 20 років працює у маркетингу. Автор "Головної маркетингової книги", книги "Карго-маркетинг і Україна". Керував департаментом маркетингу компанії "Фокстрот", обіймав посади маркетинг-директора та генерального директора у провідних FMCG компаніях, а також в e-commerce (Prom.ua). Олексій попрацював із 41 брендом, а 14 було створено з нуля під його керівництвом. Найвідоміші - "Снігова Панда", "Коза Ностра", "Прайм", "Істинна", "Природний джерело", "Bigl.ua", "Zakupki.Prom.ua", "Crafta.ua".
Ольга Сватова
Маркетинг менеджер YouScan у країнах Східної Європи. Має 15-річний досвід роботи в маркетингу великих міжнародних корпорацій, таких як Nestle, Henkel, McDonald's. За час роботи в В2С секторі Ольга вивела на ринок 5 нових брендів, реалізувала >10 проектів категорійного менеджменту, запустила десятки успішних новинок та 360 комунікаційних кампаній. Бажання розширити горизонти привели Ольгу в В2В IT сферу, де вона наразі просуває можливості аналітики соцмедіа YouScan для проведення маркетинг досліджень, управління клієнтським досвідом та репутацією.
Володимир Дегтярьов
Партнер та СЕО Newsfront Communications Agency. Експерт з управління репутацією, розвитку персонального бренду перших осіб, антикризових комунікацій. Маючи досвід роботи в комунікаціях 20 років, працював у приватних компаніях, НУО, посольстві США в Україні та агенціях. Останні 10 років очолює агентство Newsfront Communications, серед клієнтів якого є міжнародні та українські компанії та бренди, такі як Lenovo, GlobalLogic, Amway, Danone, BMW та інші. Експерт у темі побудови корпоративної та персональної репутації, менеджменту, особистого розвитку, автор курсу «Персональний бренд», сертифікований бізнес-коуч та фасилітатор.

Закінчив Львівський національний університет ім. І. Франка, програму Swedish Institute Management Program, Chartered Institute of Public Relations, Школу інтегрального коучингу.

Виховує двох дітей, ультрамарафонець (12 марафонів та ультрамарафонів), Ironman тріатлет, сертифікований фрідайвер.
Микола Чумак
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в роздрібних форматах. Вивчав функціональний дизайн рітейлу у США, Лондоні, Сінгапурі, Гонконгу, Токіо, Мадриді. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок. Компанія виконувала сотні проектів для лідерів найрізноманітніших сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Toyota, Samsung, Auchan, Metro Cash&Carry, Honor, Amway, Beeline, OTP Bank, Raiffeisen, Credit Agricole, Caparol, Kyivstar, Нова Пошта, Comfy, Foxtrot, Rozetka, EVA, MHP та багато інших.
ПРОГРАМА СX CONFERENCE'2022
8:30-9:20
8:30-9:20
Реєстрація учасників конференції
9:20-9:30
9:20-9:30
Вітальне слово організаторів компанії KA Group
9:30-9:40
9:30-9:40
СХ-вікторина для учасників конференції:
питання з теми клієнтського досвіду та маркетингу
9:40-11:30
9:40-11:30
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ У NEW NORMAL
9:40-10:00
9:40-10:00
Бліц-відповідь міжнародних експертів з маркетингу та формування й управління клієнтським досвідом (remote)
Питання бліцу: «Як зміняться клієнт та клієнтський досвід у 2022 році? Як ці зміни вплинуть на ваш бізнес?»

Експерти бліцу:

ДЖОЗЕФ ПАЙН – американський дослідник у галузі маркетингу, екс-топ-менеджер IBM, автор бестселерів «Масова кастомізація» та «Економіка вражень», співзасновник консалтингової агенції Strategic Horizons, що консультує компанії зі списку Fortune 500 щодо стратегії просування продуктів

СТІВЕН ВАН БЕЛЛЕГЕМ – СХ-футурист, міжнародний експерт з маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі, професор з маркетингу у Vlerick Business School (Генте, Льовен та Брюссель) та доповідач у London Business School, автор 5 бізнес-бестселерів с клієнтського досвіду

ГАРРЕТ ДЖОНСТОН – клієнтський стратег, візіонер та міжнародний експерт у галузі В2В та В2С стратегічного маркетингу. Практик з майже 30-річним стажем роботи в галузі маркетингу, продажів та клієнтських стратегій у 14 країнах, на 5 континентах, у багатьох різних секторах економіки, як В2В, так і В2С та В2G

ДЖОН ШОУЛ – американський СХ-експерт, автор 7 бестселерів, засновник та президент Service Quality Institute, за програмою якої було навчено понад 2 мільйони людей у 40 країнах світу. Від журналу Time отримав звання Customer Service Guru
10:00-10:30
10:00-10:30
ОЛЕНА ЦИСАР – СХ-експерт, консультант з клієнтського сервісу, дослідник, партнер 4Service Group
ТЕМА: ГОЛОВНІ СХ-ТРЕНДИ 2022 РОКУ, ЯКІ ЗМІНЯТЬ ЛАНДШАФТ БІЗНЕСУ

  • Кардинальна зміна клієнтської поведінки. Як змінилися смисли та цілі клієнтів?
  • СХ-мрії клієнтів у всьому світі (гіперперсоналізація, "нульові зусилля", емпатія, співтовариства, конкуренція постачальників, захист персональних даних, омніканальність, роль відео в обслуговуванні)
  • Технології мрії: віртуальна метареальність та роботи скрізь. Як конвертувати ці челенджі у профіт?
  • Українська мрія: які з глобальних трендів в Україні розвивається, а які – принципово не для нас
10:30-11:00
10:30-11:00
КАТЕРИНА ОГУРЯЄВА – маркетинг-директор мережі супермаркетів "Сільпо"
ТЕМА: ЕМОЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕКОНОМІКА ВРАЖЕНЬ: ЯК ВОНИ ПРАЦЮЮТЬ НА ВИЗНАЧНИЙ КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД

  • Як продукт перетворюється на послугу та як цей принцип вартує використовувати у взаємодії з клієнтами?
  • Комунікація через продукт. Як організувати креативну пропозицію продукту для клієнта на стадії, коли він робить свій вібир
  • Людський фактор у формуванні СХ-філософії бренду
11:00-11:30
11:00-11:30

ТЕТЯНА ШАПОВАЛ – керівник напрямку дизайну клієнтського досвіду ПУМБ
ТЕМА: ЯК ПУМБ РОЗШИФРОВУЄ КОД КЛІЄНТОЦЕНТРИЧНОСТІ?

  • Чому сервіс дизайн – це ключовий елемент клієнтоцентричності та успіху компаній?
  • Яких помилок у бізнесі допоможе уникати сервіс-дизайн?
  • Як застосовувати сервіс-дизайн для перевірки ідей, стратегічних гіпотез в Agile-підходах?
  • Як разом працюють аналітика та сервіс-дизайн?
11:30-12:00
11:30-12:00
КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
12:00-13:30
12:00-13:30
БЛОК 2: СUSTOMER EXPERIENCE INTERACTION
12:00-13:30
12:00-13:30
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
Як сформувати клієнтоцентричний майндсет у компанії в епоху економіки трансформацій?
Ключові питання:
  • Хто відповідальний за СХ в компанії? Які принципи розподілу відповідальності за клієнтський досвід серед всіх зацікавлених сторін в компанії?
  • Як тримувати у тонусі три м'язи клієнтоцентричності - Сustomer Expereince, Employee Expereince та Human Expereince у компанії?
  • Чи можна виховати в людей сервісність? Що вартує робити, щоб підтримати ресурс сервісності в людей, які безпосередньо взаємодіють
    із клієнтами: топ-3 поради

Експерти дискусії:

ЮРІЙ САЛАН
– керівник відділу клієнтського сервісу Сінево/Synevo
ЮЛІЯ ШТИПУЛА – директор з управління клієнтським досвідом "ПриватБанку"
ОЛЕНА ПЛАХОВА – директор з маркетингу та управління репутацією "Нової пошти"
АННА ГРИШИНА – маркетинг-директор EVA
ОЛЕКСІЙ ФІЛАНОВСЬКИЙ – діджитал-директор StarLightMedia

Модератор
ВОЛОДИМИР ДЕГТЯРЬОВ – партнер та СЕО Newsfront Communications


13:30-14:30
13:30-14:30
БІЗНЕС-БРАНЧ ТА НЕТВОРКІНГ
14:30-16:30
14:30-16:30
БЛОК 3: СX CHALLENGES & CHANGES
14:30-15:00
14:30-15:00
ТЕТЯНА ЖДАНОВА – автор підходу gravitation marketing, експерт з корпоративного брендингу, маркетолог-практик, автор книги "Сенс життя та його маркетинг"
ТЕМА: VUCA ВСЕРЕДИНІ, АБО ЯК НЕОЧЕВИДНЕ ВИЗНАЧАЄ КУЛЬТУРУ, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ТА ВЗАЄМОДІЮ З КЛІЄНТАМИ

  • Математика + психологія + маркетинг + клієнтськй досвід: що можна побачити вимірявши корпоративну культуру компаній
  • Клієнтоцентрична культура компанії: ключова "розтяжка" засновника
  • Біологічний та культурний виміри в командах: чому перше складніше
  • Що таке лідерство у СХ: неочевидні висновки
15:00-15:30
15:00-15:30
ВАДИМ ШЕКМАН – операційний директор мережі клінік "Добробут"
ТЕМА: МЕДИЦИНА — ЦЕ ПОСЛУГА. ЯК ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СЕРВІСУ
15:30-16:00
15:30-16:00
ІВАН ШЕСТАКОВ – директор зі стратегічного розвитку Megogo
ТЕМА: ЩО МИ КОЇМО, АБО ЯК СТВОРЮВАТИ ПРОДУКТИ ТА ПОСЛУГИ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬ ЗАЛЕЖНІСТЬ У ВАШИХ КЛІЄНТІВ?

  • Ми ірраціональні, ледачі та на 60% ми... банани. Як використовувати ці данні у формуванні клієнтського досвіду?
  • Що рухає нашою поведінкою як клієнтів? Як ми-клієнти приймаємо рішення та як ці інсайти використати у бізнес-цілях через дизайн-мислення?
  • Як створювати продукти, які викликають залежність в клієнтів?
16:00-16:30
16:00-16:30
ОЛЬГА СВАТОВА – маркетинг-менеджер YouScan у країнах Східної Європи

ОЛЕКСІЙ ЛОМОНОСОВ – керівник департаменту маркетингу OLX в Україні та Центральній Азії
ТЕМА: СИЛА ВЕЛИКИХ ДАНИХ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

  • Аналітика соцмедіа: як працює та яку роль відіграє в системі клієнтського досвіду
  • Візуальна аналітика: новий спосіб отримання цінних клієнтських інсайтів
  • Моніторинг негативу та реакція на больові точки клієнтів: кейс OLX
16:30-17:00
16:30-17:00
КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
17:00-18:00
17:00-18:00
БЛОК 4: СX BEST PRACTICE
17:00-18:00
17:00-18:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
Як трансформувати TrustMark на LoveMark та Partner-in-Life
Ключові питання:

  • Які стадії проходитиме компанія з TrustMark до LoveMark та Partner-in-Life?
  • Як використовувати медіа, соцмережі, особистий бренд лідерів, BigData, щоб посилити статус LoveMark та Partner-in-Life?
  • Який шлях трансформації для Partner-in-Life у найближчі 2-3 роки?

Експерти дискусії:

МАРІЯ НАЗАРЕНКО
– директорка з маркетингу та e-commerce COMFY
ДМИТРО КОРНІЛОВ – СЕО та співвласник FFFACE.ME
МИКОЛА ЧУМАК – засновник та СЕО та idnt
ВАДИМ ІЩЕНКО – директор з маркетингу Uklon

Модераторка
ОЛЕНА ЖУПІКОВА – фаундер та СЕО KA Group
18:00
18:00
ОФІЦІЙНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Теми та тези виступів спікерів конференції можуть уточнюватись.
ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
7 000
грн.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
9 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

5 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
Тези виступів спікерів
7 000
ПРИДБАТИ
ПРИДБАТИ
Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйте на Customer Experience Conference трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
грн.
ПАРТНЕРИ
ЗА ПІДТРИМКИ
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
6 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
250+
компаній-клієнтів
86%
учасників повертаються СX-командами
165+
спікерів
бізнес-експертів
3000+
учасників заходу
6+
років розвитку СX-експертизи
в Україні
КОНТАКТИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
+380 93 322 1410
info@kagroup.ua
ВІТАЛІЙ ЛЕНДИЧ
+380 66 274 73 86
v.lendich@kagroup.ua
ОЛЬГА ЖЕЛО
+380 63 340 33 13
o.zhelo@kagroup.ua
ЛАНА МІТЧЕНКО
+380 50 384 68 27
l.mitchenko@kagroup.ua
Стратегічне партнерство
Участь у CX'2022
Партнерство та реклама
© 2015-2022 СХ. All Rights Reserved
М. КИЇВ, ВУЛ. СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 103
Дата буде уточнюватись
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Про компанію
МАКСИМ МУСІЄНКО
+380 63 311 58 43
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
Гаразд, більше не показувати
Close