PREMIUM BUSINESS EVENTS
17 ВЕРЕСНЯ 2021 | ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
17 ВЕРЕСНЯ 2021
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: код клієнтоцентричності – професійна крос-платформа, на якій представники відомих брендів і світові СХ-експерти у кейсах та дискусіях, поєднуючи експертизу та helicopter view, презентують нові стратегії, методи й інструменти вдосконалення клієнтського досвіду, що безпосередньо впливає на репутацію компанії та життєстійкість її бізнес-моделі.
МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2021 РОЦІ
Бізнес глобально прагне перейти від виживання й відновлення до зростання й процвітання. Метою усіх маркетингових зусиль буде усвідомлений апгрейд клієнтського досвіду, візіонерське ставлення до комунікації із вимогливим споживачем, замість тривіального придбання реклами та традиційного управління просуванням за маркетинговими "методичками".

Щоб бути успішними та фінансово стійкими, компаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, розподіляти їхні цінності та світогляд, допомагати клієнтам жити на комфортній швидкості реалізації їхніх потреб та мрій.
Змінити клієнтоОРІЄНТОВАНЕ
мислення на клієнтоЦЕНТРИЧНЕ
Адаптувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки
Замінити застарілі процеси і методи управління клієнтським досвідом за допомогою цифрових технологій
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів
ВИ ЗАГЛИБИТЕСЯ
у питання управління клієнтським досвідом, щоб переосмислити та створити новий організаційний дизайн
ВИ ВИЗНАЧИТЕ
специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити дизраптив-інновації, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний підхід
ВИ З'ЯСУЄТЕ
найкращі практики побудови та трансформації СX-стратегій
у компаніях з різних індустрій й визначите точки якісних змін
у своєму бізнесі
ВИ УСВІДОМИТЕ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом
ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОТЕСТУВАТИ
впровадження нових СХ-технологій, отримати практичні консультації експертів й здійснити домовленості у екпозоні конференції
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
чого чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів
ВИ ПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі та інструменти для створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ БРЕНДУ
щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта та досягти нового рівня взаємодії з кастомерами й підвищити ефективність бізнесу
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ:
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.
ВИ ЗАГЛИБИТЕСЯ
у питання управління клієнтським досвідом, щоб переосмислити та створити новий організаційний дизайн
ВИ ВИЗНАЧИТЕ
специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити дизраптив-інновації, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний підхід.
ВИ З'ЯСУЄТЕ
найкращі практики побудови та трансформації СX-стратегій
у компаніях з різних індустрій й визначите точки якісних змін
у своєму бізнесі
ВИ УСВІДОМИТЕ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом
ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОТЕСТУВАТИ
впровадження нових СХ-технологій, отримати практичні консультації експертів й здійснити домовленості у екпозоні конференції
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
чого чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів
ВИ ВПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі у створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності.
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ
вашої компанії, щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта нового часу та досягти нового рівня взаємодії з клієнтами й підвищити ефективність бізнесу.
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти, які готові зробити прорив у своєму бізнесі завдяки покращенню клієнтського досвіду, відповідають за фінансові показники та приймають ключові рішення у компанії.

Разом із вами, учасниками CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT, у офлайн - та онлайн-форматі будуть власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники маркетинг-департаментів та управління клієнтським досвідом, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
КОМПАНІЇ, ЯКІ ВЖЕ З НАМИ
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Гаррет Джонстон
Brainstore
Антон Авринський
Liki24.com
Олена Плахова
Нова пошта
Альона Тараненко
«Тінь»
Олександр Жиляєв
Multiplex
Катерина Ільченко
Neuro-knowledge
Вадим Марценко
Martsenko Sales
Юлія Пузирьова
Raiffeisen Bank
Віталий Бодров
Rocket
Ганна Швед
ГК «Нафтогаз України»
Вікторія Осипова
ГК «Нафтогаз України»
Ігор Гут
DYB
Ігор Сироватко
OLX
Марина Волошина
METRO
Анна Гошко
Comfy
Сергій Сухорук
Київстар
Олена Коронотова
IDNT
Олена Полікарчик
WHITE Dental Group
Альона Тараненко
Бренд-стратег, партнер агентства «Тінь», яке створює бренд-стратегії для запуску компаній малого й середнього бізнесу. У портфоліо проекти для міжнародних компаній (OLX, Martini, Vichy, Durex, Watsons, Helen Marlen Group, Huggies, Shell, WOG и Gap).

