КОНЦЕПЦІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Дизайнери бізнесу — стратегічна зустріч для відвертого обміну досвідом адаптації і побудови нової архітектури менеджменту у час створення дорослих рішень.
Платформа обміну експертизою PM-конференції особливо рекомендується для CEO, CHRO, HRD, HRG,HR & OD, HR BP, Learning & Development, Head & Talent Leaders, Recruiters.
9 годин досвіду та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку
Воркшопи з PM-практик, управління та архітектури менеджменту
16ʼ
ЦІННІСТЬ КОНФЕРЕНЦІЇ
Час створювати дорослі рішенння для компанії
Зрозумієте як побудувати
цінності, що сформують people-менеджемент у 2023 році? У чому полягають головні парадокси лідерського мислення?
Визначите як генерувати
енергію для фокусу, ефективної роботи і прийняття якісних рішень? Як лідеру мотивувати втомлену команду?
Дослідите які тренди та зміни потреб співробітників під час війни впливають на дизайн та культуру організацій? Як інтегрувати різні досвіди в команді?
Попрактикуєте як тримати баланс між людяністю, інтересами персоналу та пріоритетами бізнесу? Як правильно впроваджувати інклюзивність?
Отримаєте рекомендації про те, які метрики найбільш ефективні, за якими майбутнє, а від яких варто відмовитися у роботі з командою
Зрозумієте як посилити команду і знаходити ефективних людей в час жорсткого кадрового дефіциту? Як навчати та перенавчати людей в компанії?
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ З ВИСТУПІВ, ДИСКУСІЙ, ВОРКШОПІВ ТА ЕКСПО
    Рената Дельпорте
    Старша віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

    Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи.



    Олена Жильцова
    Експертка з організаційної поведінки та управлінських практик. Екс-ерівниця EMBA kmbs з практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в ритейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також у продуктовому IT та консалтингу.

    Юрій Козій
    Консультант зі стратегічних трансформацій та коучингу керівників, засновник та СЕО Agiledrive. Експертиза полягає в наданні допомоги компаніям, які стикаються з проблемами у впровадженні стратегічних ініціатив і прагнуть стати більш продуктивними та стратегічно орієнтованими.

    Розробляє та проводить стратегічні сесії, надаю коучингову підтримку для забезпечення успішної реалізації стратегій, а також працюю над оптимізацією ефективності топ-команд та рад директорів. Agiledrive має великий досвід у сфері цифрової та продуктової трансформації бізнесу. Мають досвід успішноЇ співпраці з такими компаніями, як Vodafone, OTP Bank, EVA, УкрСиббанк, banda, європейськими стартапами та іншими. Моя місія - допомогти вам рухатися швидше, масштабуватися далі та насолоджуватися подорожжю у світі стратегічних бізнес-трансформацій.
    Наталія Треніна
    Фахівчиня з організаційного розвитку та лідерства. Наталя досліджує, практикує і висвітлює використання таких методів, як Leadership Circle Profile, Leadership System, Immunity to Change, Polarity Management, Human System Dynamics, Presence-Based Leadership, Theory U.

    Захоплюється грою зовнішньої складності викликів та внутрішньої складності людини. Допомагає лідерам розвивати мислення, присутність та вплив на основі розвиткових теорій та науки про складність. Останній рік, разом з партнером, розвиває проєкт "Вдосконалення в дії", щоб запропонувати методи сучасного управління та розвʼязання проблем військовим лідерам ЗСУ.

    Артем Биковець
    Тренер та Agile коуч, організаційний консультант, засновник Simplesense. Артем запускає та підтримує компанії в ході їх організаційних та Agile трансформацій. Більше 11 років у сфері, працював з командами в областях: IT (розробка власних продуктів, аутсорсинг та аутстаф моделі), рітейл, розумне ціноутворення, гемблінг, мультимедійні компанії, hardware, CRM, банкінг, телекоми та інші сфери.
    Наталія Шеремета
    Експерт з емоційного благополуччя та життєстійкості особистості в організації. Ex-Chief Wellbeing Officer в ПРАТ МХП.
    Олександра Бірук
    Психологиня та керівник групи регіональних психологів в МХП. Сертифікована внутрішня тренерка SIY Global's Search Inside Yourself.
    Олена Бойченко
    Директорка з питань здоров'я та безпеки співробітників, МХП. Як HRD працювала 19 років у: гірничо-добувних компаніях Metinvest INGOK, Ferrexpo; АСК Укррічфлот, міжнародній виробничій компанії Gallaher, агропромисловій компанії Євротек.

    Має позитивний досвід та експертизу у впровадженні організаційних трансформацій, розвитку лідерів команд, антикризовому управлінні, впровадженні культури надихаючого лідерства.

    За освітою практична психологиня, здобула корпоративний MBA у Единбурзькій бізнес-школі. Є сертифікованою тренеркою-фасилітаторкою TOTAL SDI, пройшла міжнародну програма СSR у Лондоні та спеціалізовану програма «Корпоративний директор» (IFC,UCGI, CIPE). Має кваліфікацію по менеджменту змін ACMP Qualified Education Provided, HR-кваліфікації, сертифікати, є членкинею в HR- спільнотах.
    Олена Юзькова
    Докторка філософії з державного управління, сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, медіатор, викладач програм «Менеджмент" та «Лідерство» на програмі МВА Міжнародного Інституту Менеджмету, генеральний директор «Епоха Інтернаціональної Освіти».
    Олена Сисоєва
    Бізнес-тренерка, коуч, ведуча Школи тренерів і Школи менеджменту, експертка з емоційного інтелекту з 2007 року (навчання й сертифікація у Марши Рейнольдс (емоційний інтелект у бізнесі), Еви Рамбала (метод НС — ненасильницьке спілкування), Стюарта Геллера (Міжнародна школа невербального коучингу), Девіда Карузо (співзасновник Групи Навичок емоційного інтелекту і співавтор тесту емоційного інтелекту Мейера-Селовея-Карузо MSCEIT), членкиня Всесвітньої Асоціації позитивної психотерапії WAPP.

    Спеціалізується на розробленні й проведенні тренінгових програм у таких сферах як емоційний інтелект, лідерство, менеджмент, управління змінами, публічні виступи, управління конфліктами в бізнесі.
    Ірина Примак
    Universum Certified Employer Branding Professional, СЕО Employer Branding Consulting Agency 'Do Marketing!' Про себе каже: «Я роблю так, щоб люди любили свої компанії, а компанії любили своїх людей». Консультант з брендингу роботодавців з понад 8-річним досвідом в HR і 18-річним досвідом у маркетингу. Пройшла навчання в Employer Branding Academy (Stockholm).

    Працювала з ОККО, МХП, Ельдорадо, Укренерго, Mondelez International, ЦУМ Київ. Співорганізатор конференції HR Marketing & Employer Branding Conference в Україні. Фіналіст Премії HR-influencer 2023 від Асоціації HR PRO. Створила найбільшу в Facebook тематичну спільноту «Маркетинг для HR» (понад 8000 учасників). В Telegram веде експертний канал Бренд роботодавця. PROкачка (близько 1000 читачів). Автор і тренер онлайн курсу Бренд роботодавця. Інтенсивна PROкачка.

    Здобула 4 вищі освіти: іноземна філологія, економіка підприємства, маркетинг і практична психологія.
    Анна-Марія Сабов
    People Ops (HR) Director at Netpeak Group. 9 років досвіду в рекрутингу повного циклу (агентський та внутрішній, масовий та прямий пошук) в IT, Digital, Industry, b2b. 7 років управлінського досвіду (1-11 прямих підлеглих, включаючи віддалені команди), 6 років в ІТ-сфері (продуктові, аутсорсингові/аутстафф компанії, агентства), 5 років в HR повного циклу (на керівних посадах).

    Анна-Марія створює та впроваджує HR стратегії та дорожніх карт (річних, квартальних), бере участь у стратегічних сесіях та засіданнях ради директорів. Управляє циклом досвіду співробітників і використовує продуктові підходи в управлінні персоналом.

    Допомагає СЕО та керівникам відділів каскадувати цілі та впроваджувати MBO / OKR / KPI, щоб кожна функція працювала ритмічно та злагоджено. Консультує керівників департаментів з питань, пов'язаних з управлінням.
    Олена Бондар
    Засновниця та CEO Wellbeing Company.
    Авторка корпоративних інструментів та методик для розвитку культури організаційного добробуту.
    Олена фокусується на роботі з професійною HR спільнотою, CEO та власниками компаній у сферах IT, виробництва, консалтингу, а також інших галузях, у яких люди створюють додаткову цінність.
    Серед ключових клієнтів, які оцінили продукти Wellbeing Company: Metinvest, EPAM, Uniqa, ПУМБ, Ferrexpo та інші.

    Дмитро Козлов
    Член Правління Суспільного мовлення. Відповідальний за управління персоналом та організаційний розвиток. Дмитро має значний досвід розвитку талантів, структур та організацій. У 2019 році увійшов до комісії з питань вищого корпусу державної служби Національного агентства України з питань державної служби. З 2013 року — виконавчий директор громадської організації «Асоціація професіоналів з управління персоналом HRForum».

    Наталія Галунко
    Лідерка HR-департаменту UKRSIBBANK, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила ряд комплексних стратегічних проектів, які пов'язані з оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури і підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.

    Під керівництвом Галунко HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", вдосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування і актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила і впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.
    Ігор Солодов
    Chief Purpose Officer, Manager Journey Коуч-ментор для власників, ТОП-менеджерів та управлінців. Викладач в корпоративних школах управління, входить в ТОП-3 фіналістів конкурсу HR PRO AWARD 2023 року в номінації HR Influencer.

    Експерт з управління за цінностями, фасилітатор смислових сесій з корпоративної культури. EdTech підприємець, AIESEC Alumni та співзасновник громадської ресторації "Urban Space 100". Серед клієнтів понад 35+ IT компанії. Також серед клієнтів такі державні організації як НБУ та НАБУ, серед комерційних – VIZA та Banda; серед недержавних організацій – NATO PDP та UNDP.

    Волонтер з 1996 року: працював з такими волонтерськими організаціями як JCI, ENACTUS, ELSA та Українська Волонтерська Служба. Як ментор проводив багато зустрічей з власниками малого та середнього бізнесу. Ігоря кличуть, коли потрібне нетривіальне рішення та чіткий план. Один з важливих досвідів – 8 років в консалтинговій компанії під лідерством американського консультанта, ексвійськового Френка Пьюселика та проведення соціальних навчальних програм по роботі з ПТСР.
    Антон Семенов
    Психотерапевт, соціальний психолог, кандидат соціологічних наук. Консультант штабу ТРО ЗСУ з питань профілактики і запобігання самогубств серед військовослужбовців. Автор книг "Травми розвитку: чому не виходить жити, як хочеться, і що з цим робити" і "Психологія професіоналізму: як керувати своєю цінністю". Автор лекцій на теми: "Як розмовляти під час війни", "Реінтеграція ветеранів в організацію", "Рекрутинг ветеранів: особливості та рекомендації".
    Анна Нестерчук
    Експертка з рекрутингу, консультантка з управління кар'єрою. Співзасновниця та керуюча партнерка Business Active Executive Search, партнера Cornerstone в Україні. Відповідає за діяльність компанії в Україні, включаючи відносини з клієнтами та бізнес-партнерами. Досвід роботи охоплює бізнес у сферах сільського господарства, роздрібної торгівлі, споживчого ринку, логістики та телекомунікацій з акцентом на функціональну відповідальність на посадах генерального директора, HR, маркетингу та продажів.
    Є консультанткою з управління кар'єрою для керівників і авторкою унікальної методології, яка допомагає керівникам ефективно організувати пошук роботи і стати найкращим кандидатом.
    Олеся Ткачова
    Бізнес-коуч для CEO та команд. Директорка Kyiv Craft Factory, власниця бренду одягу для тих, хто працює вдома 'House Casual'
    Тетяна Пашкіна
    HR-експертка, кар'єрна консультантка, бізнес-сторітелерка. У галузі управління персоналом - понад 20 років. Понад 9 років досвіду у сфері HR-маркетингу та аналітики ринку праці. Тренер, сторітеллер, кар'єрний консультант. Спікер профільних конференцій. Колумністка НВ Бізнес, Forbes, Обозреватель, Фокус, Кореспондент та інших медіа. Співавтор курсу "Як знайти роботу своєї мрії". Авторка книги "48 повчальних історій про HR" та понад 1500 публікацій.
    Валерій Решетняк
    СЕО robota.ua. Більше 10 років на посаді директора з продажу. Досвід управління розробкою SaaS продуктів. Засновник ІТ-бізнесу SaaS, що працює в 3 країнах
    Ірина Галузінська
    HR and PM at Veteran Hub, керівниця проєктів працевлаштування. Близько 6 років професійного досвіду в корпоративному та громадському секторі.
    Олена Жаворонкова
    Бізнес-тренерка, психологиня, експертка з розвитку soft skills та результативних комунікацій
    EARLY BIRD TICKETS
    При участі командою від 5 осіб отримуйте додаткову знижку від вартості квитків
    ₴ 4 400
    до 26.04.2024
    ₴ 5 500
    до 26.04.2024
    ₴ 8 800
    ₴ 10 800
    ПАРТНЕРСТВО
    РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
    ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
    FAQ
    У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанії – це люди компанії. А кожен менеджер – це неодмінно people-менеджер.

    Сьогодні people-менеджери України отримали безпрецедентно складні виклики, які змушують спиратися на досвід, засвоєні навички і нові скіли, які ми набуваємо разом із вами у live talk-проекті "Як ви?", у конференціях War Work Balance й Плануємо майбутнє. У будь-яких обставинах ми адаптуємось і рухаємось вперед. Keep ahead!
    МАСШТАБИ КОНФЕРЕНЦІЇ У ЦИФРАХ
    ПРО НАС
    9
    років
    розвиваємо PM-експертизу в Україні
    4000+
    учасників за час існування проєкту
    200+
    спікерів бізнес-експертів були доєднані до наших конференцій
    300+
    корпоративних компаній-клієнтів
    КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
    АЛЬОНА ЖУПІКОВА
    ЛАНА МІТЧЕНКО
    КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
    Стратегічні питання
    Участь та співпраця
    Участь та співпраця
    © 2015-2024 PM. All Rights Reserved
    КИЇВ | ОFFLINE | ONLINE
    24 ТРАВНЯ 2024
    Про компанію
    АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
    SECRET PLACE
    Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті