УЧАСТЬ ГРУПОЮ
PREMIUM BUSINESS EVENTS
ПРИДБАТИ КВИТОК
Стівен ВАН Беллегем
Міжнародний експерт із маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі. Співзасновник компанії Nexxworks й керуючий партнер Intracto у Бельгії, входить до ради директорів Plan International. Професор з маркетингу у Vlerick Business School (Генте, Льовен та Брюссель), доповідач у London Business School.
СТІВЕН ВАН БЕЛЛЕГЕМ
Стівен виступив із власною експертизою перед власниками та топами бізнесів, СХ-спеціалістами у більш ніж у 40 країнах світу.

Перші 12 років своєї кар'єри він працював консультантом та керуючим партнером інноваційної компанії з вивчення ринку InSites Consulting. За цей час компанія зросла з 8 до 130 співробітників з офісами у 5 країнах.

Стівен є автором п'яти міжнародних бестселерів «The Offer You Can't Refuse» (була визнана Forbes як одна з 10 must read бізнес-книжок у 2020 році), «Customers the day after tomorrow», «When digital becomes human» (премія «Краща книга з маркетингу 2015 року»), «The Conversation Company», «The Conversation Manager». Його книги перекладені на сім мов, він є лауреатом різноманітних нагород (найновітніша книга з маркетингу, найкраща книга з маркетингу, найкраща міжнародна книга з питань бізнесу). Стівен є автором популярного бізнес-влогу: його канал на YouTube зібрав понад 4 мільйони переглядів.

The Offer You Can't Refuse
Customers the day after tomorrow
When digital becomes human
The Conversation Company
The Conversation Manager
Eternal
Отримайте проривні ідеї з формування майбутнього досвіду клієнтів, поєднання здорового глузду, нових технологій, емпатійного людського дотику, беручи на себе соціальну відповідальність, щоб завойовувати монополію у свідомості клієнтів
ДІЗНАЙТЕСЬ ПРО СТРАТЕГІЇ ДОВГОСТРОКОВИХ СТОСУНКІВ З КЛІЄНТАМИ У ЦИФРОВІЙ РЕАЛЬНОСТІ - отримайте проривні ідеї про майбутнє досвіду клієнтів, поєднання здорового глузду, нових технологій, емпатійного людського дотику, беручи на себе соціальну відповідальність, щоб завойовувати монополію у свідомості клієнтів знову і знову
СТІВЕН ВАН БЕЛЛЕГЕМ
МІЖНАРОДНИЙ ЕКСПЕРТ З МАРКЕТИНГУ ТА КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ У ЦИФРОВОМУ СВІТІ
Таймінг виступу на Global Inspiring Forum'2021:
14.45-16.00
Тема виступу:
THE CUSTOMER AFTER TOMORROW
Основні тези виступу:
Майбутнє взаємодії з клієнтами: стратегічна та тактична підготовка до Післязавтра
Завоювання клієнтів у світі штучного інтелекту, ботів, автоматизації та гіперперсоналізації
Як активувати зовнішні та внутрішні ресурси компанії для стратегічної СХ-трансформації? Поєднання мислення, орієнтованого на клієнта, новітніх технологій та людського дотику
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
ОЛЬГА ЖЕЛО
ЛАНА МІТЧЕНКО
2018-2021 GIF. All rights reserved