22 ВЕРЕСНЯ | OFFLINE | ONLINE

22 ВЕРЕСНЯ
OFFLINE | ONLINE

СХ-КОНЦЕПЦІЯ ПОДІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Драйвери профіту — професійна крос-платформа, на якій керівники компаній з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів.

Конференція стане майданчиком для конструктивного діалогу, аналізу досвідів, обміну кращими практиками між провідними підприємцями, професіоналами з обслуговування клієнтів, СХ-експертами, які знають, як зробити СХ-стратегію інструментом адаптації та розвитку компанії в умовах кризи.



МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Вижити, адаптуватися до розвитку у новій реальності, набути ресурси стати міжнародним бізнесом — мета усіх СХ-зусиль, а також візіонерських стратегій. У фокусі СХ-експертів компаній — нові вимоги у комунікації із споживачем, повернення до базових цінностей клієнтського досвіду та посилення методів диджиталізації.

К
омпаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, визначаючи, що відбувається зі споживачами наразі і яких змін треба очікувати найближчим часом. Одночасно з цим — розподіляти новий клієнтський світогляд та бажання допомагати країні відновлювати бізнес.
Налаштувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки під час війни
Адаптувати СХ-стратегії і тактики для підтримки конкурентних переваг
Визначити ключові принципи бізнесу та зосередити зусилля для виходу на міжнародні ринки
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ:
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.
ВИ ЗАГЛИБИТЕСЯ
у питання управління клієнтським досвідом, щоб переосмислити та створити новий організаційний дизайн
ВИ ВИЗНАЧИТЕ
специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити дизраптив-інновації, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний підхід.
ВИ З'ЯСУЄТЕ
найкращі практики побудови та трансформації СX-стратегій
у компаніях з різних індустрій й визначите точки якісних змін
у своєму бізнесі
ВИ УСВІДОМИТЕ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом
ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОТЕСТУВАТИ
впровадження нових СХ-технологій, отримати практичні консультації експертів й здійснити домовленості у екпозоні конференції
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
чого чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів
ВИ ВПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі у створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності.
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ
вашої компанії, щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта нового часу та досягти нового рівня взаємодії з клієнтами й підвищити ефективність бізнесу.
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти з клієнтського досвіду та сервісу, які розуміють, що заробітню платню компанії наразі,
під час війни, як і завжди, платить клієнт. І від усвідомлення впливу клієнтської поведінки,
відповідності компанії головним запитам споживача залежатиме інтеграція у нову бізнес-реальність.

Разом із вами, учасниками CX CONFERENCE, будуть власники та СЕО компаній, керівники підрозділів, які відповідають за клієнтський досвід та операційну досконалість, розвивають стратегії, методи та інструменти клієнтського сервісу або налаштовують роботу контакт-центрів. Експерти, які розвивають технології дистанційного обслуговування споживачів та цифрову трансформацію, відповідають за навчання та розвиток.
ОЛЕНА ЦИСАР
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).

.
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні. Сертифікована в США як консультант з сервісу. Навчалась в Інституті Діснея та Рітц-Карлтоні. Закінчила університет для спікерів в Нью-Йорку. Анастасія вірить, що стати правдиво сервісною компанією можна не зважаючи ні на що. Засновниця Vladychynska Consulting, допомагає компаніям змінювати рівень сервісу

.
ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ
Директор з маркетингу мережі АЗК WOG. Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних компаніях сфери рітейлу. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів Фуршет, компанії Альцест та мережі Аптека Доброго Дня, керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa&UMi.

ЯРОСЛАВ ЗАБЛОЦЬКИЙ
Доктор медичних наук, професор, керівник приватної Академії, практикуючий лікар. Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією «DYB Business Club» і KMBS. Власник одного з найдорожчих брендів в Україні у сфері професійних медичних послуг, вивів клініку на рівень франчайзингу, реалізувавши проекти в Одесі та Софії, у Києві та Львові. Відкрив Центри турботи про зуби – Dental Care Offices, де надається лише одна послуга – професійне чищення зубів. Автор книги «Як я став Заблоцьким. Пригоди стоматолога в червоному метелику».

ЮЛІЯ ШТИПУЛА
Head of Сustomer Experience ПриватБанку з 2020 року. 12 років практики управління клієнтским досвідом (рітейл, телеком, фінанси).

ВАДИМ ЗУКІН
Операційний директор багатопрофільного медичного центру "Лелека". Медичний центр «Лелека» — перший та єдиний лікувальний заклад в Україні, який отримав престижну міжнародну акредитацію JCI. Це золотий стандарт якості у сфері охорони здоров'я у світі, що гарантує безпеку пацієнтів на усіх етапах. За 6 років роботи своє здоров'я клініці довірили пацієнти з 32 країн світу.


МАРІЯ НЕВЗОРОВА
Head of customer support Ajax Systems. Понад 10 років працює у сфері контактних центрів, 6 років — на посаді керівника. Має досвід в управлінні онлайн-чатом з мільйонним трафіком, продажами з тисячами вихідних дзвінків та технічним сапортом для міжнародного ринку. Вірить, що сучасний сапорт це не про «як я можу бути вам корисним», а про архітектуру позитивного клієнтського досвіду. Знаю, що потрібно зробити, щоб полегшити життя і клієнту, і агенту сапорта. Володіє експертизою customer journey, з оцінки взаємодії (СSAT, CES, NPS, etc), лідерства в сапорті та управління командою, контроль якості, розрахунку потреби, рейтингування та продуктивність команди, чат-боту та self-service для клієнтів.


ІРИНА БЕГМА
Head of Sales у MacPaw, 12 років досвіду у продуктових та аутсорс-компаніях. Розробила та запровадила стратегію продажів у MacPaw. Сформувала відділ маркетингу та продажів аутсорс-команди в KPMG. Займалась B2B-продажами послуг: UX/UI-прототипування, бізнес-аналізу та розробки у сферах healthcare, consulting services, government. Вела проєкти міжнародного рівня в ОАЕ, Австралії, США, Швейцарії.
Останні 3 роки керує напрямком продажів SaaS рішень в MacPaw. Основний фокус та експертиза в роботі навколо холодних продажів, автоматизації процесу продажів, а також виходу на ринки США та Європи.
Співавторка телеграм каналу про продажі sales_talk та курсів Sell Like a Pro та B2B Sales в IT.


ОКСАНА СКОРОБРЕХА
Керівниця підрозділу по взаємодії з бізнес клієнтами OLX Україна з липня 2016 року.
За 16-річну кар'єру управлінського досвіду у сфері продажів та обслуговування клієнтів різних галузей (банки, аутсорсингові контакт-центри, телекомунікація, організація івентів, тощо), створила +20 підрозділів з нуля (в тому числі відділ по взаємодії з бізнес клієнтами OLX Україна, перша голосова підтримка служби доставки, запуск команди продажів на ринку Казахстана, перша голосова підтримка для бізнес користувачів) та зростила +200 талантів для нових ролей.
«Моя пристрасть – це люди, продажі, обслуговування та створення нового. Мені дуже подобається допомагати людям з їхніми потребами та робити їх щасливими.»



АНДРІЙ ЯНБУХТІН
Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation в Fozzy Group. Понад 15 років на керівних посадах у нашій галузі, ІТ-директор: "ЛУКОЙЛ", PEOPLEnet, FreshTel, Comfy, Mafia. Гуру R&D та e-commerce. Результативно впроваджує digital-проєкти з безпрецедентною швидкістю (від 2-х тижнів до 1 місяця), зокрема з бюджетом "0". Вирішує "болі" і формує звички клієнтів у використанні бізнес-сервісів.



ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА
Chief Marketing Officer MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.

З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.



ЄВГЕН ДОНЕЦЬ
СЕО Helsi. Експерт у сфері трансформації електронної системи охорони здоровʼя. Професійний топ-менеджер, співзасновник найбільшого медичного IT-стартапу в Україні. Закінчив в Київський національний університет будівництва та архітектури, в студентські роки – керівник студентського самоврядування університету. До роботи в Helsi – топменеджер в будівельних компаніях та компаніях з виробництва будівельних матеріалів. Як один із засновників Helsi, з 2016 року відповідав за запуск продукту на національному ринку. З 2019 року займає посаду директора ТОВ «Хелсі Україна».

ОЛЕНА ПЛАХОВА
Директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта. Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.

Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками.

ВЯЧЕСЛАВ КЛИМОВ
Випускник Executive MBA-2006. У 2001 році Вячеслав Климов спільно з партнерами заснував компанію Нова Пошта і один із перших запропонував ринку нову на той момент послугу – експрес-доставку вантажів та кореспонденції Україною.
З часу заснування до 2014 року був генеральним директором Нова Пошта. У 2014 році перейшов з посади генерального директора до Наглядової ради та зосередився на стратегічному управлінні, передавши операційну діяльність команді топ-менеджерів.
ЮРІЙ КОЗІЙ
Експерт зі стратегічних трансформацій. Керуючий партнер агенцїї agiledrive Спеціалізація Юрія трансформації компаній, починаючи з рівня ТОП-команди, системне навчання Agile-підходам, впровадження змін, коучинг лідерів, команд і організацій. Допомагає організаціям впроваджувати гнучкі методи управління, будувати сильні команди та ефективні процеси. Ключові клієнти: Vodafone, UKRSIBBANK, OTP Bank, eva, BAT, Fozzy Group, banda. Автор і ведучий подкасту про збалансоване бізнес-життя "Робота Не Вовк".
ОЛЕКСІЙ БЕЗУГЛИЙ
Директор департаменту створення любові споживачів МХП. Понад 20 років працює у сфері маркетингу. Як маркетинг-директор розвивав найбільші компанії країни, серед яких "Оболонь", "Конті", "Біосфера". У 2020-му став директором департаменту маркетингу МХП. У 2022 році переформатував департамент маркетингу компанії на Consumer love creation department. Нині разом з командою працює над створенням любові споживачів до понад 15 брендів компанії МХП.
ЮРІЙ ГЛАДКИЙ
Засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape. Член ради директорів та радник з маркетингу українського сервісу BIMP (SaaS), девелопера RRG (Бухарест, Румунія).
Працював з 15 із ТОП100 найдорожчих брендів в Україні. Серед клієнтів VISA, Monobank, Приватбанк, Сільпо, L'Oreal, МХП, Corteva, ENSO тощо.
.Входить в список «ТОП100 надихаючих українців» за версією МС-Today, контриб'ютор Forbes. Автор курсу «Як створити бренд в нерухомості» на платформі LABA.
МАКСИМ МАЦІБОРА
Керівник проєктів Big Data на корпоративному ринку Київстар. Більше 6 років працює з напрямком Big Data-пропозицій для корпоративних клієнтів Київстар — від появи перших продуктових розробок. Має 10-річний досвід в В2В-продажах та запуску нових продуктів. За участю Максима реалізовано понад 300 проєктів для бізнес-клієнтів.
СЕРГІЙ ШАПІРЕНКО
CEO, founder, сo-Owner "Revisior"
EARLY BIRDS TICKETS (-10%)
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
7 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

5 000
грн.
ПРИДБАТИ
Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйте на Customer Experience Conference трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
грн.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
7 600
- Пакет учасника
- Кава-брейки
- Бізнес-бранч
- Участь в розіграшах
- Фотозвіт конференції
- Презентації спікерів
- Безкоштовне паркування на локації
- Запис виступів всіх спікерів
грн.
3 600
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
- Відеотрансляція онлайн
- Участь в розіграшах
- Презентації спікерів
- Запис виступів всіх спікерів
При участі командою від 5 осіб отримуйте додаткову знижку -10% від вартості квитків
дійсна до 11.09.2023
дійсна до 11.09.2023
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
FAQ
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
8 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
300+
компаній-клієнтів
86%
учасників повертаються СX-командами
200+
спікерів
бізнес-експертів
4000+
учасників заходу
8+
років розвитку СX-експертизи
в Україні
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
Стратегічні питання
Участь та співпраця
Участь та співпраця
© 2015-2023 СХ. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
Про компанію
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті