28 ЛЮТОГО | ONLINE | YOUTUBE

28 ЛЮТОГО
ONLINE | YOUTUBE

СХ-КОНЦЕПЦІЯ ПОДІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Пункт незламності — це професійна крос-платформа, на якій представники компаній
з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду у час невизначеності
та викликів війни, коли сервіс та операційна злагодженість перетворюють компанію на справжній пункт незламності.

У виступах, дискусіях СХ-експерти поділяться відрефлексованим досвідом впровадження стратегій, перевіреними підходами реалізованих кейсів та інструментами клієнтського сервісу в умовах кризи.


МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Вижити, адаптуватися до розвитку у новій реальності, набути ресурси стати міжнародним бізнесом — мета усіх СХ-зусиль, а також візіонерських стратегій. У фокусі СХ-експертів компаній — нові вимоги у комунікації із споживачем, повернення до базових цінностей клієнтського досвіду та посилення методів диджиталізації.

К
омпаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, визначаючи, що відбувається зі споживачами наразі і яких змін треба очікувати найближчим часом. Одночасно з цим — розподіляти новий клієнтський світогляд та бажання допомагати країні відновлювати бізнес.
Налаштувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки під час війни
Адаптувати СХ-стратегії і тактики для підтримки конкурентних переваг
Визначити ключові принципи бізнесу та зосередити зусилля для виходу на міжнародні ринки
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти з клієнтського досвіду та сервісу, які розуміють, що заробітню платню компанії наразі,
під час війни, як і завжди, платить клієнт. І від усвідомлення впливу клієнтської поведінки,
відповідності компанії головним запитам споживача залежатиме інтеграція у нову бізнес-реальність.

Разом із вами, учасниками CX CONFERENCE, будуть власники та СЕО компаній, керівники підрозділів, які відповідають за клієнтський досвід та операційну досконалість, розвивають стратегії, методи та інструменти клієнтського сервісу або налаштовують роботу контакт-центрів. Експерти, які розвивають технології дистанційного обслуговування споживачів та цифрову трансформацію, відповідають за навчання та розвиток.
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
  • ОЛЕНА ЦИСАР
    СХ-консультантка, дослідниця
  • АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА
    Vladychynska Consulting
  • АНДРІЙ ЯНБУХТІН
    Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation, Fozzy Group
  • ЮЛІЯ ШТИПУЛА
    Head of Сustomer Service "Приват Банку"
  • ЄВГЕН ДОНЕЦЬ
    СЕО Helsi
  • ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА
    Chief Marketing Officer MEGOGO
  • ЯРОСЛАВ ЗАБЛОЦЬКИЙ
    Засновник та власник «Клініки Заблоцького», 'Dental Care Office', д.м.н
  • ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ
    СМО компанії WOG
  • МАРІЯ НЕВЗОРОВА
    Head of customer support Ajax Systems
  • ВАДИМ ЗУКІН
    Співвласник та операційний директор пологового будинку «Лелека»
  • ОКСАНА СКОРОБРЕХА
    Керівниця B2B Unit OLX
ОЛЕНА ЦИСАР
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).

.
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні. Сертифікована в США як консультант з сервісу. Навчалась в Інституті Діснея та Рітц-Карлтоні. Закінчила університет для спікерів в Нью-Йорку. Анастасія вірить, що стати правдиво сервісною компанією можна не зважаючи ні на що. Засновниця Vladychynska Consulting, допомагає компаніям змінювати рівень сервісу

.
ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ
Директор з маркетингу мережі АЗК WOG. Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних компаніях сфери рітейлу. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів Фуршет, компанії Альцест та мережі Аптека Доброго Дня, керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa&UMi.

ЯРОСЛАВ ЗАБЛОЦЬКИЙ
Доктор медичних наук, професор, керівник приватної Академії, практикуючий лікар. Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією «DYB Business Club» і KMBS. Власник одного з найдорожчих брендів в Україні у сфері професійних медичних послуг, вивів клініку на рівень франчайзингу, реалізувавши проекти в Одесі та Софії, у Києві та Львові. Відкрив Центри турботи про зуби – Dental Care Offices, де надається лише одна послуга – професійне чищення зубів. Автор книги «Як я став Заблоцьким. Пригоди стоматолога в червоному метелику».

ЮЛІЯ ШТИПУЛА
Head of Сustomer Experience ПриватБанку з 2020 року. 12 років практики управління клієнтским досвідом (рітейл, телеком, фінанси).

ВАДИМ ЗУКІН
Операційний директор багатопрофільного медичного центру «Лелека». Медичний центр «Лелека» — перший та єдиний лікувальний заклад в Україні, який отримав престижну міжнародну акредитацію JCI. Це золотий стандарт якості у сфері охорони здоров'я у світі, що гарантує безпеку пацієнтів на усіх етапах. За 6 років роботи своє здоров'я клініці довірили пацієнти з 32 країн світу.


МАРІЯ НЕВЗОРОВА
Head of customer support Ajax Systems. Понад 10 років працює у сфері контактних центрів, 6 років — на посаді керівника. Має досвід в управлінні онлайн-чатом з мільйонним трафіком, продажами з тисячами вихідних дзвінків та технічним сапортом для міжнародного ринку. Вірить, що сучасний сапорт це не про «як я можу бути вам корисним», а про архітектуру позитивного клієнтського досвіду. Знаю, що потрібно зробити, щоб полегшити життя і клієнту, і агенту сапорта. Володіє експертизою customer journey, з оцінки взаємодії (СSAT, CES, NPS, etc), лідерства в сапорті та управління командою, контроль якості, розрахунку потреби, рейтингування та продуктивність команди, чат-боту та self-service для клієнтів.


ОКСАНА СКОРОБРЕХА
Керівниця підрозділу по взаємодії з бізнес клієнтами OLX Україна з липня 2016 року.
За 16-річну кар'єру управлінського досвіду у сфері продажів та обслуговування клієнтів різних галузей (банки, аутсорсингові контакт-центри, телекомунікація, організація івентів, тощо), створила +20 підрозділів з нуля (в тому числі відділ по взаємодії з бізнес клієнтами OLX Україна, перша голосова підтримка служби доставки, запуск команди продажів на ринку Казахстана, перша голосова підтримка для бізнес користувачів) та зростила +200 талантів для нових ролей.
«Моя пристрасть – це люди, продажі, обслуговування та створення нового. Мені дуже подобається допомагати людям з їхніми потребами та робити їх щасливими.»



АНДРІЙ ЯНБУХТІН
Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation в Fozzy Group. Понад 15 років на керівних посадах у нашій галузі, ІТ-директор: "ЛУКОЙЛ", PEOPLEnet, FreshTel, Comfy, Mafia. Гуру R&D та e-commerce. Результативно впроваджує digital-проєкти з безпрецедентною швидкістю (від 2-х тижнів до 1 місяця), зокрема з бюджетом "0". Вирішує "болі" і формує звички клієнтів у використанні бізнес-сервісів.



ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА
Chief Marketing Officer MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.

З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.



ЄВГЕН ДОНЕЦЬ
СЕО Helsi.me



ПРОГРАМА СX CONFERENCE
9:30-9:35
9:30-9:35
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
9:35-11:30
9:35-11:30
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ CX-АДАПТАЦІЇ У ПЕРІОД NEW USUAL
9:35-10:00
9:35-10:00
ОЛЕНА ЦИСАР – СХ-консультантка, дослідниця
ТЕМА: ЯKI ВИКЛИКИ ЧЕКАЮТЬ СХ У 2023 РОЦІ
10:00-10:50
10:00-10:50
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА – засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні
ТЕМА: ЯК КОНВЕРТУВАТИ СЕРВІС У ТУРБОТУ, ЗА ЯКУ ГОТОВІ ПЛАТИТИ
10:50-11:30
10:50-11:30
ІНТЕРВ'Ю З ЕКСПЕРТАМИ НА ТЕМУ:
У якому напрямку рухатиметься СХ?
АНДРІЙ ЯНБУХТІН – Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation в Fozzy Group
ЄВГЕН ДОНЕЦЬ – СEO компанії Helsi

Ключові питання інтерв'ю:

  • Як використовувати інформацію про клієнта у 2023 році – персоналізація в умовах омніканальності?
  • Як клієнт хоче спілкуватися із компанією (аплікейшн, чат-бот, робот-відповідач)?
  • Які драйвери розвитку еCom? (Кобраузинг, відеодзвінки, оплата голосом, день у день, NFT, гібридне обслуговування за участі ботів та операторів)
    11:30-11:45
    11:30-11:45
    КАВА-БРЕЙК
    11:45-13:45
    11:45-13:45
    БЛОК 2: СUSTOMER EXPERIENCE INTERACTION
    11:45-12.15
    11:45-12.15
    БЛІЦ-ВІДПОВІДЬ НА ТЕМУ:
    Які 3 головні чинники ефективного клієнтського досвіду у 2023 році?

    Експерти бліцу:

    ЯРОСЛАВ ЗАБЛОЦЬКИЙ
    – засновник та власник ТМ «Клініки Заблоцького» та ТМ 'Dental Care Office', доктор медичних наук, професор Львівського медичного університету
    МАРІЯ НЕВЗОРОВА – Head of customer support Ajax Systems
    ВІКТОРІЯ РЕПА – фаундерка бренду Better me (участь спікерки уточнюється)
    ОЛЕКСАНДР ШЕВЧЕНКО – заступник директора із зв'язку та обслуговування клієнтів пасажирської компанії «Укрзалізниця» (участь уточнюється)

    12:15-12:45
    12:15-12:45
    Тема виступу уточнюється
    12:45-13:15
    12:45-13:15
    Тема виступу уточнюється
    13:15-13:30
    13:15-13:30
    ПЕРЕРВА
    13:30-15:00
    13:30-15:00
    БЛОК 3: СX АДАПТАЦІЯ ЧЕРЕЗ РОЗВИТОК
    13:30-14:00
    13:30-14:00
    ВАДИМ ЗУКІН – співвласник та операційний директор багатопрофільного медичного центру "Лелека"
    ТЕМА: КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
    14:00-15:00
    14:00-15:00
    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
    Як досягти прогресу у розумінні клієнтів і перевищувати очікування споживачів?
    Ключові питання:
    • Як працювати з клієнтською базою у 2023 році? Що робити, щоб отримати від клієнтів потрібний фідбек?
    • Як вимірювати досвід у нових умовах?
    • Як розвивати інклюзивність у клієнтському сервісі?

    Експерти дискусії:

    ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ – СМО WOG
    ЮЛІЯ ШТИПУЛА – директорка з СХ "Приват Банку"
    ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА – Chief Marketing Officer MEGOGO.
    АНДРІЙ ТРУШ – директор департаменту диджитал-маркетингу "Епіцентр" (участь експерта уточнюється)


    15:00-15:30
    15:00-15:30
    ПЕРЕРВА
    15:30-17:00
    15:30-17:00
    БЛОК 4: КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД У B2B
    15:30-16:30
    15:30-16:30
    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
    Як налаштувати клієнтський досвід у B2B в нових економічних умовах?
    Ключові питання:

    • Що таке клієнтський досвід у B2B? З яких чинників він складається?
    • Як у клієнтському досвіді у B2B формується ставлення до кінцевого споживача? Як СХ у В2В впливає на СХ споживачів?

    Експерти дискусії:

    ОКСАНА СКОРОБРЕХА – керівник B2B Unit OLX
    СЕРГІЙ НОВОСАД – директор з продажів українського офісу Infobip, міжнародної хмарної комунікаційної платформи для бізнесу (участь експерта уточнюється)
    16:30-17:00
    16:30-17:00
    Тема виступу уточнюється
    17.00
    17.00
    Завершення СХ СONFERENCE: Пункт незламності
    Теми та тези виступів спікерів конференції можуть уточнюватись
    ПРИДБАТИ КВИТКИ ДЛЯ УЧАСТІ У ПОДІЇ
    Для оформлення квитків командам від юридичних осіб зателефонуйте або зверніться у Telegram, Viber, WhatsApp: +380 97 893 87 33, або надішліть лист на імейл: k.zagrebelna@kagroup.ua.
    Участь командою пришвидшує процес адаптації та посилює ефективність розвитку клієнтського досвіду в умовах турбулентності.
    грн.
    FAQ
    ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
    У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
    Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
    Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
    У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
    8 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
    300+
    компаній-клієнтів
    86%
    учасників повертаються СX-командами
    200+
    спікерів
    бізнес-експертів
    4000+
    учасників заходу
    8+
    років розвитку СX-експертизи
    в Україні
    КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
    АЛЬОНА ЖУПІКОВА
    +380 93 322 1410
    info@kagroup.ua
    КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
    +380 97 893 87 33
    k.zagrebelna@kagroup.ua
    ЛАНА МІТЧЕНКО
    +380 50 384 68 27
    l.mitchenko@kagroup.ua
    Стратегічні питання
    Участь та співпраця
    Партнерство та реклама
    © 2015-2023 СХ. All Rights Reserved
    ОNLINE-ПЛАТФОРМА
    YOUTUBE
    Про компанію
    АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
    Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
    Гаразд, більше не показувати