Альона у комунікаціях з 2001 року. Сьогодні вона партнер брендингового бутіка «Тінь». До цього – директор Hoshva PR, найефективнішого агентства 2016 за версією Effie, раніше – директорка з маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар".

Антон Авринський
CEO & co-founder, Liki24.com. Ще з часів навчання комп'ютерним наукам у КПІ почав працювати в українській компанії IT-Enterprise, де розробляв та впроваджував найбільшу українську ERP-систему. Потім керував проектами впровадження системи у компаніях Interpipe, Roshen, Nibulon, Ferrexpo.

У 2017 році пішов з компанії, якій віддав 15 років, щоб створити стартап і допомогти тисячам людей отримувати ліки швидше й дешевше, - так з'явилися Liki24.com. Проект став переможцем найбільшого конкурсу стартапів IT Arena 2018 року, а у 2019-2020 роках залучив понад $ 6 млн інвестицій від Horizon Capital, TA Ventures, Genesis Investments, iClub та інших, став кращим стартапом 2020 за версією Ain.ua та увійшов у топ-30 стартапів за версією Forbes.

Вадим Марценко
Підприємець, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено (входить в 10-ку норвезьких коучів в Україні), психодрама-практик і психотерапевт.
Акредитований консультант ЄБРР. Засновник і провідний тренер консалтингової компанії Martsenko Sales.

20 років досвіду в продажах - як у власних бізнесах, так і на управлінських позиціях у лідируючих компаніях України та Європи.

Серед клієнтів: OLX, HUAWEI, Київміськбуд, Інго Україна, ARGO, Єврокар, Unit School of Business та багато інших.

Віталий Бодров
Більше 14 років досвіду в Customer Support у банківській та фінансовій сферах.
Зараз управляє процесами взаємодії з В2С- та В2В-клієнтами у Rocket (контакт-центр Rocket взаємодіє з клієнтами, кур'єрами та партнерськими ресторанами).

Гаррет Джонстон
Клієнтський стратег, візіонер та міжнародний експерт у галузі В2В и В2С стратегічного маркетингу, CEO та засновник Epiphany. Широко відомий за своє новаторське мислення та цінний внесок у збільшення продажів компаній, в тому числі - і у період рецесії. Величезний досвід роботи на посаді комерційного директора і директора з маркетингу.

Практик з майже 30-річним стажем роботи в області маркетингу, продажів і клієнтських стратегій в 14 країнах, на 5 континентах, у багатьох різних секторах економіки, як у В2В, так і В2С і В2G. У його активі реалізація безлічі проектів для клієнтів з різних галузей економіки, серед них: МТС, Х5 Retail Group, Telenor, Cap Gemini, Tesco, Digicel, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya,Ford, Alcatel, «Роснано медінвест». Має велику кількість нагород за внесок в розвиток бізнесу і економіки.

Ірландець, народився і виріс в Дубліні. Має 2 вищі освіти: диплом Дублінського Університету (University of Dublin) в області економіки, і Дублінського коледжу. Офіси компанії Гаррета працюють у Дубліні, Цюріху.


Катерина Ільченко
Засновниця першого нейромаркетингового агентства в Україні Neuro-knowledge. 18 років Катерина пропрацювала у рекламному бізнесі. На останньому місці роботи в агентстві Havas Worldwide Ukraine (тоді Euro RSCG New Europe) почала з позиції директора по роботі з клієнтами і, згодом, стала виконавчим директором компанії. Відповідала за стратегічне планування, застосування високоефективних підходів в роботі команди агентства і безпосереднє управління компанією, розділяючи обов'язки з генеральним директором.

У 2018 року відкрила власне агентство Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг. Випускниця КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському відділенні символдрами (психотерапія).

Олена Плахова
Директорка з маркетингу и управління репутацією групи компаній "Новая почта". Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, очолювала цю функцію у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media.

Під її керівництвом були реалізовані різні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна культури поведінки, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени - стратегічне управління репутацією і робота з ризиками.

Юлія Пузирьова
Chief Marketing Officer Raiffeisen Bank, вже понад 14 років працює маркетинг-директором у ритейлі, має компетенції з управління програмою лояльності (CRM) та клієнтським досвідом (CXM), а також з управління календарем промоцій та створення форматів магазинів, має досвід з мультиканальних маркетингових комунікацій.
Олександр Жиляєв
Директор з маркетингу мережі кінотетарів Multiplex. Керував бренд-маркетингом групи EVO (основний акціонер - Rozetka), де відповідав за формування бренд-стратегії проектів компанії, стратегії медійного просування брендів і відвертої реклами та ін. До цього Олександр пропрацював майже 17 років в мережі побутової техніки та електроніки Comfy, з яких останні п'ять років очолював відділ діджитал- та бренд-маркетингу мережі.
Ганна Швед
Директор з маркетингу та роботи з клієнтами ГК «Нафтогаз України». 10+ років управління маркетингом та CRM у компаніях VARUS, Chicco-Україна, Intertop. Ключові компетенції: цифрова трансформація маркетингу? розвиток digital-інструментів, створення клієнтоцентричної ідеології ведення бізнесу. Випускниця Міжнародного інституту менеджменту «МІМ-Київ», Національного технічного університету України «КПІ», спеціальність - промисловий маркетинг.

Вікторія Осипова
10+ років роботи в клієнтському сервісі та СЕМ у компаніях "Новая почта", Metinvest Digital, Orderry (SaaS). Ключові компетенції: створення клієнтського сервісу з нуля, створення кращого СХ через service-design, впровадження процесів, стандартів та системи оцінювання якості обслуговування (mystery shopping, NPS, CSI).

Національний транспортний університет (НТУ), спеціальність – Організація міжнародних перевезень (автомобільний). Внутрішній консультант з управління (IPCM для ТОВ «Нова пошта»).
Ігор Гут
Бізнесмен та системний дослідник конкуренції. Співзасновник шведського проекту DYB (Develop Your Business) в Україні. Впродовж 10 років Ігор входить у борди компаній з різних галузей та допомагає підсилити їхню конкурентоспроможність.
Ігор Сироватко
Ігор очолює Департамент клієнтського сервісу в OLX Європа та Центральна Азія, одній із лідеруючихонлайн-платформ оголошень у світі, яка представлена у більш ніж 35 країнах.

Свою професійну діяльність розпочав у банківському секторі, де в різний час керував філіями декількох провідних банків України, був куратором різних підрозділів підтримки та розвитку, а також очолював Департамент продажів роздрібної мережі. У вересні 2015 року приєднався до команди OLX-Україна у якості керівника проекту «Нерухомість», який за короткий час перетворився на майданчик №1 у сфері нерухомості в Україні.

В 2016 році створив «з нуля» відділ по роботі з бізнес-клієнтами (OLX B2B Unit), через 2 роки провів інтеграцію OLX B2B Unit із відділом клієнтської підтримки, створивши єдиний Customer Success Unit - підрозділ по роботі з клієнтами, який є найбільшим та найбільш операційно досконалим у регіоні «OLX Європа та Центральна Азія».
Марина Волошина
Head of CRM в METRO Cash & Carry. 15 років досвіду управління клієнтським сервісом. Провела діджиталізацію системи клієнтського сервісу в METRO Cash & Carry. Керувала напрямками клієнтського сервісу та клієнтського маркетингу в Yves Rocher. Впровадила CRM-систему та мотиваційну програму для Альфа-Банк Україна, розробила і впровадила стандарти обслуговування клієнтів і систему моніторингу якості клієнтського центру для life :)
Анна Гошко
Head of client experience & marketing research у компанії Comfy. З 2009 року досліджує клієнтський досвід та будує систему клієнтського сервісу в компанії НАМБЕР ВАН на ринку електроніки. Впроваджувала NPS в компанії, коли це ще не було мейнстримом. Відповідає за клієнтське щастя у компанії Comfy.
Сергій Сухорук
Керівник департаменту фіксованого зв'язку у компанії "Київстар". Отримав вищу освіту в НТУУ «КПІ», а також закінчив preMBA в MIM та має сертифікат Millier & Heiman « Conceptual selling ». Працює в компанії з 2007 року, пройшов шлях від спеціаліста кол-центру до керівника одного з найперспективніших та дохідних напрямків у компанії. Безпосередньо брав участь у розробці та виведенні на ринок конвергентних тарифів «Все разом», унікального ігрового тарифу спільно з WarGaiming та платформи онлайн-телебачення «Київстар ТБ».

Під керівництвом Сергія проект «Домашній інтернет» від Київстар обрав понад 1 млн. родин і зараз "Київстар" є провайдером N 1 на ринку фіксованого інтернету України.

Сергій має глибоку експертизу не тільки у формуванні продукту, а й у вибудовуванні ефективного клієнт-сервісу. Сервісу, який працює як єдиний механізм та забезпечує найкращий клієнтський досвід для мільйонної абонентської бази та комфортні умови співпраці для понад 700 технічних спеціалістів
Олена Коронотова
Управляючий партнер компанії IDNT. IDNT співпрацює з провідними компаніями з дизайну та управління споживчим досвідом (IDEO), а також центрами інновацій та Customer Experience великих банків з Великобританії, Іспанії та Сингапуру.

У маркетингу понад 18 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, в тому числі креативним бюро «ЦУКОР», MR.WOLF brand-management company, працювала в якості аккаунт-директора у відомих мережевих агентствах Saatchi & Saatchi і TBWA / AVA. Здійснювала стратегічне планування, курирування проектів для таких клієнтів, як Credit Agricole, «Банк Форум» Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, «Оранта», АВК, «Хлібний Дар», Totoya, Lexus, Scania та ін.

Серед клієнтів - провідні ритейлери: "Фокстрот", "Алло", MOYO, "Наша Ряба", "Укртелеком", "Космо", "Кофе Хауз", "Самсунг", EVA, "Логіка" (Казахстан) та ін. А також банки України та Росії: "Райффайзен Банк Аваль", ПУМБ, UnicreditBank, "Банк Москви", "Ощадбанк", "Номос Банк" та ін.

Олена Полікарчик
Засновниця та СЕО WHITE Dental Group, компанії - лідера стоматологічного ринку. Ініціаторка унікальних навчальних програм для стоматологів. Бізнес - колумністка, ведуча дискусійної платформи Impulse talk.
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ
8:30 - 9:15
8:30 - 9:15
Реєстрація учасників конференції
9:20 - 9:45
9:20 - 9:45
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
Маніфест про клієнтоцентричність від Гаррета Джонстона (LIVE)
9:45 - 11:30
9:45 - 11:30
БЛОК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ У NEW NORMAL
9:45 - 10:30
9:45 - 10:30
ТЕМА: П'ять стратегічних помилок у Customer Experience, які знижують конкурентоздатність
  • Недооцінка сервісу або шалене розширення опцій – де ваш випадок?Питання-дилема нашого часу: "цифра" або людина?
  • Чи завжди потрібна гнучкість і скільки вона коштує?
  • Де і що формує досвід клента, чим нам загрожує міжгалузева конкуренція?
  • Чому "швидше" — наш новий спільний челендж

ІГОР ГУТ – бізнесмен та системний дослідник конкуренції, співзасновник шведського проекту DYB в Україні, впродовж 10 років входить у борди компаній з різних бізнес-галузей
    10:30 - 11:00
    10:30 - 11:00
    ТЕМА: Конвергенція: екосистема сервісів для найкращого клієнтського досвіду

    • Як побудувати екосистему навколо одного продукту та, тим самим, покращити клієнтський досвід
    • Як компанія налагоджувала сервіс, яким користується понад 1 млн. абонентів та закривала ті їх потреби, про які навіть не здогадувалась на початку
    • Які процеси змогли зекономити час клієнтів та бюджет компанії, так як все це можна реалізувати в межах процесів великої корпорації

    СЕРГІЙ СУХОРУК – начальник департаменту фіксованого зв'язку, Kиївстар
    11:00 - 11:30
    11:00 - 11:30
    ТЕМА: Чи є життя поза NPS, або Альтернативний метод вимірювання клієнтського щастя
    • Високий рівень NPS – добре, але погано, або Як перемогти у собі переможця
    • Що робити, коли NPS не допомагає збільшувати клієнтське щастя
    • Як системно спостерігати процеси очима клієнта
    • Чи потрібен клієнту зворотній зв'язок після опитування та для чого цей зв'язок потрібен вам

    АННА ГОШКО
    – Head of client experience & marketing research Comfy
    11:30 - 12:00
    11:30 - 12:00
    КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
    12:00 - 13:15
    12:00 - 13:15
    БЛОК 2: СUSTOMER EXPERIENCE INTERACTION
    12:00 - 13:15
    12:00 - 13:15
    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
    Обіцянки бренду та клієнтські очікування: як не імітувати любов до кастомера, а демонструвати гідний СХ?
    Ключові питання:

    • Як змінилася поведінка клієнта за останні 1,5 роки? Які моделі управління клієнтським досвідом та його виміри неефективні й знижують довіру клієнта?
    • Виграє проактивний чи реактивний сервіс?
    • Який сенс формувати окремий відділ управління клієнтським досвідом, якщо вже є відділ маркетингу?

    Експерти дискусії:

    ОЛЕКСАНДР ЖИЛЯЄВ
    – маркетинг-директор Multiplex
    ВІТАЛІЙ БОДРОВ – Head of Customer Support Ukraine, Rocket
    АЛЬОНА ТАРАНЕНКО – бренд-стратег творчої групи «Тінь»
    КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО – фаундер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

    Модераторка
    ОЛЕНА ПОЛІКАРЧИК – засновниця та СЕО WHITE Dental Group

    13:15 - 14:15
    13:15 - 14:15
    БІЗНЕС-БРАНЧ ТА НЕТВОРКІНГ
    14:15 - 15:45
    14:15 - 15:45
    БЛОК 3: СX CHALLENGES & CHANGES
    14:15 - 14:45
    14:15 - 14:45
    ТЕМА: Діджитал-челендж, або Нова сервісна модель у комунальній сфері
    • Як працює маркетинг у комунальній сфері? Як використовувати універсальні й міжгалузеві методи й «фішки»
    • Як здійснити трансформацію СХ на ринку комунальних послуг: від road to hell до Едемського саду
    • Інструменти покращення СХ — як ії обрати
    • Як створити сервіс для населення, а не лише для компанії

    ВІКТОРІЯ ОСИПОВА
    – головний менеджер з клієнтського досвіду Департаменту маркетингу та роботи з клієнтами ГК «Нафтогаз України»
    ГАННА ШВЕД – директор з маркетингу та роботи з клієнтами ГК «Нафтогаз України»
    14:45 - 15:15
    14:45 - 15:15
    ТЕМА: Як СХ-стратегія змінює процеси і репутацію банку
    • Ставати краще для клієнтів. Причому тут ребрендинг?
    • Базовий етап. Як налаштовувати виміри, аналітику, систему взаємодії. Маленькі перемоги і великі труднощі
    • Що допомогло: запуск СХ-академії, централізація компетенції дизайну, уніфікація підходів, річні цілі
    • Прірва між знаю–вмію–практикую. Подорож від
      карт клієнтських болів до беклогів продуктових команд. Jira helps

    ЮЛІЯ ПУЗИРЬОВА – Chief Marketing Officer, Raiffeisen Bank Украина
    15:15 - 15:45
    15:15 - 15:45
    ТЕМА: Як знайти місце для продажів у сервісі
    • Як створити сервіс, який буде приносити компанії дохід. Досвід OLX
    • Як знайти ресурси для менеджерів для відмінного сервісу
    • Як навчитися продавати у сервісі, щоб збільшити прибуток компанії

    ВАДИМ МАРЦЕНКО
    – СЕО та фаундер Martsenko Sales
    ІГОР СИРОВАТКО – керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
    15:45 - 16:15
    15:45 - 16:15
    КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
    16:15 - 18:00
    16:15 - 18:00
    БЛОК 4: СX BEST PRACTICE
    16:15 - 17:15
    16:15 - 17:15
    ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
    Як почути голос клієнтів й врахувати eNPS співробітників, щоб створити ідеальний клієнтський досвід?
    Ключові питання:

    • Як навчити співробітників мислити сервісно та out of the box? Як передати сервісність у скриптах та інструкціях? Що робити із працівниками, які працюють з клієнтами, але не відчувають їхню схвильованість/стурбованість, бажання розповісти щось важливе?
    • Як зробити так, щоб всі департаменти розуміли СХ, а СХ - інші департаменти?
    • Український сервіс визначають всі, хто виїжджає за кордон. Україна дійсно – законодавиця СХ-моди у Європі? У яких напрямках продовжиться покращення клієнтського досвіду у 2022?

    Експерти дискусії:

    АНТОН АВРИНСЬКИЙ
    – фаундер та СЕО Liki24
    МАРИНА БЕРЕЗЮК (ВОЛОШИНА) – Head of CRM METRO Cash&Carry
    ОЛЕНА ПЛАХОВА – директор з маркетингу та управління репутацією «Нової пошти»

    Модераторка
    ОЛЕНА КОРОНОТОВА – експерт-маркетолог, керуючий партнер IDNT

    17:15 - 18:00
    17:15 - 18:00
    ТЕМА: Революція у СХ. Перехід від клієнтоорієнтованої компанії до клієнтоцентричної
    • Як конкуренція змінює цілі і завдання CX - від простого «задоволення» клієнта до його позитивної трансформації
    • Якими повинні стати ваші клієнти, щоб ваш СХ був конкурентоспроможним?
    • Чому фінансовий прибуток у новій моделі CX не самоціль, а «побічний ефект» захопленого клієнта
    • Як нова СХ-модель змінює цілепокладання і стратегії бізнесу

    ГАРРЕТ ДЖОНСТОН
    – клієнтський стратег, візіонер та міжнародний експерт у галузі В2В и В2С стратегічного маркетингу, CEO та засновник Epiphany (LIVE)
    18:00
    18:00
    ОФІЦІЙНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
    ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ
    УЧАСТЬ ОФЛАЙН
    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь в розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спікерів
    Тези виступів спікерів
    6 500
    грн.
    УЧАСТЬ ОФЛАЙН
    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь в розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спікерів
    Запис виступів всіх спікерів
    8 000
    грн.
    ПРИДБАТИ
    УЧАСТЬ ОНЛАЙН
    Відеотрансляція онлайн
    Презентації спікерів
    Тези виступів спікерів

    5 000
    грн.
    ПРИДБАТИ
    УЧАСТЬ ОНЛАЙН
    Відеотрансляція онлайн
    Презентації спікерів
    Запис виступів всіх спікерів
    Тези виступів спікерів
    6 500
    ПРИДБАТИ
    ПРИДБАТИ
    Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйтуйте на Customer Experience Management трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
    грн.
    ПАРТНЕРИ
    ЗА ПІДТРИМКИ
    РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
    ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
    СТАТИ ПАРТНЕРОМ
    ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
    У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
    Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
    Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
    У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
    6 років Customer Experience Management виступає головною платформою для инсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
    250+
    компаній-клієнтів
    86%
    учасників повертаються СX-командами
    165+
    спікерів
    бізнес-експертів
    3000+
    учасників заходу
    6+
    років розвитку СX-експертизи
    в Україні
    КОНТАКТИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
    АЛЬОНА ЖУПІКОВА
    +380 93 322 1410
    info@kagroup.ua
    ВІТАЛІЙ ЛЕНДИЧ
    +380 66 274 73 86
    v.lendich@kagroup.ua
    ОЛЬГА ЖЕЛО
    +380 63 340 33 13
    o.zhelo@kagroup.ua
    ЛАНА МІТЧЕНКО
    +380 50 384 68 27
    l.mitchenko@kagroup.ua
    КАТЕРИНА БОРЩИК
    +380 73 474 68 30
    k.borschik@kagroup.ua
    Стратегічне партнерство
    Участь у CEM'2021
    Партнерство та реклама
    © 2015-2021 СЕМ. All Rights Reserved
    М. КИЇВ, ВУЛ. СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 103
    17 ВЕРЕСНЯ 2021
    ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
    Про компанію
    Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
    Гаразд, більше не показувати
    Close