Директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта. Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.
В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.
В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.
Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками.