29 ВЕРЕСНЯ | ONLINE | YOUTUBE

29 ВЕРЕСНЯ
ONLINE | YOUTUBE

СХ-КОНЦЕПЦІЯ ПОДІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Фокус на адаптацію — це професійна крос-платформа, на якій представники компаній з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду у часи new usual.
У виступах, відвертих професійних дискусіях, hard talk та бліцах відомі СХ-консультанти та практики поділяться відрефлексованим досвідом на ключову тему: як український бізнес адаптується до розвитку в умовах війни і як коригуються СХ-стратегії?
МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Вижити, адаптуватися до розвитку у новій реальності, набути ресурси стати міжнародним бізнесом — мета усіх СХ-зусиль, а також візіонерських стратегій. У фокусі СХ-експертів компаній — нові вимоги у комунікації із споживачем, повернення до базових цінностей клієнтського досвіду та посилення методів диджиталізації.

К
омпаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, визначаючи, що відбувається зі споживачами наразі і яких змін треба очікувати найближчим часом. Одночасно з цим — розподіляти новий клієнтський світогляд та бажання допомагати країні відновлювати бізнес.
Налаштувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки під час війни
Адаптувати СХ-стратегії і тактики для підтримки конкурентних переваг
Визначити ключові принципи бізнесу та зосередити зусилля для виходу на міжнародні ринки
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти з клієнтського досвіду та сервісу, які розуміють, що заробітню платню компанії наразі, під час війни, як і завжди, платить саме клієнт. І від оцінки клієнтської поведінки, відповідності компанії головним запитам споживача буде залежати подальша адаптація
до нової бізнес-реальності й ресурси для розвитку.

Разом із вами, учасниками CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE, будуть власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники управління клієнтським досвідом та маркетинг-департаменту, операційні, фінансові директори, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Олена Плахова
Нова пошта
Марина Авдєєва
Арсенал Страхування
Катерина Огуряєва
Марежа супермаркетів "Сільпо"
Ігор Сироватко
OLX в Україні та Центральній Азії
Олена Тараненко
Бренд-стратегиня
Вадим Іщенко
Uklon
Олена Ворошило
ОККО
Тетяна Василенко
Comfy
Анастасія Владичинська
Vladychynska Consulting
Анна Гришина
EVA
Олег-Жан Даскалу
Алло
Катерина Ільченко
Neuro knowledge
Анна Швед
Добробут
Андрій Железняк
Київстар
Наталя Кадя
Експертка з нейроменеджменту
Юлія Пузирьова
Райффайзен Банк
Микола Чумак
IDNT
Вікторія Скорбота
4Service
Олексій Орап
YouScan
Олена Цисар
СХ-консультантка, дослідниця
Катерина Огуряєва
Директор з маркетингу мережі супермаркетів "Сільпо". Фахівець з 17-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe's Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.

До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.



Олена Плахова
Директорка з маркетингу и управління репутацією групи компаній "Нова пошта". Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, очолювала цю функцію в великих українських компаніях, зокрема в групі компаній "Континіум", Corum Group і Starlight Media. Під її керівництвом були реалізовані різні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна культури поведінки, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени - стратегічне управління репутацією і робота з ризиками.
Олексій Ломоносов
Керівник департаменту маркетингу OLX в Україні та Центральній Азії. Майже 20 років об'єднує людей у сфері маркетингу для вирішення бізнес-задач та підтримує підприємницький дух команди. Вибудовував стратегічну взаємодію між споживачем і продуктом, займався бренд- і трейд-маркетинг-комунікаціями, а також R&D у таких компаніях, як Nestlé, IDS Borjomi Ukraine, P&G Ukraine. В міжнародній групі компаній OLX Group Олексій з командою 20+ фахівців закриває весь спектр маркетингу в Україні, Казахстані та Узбекістані. Вважає, що головне у бізнесі — це культура та люди.
Олена Цисар
Консультант з клієнтського сервісу, СХ-дослідник. Партнер 4Service Group. В сервіс-консалтингу з 2002 року. Олена реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю шляхом якісних (фокус групи, інтерв'ю) і кількісних (NPS, Mystery Shopping, Kano model) досліджень. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної "сервіс пропаганди", монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – "Зробимо сервіс системою".

Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані, Росії (2010-2014), Туреччині (2016). Серед клієнтів локальні і міжнародні компанії, зокрема Приват Банк, Фокстрот, Eldorado, Amway, LIFE, ОККО, Socar, Кофе Хауз (Росія) тощо. Олена провела понад 500 спеціалізованих на сервісі презентацій, тренінгів і виступів. Автор он-лайн курсу "Машина сервісу", спікер профільних конференцій, автор статей. Киянка. З 2015 живе і працює у Відні, Австрія.

Тетяна Василенко
Директорка департаменту клієнтської лояльності в COMFY. Визначає стратегію взаємодії компанії з клієнтами та консолідує роботу CRM, CX та Контакт-центру. Велику частину кар'єрного шляху Тетяна пройшла саме в COMFY - на її рахунку побудова програми лояльності, розвиток системи моніторингу задоволеності клієнтів NPS, впровадження практик клієнтоцитричного підходу. Зараз головним фокусом роботи є розвиток цифрової трансформації клієнтських процесів.

Анна Гришина
Маркетинг-директор мережі крамниць EVA. Досвід роботи в маркетингу та рекламі – понад 20 років. З 2010 року і по сьогодні – маркетинг-директор лінії магазинів EVA. У сфері компетенції – планування та координація маркетингової діяльності компанії, визначення каналів комунікацій, управління просуванням бренду компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, завоювання частки ринку, виявлення тенденцій споживчих переваг, а також залучення та утримання покупців.

Освіту у сфері маркетингу здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права та в Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).
Вадим Іщенко
Chief marketing officer та management board member у компанії Uklon. Раніше Вадим займав управлінські посади в маркетингу в таких компаніях, як: Metro Cash & Carry Ukraine, Samsung Electronics, Sony, KIVI. Суммарно у Вадима 13 років досвіду в сфері маркетингу та управління клієнтським досвідом.
Ольга Сватова
Маркетинг менеджер YouScan у країнах Східної Європи. Має 15-річний досвід роботи в маркетингу великих міжнародних корпорацій, таких як Nestle, Henkel, McDonald's. За час роботи в В2С секторі Ольга вивела на ринок 5 нових брендів, реалізувала >10 проектів категорійного менеджменту, запустила десятки успішних новинок та 360 комунікаційних кампаній. Бажання розширити горизонти привели Ольгу в В2В IT сферу, де вона наразі просуває можливості аналітики соцмедіа YouScan для проведення маркетинг досліджень, управління клієнтським досвідом та репутацією.
Микола Чумак
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в роздрібних форматах. Вивчав функціональний дизайн рітейлу у США, Лондоні, Сінгапурі, Гонконгу, Токіо, Мадриді. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок. Компанія виконувала сотні проектів для лідерів найрізноманітніших сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Toyota, Samsung, Auchan, Metro Cash&Carry, Honor, Amway, Beeline, OTP Bank, Raiffeisen, Credit Agricole, Caparol, Kyivstar, Нова Пошта, Comfy, Foxtrot, Rozetka, EVA, MHP та багато інших.
Юлія Пузирьова
Chief Marketing Officer Raiffeisen Bank, вже понад 14 років працює маркетинг-директором у ритейлі, має компетенції з управління програмою лояльності (CRM) та клієнтським досвідом (CXM), а також з управління календарем промоцій та створення форматів магазинів, має досвід з мультиканальних маркетингових комунікацій.
Катерина Ільченко
Керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ). Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар'єри пов'язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв'ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.

У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг. Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо. Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).


Альона Тараненко
Бренд-стратегиня, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей.

Працює у комунікаціях з 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій. З 2018 по 2021 рік – партнер брендингового напряму творчої групи «Тінь», який займався розробкою бренд-стратегій для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу з фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.

До «Тіні» очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенція тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів Оскар. Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проекти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards. Автор курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій.



Анна Швед
Директорка з маркетингу мережі клінік "Добробут". 10+ років управління маркетингом та CRM у компаніях "Нафтогаз України", VARUS, Chicco-Україна, Intertop. Випускниця Міжнародного інституту менеджменту «МІМ-Київ», Національного технічного університету України «КПІ», спеціальність - промисловий маркетинг. Компетиенції: цифрова трансформація маркетингу, розвиток digital-інструментів, створення клієнтоцентричної ідеології ведення бізнесу.
Ігор Сироватко
Ігор очолює Департамент клієнтського сервісу в OLX Європа та Центральна Азія, одній із лідерів онлайн-платформ оголошень у світі , як представлена в більш ніж 35 країнах. Свою професійну діяльність розпочав у банківському секторі, де в різний час керував філіями декількох провідних банків України, був куратором різних підрозділів підтримки та розвитку, а також очолював Департамент продажів роздрібної мережі.

У вересні 2015 приєднався до команди OLX-Україна в якості керівника проекту «Нерухомість», який за короткий час перетворився на майданчик №1 в сфері нерухомості в Україні. В 2016 році створив «з нуля» відділ по роботі з бізнес клієнтами (OLX B2B Unit), через 2 роки провів інтеграцію OLX B2B Unit з відділом клієнтської підтримки, створивши єдиний Customer Success Unit. Це підрозділ по роботі з клієнтами, який є найбільшим та найбільш операційно досконалим в регіоні «OLX Європа та Центральна Азія».
Марина Авдєєва
Підприємець, співзасновниця та керуюча акціонер страхової компанії "Арсенал Страхування". Входить до ТОП-100 найуспішніших жінок в Україні за рейтингом журналу "Новое время". Марина виступає на масштабних бізнес-форумах, де кількість гостей перевищує тисячі. Тому її поради та інсайти - найцінніший ресурс для тих, хто хоче досягти успіху в бізнесі або реалізуватися у своїй професії. Вона заряджає та по-справжньому мотивує своїм досвідом створення власного бізнесу. 2001 – закінчила Запорізьку інженерну академію («економіка підприємства»).

2010 – отримала ступінь МВА у Міжнародному Інституті Бізнесу (Київ).
2000 – спеціаліст у СК «Веско». Сприяла продажам компанії французькій страховій групі Axa. З 2007 – менеджер у «АХА Страхування», потім – заступник віце-президента. Відповідала за розвиток продажів у регіонах. 2012 – увійшла до складу акціонерів «Арсенал страхування»
Олена Ворошило
Операційна директорка "Галнафтогаз", мережа АЗК "ОККО"
Михайло Винницький
Доктор філософії, викладач НаУКМА та у Львівській бізнес-школі Українського католицького університету. Автор книги "Український Майдан, російська війна. Хроніка та аналіз революції гідності". Отримав докторський (PhD) ступінь з економічної соціології у 2003 році, захистивши дисертацію на тему «Підприємництво у пост-радянській Україні» в Кембриджському університеті (Великобританія). У LvBS викладає на магістерських та програмах управлінського розвитку.
Олег-Жан Даскалу
З 2014 року працює у компанії "Алло". З 2018 року був призначений Customer Experience Officer (CXO) або Директором Департаменту Управління Клієнтським Досвідом. У 2015 році з командою запустив проект Net Promoter Score. Маркетингові навички та знання за багато років роботи в цій галузі дозволяють Олегу-Жану впроваджувати й інші методологічні підходи для вивчення зовнішніх Клієнтів.
Вікторія Скорбота
Директор з розвитку міжнародного дослідницького холдингу 4Service™ в Україні. Понад 15 років Вікторія працює над покращенням сервісу та розвитком сфери клієнтського досвіду в Україні та за її межами. Під керівництвом Вікторії компанія провела понад 600 маркетингових та соціологічних досліджень в різних галузях (медицина, банки, телеком, рітейл, FMCG та інші), а портфель компанії виріс до 14 продуктів.
Наталя Кадя
Експертка з нейроменеджменту, коуч з розвитку лідерства та консультант з налаштування поведінкових моделей в компаніях, викладач в бізнес-школах та студентка програм Стенфордського Університету (США)
Андрій Железняк
Директор напрямку Big Data в Київстар. Має понад 20 років досвіду впровадження IT-систем обслуговування (CRM), аналітики та звітності (DWH, DMP). Побудував провідну команду та експертизу в ML/AI-моделюванні та машинному навчанні. Продукти, розроблені на основі телеком-даних, допомагають різноманітним бізнесам розвиватися та керувати ризиками. Напрям Big Data є джерелом суттєвого non telco прибутку для телеком-оператора.
Олексій Орап
Засновник YouScan, професіонал IT-ринку і серійний підприємець з багаторічним досвідом виведення на ринок інноваційних продуктів і сервісів. Засновник та Chief Growth Officer компанії YouScan, платформою аналітики соцмереж якої користуються всесвітньо відомі бренди та агенції, такі як PepsiCo, McDonald's, Samsung, Nestle, Publicis Groupe та інші.

У 2022 Social Intelligence Lab визнала Олексія одним з 50 найвпливовіших професіоналів світу в галузі аналітики соціальних даних (SILab Insider 50). Автор блогу про SaaS-бізнес і продуктовий маркетинг SaaSDojo.com. Співзасновник аутсорсингового колл-центру Contactis. Випускник Київського національного університету ім Т. Г. Шевченка (ф-т Кібернетики, прикладна математика). Друга вища освіта - Executive MBA Києво-Могилянської Бізнес Школи.

.
Олена Цисар
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).

.
Анастасія Владичинська
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні. Сертифікована в США як консультант з сервісу. Навчалась в Інституті Діснея та Рітц-Карлтоні. Закінчила університет для спікерів в Нью-Йорку. Анастасія вірить, що стати правдиво сервісною компанією можна не зважаючи ні на що. Засновниця Vladychynska Consulting, допомагає компаніям змінювати рівень сервісу

.
ПРОГРАМА СX CONFERENCE
10:00-10:10
10:00-10:10
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
10:10-12:00
10:10-12:00
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ CX-АДАПТАЦІЇ У ПЕРІОД NEW USUAL
10:10-10:35
10:10-10:35
КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО – керуюча партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge
ТЕМА: ПСИХОЛОГІЯ КЛІЄНТА У КРИЗУ. ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ІЗ СПОЖИВАЧЕМ? ЯК КОМПАНІЯМ ПРАЦЮВАТИ ІЗ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА?
    10:35-11.00
    10:35-11.00
    ВІКТОРІЯ СКОРБОТА – директор з обслуговування клієнтів, 4Service Group в Україні
    ТЕМА: ПОТРЕБИ ТА ОЧІКУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КЛІЄНТІВ У 2022 РОЦІ (ДОСЛІДЖЕННЯ 4SERVICE GROUP)
    11:00-11:25
    11:00-11:25
    ОЛЕНА ЦИСАР – консультантка з клієнтського сервісу, дослідниця
    ТЕМА: КЛЮЧОВІ ТРЕНДИ ТА ПОМИЛКИ УКРАЇНСЬКОГО КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ
    11:25-12:00
    11:25-12:00
    АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА – засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні
    ТЕМА: ЯКИЙ КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД ТА СЕРВІС ПОТРІБЕН ПІД ЧАС ВІЙНИ?

    Ключові тези:

    • Як піклуватися про клієнта під час війни?
    • Що в роботі з клієнтами зараз головне, а що — ні?
    • Як підтримати команду надавати сервіс зараз?
    12:00-12.30
    12:00-12.30
    БЛІЦ-ВІДПОВІДЬ НА ТЕМУ:
    Які зміни у СХ-процесах воєнного часу ви зробите частиною бізнес-процесів після перемоги?

    Експерти бліцу:

    КАТЕРИНА ОГУРЯЄВА
    – директорка з маркетингу "Сільпо"
    ЮЛІЯ ПУЗИРЬОВА – CMO Raiffeisen Bank
    ВАДИМ ІЩЕНКО – CMO та management board member Uklon
    ІГОР СИРОВАТКО – керівник департаменту клієнтського сервісу OLX Європа та Центральна Азія

    12:30-12:45
    12:30-12:45
    КАВА-БРЕЙК
    12:45-14:20
    12:45-14:20
    БЛОК 2: СUSTOMER EXPERIENCE INTERACTION
    12:45-13:10
    12:45-13:10
    АНДРІЙ ЖЕЛЕЗНЯК – директор напрямку Big Data, Kyivstar
    ТЕМА: ЯК ЗМІНИЛИСЬ ПОРТРЕТ ТА ПОТРЕБИ КЛІЄНТІВ В УМОВАХ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА ЯК З ЦИМ ПРАЦЮВАТИ
      13:10-13:35
      13:10-13:35
      ОЛЕКСІЙ ОРАП – засновник YouScan
      ТЕМА: СИЛА BIG DATA СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

      Ключові тези:


      • Чому соціальні мережі стають важливим джерелом інформації про клієнтський досвід, у тому числі дозволяючи знайти споживацькі інсайти, недоступні по інших каналах?
      • Як аналізувати досвід клієнтів на великому масштабі даних і дуже швидко за допомогою AI?
      • Зображення, що варті 1000 слів. Чому аналіз візуалів в соціальних мережах відкриває нові можливості для покращення CX, і як його здійснити на практиці
      • Кейси брендів з покращення CX за допомогою інсайтів із соціальних медіа
        13:35-14:20
        13:35-14:20
        ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
        Український клієнтський досвід в умовах new usual
        Ключові питання:
        • Як які виклики з'явились у клієнтському досвіді (шлях клієнта, комунікація з гіперчуттєвим клієнтом, операційна ефективність)?
        • Як наразі міряти СХ? Чи є сенс у вимірюванні?
        • Що мотивує та демотивує людей, які працюють у сервісних командах?

        Експерти дискусії:

        АННА ГРИШИНА – маркетинг-директор EVA
        ТЕТЯНА ВАСИЛЕНКО – директорка СХ-департаменту COMFY
        АННА ШВЕД – директорка з маркетингу мережі клінік "Добробут"
        ОЛЕНА ВОРОШИЛО – операційна директорка "Галнафтогаз", мережа АЗК "ОККО"
        ОЛЕГ-ЖАН ДАСКАЛУ – Chief Experience Officer (CXO), "Алло"

        Модератор
        МИКОЛА ЧУМАК – співзасновник та CEO idnt


        14:20-15:00
        14:20-15:00
        ПЕРЕРВА
        15:00-16:00
        15:00-16:00
        БЛОК 3: СX CHALLENGES & CHANGES
        15:00-15:30
        15:00-15:30
        HARD TALK НА ТЕМУ:
        Сustomer Experience очима керівника компанії
        Ключові питання:
        • Хто такий "клієнт" сьогодні для керівників компанії? Чим відрізняється статус клієнта для керівників та для співробітників?
        • Хто дійсно відповідає за СХ в компанії? Хто є центром відповідальності?
        • Як підготувати СХ-команду до надання інклюзивного сервісу?
        • Як компаніям рівня partner-in-life зберегти довіру та посилити свої позиції у свідомості українських клієнтів?

        Експертки hard talk:

        ОЛЕНА ПЛАХОВА – директор з маркетингу та управління репутацією "Нової пошти"
        МАРИНА АВДЄЄВА – співзасновниця та керуюча акціонер страхової компанії "Арсенал Страхування"
        15:30-16:10
        15:30-16:10
        ОЛЕНА ТАРАНЕНКО – бренд-стратегиня, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей
        ТЕМА: СUSTOMER EXPERIENCE МАНІФЕСТ КОМПАНІЇ: ЯК ВІН ІДЕНТИФІКУЄТЬСЯ ТА У ЧОМУ ВИЯВЛЯЄТЬСЯ
          16:10-16:20
          16:10-16:20
          ПЕРЕРВА
          16:20-17:00
          16:20-17:00
          БЛОК 4: CUSTOMER & EMPLOYEE EXPERIENCE
          16:20-17:00
          16:20-17:00
          НАТАЛЯ КАДЯ – експертка з нейроменеджменту, коуч з розвитку лідерства
          ТЕМА: ЯК РОЗУМІТИ КОЛЕГ ТА КЛІЄНТІВ, ЩОБ НЕ ШКОДИТИ ПРОЦЕСАМ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ПОСТІЙНОГО СТРЕСУ: ЯК СПРАВЛЯТИСЯ ІЗ РОБОЧИМИ РОЛЯМИ
            17.00
            17.00
            Завершення СХ СONFERENCE: Фокус на адаптацію
            Теми та тези виступів спікерів конференції можуть уточнюватись.
            ПРИДБАТИ КВИТКИ ДЛЯ УЧАСТІ У ПОДІЇ
            ЗА 1 УЧАСНИКА
            Відеотрансляція онлайн
            Запис трансляції
            Презентації спікерів
            Тези виступів спікерів
            3 000
            грн.
            ВІД 5 УЧАСНИКІВ
            Відеотрансляція онлайн
            Запис трансляції
            Презентації спікерів
            Тези виступів спікерів
            2 750
            грн.
            ПРИДБАТИ
            ВІД 10 УЧАСНИКІВ
            Відеотрансляція онлайн
            Запис трансляції
            Презентації спікерів
            Тези виступів спікерів

            2 500
            грн.
            ПРИДБАТИ
            ВІД 20 УЧАСНИКІВ
            Відеотрансляція онлайн
            Запис трансляції
            Презентації спікерів
            Тези виступів спікерів
            2 200
            ПРИДБАТИ
            Для оформлення квитків командам від юридичних осіб зателефонуйте або зверніться у Telegram, Viber, WhatsApp: +380 97 893 87 33, або надішліть лист на імейл: k.zagrebelna@kagroup.ua.
            Участь командою пришвидшує процес адаптації та посилює ефективність розвитку клієнтського досвіду у стресових умовах.
            грн.
            ПАРТНЕРИ
            FAQ
            Хто організатор конференції CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію?
            Організатор події — команда KA Group. Досвідом та новими ідеями ми впливаємо на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності. Протягом 9 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення.
            У якому форматі відбудеться конференція?
            Конференція відбудеться в онлайн-форматі, трансляція — на платформі YouTube.
            Якою мовою будуть виступати спікери?
            Українською.
            Що входить у вартість квитка учасника конференції?
            У вартість квитка входить головне — новий досвід експертів та можливість у прямому ефірі долучитися до обговорення питань, які наразі турбують кожного з people-менеджерів, отримати гайд для ефективної адаптації та відновлення команди. До того ж кожен учасник отримує презентації, короткі тези виступів спікерів, запис трансляції івенту та онлайн-сертифікат учасника.
            Як мені буде надісланий придбаний квиток учасника конференції?
            Квиток відповідно до категорії участі буде надісланий на вашу email-адресу разом із посиланням на підключення до онлайн-трансляції у YouTube.
            Як й коли можна буде приєднатися до онлайн-конференції?
            За умови, що ви придбали квиток, напередодні форуму (за 3 дні) вам буде надіслано запрошення із персональним посиланням для приєднання до онлайн-трансляції на платформі YouTube. Одне посилання — одна іменна точка доступу для кожного учасника.
            Чи буде доступний запис конференції?
            Кожен зареєстрований учасник отримає доступ до запису трансляції конференції. Посилання на доступ буде надіслане на вказану gmail-адресу учасника.
            Як я зможу отримати посилання на запис, презентації і тези спікерів та електронний сертифікат?
            Наша команда надсилатиме кожному зареєстрованому учаснику посилання на запис трансляції, презентації і тези спікерів, а також електронний сертифікат на імейл, який ви вкажете у реєстраційній формі.
            Яких заходів буде вжито, якщо подію буде перенесено або скасовано?
            У випадку форс-мажорної ситуації ми перенесемо конференції і вашу участь на нову дату і обов'язково повідомимо вас про це особисто.
            ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
            У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
            Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
            Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
            У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
            7 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
            300+
            компаній-клієнтів
            86%
            учасників повертаються СX-командами
            200+
            спікерів
            бізнес-експертів
            4000+
            учасників заходу
            7+
            років розвитку СX-експертизи
            в Україні
            КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
            АЛЬОНА ЖУПІКОВА
            +380 93 322 1410
            info@kagroup.ua
            КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
            +380 97 893 87 33
            k.zagrebelna@kagroup.ua
            ЛАНА МІТЧЕНКО
            +380 50 384 68 27
            l.mitchenko@kagroup.ua
            Стратегічні питання
            Участь та співпраця
            Партнерство та реклама
            © 2015-2022 СХ. All Rights Reserved
            ОNLINE-ПЛАТФОРМА
            YOUTUBE
            29 ВЕРЕСНЯ 2022
            ONLINE
            Про компанію
            МАКСИМ МУСІЄНКО
            +380 63 311 58 43
            Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
            Гаразд, більше не показувати