КОНЦЕПЦІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Драйвери профіту — це професійна крос-платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів.
Платформа обміну експертизою CX-менеджменту в умовах
кризових змін та обмеженого бюджетування і ефективних сервісних стратегій як інструменту адаптації бізнесу, безперервного розвитку
і драйвера профіту та цінностей компанії
9 годин досвіду та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку
Воркшопи з СХ-практик, продажів, сервіс-дизайну та штучного інтелекту у СХ
Експо з технологій і послуг, що вдосконалюють клієнтський досвід
ЦІННІСТЬ КОНФЕРЕНЦІЇ
Станьте драйвером профіту для вашої компанії
Зрозумієте як побудувати Сustomer Journey Map з появою нових user-персон і нових вимог до продажів і сервісу та посилити сервісність у продажах
Визначите як змінився і змінюватиметься клієнтський досвід під тиском кризи та падіння ринку
Дослідите які тренди та антитренди клієнтського досвіду впливатимуть на фінансові результати та репутацію компаній у B2C та B2B
Попрактикуєте як збирати, інтерпретувати, конвертувати зворотний зв'язок у якісну зміну продуктів, послуг і сервісу та підвищення фінансових результатів
Отримаєте рекомендації про те, які сервісні метрики найбільш ефективні, за якими майбутнє, а від яких варто відмовитися
Зрозумієте як бути на крок попереду, проводячи ребрендинг для нового покоління клієнтів, інтегруючи генеративний ШІ та інші інноваційні технології
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ З ВИСТУПІВ, ДИСКУСІЙ, ВОРКШОПІВ ТА ЕКСПО
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
СX Departments – департаменти, що відповідають за клієнтський досвід
Sales - комерційні департаменти, В2В, роздрібна торгівля, оптова торгівля, дирекції/ філії з продажів, робота з VIP-сегментом тощо
Marketing & Communications – керівники та передові експерти з маркетингу, внутрішніх та зовнішніх комунікацій
Service & Support – департаменти сервісу, підтримки, роботи з рекламаціями, call-центри, ServiceDesk
BizDev – департаменти, що відповідають за розвиток бізнесу, розвиток нових направлень, ринків тощо
HR – HRD, L&D, бізнес-тренери
Digital – розробка діджитал-рішень для клієнтів, Product-менеджери Personal – індивідуальна участь, експерти, консультанти тощо
TOP Management – власники та СЕО, операційні директори, керівники стратегічних напрямків бізнесу
ЕВГЕНІЯ БЛИЗНЮК
Засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group
Соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group. Працювала у медіагрупах 1+1 Медіа і StarLightMedia. Екскерівниця Департаменту аналітики Адміністрації Президента України (2014-2016).

Дослідницька компанія Gradus Research побудувала і вже третій рік працює з національною панеллю у смартфонах, з 2019 року проводячи соціологічні та маркетингові дослідження. Технологія опитувань через спеціальний мобільний додаток Gradus дозволяє проводити поля з об'ємними національними вибірками за лічені години.

І Gradus Research, і Corestone співпрацюють із провідними гравцями на комерційному і політичному ринках. З 2022 Gradus Research почав експансію в країни ЄС та північної Америки.
КОСТЯНТИН СОЛОВЙОВ
Національний експерт з маркетингу та комунікацій в EC, засновник Soloviov Marketing Agency та ментор в стартап-акселераторі. 10+ років досвіду в маркетингу та з задоволенням проводжу менторські сесії як з технологічними стартапами так і класичними бізнесами у сфері трейдінгу, енергетики та державним сектором.

Готовий поділитися своїм досвідом з запуску стартапів, залучення інвестицій, розкривати деталі маркетингу та ділитися кейсами моєї агенції та власним підприємницьким досвідом. Послуги також включають допомогу у диджиталізації українських проектів у співпраці з урядами США та ЄС.
ОЛЬГА РУДНЄВА
СЕО Superhumans Center. Закінчила Національний економічний університет, отримала MBA у Florida Community College. Розпочала кар'єру у власному видавничому бізнесі, працювала в МОЗ. Протягом 18 років очолювала Фонд Олени Пінчук. З лютого 2022 року — координаторка найбільшого гуманітарного складу Help Ukraine Center. З серпня 2022-го — CEO Superhumans Center.
КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО
Керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge. Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар'єри пов'язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв'ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.

У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг.

Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.

Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).


.
ОЛЕГ КОСС
Лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX. Маючи ступінь Executive MBA та природню цікавіть щодо потреб людей, Олег супроводжує великі організації на їхньому шляху до клієнтоорієнтованості. У його портфоліо - співпраця з ритейлерами та банками в Україні, Молдові та Болгарії, телекомунікаційними компаніями в Киргизстані, Україні та Чехії, а також зрілими стартапами у Франції, Німеччині та Україні.
Унікальний системний підхід Олега поєднує потреби бізнесу, клієнтів, співробітників та суспільства в цілому, забезпечуючи цілісні трансформації.
АННА ГРИШИНА
Директор по маркетингу найбільшої національної мережі магазинів краси та здоров'я EVA. Фасилітатор, бізнес-тренер, коуч. Досвід роботи в маркетингу та рекламі — понад 18 років. Від 2010 року і донині — маркетинг-директор національної мережі лінії магазинів EVA. Серед компетенцій планування та координація маркетингової діяльності компанії, керування просуванням бренда компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, керування клієнтським досвідом, застосування методології дизайн-мислення.

Під орудою Анни компанія EVA шостий рік поспіль залишається лідером у своїй сфері, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2018 року лінія магазинів EVA була визнана найкращим магазином краси та здоров'я за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року». Компанія запустила соціальні проєкти: Національну премію «Мама року», онлайн-програму EVA Women Challenge, проєкт «Orange Days у EVA». Кількість постійних користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» перевищила 5,5 млн людей.

Однією з найперших в Україні впровадила систему Service Design, також розвиває інноваційні лабораторії та Школу інновацій за методикою Design Thinking.
ОЛЕНА ЦИСАР
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).
ВАДИМ МАРЦЕНКО
Засновник, СЕО, тренер консалтингової компанії з побудови та впровадження систем у продажу Martsenko Sales. Сертифікований бізнес-коуч по методу Морено, психодрама-практик та психотерапевт. Акредитований консультант ЄБРР. За 21 рік роботи в сфері продажу побудував 200+ відділів продажу, навчив 10000+ менеджерів з продажу.
ЮЛІЯ ШТИПУЛА
Head of Сustomer Experience ПриватБанку з 2020 року. 12 років практики управління клієнтским досвідом (рітейл, телеком, фінанси).
КИРИЛО ЄЖОВ
Директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна". Домейн лідер у сфері СХ. Соціолог за освітою, працює у сфері маркетингових досліджень понад 15 років. За цей час встиг попрацювати як на операційному, так і на клієнтському напрямку дослідницького бізнесу, має досвід якісних та кількісних типів досліджень, а також медійних технометричних вимірювань.

Як Директор з розвитку бізнесу займається залученням нових клієнтів, розширенням продуктового портфоліо "Кантар Україна" та поширенням ліцензованих рішень групи Кантар. Має досвід роботи у багатьох сферах, зокрема: фінанси, телеком, агро, е-комерс, авто. У маркетингу особливе захоплення викликають напрямки СХ та стратегічної розбудови брендів.

МАРІЯ НЕВЗОРОВА
Head of customer support Ajax Systems

ЮЛІЯ МУЗІЛЬ
Head of PM&CX Department (Керівник відділу управління проектами та клієнтського досвіду). 17-річний позитивний досвід роботи в сфері клієнтського сервісу та управління проектами на позиціях від оператора Контакт Центру до одного з провідних керівників компанії, реалізовано проекти для більш ніж 200 українських і міжнародних бізнесів та державних інституцій.

Серед ключових замовників - Нова Пошта, Епіцентр, Auchan, Сільпо, Shell, ОККО, WOG, KLO, Johnson & Johnson, !Fest, Synevo, VEGA, JTI, OTP Bank, MULTIPLEX, ДТЕК, UNICEF, UN World Food Program, Міністерство охорони здоров'я, НСЗУ, Міністерство Оборони України, КМДА, Львівська міська рада, ДІЯ. Управління та розвиток проектів зі створення корпоративних продуктів: CRM, Ticket System, Incident Management System, Chat & Voice bot на базі рішень ШІ.


ОЛЕНА ВОРОШИЛО
Операційна директорка ОККО


СЕРГІЙ ПАШКОВСЬКИЙ
Пашковський Сергій, General manager 4Service™, бізнес-партнер Design Thinkers Academy


АНАСТАСІЯ ДЕРКАЧ
Керівниця департаменту маркетингу 4Service™


ОЛЕНА ТАРАНЕНКО
Бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій.

Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи "Тінь", який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.

До "Тіні" очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар".

Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.

Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій. Керівниця департаменту маркетингу 4Service™


ТЕТЯНА ВАСИЛЕНКО
Керівниця відділу CRM Comfy

ОЛЕНА ОРЛОВА
Deputy CMO в Uklon. Має близько 10-ти років досвіду роботи з клієнтами через customer big data та інноваційні технології. Наразі покращує користувацький досвід українського райд-хейлінг сервісу Uklon з більше ніж 7млн юзерів.

Якісна робота з даними клієнтів дозволяє заглибитися в їх потреби, а отже і покращити досвід взаємодії з продуктом. Як результат — щасливі клієнти та зростаюча компанія, що впевнено конкурує з іншими гравцями на ринку.



ЄВГЕН ЯВТУШЕНКО
Керівник СЕМ EVA



ОЛЕНА ПЛАХОВА
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.

Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками тощо.



АНАСТАСІЯ ГРОМОВА
Директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
АЛІК МКРТЧЯН
Кулінарний експерт, комерційний директор напряму власного ритейлу МХП.
Відомий український шеф-кухар, автор понад 300-та найменувань страв, 100 з яких можна знайти на полицях мережі магазинів кулінарних ідей «М'ясомаркет».

У компанії МХП Алік керує відкриттями та роботою «М'ясомаркетів» по Києву та Київській області. Разом з командою навчає фахівців нової в Україні професії – мʼясних сомельє.


ОЛЕКСАНДР КРАСИЦЬКИЙ
Куратор Школи мʼясного сомельє компанії МХП.
Має 8-річний досвід роботи у розвитку та навчанні персоналу в напрямі сustomer service. Працював у банку ПУМБ та Новій Пошті.

З 2021 року працює в МХП. Спочатку був фахівцем з навчання кулінарних технологій, тепер очолює напрям розвитку навичок сервісу та продажів у мережі «М'ясомаркет».
АРТУР ЛУПАШКО
Генеральний директор і засновник мережі готелів Ribas Hotels Group.

Здобув ступінь магістра з відзнакою (червоний диплом) в Одеській державній академії будівництва та архітектури. Навчаючись на другому курсі академії, почав займатися приватною підприємницькою діяльністю у сфері будівельно-ремонтних робіт. У 2014 році відкрив перший міні готель Ribas Aparthotel в Одесі.

У квітні 2015 року відкрив офіс керуючої компанії Ribas Hotels Group в Одесі. На початок 2022 року в портфелі компанії 26 готельних об'єктів на 1115 номерів. З 2021 року Лупашко є ведучим Youtube-каналу «Артур Лупашко | Ribas», де ділиться досвідом ведення готельного бізнесу, а також бере інтерв'ю у власників та топ-менеджерів готелів України. Є співзасновником організації Ukrainian Hotel & Resort Association, учасником громадської організації «Одеський діловий клуб» та ментором в бізнес-клубі Board. Автор книги "Більше, ніж сервіс".



ОЛЕНА КОРОНОТОВА
Керуюча партнерка IDNT. У маркетингу понад 17 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, зокрема креативним бюро "САХАР", MR.WOLF brand-management company, працювала як аккаунт-директорка у відомих мережевих агентствах Saatchi&Saatchi та TBWA/AVA.

Здійснювала стратегічне планування, курування проєктів для таких клієнтів, як Credit Agricole, "Банк Форум" Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, "Оранта", АВК, "Хлібний Дар", Totoya, Lexus, Scania тощо.
В IDNT, компанії, яка спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень, відповідає за маркетингові аспекти проєктів, розвиток бізнесу та освітні програми.


ВІКТОРІЯ СКОРБОТА
Бізнес-партнерка DTA, директорка з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™ в Україні. Понад 15 років Вікторія працює над покращенням сервісу та розвитком сфери клієнтського досвіду в Україні та за її межами.

Під керівництвом Вікторії компанія провела понад 600 маркетингових та соціологічних досліджень в різних галузях (медицина, банки, телеком, рітейл, FMCG та інші), а портфель компанії виріс до 14 продуктів.
EXPO ЗОНА
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
FAQ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям

Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних
СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил

8 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
МАСШТАБИ КОНФЕРЕНЦІЇ У ЦИФРАХ
ПРО НАС
8
років
на ринку розвитку
СХ-експертизи в Україні
4000+
учасників за час існування проєкту
200+
спікерів бізнес-експертів були доєднані до наших конференцій
300+
корпоративних компаній-клієнтів
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
Стратегічні питання
Участь та співпраця
Участь та співпраця
© 2015-2023 СХ. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
22 ЛЮТОГО 2024
Про компанію
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
вул. Столичне шосе, 103
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті