Платформа для експертного обговорення методів та інструментів стратегування у ландшафті економічних викликів

12 грудня
Партнери:

Ключові теми форуму

2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
Із кейноутів, дискусій та інтерв'ю ви дізнаєтесь:
ПРИНЦИПИ ЗРОСТАННЯ
лідери клієнто-центричності

На що спиратись для ухвалення стратегічних рішень?

Які вікна можливостей відкриваються в середовищі, що постійно змінюється, та як встигнути їх використати?

Які цілі ставити та на чому зосереджувати свої зусилля в умовах невизначеності та постійних ризиків?

2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
strategy
forum 2024

цінність форуму

Місце для обговорення передових методів стратегування, вибору ефективних маркетингових, фінансових та HR-стратегій, а також інструментів сценарного планування і алгоритмів проведення стратсесій.

Бізнесам необхідно вирішувати багато важливих питань, щоб не тільки виживати, а й розвиватися в сучасних умовах. Важливо розуміти, що стратегування в бізнесі сьогодні – це: НЕ про чітке очікуване майбутнє, НЕ про далекі перспективи, НЕ про жорстке планування, НЕ про одну чітку переможну стратегію.

400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.

спікери форуму

Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом

    ПРОГРАМА форуму

    Організатори залишають за собою право змінювати теми, склад спікерів і розклад події
    8:30 – 9:30
    8:30 – 9:30
    Реєстрація учасників та ранкова кава
    9:30 – 9:45
    9:30 – 9:45
    Привітальне слово команди організаторів KA Group
    9:40 – 12:00
    9:40 – 12:00
     БЛОК 1: СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ БІЗНЕСУ-2025
    9:40 – 10:10
    9:40 – 10:10
    Тема виступу на погодженні

    Вячеслав Климов, співвласник NOVA (Нова пошта), український підприємець і громадський діяч, президент Спілки Українських Підприємців (СУП)
    10:10 – 10:40
    10:10 – 10:40
    Стратегічний спринт або марафон? Що обрати лідерам бізнесу?

    Андрій Длігач, голова Advanter Group, доктор економічних наук, член Ради Директорів Digital transformation institute, співзасновник бізнес-спільноти Board
    10:40 – 11:10
    10:40 – 11:10
    Стратегія відновлення в умовах воєнного часу: як визначити пріоритети і рухатися вперед (тема на погодженні)

    Лоран Дюпуш, Голова правління UKRSIBBANK BNP Paribas Group
    11:10 – 11:40
    11:10 – 11:40
    Намір без дії – найгірший ворог стратегії. Як усвідомлення "правильного" шляху може паралізувати ініціативу, не залишаючи місця для сміливих, проте часто неідеальних рішень

    Ключові тези виступу:

    • Роль "стратегічної амнезії" у невдачах. Як підтримка пам’яті організації та інтеграція стратегічного фокусу в щоденні процеси можуть виявитися дієвими
    • Сила вразливості до мінливих зовнішніх умов. Чому більшість стратегій не передбачають гнучкості, залишаючи компанії застарілими перед обличчям змін? Чи можливо бути стратегічно "обережним" і водночас "імпровізатором"? Адаптивні підходи: Як?
    • Людський фактор та емоційний заряд втілення. Чи щаслива команда найбільш прибуткова?
    • Технології, технології, технології…

    Оксана Щегельська, керівна партнерка в Strategic, співавторка технології LeanBizDev© та авторка технологій стратегування, професорка kmbs
    11.40 – 12.20
    11.40 – 12.20
    Кава-брейк та нетворкінг
    12.20 – 14.30
    12.20 – 14.30
    БЛОК 2: НАВІГАТОРИ МАСШТАБУВАННЯ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
    12:20 – 13:00
    12:20 – 13:00
    Як ставити цілі, планувати та забезпечувати реалізацію планів в умовах системного впливу зовнішніх кризових чинників і невизначеності

    Олексій Тимофєєв, топменеджер, визнаний експерт у сфері стратегічного управління з багаторічним досвідом роботи на керівних посадах у провідних компаніях України та міжнародного рівня, член ради директорів BGV Group Management

    13:00 – 14:00
    13:00 – 14:00
    Інтерв'ю зі сцени на тему: Ефективне управління інвестиціями: баланс ризиків і стратегічного зростання

    Дмитро Зозуля, заступник головного виконавчого директора МХП з M&A (з інвестиційної діяльності)
    14:00 – 15:00
    14:00 – 15:00
    ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Як об’єднати маркетингову, HR, фінансову стратегію у єдину візію компанії?
    Питання дискусії:

    • Як компанія може забезпечити синхронізацію маркетингових, HR та фінансових стратегій для досягнення спільних бізнес-цілей? Які інструменти та підходи ви використовуєте для цього?
    • Які основні виклики виникають при інтеграції різних функціональних стратегій у єдину візію? Як ви долаєте протиріччя між пріоритетами маркетингу, HR і фінансів?

    Спікери дискусії:

    Наталія Галунко, начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group

    Олеся Архіпова, стратегиня, фаундерка Arkhipova Advisory, cпіввлвсниця Brushfam, стратегічна радниця і співвласниця стартапів у сферах виробництва, екології, медицини та мілітарі, експертка у токенізації інвестицій у нерухомість

    15:00 – 16:00
    15:00 – 16:00
    Бізнес-ланч та нетворкінг
    16:00 – 18:00
    16:00 – 18:00
    БЛОК 3: ПРАКТИКА СТРАТЕГУВАННЯ: МЕТОДИ, ПІДХОДИ, ІНСТРУМЕНТИ
    16:00 – 16:30
    16:00 – 16:30
    Стратегічне лідерство: мистецтво бачити "ціле

    Володимир Павелко, засновник TransformWISE, стратег, незалежний директор рад директорів
    16:30 – 17:00
    16:30 – 17:00
    Агентність і ландшафт доступного для необхідних змін

    Тези виступу:

    • Хто і що формують поведінку змін в команді? Які критично важливі каталізатори змін ми упускаємо з уваги?
    • Створення мапи доступного. Чинники, що формують систему та впливають на неї - наскільки їх більше, ніж ми зазвичай бачимо

    Наталія Треніна, партнерка з розвитку, засновниця «Простір смислотворення», співзасновниця "Вдосконалення в дії", фахівчиня в області складних систем і організаційних змін.
    17:00 – 17:30
    17:00 – 17:30
    Стратегічна гнучкість: Як сценарне планування формує майбутнє бізнесу в Україні?

    Тези виступу:

    • Як сценарне планування може сприяти розробці адаптивної стратегії, що дозволить бізнесу реагувати на швидкі зміни у макроекономічних умовах?
    • Які кроки слід зробити для того, щоб кожен бізнес-підрозділ був залучений у процес розробки сценаріїв?
    • Які метрики і критерії успіху використовуються для оцінки ефективності сценарного планування в українському бізнесі?

    Людмила Мельник, фасилітаторка, бізнес-тренерка, авторка навчальних програм з переговорів та складних комунікацій, авторка 6-ти бізнес- книг, багато років присвятила вивченню та практиці Теорії обмежень Голдрата (TOC, Theory of constraints)
    17:30 – 18:00
    17:30 – 18:00
    ІНТЕРВʼЮ ЗІ СЦЕНИ: Як імплементувати стратегічні рішення у зміни та проєкти. Як friction points зустрічає стратегія на шляху реалізації?

    Андрій Крючков, експерт зі стратегування в умовах невизначеності, модератор стратегічних сесій, коучем та ментором команд в розвитку стратегічного мислення, прийняття стратегічних рішень, та реалізації стратегій змін
    18.00
    18.00
    Завершення STRATEGY FORUM'2024
    придбати квитки
    Кожен 5-й квиток для вашої команди у подарунок. Встигніть долучитися командою однодумців і пришвидшити адаптацію до викликів
    Відвідування форуму офлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    OFFLINE
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Кава-брейки та бізнес-бранч
    Фотозвіт конференції
    Доступ до чату учасників конференції
    Безкоштовне паркування авто на локації
    10 800 ₴
    ONLINE
    5 500 ₴
    Відеотрансляція форуму онлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Доступ до чату учасників конференції
    Беріть участь командою у Business Thinkers Forum 2024, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
    УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
    Для команди учасників кожен 5-й квиток у подарунок!
    відео
    атмосфера форуму
    відгуки учасників

    ПАРТНЕРИ конференції

    ЗА ПІДТРИМКИ
    Презентуйте ваші ІННОВАЦІЇ
    Покажіть ідеї, продукти
    та послуги потенційним
    клієнтам вашої компанії
    Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш продукт у колі бізнесової аудиторії
    Ставайте партнером єдиної в Україні конференції з клієнтського досвіду
    переваги партнерства
    Можливість виділити вашу компанію серед колег та конкурентів завдяки виступу у програмі конференції
    Та отримуйте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш продукт у колі бізнесової аудиторії
    Позиціювання вашої компанії як вагомого учасника в розвиток клінтоцентричності українського бізнесу в Україні та лідера у своїй сфері діяльності
    Ставайте партнером практичної форуму
    зі стратегування в нових умовах бізнесу
    Познайомте ближче учасників конференції з вами продуктами та діяльністю компанії
    Підвищення впізнаваності вашого бренду
    Формати партнерства
    FAQ
    МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
    12 ГРУДНЯ 2024
    Дата та формат
    ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
    Локація
    вул. Столичне шосе, 103
    КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
    2024 Strategy Forum. All rights reserved.
    Стратегічне партнерство
    Альона Жупікова
    +380 50 384 68 27
    Зоряна Гром
    +380 63 311 58 43
    Партнерство та реклама
    Про компанію
    Придбати квитки:
    Альона Байназарова
    +380 63 340 33 13
    Катерина Загребельна
    +380 97 893 87 33
    Лана Мітченко
    Ольга Шеремета
    +380 63 311 57 70
    Віталіна Марунич
    +380 93 150 31 65
    Віра Симонович
    +380 63 311 58 41