1 ЛИСТОПАДА 2023 | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE

1 ЛИСТОПАДА | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE

28 КВІТНЯ | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE
Стратегічна зустріч для відвертого обміну досвідом адаптації і побудови нової архітектури менеджменту
28 КВІТНЯ 2023 | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE
ПРО ПОДІЮ
Конференція PEOPLE MANAGEMENT: Плануємо майбутнє — стратегічна зустріч для відвертого обміну досвідом адаптації і побудови нової архітектури менеджементу у new usual.
Війна зробила нас надто чутливими та вимогливими до лідерів та репутації брендів роботодавців. І наша зустріч буде ідейним простором для лідерів,
які визнають людей головним активом компанії.
Приєднуйтесь, щоб дізнатись, як адаптувати СEO/HR-функції до нової реальності та сформувати новий
тип лідерства, як видобувати енергію і навчати людей, як впроваджувати цінності інклюзивності, тримати баланс між інтересами персоналу та бізнес-пріоритетами в умовах тектонічних змін та обмежень.

ХТО РАЗОМ З НАМИ?
Особливо рекомендується CEO, CHRO, HRD, HRG,
HR & OD, HR BP, Learning & Development, Head & Talent Leaders, Recruiters.

Кожен people-менеджер — кризовий менеджер, який суміщає багато ролей та обов'язків. Ви знову будуєте road map управління у марафоні невизначеності.

Ви знову на першій лінії викликів — вам важливо підтримувати, мотивувати людей та самим не втрачати ресурс, щоб приймати ефективні рішення. Давайте обговоримо нові складні "що?", "як?", "навіщо?" people-менеджменту, думаючи один об одного під час відвертих виступів та дискусій експертів.
ПРО ПОДІЮ
Війна зробила нас надто чутливими та вимогливими до лідерів та репутації брендів роботодавців. І наша зустріч буде ідейним простором для лідерів,
які визнають людей головним активом компанії.
ДЛЯ КОГО
Особливо рекомендується CEO, CHRO, HRD, HRG,
HR & OD, HR BP, Learning & Development, Head & Talent Leaders, Recruiters.

Кожен people-менеджер — кризовий менеджер, який суміщає багато ролей та обов'язків. Ви знову будуєте road map управління у марафоні невизначеності.

Ви знову на першій лінії викликів — вам важливо підтримувати, мотивувати людей та самим не втрачати ресурс, щоб приймати ефективні рішення. Давайте обговоримо нові складні "що?", "як?", "навіщо?" people-менеджменту, думаючи один об одного під час відвертих виступів та дискусій експертів.
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ
Як переосмислюється та трансформується роль СEO, HRD у фокусі лідерства?
Як змінився ринок праці у бік віддаленої роботи та розподілених команд?
Як трансформується пул талантів та кар'єрна поведінка людей у цифровому світі?
Як впроваджуються нові
стійкі та зрозумілі метрики KPI та ОКР?
Як автоматизуються
функції управління та комунікації у гібридному workplace?
Як налаштувати системний підхід у роботі із корпоративною культурою?
Як бути професійним тьютором та драйвером інновацій у розвитку reskilling, upskilling, cross-skilling?
Як залучати Wellbeing та D&I стратегії до глобальних цілей компанії та підтримувати команду у ресурсному стані?
КЛЮЧОВА ІДЕЯ
Ви — власник бізнесу, CEO, CHRO, L&D, TA, Total Rewards Head&Talent Leader, HRD, HRG або директор департаменту в компанії?

Не важливо, тому що в дійсності ви — people-менеджер. Незалежно від галузі, компанії або посади, всі менеджери в компанії — це people-менеджери.

All managers are people managers.
КОМПАНІЇ, ЯКІ ВЖЕ З НАМИ
* знижка при участі від 5 учасників
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Олена Юзькова
Доктор філософії з державного управління, сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, медіатор, викладач програм «Менеджмент" та «Лідерство» на програмі МВА Міжнародного Інституту Менеджмету, генеральний директор «Епоха Інтернаціональної Освіти»
.
Рената Дельпорте
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи.
Оксана Семенюк
Менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях. Консультантка в роботі зі способом мислення. Дослідниця нейролідерських практик. 22 роки HR Business Lead та Transformation Lead, Kraft Foods, а пізніше Mondelez International. Керуюча партнерка в Сhangers, консалтингу з лідерства в 2016 - 2020. Експертка з розвитку організаційної культури, лідерства, та HR команд у мультикультурних командах Європи, Близького Сходу та Африки та Центральної Азії.

Членкиня незалежних Наглядових Рад в українському бізнесі. Сертифікована консультантка MBTI, та консультант міжнародної спільноти Barret Values Centre, Personal and Cultural Transformations. Викладачка Київської Школи Економіки.
Наталія Теряхіна
Керівниця департаменту персоналу Kernel. Працює в компанії з 2007 року, відповідає за управління персоналом, кадрову стратегію в галузі управління людськими ресурсами, забезпечення максимально ефективної роботи співробітників, відповідність кадрової політики стратегічним цілям компанії, організаційний розвиток, управління системою менеджменту якості, комплаєнс і техніку безпеки.
У 2014 році завершила навчання у Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], за спеціальністю – «Управління персоналом».
2020 рік – отримала сертифікат Professional Coach за програмою International Federation of Coaches, а також закінчила програму «Трансформаційний і лайф коучинг».

Олена Жильцова
Експертка-консультантка з організаційного розвитку та управління командами. Керівниця EMBA kmbs з практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в ритейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також у продуктовому IT та консалтингу.
Ольга Горбановська
Виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні. Успішна бізнес-тренерка, сертифікована практикуюча фахівець MBTI, CCMP, PCC за стандартами ICF, CPA in the US, сертифікована фахівець з корпоративного управління. Є членом ICF, AICPA, ACMP. Ольга спеціалізується на наданні широкого спектру консультаційних послуг в області управління персоналом – від розробки і впровадження стратегій з управління персоналом до індивідуального податкового планування.

Кірілл Манковскі
CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua. Управлінець з великим досвідом роботи у технологічній сфері. Він керував як департаментами, так і цілими компаніями у різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг.
У robota.ua Кірілл зосередився на розширенні ролі компанії як основної рекрутингової платформи для роботодавців та пошукачів в Україні, збільшення частки ринку та запуску нових рішень і продуктів.

До приходу в українську компанію Кірілл обіймав декілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), в тому числі посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata Кірілл обіймав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні.

З останніх значних досягнень Кірілла в ADA можна відзначити, що компанія не тільки росла швидше за конкурентів, а й отримувала престижні премії і нагороди в індустрії мобільного та цифрового маркетингу. З найбільш значущих – "Технологічний лідер року в Південно-Східній Азії" і "Незалежне агентство року" від авторитетного видання Campaign Asia.
Юнона Лотоцька
Експертка з успішних трансформацій, консультантка з управління. Модераторка стратегічних сесій (формат In-box). PhD, провідний науковець з сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Викладачка LvBS, KMBS, Української Академії Лідерства, тренер BootCamp for leaders, 55+, спікерка TEDx Kyiv, Guest Researcher (wellbeing social problems).
Анна Адом
Членкиня правління, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні.
Має більше 25 років професійного досвіду, з них близько 15 років досвіду управління функцією HR у великих промислових підприємствах в Україні та за кордоном, є членом INSEAD Alumni Association.

Сьогодні в зону її відповідальності входять виробничі активи компанії Ferrexpo в Україні. Загальна чисельність персоналу становить близько 10 тис. осіб.
Анна є амбасадоркою позитивних змін відношення до жінок в Україні. У 2020-2021 рр. реалізовані проєкти Школа інклюзивності Ferrexpo та Школа жіночого лідерства Fe_munity, які принесли фундаментальні зміни у компанії та зробили Ferrexpo фактично флагманом з питань інклюзивності та гендерної рівності в серед промислових компаній України. До сфери професійних інтересів належать: стратегічне планування персоналу, розробка і управління бізнес-процесами, розробка і впровадження систем розвитку персоналу.



Юлія Пилипенко
Директорка департаменту персоналу Райффайзен Банк. У сфері управління персоналом працює більше 20 років. Була віце-президентом по роботі з персоналом на території Центральної та Східної Європи в компанії Anheuser-Busch InBev. Займала посаду директора з персоналу в «МЕТРО Cash & Carry Україна».

Відповідала за розвиток та впровадження стратегії роботи з персоналом, зокрема за керування талантами, розвиток співробітників, заохочення персоналу та формування бренду роботодавця.

Євген Гетманчук
Бізнес-тренер, коуч, засновник і керівник тренінгового агентства Getmanchuk Group. Психіатр, психотерапевт, медичний психолог. Випускник Запорізького Державного Медичного Університету, Кримського Державного Медичного Університету, Харківської Медичної Академії Післядипломної Освіти.

Сертифікований ТоР-фасилітатор, спеціалізація - проведення стратегічних сесій Сертифікований спеціаліст з оцінки TTI SI та Profiles International University of Business Agility KMBS Український Центр Медіації «Бізнес-Медіатор». 15 років тренерського та консалтингового досвіду. Експерт-практик у галузі управління змінами, лідерства та менеджменту, продажу та переговорів, оцінки, навчання та розвитку персоналу. Срібний тренер СНД у категорії «Управління В2В» за версією TradeMaster Експерт, що входить до ТОП-3 спікерів конференцій FMCG, B2B, Pharm.


Тетяна Кіпіані
Начальниця відділу розвитку персоналу та корпоративних комунікацій. Дирекція з розвитку корпоративної культури та управлінню людським капіталом Vodafone Україна.

Закінчила Миколаївський педагогічний університет, за фахом викладач історії та англійської мови. Має досвід викладання, роботи в телевізійній журналістиці, керувала командами продаж.

Тетяна має понад 20-річний досвід роботи з персоналом в різних ролях. Кар'єру в телеком галузі розпочала у 2000 році з посади оператору контакт центру. Працюючи у різних вітчизняних компаніях, здобула досвід у напрямках Internal PR та HR. Найбільша практична експертиза це сфери T&D, Talent Development, програми розвитку лідерського потенціалу, корпоративні комунікації (корпоративні події та digital формати), корпоративна антропологія (дослідження).

До команди UMC (сьогодні Vodafone Україна) приєдналася у 2014 році. Зони відповідальності - розробка та реалізація стратегії розвитку корпоративної культури та персоналу, реалізацію HR проектів для Групи компаній Vodafone Україна (Vodafone Україна телеком, Vodafone Рітейл, ITSmartFlex, Вега).
Наталя Галунко
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.

Під керівництвом Галунка HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.

Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.
Олена Плахова
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.

Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками тощо.
Ярина Ключковська
Фахівчиня із більш як 20-літнім досвідом, Ярина спеціалізується на стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін. Допомагає створювати і втілювати комунікаційні стратегії організаціям у бізнесі, державному секторі та громадянському суспільстві. Працювала з керівниками компаній та міністрами, допомагаючи їм усвідомлено будувати діалог із громадськістю. Була радником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Айвараса Абромавичуса та Міністра фінансів України Оксани Маркарової.

Очолювала комунікаційні підрозділи великих міжнародних компаній, зокрема, АрселорМіттал Кривий Ріг, Microsoft Ukraine, Group DF, UMC (тепер – Vodafone Ukraine) та Metro Cash & Carry Ukraine. Працювала у Benjamin Group / BSMG Worldwide (зараз – Weber Shandwick), провідній PR-агенції у Силіконовій Долині у США.

У 2014 році долучилася до створення і роботи Українського кризового медіа-центру. Ярина отримала ступінь магістра культурології в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та магістра з масових комунікацій в San José State University (США). Була одним із засновників UAPR (Української Асоціації зі зв´язків з громадськістю та очолювала її правління у 2007-2008 роках. У 2011 році журнал Media Marketing Review назвав її одним із 10 найкращих PR-директорів України. Ярина є автором понад десятка навчальних програм із комунікацій для фахівців та керівників організацій. Викладає комунікації у провідних бізнес-школах України, зокрема у Києво-Могилянській бізнес-школі та Львівській бізнес-школі Українського католицького університету
Ольга Прохоренко
HR-консультант, консультант з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор. 18+ років досвіду у розробці та розвитку HR-систем, стратегічному плануванні та організаційних трансформаціях у державному (2014-2020 Національний банк України, HRD, deputy HRD) та комерційному секторах (виробництво, FMCG, консалтинг).

Основна експертиза: розробка та впровадження HR-продуктів та процедур, зокрема, Employer brand, Performance management system, рекрутинг та адаптація, системи розвитку лідерства, навчання та розвитку персоналу, Total Rewards, HR-dashboard, цільова модель корпоративної культури та стратегії її розвитку, система внутрішніх комунікацій тощо.
Проведення організаційної діагностики та досліджень, розробка заходів з організаційного розвитку.
Впровадження змін та організаційних/культурних трансформацій
Розробка та впровадження стратегії та стратегічних елементів, розробка та проведення стратегічних та управлінських сесій
Андрій Длігач
Засновник та генеральный директор групы компаній Advanter Group. Стратег, футуролог, візіонер (dligach.com). Співзасновнік Центру економічного відновлення, координатор і ідеолог розробки Національної економічної стратегії Україні 2030. Засновнік міжнародної бізнес-спільноти Board (1200 власників бізнесів). Доктор економічних наук, професор бізнес-шкіл (LvBS УКУ та ін.) та КНУ імені Тараса Шевченка. Співзасновник Advanter Health, фінтех компанії Investudio та інших компаній. Доктор економічних наук, стратег, візіонер, член ради директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv
Юлія Бабаєва
SHRM-SCP, HR Director robota.ua
Дмитро Козлов
Член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за управління персоналом та організаційний розвиток. Дмитро має значний досвід розвитку талантів, структур та організацій. У 2019 році увійшов до комісії з питань вищого корпусу державної служби Національного агентства України з питань державної служби. З 2013 року — виконавчий директор громадської організації «Асоціація професіоналів з управління персоналом HRForum».

Сергій Цимбал
Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу ТОВ "Епіцентр К"

Сергій Коваленко
Генеральний директор YASNO. Екс-Голова Правління «АТФБанк», CDBO «Нова Пошта», CMO/CSO «ЗИП». 20+ років досвіду управління компаніями. Збільшив кредитний портфель роздрібного бізнесу в «Атфбанк» (№1 в Казахстані) більш ніж на 20%. За один рік чистий комісійний дохід «Атфбанк» у роздрібному бізнесі виріс у 2 рази.

Сергій вивів на ринок і зробив національним лідером логістичну компанію PostExpress (Казахстан). Побудував багатоканальну систему продажів на основі CRM, що зробило «Нова пошта» №1 серед українських корпоративних клієнтів Досвідчений лідер з вражаючим поєднанням досвіду бізнесу, операцій та фінансів, а також сильною пристрастю до людей та вихованням талантів.

Сергій має величезний досвід роботи на різних ринках і в різних країнах, перевірений досвід потужних результатів бізнесу в галузі корпоративного розвитку та великий стратегічний досвід. Його лідерство у розвитку бізнесу та трансформації в компаніях сприяло підвищенню частки ринку, прибутковості та помітності брендів.
Олена Журочкіна
Експертка з HR та рекрутингу, HR-менеджерка "Фокус", екс-керівна партнерка рекрутерської компанії Opeople recruitment
Мирослав Боцула
CEO&Co-Founder LMS Collaborator, PhD

E-learning integrator з 2004 року. Експерт з реалізації корпоративних e-learning проектів різного призначення: від onboarding до впровадження MBO.

Ментор в El`Lab та експерт з корпоративного електронного навчання.
Магалецька Ірина
Керівниця Навчального центру готельної та ресторанної справи Рейкарц, бізнес-тренер, PhD

Досвід роботи в сфері готельно-ресторанного бізнесу близько 17 років, з них 9 у навчанні та тренерстві. Кандидат технічних наук в сфері технології харчування, член Правління Асоціації кулінарів України, журі міжнародних конкурсів з сервіс-класу. Спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій та форумів. В компанії Reikartz Hotel Group майже 7 років. За цей час впроваджено систему онлайн навчання, створено інтеграційні курси для лінійних співробітників та топ-менеджменту компанії. Отримано державну ліцензію на роботу Навчального центру в Україні та Узбекистані. Окрім профільних тем в сфері гостинності, прокачує знання в аспектах емоційного інтелекту, прийняття управлінських рішень, теорії поколінь, конфліктології, продажах.
Сергій Ноздрачов
Професор Києво-Могилянської Бізнес школи з 2014 року.

Сертифікований експерт Gallup з розвитку сильних сторін та залученості працівників з 2014 року. Партнер компанії «Oxford Leadership Consulting», UK. 25 років в бізнесі. В тому числі на ринках Великобританії, Китаї, Чехіі.

Найбільш відомий проект: Компанія "Эко-фільтр" (ТМ "Фільтри для води "Бар'єр"), з 2011 по 2014 роки керував компанією "China Distribution Bridge" (дистрибуція фільтрів для воды в КНР), в Шанхаї.
Ірина Гнутова
Понад 15 років досвіду в сфері управління персоналом.
Працювала у великих національних компаніях АЛЛО, Union group (Золотий вік, Срібна країна). З 2014 по 2019рр. робота в державному секторі: Адміністрація Президента України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України.

Експертка цільової команди реформи державного управління. Засновниця та директорка консалтингової компанії HaRizMa. (навчання та консалтинг у сфері HRM).

Співзасновниця проектів HR Retreat, HR Restart бізнесу

Оксана Грабар
Засновниця компанії Training For Business і авторської Школи Тренерів. Бізнес-тренерка, еспертка з розвитку управлінських компетенцій, менторка тренерів, фасилітаторка (ToP). З 2003 року розробляє і успішно реалізує корпоративні проекти в таких напрямках як менеджмент і лідерство, управління змінами, розробка/корегування стратегії організації, розвиток клієнт - орієнтації організації та ін.

Є авторкою підручника «Управління в судах: стратегічне планування» в рамках проекту Європейського Союзу «Прозорість та ефективність функціонування судової системи України: компонент державної служби».


НАТАЛІЯ ТРЕНІНА
Фахівчиня з організаційного розвитку та лідерства, ассоційована партнерка низки підходів, таких як Polarity Approach, Human System Dynamics, The Leadership Circle

Є авторкою підручника «Управління в судах: стратегічне планування» в рамках проекту Європейського Союзу «Прозорість та ефективність функціонування судової системи України: компонент державної служби».
НАТАЛІЯ ВІННІКОВА
Керівниця Департаменту по роботі з персоналом Eldorado.ua. Керівний досвід в управлінні персоналом понад 15 років. До Eldorado.ua обіймала посади директора з управління персоналом у міжнародних та українських компаніях, зокрема Dyckerhoff, Lantmannen Axa та НЕК «Укренерго».

Має досвід успішної побудови усіх ланок стратегічного управління людським капіталом та відбудови бізнес – бачення у HR – ініціативах, здатних впливати на залученість персоналу, ефективність та прибутковість бізнесу. Разом з командою реалізувала декілька визначних проектів в сфері побудови та оновлення бренду роботодавця, створення успішної бізнес – культури, розвитку внутрішніх та зовнішніх корпоративних комунікацій, управління ефективністю, розвитку систем навчання та управління талантами.

З 2018 року Наталя постійно входить до ТОП-20 рейтингів директорів з управління персоналом України.
ПРОГРАМА PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE
П'ятниця, 24 травня
ПЕРША СЕСІЯ: СМИСЛИ ТА СТРАТЕГІЇ
Наталія Кривда, Единбурзька бізнес-школа
ПЕРША СЕСІЯ: СМИСЛИ ТА СТРАТЕГІЇ
Гліб Вишлінський, Strategy
ПЕРША СЕСІЯ: СМИСЛИ ТА СТРАТЕГІЇ
Євген Глібовицький, Інститут фронтиру
ПРОГРАМА PEOPLE MANAGEMENT СONFERENCE
24 ТРАВНЯ, П'ЯТНИЦЯ
08:00 – 09:00
08:00 – 09:00
ТАРАС ЛЮТИЙ
Філософ, сенсотворець
Як керувати світом, не викликаючи санітарів
09:00 – 10:00
09:00 – 10:00
Андрій Длігач
Засновник Advanter Group
Коли сова перестає літати і починає копати
10.00 -10.30
10.00 -10.30
Олексій Тимофєєв
BGV Group
Як стратегічно всписатись в програму BTF?
ПРОГРАМА PEOPLE MANAGEMENT СONFERENCE

Як дані та штучний інтелект змінюють сучасні практики управління персоналом
Сергій Коваленко
CEO YASNO
Ясно, що нічого не ясно
08:30 – 09:00
Вячеслав Климов
Співзасновник NOVA
Як управляти бортом компанії, яка працює у декількох країнах одночасно
09:30 – 10:00
Андрій Здесенко
Фаундер корпорації "Біофарма"
Хто вбив Кеннеді?
10:00 – 10:30
КАТЕГОРІЇ УЧАСТІ
Наразі важливо відвідувати заходи командами, щоб запустити процес навчання і посилити процеси адаптації до командної роботи у кризових умовах і посилити життєстійкість компанії.
Для команд від 5 учасників ми пропонуємо особливі умови.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
7 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

5 000
грн.
ПРИДБАТИ
Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйте на Customer Experience Conference трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
грн.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
7 600
- Пакет учасника
- Доступ до чат-боту та телеграм-чату учасників
- Кава-брейки
- Бізнес-бранч
- Участь в розіграшах
- Фотозвіт конференції
- Презентації спікерів
- Безкоштовне паркування на локації
- Запис виступів всіх спікерів
грн.
3 600
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
- Відеотрансляція онлайн
- Доступ до чат-боту та телеграм-чату учасників
- Участь в розіграшах
- Презентації спікерів
- Безкоштовне паркування на локації
- Запис виступів всіх спікерів
Візьміть участь командою від 5 учасників за спеціальними умовами!
ЯКІ ВІДПОВІДІ ВИ ОТРИМАЄТЕ?
Які цінності формують people-менеджемент у 2023 році? У чому полягають головні парадокси лідерського мислення?
Як посилити команду і знаходити ефективних людей в час жорсткого кадрового дефіциту? Як навчати та перенавчати людей в компанії?
Як генерувати енергію для фокусу, ефективної роботи і прийняття якісних рішень? Як лідеру мотивувати втомлену команду?
Як зміни потреб співробітників під час війни впливають на дизайн та культуру організацій? Як інтегрувати різні досвіди в команді?
Як тримати баланс між людяністю, інтересами персоналу та пріоритетами бізнесу? Як правильно впроваджувати інклюзивність?
Інсайти з менеджменту, лідерства, організаційного дизайну та емоційної компетентності у щотижневій розсилці. Ми прагнемо передавати цінність у кожному спілкуванні з вами
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі, презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами спікерів, підвищуйте лояльність до бренду та знайдіть нових клієнтів і партнерів
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
FAQ
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанії –
це люди компанії
. А кожен менеджер – це неодмінно people-менеджер.
Ми створили для власників компаній, СЕО і топ-менеджерів професійну платформу для обміну експертизою та проривними ідеями стосовно розвитку лідерів і талантів, формування сильних команд та ефективної корпоративної культури як головного критерію сучасного бренду роботодавця.
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди people-менеджменту та управління людським капіталом, разом з експертами досліджували нові практики підвищення ефективності людей, розглядали актуальні кейси розвитку soft-скіллів, створювали живі експертні діалоги зі сцени стосовно ключових HR-компетенцій та методів.
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про адаптацію людей до нової економічної реальності та формування гібридних форм робочого простору — у проекті People Management live talk.
У 2022 та 2023 роках people-менеджери України отримали безпрецедентно складні виклики, які змушують спиратися на досвід, засвоєні навички і нові скіли, які ми набуваємо разом із вами у live talk-проекті "Як ви?", у практичних модулях з емоційної компетентності, архітектури зворотного зв'язку, критичного мислення, управління змінами, у рішенніх комплексних задач та у конференціях War Work Balance й Плануємо майбутнє. У будь-яких обставинах ми адаптуємось і рухаємось вперед. Keep ahead!
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
ЛАНА МІТЧЕНКО
2015-2023 PM. All rights reserved
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
ЗОРЯНА ГРОМ
Стратегічні питання
Участь та співпраця
Участь та співпраця
Про компанію
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті