PREMIUM BUSINESS EVENTS

29 ВЕРЕСНЯ | ONLINE | YOUTUBE

29 ВЕРЕСНЯ | ONLINE | YOUTUBE
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
СХ-КОНЦЕПЦІЯ ПОДІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Фокус на адаптацію — це професійна крос-платформа, на якій представники компаній з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду.
У виступах, відвертих професійних дискусіях, hard talk та бліцах відомі СХ-консультанти та практики поділяться відрефлексованим досвідом на ключову тему: як український бізнес адаптується до розвитку в умовах війни і як коригуються СХ-стратегії?
МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Вижити, адаптуватися та набути ресурси для розвитку в умовах постійної турбулентності, стати міжнародним бізнесом — мета усіх СХ та маркетингових зусиль, а також візіонерських стратегій із коротким горизонтом планування. У фокусі СХ-експертів компаній — нові вимоги у комунікації із вимогливим, емоційно травмованим споживачем, повернення до базових цінностей клієнтського досвіду та посилення методів диджиталізації.
Компаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, визначаючи, що відбувається зі споживачами наразі і яких змін треба очікувати найближчим часом. Розподіляти новий клієнтський світогляд та бажання допомагати країні відновлювати бізнес.
Адаптувати СХ-стратегії і тактики для підтримки конкурентних переваг
Налаштувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки під час війни
Визначити ключові принципи бізнесу та зосередити зусилля для виходу на міжнародні ринки
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти, які готові зробити прорив у своєму бізнесі завдяки покращенню клієнтського досвіду, відповідають за фінансові показники та приймають ключові рішення у компанії.

Разом із вами, учасниками CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE, у офлайн - та онлайн-форматі будуть власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники маркетинг-департаментів та управління клієнтським досвідом, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
Головні тези спікерів СХ Сonference 2021
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
Джозеф Пайн (Joseph B. Pine)
Cвітовий експерт з управління клієнтським досвідом та дизайн-мисленням, співзасновник аналітичної компанії Strategic Horizons LLP, співавтор книг "Автентичність. Чого по-справжньому бажають споживачі", "Масова кастомізація" та "Економіка вражень. Як перетворити покупку на захоплюючу дію". Консультує компанії зі списку Fortune 500 щодо стратегії просування продуктів.

Джозеф Пайн на прикладі успішних кейсів показує, чому продавати враження набагато вигідніше, ніж просто товари та послуги, які кроки варто впровадити на етапі переходу до «економіки вражень» та за допомогою яких інструментів можна підвищити споживчу цінність пропозиції.

Гаррет Джонстон (Garrett Johnston)
Клієнтський стратег, візіонер і міжнародний експерт у галузі В2В та В2С стратегічного маркетингу. Практик з майже 30-річним стажем роботи в галузі маркетингу, продажів та клієнтських стратегій у 14 країнах, на 5 континентах, у багатьох різних секторах економіки, як В2В, так і В2С та В2G. У його активі реалізація безлічі проєктів для клієнтів з різних галузей економіки, серед них: МТС, Х5 Retail Group, Telenor, Cap Gemini, Tesco, Digicel, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya, Ford, Alcatel і т.д.

Зараз Гарретт працює над питаннями корпоративної та маркетингової стратегії з провідними брендами та корпораціями Європи та СНД. І щоб тримати руку на пульсі радикальних підприємницьких інновацій, також консультує різні стартапи в США, Ірландії, Англії, Голландії, Швейцарії, Ізраїлі, Казахстані та Україні.

Вільно спілкується і виступає 8-ма мовами. Має дві вищі освіти: диплом Дублінського Університету (University of Dublin) у галузі економіки, та Дублінського коледжу Трініті (Trinity College of Dublin) у галузі міжнародної торгівлі.

Стівен Ван Беллегем (Steven Van Belleghem)
Міжнародний експерт із маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі. Співзасновник компанії Nexxworks й керуючий партнер Intracto у Бельгії, входить до ради директорів Plan International. Професор з маркетингу у Vlerick Business School (Генте, Льовен та Брюссель), доповідач у London Business School.

Стівен виступив із власною експертизою перед власниками та топами бізнесів, СХ-спеціалістами у більш ніж у 40 країнах світу.
Перші 12 років своєї кар'єри він працював консультантом та керуючим партнером інноваційної компанії з вивчення ринку InSites Consulting. За цей час компанія зросла з 8 до 130 співробітників з офісами у 5 країнах.

Стівен є автором п'яти міжнародних бестселерів «The Offer You Can't Refuse» (була визнана Forbes як одна з 10 must read бізнес-книжок у 2020 році), «Customers the day after tomorrow», «When digital becomes human» (премія «Краща книга з маркетингу 2015 року»), «The Conversation Company», «The Conversation Manager». Його книги перекладені на сім мов, він є лауреатом різноманітних нагород (найновітніша книга з маркетингу, найкраща книга з маркетингу, найкраща міжнародна книга з питань бізнесу). Стівен є автором популярного бізнес-влогу: його канал на YouTube зібрав понад 4 мільйони переглядів

Джон Шоул (John Tschohl)
Всесвітньо відомий СХ-експерт, автор 7 бестселерів, засновник та президент Service Quality Institute, за програмою якої було навчено понад 2 мільйони людей у 40 країнах світу. Від журналу Time отримав звання Customer Service Guru.

Понад 40 років консультує провідні компанії світу щодо впровадження сервісної стратегії. Закінчив Університет св. Томаса в Міннесоті (1969). У 1979 році розробив першу у світі програму навчання персоналу роботі з клієнтами.
Катерина Огуряєва
Директор з маркетингу мережі супермаркетів "Сільпо". Фахівець з 17-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe's Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.

До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.



Микола Такзей
Chief Innovation Officer МХП, одного з найбільших українських аграрних холдингів і виробника курятини №2 в Європі. Метою його роботи як CINO є прискорення трансформації MHP із сировинної компанії у клієнтоорієнтовану, гнучку та інноваційну екосистему.

Перед тим як приєднатися до MHP, Микола заснував Braintuition, консалтингову компанію, яка допомагала локальному та міжнародному бізнесу та некомерційним організаціям знаходити точки росту за допомогою впровадження трансформаційних програм.

Микола працював 15 років у Philip Morris International, досягнувши посади Директора з маркетингу в Україні, Кавказі та Молдові. Його фінальною позицією в корпорації був Директор Глобального інноваційного центру в Тель-Авіві, Ізраїль. Микола є сертифікованим практиком дизайн-мислення і прихильником гнучків принципів ведення бізнесу, орієнтованих на людину.

Олена Плахова
Директорка з маркетингу и управління репутацією групи компаній "Нова пошта". Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, очолювала цю функцію в великих українських компаніях, зокрема в групі компаній "Континіум", Corum Group і Starlight Media. Під її керівництвом були реалізовані різні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна культури поведінки, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени - стратегічне управління репутацією і робота з ризиками.
Юрій Салан
Керівник з клієнтського сервісу Синево / Synevo. Юрій у «Синево» відповідає за розвиток системи керування клієнтським досвідом, за сервіс-дизайн-проекти, процеси дистанційного обслуговування клієнтів.

Розробив систему клієнт-центричних метрик для семи головних точок взаємодії, організував комітет для регулярного контролю клієнтських показників на рівні топ-менеджменту, впровадив оцінювання задоволеності обслуговуванням у лабораторних пунктах через автоматичне опитування кожного клієнта після візиту.

Тетяна Шаповал
Керівник напрямку та експертизи із сервіс дизайну клієнтського досвіду в ПУМБ. Банкір, маркетолог, сервіс дизайнер, консультант з маркетингу та розвитку продуктів. Отримала вищу освіту з фінансів та банківської справи, опановувала маркетинг в kmbs, навчалася сервіс дизайну.

Багато років допомогою або власноруч створюю і пропоную фінансові рішення, якими користуються люди та кампанії. Працювала з Райффазенбанк Україна, Ощадбанк, Альфа банк, Креді Агріколь, ЄБРР.

Наразі Тетяна розвиває сервіс дизайн експертизу та практику в ПУМБ в Agile форматі, допомагаю поліпшувати клієнтський досвід, створювати клієнтоцентричні продукти, сервіси, що вирішують задачі клієнтів і співробітників.

.

Тетяна Жданова
Маркетолог-практик із фокусом на смисл та клієнтоцентричність. Створила підхід до gravitation marketing. На його основі допомагає побудувати маркетинг громадським особам, компаніям та «місцям». З командою Wikicitynomica організувала розробку та легітимацію туристичного бренду країни. Авторка книги "Сенс життя та його маркетинг".

Публічні проекти: "Бренд міста - справа городян" (2010-2012), туристичний бренд України (2013-2018), "Сенс життя та його маркетинг", "Нова міфологія України" (2015+), "Земельна відповідь" (2017) , "Година води" (2019-2020), Placer (2020+), Soul (2021+).
Олексій Ломоносов
Керівник департаменту маркетингу OLX в Україні та Центральній Азії. Майже 20 років об'єднує людей у сфері маркетингу для вирішення бізнес-задач та підтримує підприємницький дух команди. Вибудовував стратегічну взаємодію між споживачем і продуктом, займався бренд- і трейд-маркетинг-комунікаціями, а також R&D у таких компаніях, як Nestlé, IDS Borjomi Ukraine, P&G Ukraine. В міжнародній групі компаній OLX Group Олексій з командою 20+ фахівців закриває весь спектр маркетингу в Україні, Казахстані та Узбекістані. Вважає, що головне у бізнесі — це культура та люди.
Іван Шестаков
Директор зі стратегічного розвитку MEGOGO. Створює найбільший медіасервіс в Східній Європі, щорічно впроваджує нетипові для ринку продукти, які не тільки змінюють уявлення аудиторії про теле- і кіноспоживання, а й формують нові медіазвички.

Олена Цисар
Консультант з клієнтського сервісу, СХ-дослідник. Партнер 4Service Group. В сервіс-консалтингу з 2002 року. Олена реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю шляхом якісних (фокус групи, інтерв'ю) і кількісних (NPS, Mystery Shopping, Kano model) досліджень. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної "сервіс пропаганди", монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – "Зробимо сервіс системою".

Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані, Росії (2010-2014), Туреччині (2016). Серед клієнтів локальні і міжнародні компанії, зокрема Приват Банк, Фокстрот, Eldorado, Amway, LIFE, ОККО, Socar, Кофе Хауз (Росія) тощо. Олена провела понад 500 спеціалізованих на сервісі презентацій, тренінгів і виступів. Автор он-лайн курсу "Машина сервісу", спікер профільних конференцій, автор статей. Киянка. З 2015 живе і працює у Відні, Австрія.

Вадим Шекман
Родом із України. На початку 90-х переїхав до США, де здобув освіту та розпочав свою кар'єру. Працював у сфері фармацевтики, медицини та інформаційних технологій. Створив успішний бізнес із надання медичних та реабілітаційних послуг, який багато років поспіль входить до ТОП-10 бізнесів цього напрямку у США. Експерт у сфері оптимізації бізнес-процесів та інтеграції інформаційних технологій у виробничу діяльність.
У 2019 році повернувся до України та створив проект Патранажної служби в "Добробуті", незабаром став операційним директором компанії. Імплементує в "Добробуті" сучасні американські принципи та підходи ведення бізнесу, роблячи компанію клієнтоорієнтованою та максимально ефективною.
Марія Назаренко
Директорка з маркетингу та e-commerce COMFY. Має понад 12 років досвіду з побудови систем клієнтської підтримки та програм лояльності, розвитку маркетингу та e-commerce. Приєдналась до команди COMFY у 2010 році як керівниця контакт-центру. У 2020 році Марія очолила департамент e-commerce, а у 2021-му — стала директоркою в маркетингу та e-commerce. У цьому статусі визначає маркетинг-стратегію ритейлера #НАМБЕРВАН у сегменті побутової техніки та електроніки. Завдяки двом вищим освітам, філологічній та економічній, у своїй роботі поєднує бізнес-логіку та творчий підхід..

Дмитро Корнілов
CEO та співвласник студії з розробки продуктів з дополвненою реальністю (Augmented Reality, AR) FFFACE. У минулому — digital-стратег, який працював із Johnson & Johnson, InBev, Carlsberg, Coca-Cola, Global Spirits та Poker Stars.

FFFACE - українська агенція, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії.

З 2019 року компанія FFFace.me розробила AR-фільтри для Visa, Pepsi, Danone, Intertop, 1+1 media, Toyota, Depositphotos, групи KAZKA та інших брендів. Загальне охоплення створених масок склало понад 250 мільйонів користувачів.
Юлія Штипула
Head of Customer Experience в "ПриватБанк". Працює у сфері побудови та розвитку сервісу понад 10 років. Завдяки реалізованим за цей час проектам отримала великий практичний досвід вирішення найрізноманітніших завдань щодо керування клієнтським досвідом: від дослідження потреб клієнтів і створення ціннісної пропозиції до побудови сервісної культури та проведення клієнтоцентричної трансформації у компанії.

Розробляйте та імплементує стратегію клієнтського досвіду. З командою централізує та систематизує всі дії та зусилля з управління досвідом клієнтів. Розробляє та впроваджує цілісну та надійну систему вимірювань CX. Встановлює чітко визначений та ефективний кількісний та якісний процес дослідження. Застосовує дизайн-мислення і карту шляху клієнта у ключових ініціативах і СХ-проектах банку. Формує клієнтоорієнтовану культуру для співробітників

Юлія Штипула – практик і внутрішній експерт СКМ із сервіс-дизайну: регулярно реалізовує проекти різного формату та складності, проводить воркшопи та майстер-класи для співробітників.

Анна Гришина
Маркетинг-директор мережі крамниць EVA. Досвід роботи в маркетингу та рекламі – понад 20 років. З 2010 року і по сьогодні – маркетинг-директор лінії магазинів EVA. У сфері компетенції – планування та координація маркетингової діяльності компанії, визначення каналів комунікацій, управління просуванням бренду компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, завоювання частки ринку, виявлення тенденцій споживчих переваг, а також залучення та утримання покупців.

Освіту у сфері маркетингу здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права та в Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).
Вадим Іщенко
Chief marketing officer та management board member у компанії Uklon. Раніше Вадим займав управлінські посади в маркетингу в таких компаніях, як: Metro Cash & Carry Ukraine, Samsung Electronics, Sony, KIVI. Суммарно у Вадима 13 років досвіду в сфері маркетингу та управління клієнтським досвідом.
Катерина Кузьменко
Керуючий партнер спортивного клубу Smartass, який поєднує у собі спортивний напрямок, ресторан та салон краси.
Альона Жупікова
Фаундер та СЕО KA Group, організатора бізнес-івентів із смислом, драйвера змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності.

Протягом 8 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення. KA Group - організатор провідної в Україні бізнес-конференції, присвяченою розвитку клієнтського досвіду та філософії клієнтоцентричності у всіх бізнес-індустріях.
Олексій Філановський
Діджитал-директор у StarLightMedia. Ex-Managing Partner в агентстві Filberry. Олексій більше 20 років працює у маркетингу. Автор "Головної маркетингової книги", книги "Карго-маркетинг і Україна". Керував департаментом маркетингу компанії "Фокстрот", обіймав посади маркетинг-директора та генерального директора у провідних FMCG компаніях, а також в e-commerce (Prom.ua). Олексій попрацював із 41 брендом, а 14 було створено з нуля під його керівництвом. Найвідоміші - "Снігова Панда", "Коза Ностра", "Прайм", "Істинна", "Природний джерело", "Bigl.ua", "Zakupki.Prom.ua", "Crafta.ua".
Ольга Сватова
Маркетинг менеджер YouScan у країнах Східної Європи. Має 15-річний досвід роботи в маркетингу великих міжнародних корпорацій, таких як Nestle, Henkel, McDonald's. За час роботи в В2С секторі Ольга вивела на ринок 5 нових брендів, реалізувала >10 проектів категорійного менеджменту, запустила десятки успішних новинок та 360 комунікаційних кампаній. Бажання розширити горизонти привели Ольгу в В2В IT сферу, де вона наразі просуває можливості аналітики соцмедіа YouScan для проведення маркетинг досліджень, управління клієнтським досвідом та репутацією.
Володимир Дегтярьов
Партнер та СЕО Newsfront Communications Agency. Експерт з управління репутацією, розвитку персонального бренду перших осіб, антикризових комунікацій. Маючи досвід роботи в комунікаціях 20 років, працював у приватних компаніях, НУО, посольстві США в Україні та агенціях. Останні 10 років очолює агентство Newsfront Communications, серед клієнтів якого є міжнародні та українські компанії та бренди, такі як Lenovo, GlobalLogic, Amway, Danone, BMW та інші. Експерт у темі побудови корпоративної та персональної репутації, менеджменту, особистого розвитку, автор курсу «Персональний бренд», сертифікований бізнес-коуч та фасилітатор.

Закінчив Львівський національний університет ім. І. Франка, програму Swedish Institute Management Program, Chartered Institute of Public Relations, Школу інтегрального коучингу.

Виховує двох дітей, ультрамарафонець (12 марафонів та ультрамарафонів), Ironman тріатлет, сертифікований фрідайвер.
Микола Чумак
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в роздрібних форматах. Вивчав функціональний дизайн рітейлу у США, Лондоні, Сінгапурі, Гонконгу, Токіо, Мадриді. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок. Компанія виконувала сотні проектів для лідерів найрізноманітніших сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Toyota, Samsung, Auchan, Metro Cash&Carry, Honor, Amway, Beeline, OTP Bank, Raiffeisen, Credit Agricole, Caparol, Kyivstar, Нова Пошта, Comfy, Foxtrot, Rozetka, EVA, MHP та багато інших.
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
8 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
250+
компаній-клієнтів
86%
учасників повертаються СX-командами
165+
спікерів
бізнес-експертів
3000+
учасників заходу
6+
років розвитку СX-експертизи
в Україні
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
Гаразд, більше не показувати