Єдина в Україні дводенна конференція, присвячена клієнтському досвіду та особливому коду клієнтоцентричності

26-27 вересня
Генеральні партнери:
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
customer experience
conference
цінність конференції
Професійна крос-галузева платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів

2 дні аналізу СХ-досвіду у різних індустріях та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку

Мета конференції — розвивати клієнтський досвід через фокус на клієнтоорієнтованості та клієнтоцентричності в умовах економіки уваги

400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.
спікери конференції
Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом
спікери доповнюються
+5
ПРОГРАМА конференції
Організатори залишають за собою право змінювати теми, склад спікерів і розклад події
8:30 – 9:30
8:30 – 9:30
Реєстрація учасників та ранкова кава
9:30 – 9:45
9:30 – 9:45
Привітальне слово команди організаторів KA Group
9:45 – 11:40
9:45 – 11:40
ТРЕК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ
9:45 – 10:20
9:45 – 10:20
Когнітивні упередження керівників компаній, або Чому більшість очікувань від клієнтського досвіду не реалізуються? Результати дослідження Kantar
Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна"
10:20 – 11:00
10:20 – 11:00
ТЕМА: Що таке правдиво-сервісна компанія?
Ключові тези виступу:
  • Кадрова криза: Чи може на це вплинути бізнес?
  • Де починається відповідальність власників та керівників до залучення та утримання сервісних людей у своїй команді?
  • Що таке «правдиво-сервісна компанія» по відношенню до співробітника, клієнта, партнера, постачальника та акціонера? Приклади українських та міжнародних компаній

Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу, єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJulius Goup, викладачка kmbs
11:00 – 11:50
11:00 – 11:50
Хто твій бос? Як залучити до клієнтського сервісу кожного в компанії?

Ключові тези виступу:
  • Важливість залученості всіх функцій компанії в клієнтський сервіс і як це зробити?
  • Meet your boss - що це значить в OLX?
  • Eat your dog’s food, або Як зробити так, щоб співробітники проживали досвід клієнта?

Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу

Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
11.50 – 12.30
11.50 – 12.30
Кава-брейк та нетворкінг
12.30 – 14.40
12.30 – 14.40
ТРЕК 2: КРАЩІ ІНСАЙТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРЕМІЇ З КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ (UXCE’2024)
12:30 – 13:00
12:30 – 13:00
Феномен Lovemark: за що клієнти голосують серцем і грошима? Як Lovemark впливає на профіт?
Ключові тези виступу:
  • Як стають Lovemark?
  • Чи є переваги Lovemark перед Брендом і чи воно того варте?
  • Чому люди люблять та ненавидять Бренди?
  • Які компанії в світі стають найулюбленішими та найненависнішими?
  • Lovemark - це як надовго і чи є шанси у Lovemark на контакт з поколінням Z?

Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy
13:00 – 13:20
13:00 – 13:20
Кейс компанії NOVA (Нова пошта) у номінації "Краща практика використання зворотного зв'язку"

Тема: "Сервіс "Інший отримувач"
Юлія Колесник, директорка департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти
Андрій Андрєєв, продакт-менеджер відділу розробки мобільного додатку та цифрових сервісів Нової пошти
13:20 – 13:40
13:20 – 13:40
Кейс компанії Hay boutique hotel & spa by Edem family у номінації "Найкращий персоналізований клієнтський досвід"

Тема: Персоналізація як інвестиція у сервіс майбутнього
Олег Шевельов, директор з продажів готелю Hay
Анна Кузнецова, генеральна менеджерка готелю Нау
13:40 – 14:00
13:40 – 14:00
Кейс компанії Квітка Сервіс у номінації "Краще трансформаційне СХ-рішення"

Тема: Поліпшення споживацького досвіду послуг та трансформація послуг сервісного обслуговування
Андрій Криськув, комерційний директор Квітка Сервіс
14:00 – 14:20
14:00 – 14:20
Кейс компанії Райффайзен Банк у номінації "Кращий проєкт із сервіс-дизайну"

Тема: "Цінності, що утримують клієнта. Як використовувати сервіс-дизайн для створення В2В-продуктів"
Покровська Юлія, керівниця з розвитку продуктів для корпоративних клієнтів Райффайзен Банку
14:20 – 14:40
14:20 – 14:40
Кейс компанії COMFY у номінації "Краща практика антикризових СХ-рішень "

Тема: Лояльність #намберван або як перетворити клієнтську проблему на щастя та додаткові продажі
Марія Назаренко, СМО COMFY
14:40 – 16:00
14:40 – 16:00
Бізнес-ланч та нетворкінг
16:00 – 17:30
16:00 – 17:30
ТРЕК 3: ІНТЕГРАЦІЯ СЕРВІС-ДИЗАЙНУ
16:00 – 16:30
16:00 – 16:30
10 років у сервіс-дизайні: тріумфи, провали та відкриття
Ключові тези виступу:
  • Парадокси 20000 годин практики сервіс-дизайну
  • Як сервіс-дизайн рятує бізнес і чому його варто ігнорувати?
  • Неочікувані історії успіху та приголомшливі фіаско. Чому ваша улюблена методика може бути небезпечною, і де шукати справжні інновації?
  • Секрети масштабування ідей, про які мовчать гуру

Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер, першопроходець у сфері сервіс-дизайну та клієнтського досвіду в Україні

16:30 – 17:30
16:30 – 17:30
ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Які СХ-задачі можна вирішити через сервіс-дизайн?
Експерти дискусії:
Анастасія Громова, директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
Ганна Гришина, директорка з маркетингу "РУШ" (EVA и EVA.UA)
Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East

Модератор дискусії:
Олег Косс, експерт із сервіс-дизайну, засновник Lanka.CX
Ключові питання:
  • Як впровадження сервіс-дизайну може сприяти підвищенню задоволеності клієнтів та лояльності?
  • Які основні виклики ви зустріли під час впровадження сервіс-дизайну в українському контексті, і як ви їх подолали?
  • Які інструменти та методології сервіс-дизайну є найефективнішими для поліпшення клієнтського досвіду?
  • Як вимірювати та оцінювати успішність впровадження сервіс-дизайну? Які метрики використовувати?
17.30
17.30
Завершення першого дня 17’СХ CONFERENCE
8:30 – 9:30
8:30 – 9:30
Реєстрація учасників та ранкова кава
9:30 – 9:40
9:30 – 9:40
Привітальне слово команди організаторів KA Group
9:40 – 11:45
9:40 – 11:45
ТРЕК 1: ІННОВАЦІЙНІ ВИКЛИКИ У СХ
9:40 – 10:10
9:40 – 10:10
Чи можлива дорослість у клієнтському досвіді?
Як будувати СХ як бізнес дисципліну, отримувати монетизацію і впливати на суспільство
Ключові тези виступу:
  • Як виглядає CX Maturity Model (модель зрілого СХ) очима світових дослідників
  • Аудит СХ системи в організації: як побудувати і кого залучити
  • 6 складових зрілої моделі: від стратегії до регулярного управління
  • Навіщо треба дорослий СХ? Вигоди від СХ: для бізнесу, співробітників і суспільства

Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ, амбасадорка інституалізації та толерантності, СХ-менторка, очільниця Експертної ради Всеукраїнської Премії з клєінтського досвіду
10:10 – 10:40
10:10 – 10:40
Патріотизм VS прагматизм: Якої комунікації очікують українці від брендів
Ключові тези виступу:
  • Чого очікували українці від комунікації брендів на початку війни (ретроспектива)?
  • Як насправді змінювалася комунікація брендів останні 3 роки в розрізі категорій?
  • Яку рекламну комунікацію хочуть бачити українці сьогодні?
  • Чому все більше брендів відмовляються від згадок про війну у рекламних кампаніях?
  • Чи впливає рекламна комунікація на лояльність до бренду Яка реклама сьогодні дратує українців та чому?
  • Як може трансформуватися комунікація українських брендів далі?

Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo

10:40 – 11:20
10:40 – 11:20
Бізнес-діалог на тему: Як репутація компанії впливає на клієнтський досвід?
Ключові питання діалогу:
  • Які чинники складають репутацію компанії? Які складові репутації впливають на клієнтський досвід?
  • Які неочевидні репутаційні сигнали "зчитують" клієнти?
  • Який негативний / позитивний вплив здійснює репутація компанія на клієнта? Коли це критично важливо? Як виходити із репутаційних "піке"?

Олена Плахова, директорка з управління репутацією NOVA (Нова пошта)
11.20 – 12.00
11.20 – 12.00
Кава-брейк та нетворкінг
12.00 – 14.00
12.00 – 14.00
ТРЕК 2: КРАЩІ ІНСАЙТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРЕМІЇ З КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ (UXCE’2024)
12:00 – 12:30
12:00 – 12:30
Як компанії комунікувати про фокус ефективності на клієнтському досвіді?
Ключові тези виступу:
  • Як людям в компанії зрозуміти, що процеси сфокусовані на клієнті
  • Чому люди не розуміють, що те, що вони роблять, це для клієнта?
  • Як через комунікацію про фокус на СХ допомогти своїм клієнтам стати сильнішими та ефективнішими?

Олена Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей
12:30 – 12:50
12:30 – 12:50
Кейс мережі магазинів EVA та EVA.UA у номінації "Краще інноваційне рішення у клієнтському досвіді"

Тема: Інноваційний сервіс віртуального тестування косметики VISUAL by EVA
Майя Гайда, Product owner digital-продуктів мережі магазинів EVA
12:50 – 13:10
12:50 – 13:10
Кейс компанії UKRSIBBANK у номінації "Краща практика залученості та мотивації співробітників"

Тема: Premium bankers club – спільнота преміум менеджерів UKRSIBBANK
Ксенія Іванова, керівник програм менеджменту персоналу, HR BP UKRSIBBANK BNP Paribas Group
13:10 – 13:30
13:10 – 13:30
Кейс компанії Dental Help UA у номінації "Кращий проєкт із застосування соціальної відповідальності у СХ"

Тема: Як благодійний фонд об’єднав спільноту стоматологів і став кращим CX-кейсом
Лілія Матвєєва, голова благодійного фонду Dental Help UA
13:30 – 13:50
13:30 – 13:50
Кейс компанії ОщадБанк у номінації "Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу"
Тетяна Дубова, заступниця директора департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку
13:50 – 14:10
13:50 – 14:10
Кейс компанії YASNO у номінації "Кращий споживацький досвід (UХ)"

Тема: YASNO Mobile. Клієнтоцентричність в комунальних послугах
Катерина Овсєєнко, керівник відділу з клієнтського досвіду Yasno
14:10 – 15:20
14:10 – 15:20
Бізнес-ланч та нетворкінг
15:20 – 17:30
15:20 – 17:30
ТРЕК 3: КЛІЄНТООРІЄНТОВАНА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
15:20 – 15:50
15:20 – 15:50
Очевидне і неймовірне, або Як налаштувати персоналізований сервіс
Ключові тези виступу:

  • Топ-3 причини, чому готельний бізнес виступає простором СХ-інсайтів?
  • Як бренд комунікує з гостем? Як розвивати емоційний зв'язок з різними категоріями клієнтів?
  • Як правильно персоналізувати сервіс у сервісно-чуттєвих галузях?

Олексій Волошин, готельєр, CEO керуючої компанії Edem Family, віцепрезидент Української Асоціації готелів та курортів UHRA
15:50 – 16:30
15:50 – 16:30
Як клієнт, "який завжди правий", руйнує ваш сервіс?
Ключові тези виступу:

  • З якими новими викликам зустрічають люди у СХ?
  • Коли керівник неочевидно вносить хаос у сервіс?
  • Як правильно підтримувати сервісні команди сьогодні?
  • Практика трьох питань, яка дозволить вийти з будь-якого конфлікту з клієнтом?

Оксана Марусич, експертка з сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка та коуч
16:30 – 17:30
16:30 – 17:30
ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: HR-функція у адаптації та розвитку CX в епоху турбулентності. Як задіяти потенціал команди і досягати потрібні бізнесу результати

Експерти дискусії:
Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
Юрій Калітовський, керівник L&D "МакДональдз Україна"
Андрій Діша, керівник відділу навчання, оцінки та розвитку працівників мережі «Пузата Хата»


Модераторка дискусії:
Ірина Моржова, експертка з розробки та впровадження стратегії організації

Ключові питання:
  • Як EX впливає на СХ?
  • Як навчити та мотивувати співробітників - провайдерів сервісу в компанії?
  • Які метрики успіху використовувати для заміру EX?
  • Як вибудувати взаємодію СХ з іншими підрозділами?
  • Шкідливі поради: як "вбити" у співробітниках ініціативність?
17.30
17.30
Завершення другого дня 17’СХ CONFERENCE
придбати запис
Кожен 5-й квиток для вашої команди у подарунок. Встигніть долучитися командою однодумців і пришвидшити адаптацію до викликів
Беріть участь командою у 17ʼ Customer Experience Conference, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Для команди учасників кожен 5-й квиток у подарунок!
ПАРТНЕРИ конференції
експо-партнери
ЗА ПІДТРИМКИ
Презентуйте ваші ІННОВАЦІЇ
Покажіть ідеї, продукти
та послуги потенційним
клієнтам вашої компанії
Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш продукт у колі бізнесової аудиторії
Ставайте партнером єдиної в Україні конференції з клієнтського досвіду
переваги партнерства
Та отримуйте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш продукт у колі бізнесової аудиторії
Можливість виділити вашу компанію серед колег та конкурентів завдяки виступу у програмі конференції
Ставайте партнером єдиної в Україні конференції з клієнтського досвіду
Позиціювання вашої компанії як вагомого учасника в розвиток клінтоцентричності українського бізнесу в Україні та лідера у своїй сфері діяльності
Познайомте ближче учасників конференції з вами продуктами та діяльністю компанії
Підвищення впізнаваності вашого бренду
Формати партнерства
FAQ
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
26-27 ВЕРЕСНЯ 2024
Дата та формат
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Локація
У 2015 році ми вперше організували і провели практичну конференцію з клієнтського досвіду, коли ця тема в Україні була тільки на старті усвідомлення і втілення, а з 80 учасників події лише троє мали відношення до СХ. У 2024 році ми проводимо вже 17-ту конференцію, запровадили Всеукраїнську Премію з клієнтського досвіду, до якої доєднались більше 100 компаній та передові СХ-експерти.

Сьогодні клієнтський досвід в Україні є візитівкою та ключовою конкурентною перевагою багатьох B2B та B2C бізнесів з різних індустрій. Всі вони є постійними учасниками СХ СONFERENCE.
І ми не зупиняємось — рухаємось вперед. Keep ahead!
ПРО ОРГАНІЗАТОРІВ СХ СONFERENCE
ІНШІ ПОДІЇ ВІД KA Group
30 жовтня
Київ | OFFLINE | ONLINE
12 грудня
Київ | OFFLINE | ONLINE
27 листопада
Київ | OFFLINE | ONLINE
КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
2024 Customer Experience Conference . All rights reserved.
Стратегічне партнерство
Альона Жупікова
+380 50 384 68 27
Зоряна Гром
+380 63 311 58 43
Партнерство та реклама
Про компанію
Придбати квитки:
Альона Байназарова
+380 63 340 33 13
Катерина Загребельна
+380 97 893 87 33
Лана Мітченко
Ольга Шеремета
+380 63 311 57 70
Віталіна Марунич
+380 93 150 31 65
Віра Симонович
+380 63 311 58 41