16:30 – 17:30
ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Які СХ-задачі можна вирішити через сервіс-дизайн?
Експерти дискусії:
Анастасія Громова, директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
Ганна Гришина, директорка з маркетингу "РУШ" (EVA и EVA.UA)
Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East
Модератор дискусії:
Олег Косс, експерт із сервіс-дизайну, засновник Lanka.CX
Ключові питання:- Як впровадження сервіс-дизайну може сприяти підвищенню задоволеності клієнтів та лояльності?
- Які основні виклики ви зустріли під час впровадження сервіс-дизайну в українському контексті, і як ви їх подолали?
- Які інструменти та методології сервіс-дизайну є найефективнішими для поліпшення клієнтського досвіду?
- Як вимірювати та оцінювати успішність впровадження сервіс-дизайну? Які метрики використовувати?