КОНЦЕПЦІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Людиноцентричність — це професійна крос-платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів.
Платформа обміну експертизою CX-менеджменту в умовах
кризових змін та обмеженого бюджетування і ефективних сервісних стратегій як інструменту адаптації бізнесу, безперервного розвитку
і драйвера профіту та цінностей компанії
9 годин досвіду та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку
Воркшопи з СХ-практик, продажів, сервіс-дизайну та штучного інтелекту у СХ
Експо з технологій і послуг, що вдосконалюють клієнтський досвід
16'
ЦІННІСТЬ КОНФЕРЕНЦІЇ
Станьте драйвером профіту для вашої компанії
Зрозумієте як побудувати Сustomer Journey Map з появою нових user-персон і нових вимог до продажів і сервісу та посилити сервісність у продажах
Визначите як змінився і змінюватиметься клієнтський досвід під тиском кризи та падіння ринку
Дослідите які тренди та антитренди клієнтського досвіду впливатимуть на фінансові результати та репутацію компаній у B2C та B2B
Попрактикуєте як збирати, інтерпретувати, конвертувати зворотний зв'язок у якісну зміну продуктів, послуг і сервісу та підвищення фінансових результатів
Отримаєте рекомендації про те, які сервісні метрики найбільш ефективні, за якими майбутнє, а від яких варто відмовитися
Зрозумієте як бути на крок попереду, проводячи ребрендинг для нового покоління клієнтів, інтегруючи генеративний ШІ та інші інноваційні технології
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ З ВИСТУПІВ, ДИСКУСІЙ, ВОРКШОПІВ ТА ЕКСПО
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
СX Departments – департаменти, що відповідають за клієнтський досвід
Sales - комерційні департаменти, В2В, роздрібна торгівля, оптова торгівля, дирекції/ філії з продажів, робота з VIP-сегментом тощо
Marketing & Communications – керівники та передові експерти з маркетингу, внутрішніх та зовнішніх комунікацій
Service & Support – департаменти сервісу, підтримки, роботи з рекламаціями, call-центри, ServiceDesk
BizDev – департаменти, що відповідають за розвиток бізнесу, розвиток нових направлень, ринків тощо
HR – HRD, L&D, бізнес-тренери
Digital – розробка діджитал-рішень для клієнтів, Product-менеджери Personal – індивідуальна участь, експерти, консультанти тощо
TOP Management – власники та СЕО, операційні директори, керівники стратегічних напрямків бізнесу
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
СПІКЕРИ, ЯКІ ПОДІЛЯТЬСЯ ЕКСПЕРТИЗОЮ
  • АНАСТАСІЯ
    ВЛАДИЧИНСЬКА
    Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs
  • ОЛЕГ
    КОСС
    CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx
  • ОЛЕНА
    ЦИСАР
    СХ-консультантка, дослідниця
  • ОЛЕНА
    ПЛАХОВА
    Директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)
  • ЮЛІЯ
    ШТИПУЛА
    Head of Customer Experience "ПриватБанк"
  • ГЕННАДІЙ
    КАРЛІНСЬКИЙ
    Директор з маркетингу мережі АЗК WOG
  • КАТЕРИНА
    ІЛЬЧЕНКО
    Керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge
  • ІГОР
    СИРОВАТКО
    Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
  • КАТЕРИНА
    ГОРДІЄНКО
    Vice President of Customer Success в YouScan
  • ДМИТРО
    ЦИГАНКОВ
    Когнітивний директор Fozzy Group
  • СЕРГІЙ
    КОВАЛЕНКО
    Генеральний директор YASNO
  • ОКСАНА
    МАРУСИЧ
    Експертка з сервісу та якісного обслуговування
  • МИХАЙЛО
    СЕЛЕЦЬКИЙ
    Керівник Expirenza by mono
  • ВАЛЕРІЯ
    ТОЛОЧИНА
    Маркетинг-директорка MEGOGO
  • ОЛЕГ
    БАЛАКІН
    Консультант з клієнтського досвіду Lanka.CX
  • ВОЛОДИМИР
    СОБОЛЕВ
    Маркетинг-директор "Ковальська"
  • ГАЛИНА
    БРАЖИНСЬКА
    Керівниця відділу клієнтського досвіду «Ковальська»
  • ІГОР
    БЛИСТІВ
    Маркетинг-директор та директор з інновацій "Кормотех"
  • ДЕНИС
    СУДІЛКОВСЬКИЙ
    Директор з бренду та бізнесу ЛУН, директор з інновацій Prjctr AI Lab
  • НАТАЛЯ
    ТОЦЬКА
    Керівниця агенції Customer Service
  • АНТОН
    СЕМЕНОВ
    Засновник волонтерського проєкту "Як ти, брате?"
  • ІРИНА
    ВЕЛИЧКО
    Президентка "Всеукраїнської асоціації контактних центрів Інтернешнл" (UCCAI)
  • РОМАН
    СІВКОВСЬКИЙ
    Маркетинг директор мережі мультимаркетів "Аврора"
  • ОЛЕКСІЙ
    ФІЛАНОВСЬКИЙ
    Власник маркетингової агенції Filberry
  • МИКОЛА
    ЧУМАК
    Співзасновник та CEO компанії IDNT
  • CЕРГІЙ
    БЕВЗЕНКО
    Співзасновник Business Contact Center Consulting
ОКСАНА
МАРУСИЧ
Експертка з сервісу та якісного обслуговування
МИХАЙЛО
СЕЛЕЦЬКИЙ
Керівник Expirenza by mono
Співвласниця аутсорсингового КЦ Simply Contact
ІРИНА
ВЕЛИЧКО
Власник маркетингової агенції Filberry
ОЛЕКСІЙ
ФІЛАНОВСЬКИЙ
Психотерапевт, соціальний психолог, кандидат соціологічних наук
АНТОН
СЕМЕНОВ
Керівниця агенції Customer Service
НАТАЛЯ
ТОЦЬКА
Директор з маркетингу ЛУН, директор з інновацій Prjctr AI Lab
ДЕНИС
СУДІЛКОВСЬКИЙ
Маркетинг-директорка MEGOGO
ВАЛЕРІЯ
ТОЛОЧИНА
ДМИТРО
ЦИГАНКОВ
Когнітивний директор Fozzy Group
Vice President of Customer Success в YouScan
КАТЕРИНА
ГОРДІЄНКО
Керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge
КАТЕРИНА
ІЛЬЧЕНКО
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
ІГОР
СИРОВАТКО
ІГОР
БЛИСТІВ
Маркетинг-директор та директор з інновацій "Кормотех"
ГЕННАДІЙ
КАРЛІНСЬКИЙ
Директор з маркетингу мережі АЗК WOG

Head of Customer Experience "ПриватБанк"
ЮЛІЯ
ШТИПУЛА
СЕРГІЙ
КОВАЛЕНКО

Генеральний директор YASNO
Директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта
ОЛЕНА
ПЛАХОВА
ОЛЕНА
ЦИСАР
СХ-консультантка, дослідниця
ОЛЕГ
КОС

CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНКСЬКА
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs
Маркетинг-директор "Ковальська"
ВОЛОДИМИР
СОБОЛЕВ
Співзасновник та CEO компанії IDNT
МИКОЛА
ЧУМАК
Керівниця відділу клієнтського досвіду «Ковальська»
ГАЛИНА
БРАЖИНСЬКА
Маркетинг директор мережі мультимаркетів "Аврора"
РОМАН
СІВКОВСЬКИЙ
Співзасновник Business Contact Center Consulting
СЕРГІЙ
БЕВЗЕНКО
Lanka.CX, консультант з клієнтського досвіду
ОЛЕГ
БАЛАКІН
АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs
ОЛЕГ КОСС
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx. Лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX. Маючи ступінь Executive MBA та природню цікавіть щодо потреб людей,

Олег супроводжує великі організації на їхньому шляху до клієнтоорієнтованості. У його портфоліо - співпраця з ритейлерами та банками в Україні, Молдові та Болгарії, телекомунікаційними компаніями в Киргизстані, Україні та Чехії, а також зрілими стартапами у Франції, Німеччині та Україні.

Унікальний системний підхід Олега поєднує потреби бізнесу, клієнтів, співробітників та суспільства в цілому, забезпечуючи цілісні трансформації.
ОЛЕНА ЦИСАР
Консультантка з клієнтського досвіду, дослідниця. В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту. Професійне гасло – «Зробимо сервіс системою».

Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).
ОЛЕНА ПЛАХОВА
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі комунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога. Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, комунікацій зі співробітниками.
СЕРГІЙ КОВАЛЕНКО
Генеральний директор компанії YASNO. Закінчив Міжнародний інститут менеджменту за спеціальністю «Маркетинг», Дніпропетровський університет економіки та права за спеціальністю «Маркетинг» та Дніпропетровський національний університет за спеціальністю «Фізика».

Кар'єра: Коваленко був директором з розвитку «Нової пошти», головою наглядової ради Post Express та головою правління ATF Bank (Казахстан). З січня 2022 року очолює Холдинг D.Solutions, що працює під брендом YASNO.
ЮЛІЯ ШТИПУЛА
Head of Customer Experience в "ПриватБанк". Працює у сфері побудови та розвитку сервісу понад 10 років. Завдяки реалізованим за цей час проектам отримала великий практичний досвід вирішення найрізноманітніших завдань щодо керування клієнтським досвідом: від дослідження потреб клієнтів і створення ціннісної пропозиції до побудови сервісної культури та проведення клієнтоцентричної трансформації у компанії.
Розробляє та імплементує стратегію клієнтського досвіду. З командою централізує та систематизує всі дії та зусилля з управління досвідом клієнтів. Розробляє та впроваджує цілісну та надійну систему вимірювань CX. Встановлює чітко визначений та ефективний кількісний та якісний процес дослідження. Застосовує дизайн-мислення і карту шляху клієнта у ключових ініціативах і СХ-проектах банку. Формує клієнтоорієнтовану культуру для співробітників

ГЕННАДІЙ КАРЛІНСЬКИЙ
Директор з маркетингу мережі АЗК WOG. Понад 15 років Геннадій працював у сегменті роздрібної торгівлі. Свого часу обіймав посаду директора з маркетингу мережі "Фуршет",
Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних ритейлах. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів "Фуршет", інтернет-магазину інструментів та будівельного обладнання "Альцест", мережі "Аптека Доброго Дня", керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa & UMi.
ІГОР БЛИСТІВ
Маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех». Експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу. З початком навчального 2022 року Ігор став директором магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ. Також він є академічним лідером та викладачем програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу». Закінчив магістерську програму Key Executive MBA у LvBS та Ефективне менторство через призму EQ-Boost.

Досягнення за 17 років роботи в компанії: «Кормотех» – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (з 2015р.). Компанія будує бренди в Україні на та ринках ЄС, США. Продукція представлена в + 30 країнах; Створення супер преміального бренду Optimeal та вивід його на ринки ЄС та США. Створений відділ інновацій з фокусом на розвиток продуктових інновацій. Сфери компетенцій: стратегічний маркетинг; створення та управління портфелем брендів; пошук та створення ціннісної пропозиції; просування брендів на ринку України, ЄС та США, стартапи.
ІГОР СИРОВАТКО
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії, який складається з двох відділів: B2B Unit та Customer Support з понад 200 співробітниками у команді.

Є сертифікованим COPC Implementation Leader. Протягом 10 років працював у банківській сфері. На позиції керівника департаменту B2B Unit вибудував ефективні бізнес-процеси та сильну команду, що забезпечує персональну підтримку МСБ та професійних продавців, які ведуть свій бізнес на платформі OLX.
КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО
Керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge. Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар'єри пов'язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв'ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.

У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг.

Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.

Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
КАТЕРИНА ГОРДІЄНКО
Vice President of Customer Success в YouScan - платформи з моніторингу соціальних медіа на базі ШІ технологій, яка допомагає компаніям аналізувати думки споживачів, знаходити нові ідеї та керувати репутацією бренду.

12 років досвіду роботи з клієнтами в регіонах Східної та Центральної Європи, Латинської Америки, США. Впровадила стратегію зі зростання доходу через утримання та розвиток існуючих клієнтів у B2B SaaS. Досягнення: показник утримання чистого доходу (NRR) понад 100%, показник задоволеності клієнтів (CSAT) 100% та показник лояльності клієнтів (NPS) 70. Автор блогу CS українською, засновниця спільноти CS українською.

ДМИТРО ЦИГАНКОВ
Когнітивний директор Fozzy Group. У сфері маркетингу та реклами Дмитро Циганков із 2001 року. Відповідає за створення нових продуктів та брендів у групі компаній Fozzy Group. Раніше працював директором з маркетингу українського lovemark Сільпо.
ВАЛЕРІЯ ТОЛОЧИНА
Маркетинг-директорка MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.


З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.
ДЕНИС СУДІЛКОВСЬКИЙ
Директор з бренду та бізнесу ЛУН, директор з інновацій Prjctr AI Lab ЛУН. Амбасадор штучного інтелекту в Україні. Спеціалізується на запуску перших версій продуктів та фіч, CustDev та побудові lovemarks. Все життя в IT та підприємництві. Автор і куратор річної освітньої програми Product Design в Projector.
НАТАЛЯ ТОЦЬКА
Керівниця агенції Customer Service, допомагає українським та міжнародним бізнесам керувати клієнтським досвідом як в b2b, так і в b2c. Від побудови сервісної стратегії до впровадження та вимірювання KPI.

Спеціалізується на управлінні клієнтським досвідом та дослідженнях задоволеності внутрішніх та зовнішніх клієнтів по методології згідно ISO 9001-2015. Розвиває культуру клієнтоорієнтованості на українському ринку протягом 15-ти років, авторка та ведуча навальних програм, активно передає практичний досвід як на власній платформі агенції, так і в бізнес-школах.
АНТОН СЕМЕНОВ
Засновник волонтерського проєкту "Як ти, брате?"Психотерапевт, соціальний психолог, кандидат соціологічних наук. Консультант штабу ТРО ЗСУ з питань профілактики і запобігання самогубств серед військовослужбовців. Автор книг "Травми розвитку: чому не виходить жити, як хочеться, і що з цим робити" і "Психологія професіоналізму: як керувати своєю цінністю". Автор лекцій на теми: "Як розмовляти під час війни", "Реінтеграція ветеранів в організацію", "Рекрутинг ветеранів: особливості та рекомендації".
ОЛЕКСІЙ ФІЛАНОВСЬКИЙ
Власник маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Перед тим, як розпочати власну справу, він близько 20 років розбудовував маркетинг в українських компаніях, що працюють на різних ринках. Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів.Олексій створив сім маркетингових команд для компаній середнього та великого бізнесу, в яких працював у якості маркетинг-директора.

Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як "Прайм", "Істина", "Природне джерело", "Сніжна панда", Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування на почалося стрімке зростання таких брендів, як "Біленька", Revo, Shake, Prom, "Фокстрот". Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі». У Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів» та «Маркетинг для бізнесу».
ІРИНА ВЕЛИЧКО
Консультантка з побудови та оптимізації контактних центрів (call-centers), співвласниця аутсорсингового КЦ Simply Contact.

Співзасновниця та перша президентка Всеукраїнської Асоціації контактних Центрів (ВАКЦ). Членкиня журі ECCCSA 2018 (European Contact Centre and Customer Service Awards), Лондон.
ОЛЕНА КОРОНОТОВА
Керуюча партнерка IDNT. У маркетингу понад 17 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, зокрема креативним бюро "САХАР", MR.WOLF brand-management company, працювала як аккаунт-директорка у відомих мережевих агентствах Saatchi&Saatchi та TBWA/AVA.

Здійснювала стратегічне планування, курування проєктів для таких клієнтів, як Credit Agricole, "Банк Форум" Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, "Оранта", АВК, "Хлібний Дар", Totoya, Lexus, Scania тощо.
В IDNT, компанії, яка спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень, відповідає за маркетингові аспекти проєктів, розвиток бізнесу та освітні програми.


КИРИЛО ЄЖОВ
Директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна". Домейн лідер у сфері СХ. Соціолог за освітою, працює у сфері маркетингових досліджень понад 15 років. За цей час встиг попрацювати як на операційному, так і на клієнтському напрямку дослідницького бізнесу, має досвід якісних та кількісних типів досліджень, а також медійних технометричних вимірювань.

Як Директор з розвитку бізнесу займається залученням нових клієнтів, розширенням продуктового портфоліо "Кантар Україна" та поширенням ліцензованих рішень групи Кантар. Має досвід роботи у багатьох сферах, зокрема: фінанси, телеком, агро, е-комерс, авто. У маркетингу особливе захоплення викликають напрямки СХ та стратегічної розбудови брендів.

МИКОЛА ЧУМАК
Співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в стратегіях для ритейлу. IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок.

Компанія виконувала сотні проєктів для лідерів різних сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Нова Пошта, Rozetka, Comfy, Foxtrot, МХП, EVA, Auchan, Metro, Carlsberg, Caparol, Kyivstar, Samsung, Honor, Ощадбанк, ПУМБ, OTP Bank, Credit Agricole, Raiffeisen Bank та ін.

.

ОКСАНА МАРУСИЧ
Експертка з сервісу та якісного обслуговування. Сертифікована міжнародна бізнес-тренерка та сертифікована коучиня. Провела понад 2200 тренінгів за 14 років бізнес-практики та коучингу.
МИХАЙЛО СЕЛЕЦЬКИЙ
Співзасновник компанії EXPIRENZA, яка у 2021 році стала частиною Monobank. Михайло керує відділом продажів, підключення та обслуговування клієнтів у Expirenza by Mono. Сервіс пропонує своїм клієнтам унікальний QR-код, який розміщується на столах у закладах. Відсканувавши QR-код, гості можуть переглянути електронне меню, оплатити рахунок, залишити чайові офіціантам та написати відгук, серед іншого. Бізнес отримує доступ до аналітики відвідувачів та звітності. Щодня сервісом користуються понад 1600+ закладів, серед яких — найвідоміші ресторани та ресторатори країни. Команда працює над релізом додатку Expirenza, який дозволить користувачам знаходити заклади, бронювати столик, переглядати меню, зберігати цікаві страви в обране, створювати список улюблених страв та підписуватися на лідерів думок.
ВОЛОДИМИР СОБОЛЕВ
СМО у "Ковальська". Працює у маркетингу більше 12 років. У "ПриватБанк" працював над просуванням ключових продуктів банку, інноваційних проектів і рішень на основі BigData. Брав участь у запуску Google Pay, Apple Pay в Україні. Співпрацював із такими українськими брендами, як:"Золотий вік", "Maxus", "EnglishHome" і "Люксоптика".

У здобутку Володимира PhD Degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers) та золото на Young Lions Marketers Competition Ukraine. Викладає маркетинг у kmbs, SKVOT, EBA Management Development Centre.

СЕРГІЙ БЕВЗЕНКО
Експерт у побудові процесів управління та взаємодії з персоналом, співзасновник компанії Business Contact Center Consulting
ГАЛИНА БРАЖИНСЬКА
Керівниця відділу клієнтського досвіду «Ковальська». Займається клієнтським сервісом і дослідженням та покращенням клієнтського досвіду вже майже 20 років. Починала працювати з клієнтами B2C, B2B як оператор контакт центру. Працювала в проектах дослідження та покращення клієнтського досвіду компанії «Київстар»

В групі «Ковальська» займається розробкою та імплементацією стратегії клієнтського досвіду. Також, разом з командою впроваджуємо та розвиваємо програми розвитку культури клієнтоорієнтовності в компанії.

РОМАН СІВКОВСЬКИЙ
Маркетинг директор мережі мультимаркетів "Аврора".
Із Авророю з 2017 року, від 100 магазинів до 1300+ на зараз. Працював в ролі лідера трейд-маркетингу, креативного директора і останні 4 роки СМО.

ОЛЕГ БАЛАКІН
Консультант з клієнтського досвіду. Працює в Lanka.CX останні 5 років. Реалізував бізнес- і навчальні проекти в банківській, рітейл-, телеком-, гуманітарній/НКО сферах. В 2023 році приділив багато часу дослідженню життя українських біженців у Східній Європі.

До 2019 реалізував численні комунікаційні проекти з провідними бізнесами, працюючи в рекламних агенціях і на стороні клієнта.
ПРИДБАТИ ЗАПИС
НЕ ВСТИГЛИ ВІДВІДАТИ ПОДІЮ?
Отримуйте запис та приєднуйтесь до учасників єдиної в Україні конференції про клієнтській досвід
Дедлайн прийому заявок
29 ЛЮТОГО 2024 року
Встигніть подати заявку
ПАРТНЕРИ
ЗА ПІДТРИМКИ
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
FAQ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям

Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних
СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил

9 років Customer Experience Conference виступає головною платформою для інсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
МАСШТАБИ КОНФЕРЕНЦІЇ У ЦИФРАХ
ПРО НАС
9
років
на ринку розвитку
СХ-експертизи в Україні
4000+
учасників за час існування проєкту
200+
спікерів бізнес-експертів були доєднані до наших конференцій
300+
корпоративних компаній-клієнтів
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
Стратегічні питання
Участь та співпраця
Участь та співпраця
© 2015-2024 СХ. All Rights Reserved
КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
23 ЛЮТОГО 2024
Про компанію
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
КИЇВ, СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 103
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті