PREMIUM BUSINESS EVENTS
ДАТА БУДЕ УТОЧНЮВАТИСЬ
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
ДАТА БУДЕ УТОЧНЕНА
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ПРО ПОДІЮ
Бізнес-конференція PEOPLE MANAGEMENT: War Work Balance — ідейний простір для архітекторів компаній, які визнають людей головним активом й конкурентною перевагою.
Як змінилося ставлення людей до роботи й управління у гібридних умовах співпраці? Які нові критерії привабливості компанії дозволяють мотивувати персонал — безпека, бонуси, розвиток й кар'єрне зростання?
People-менеджери отримали нові виклики з рекрутингу, онбордингу, мотивації, дотримання D&I-цінностей, щоб сформувати високопродуктивні команди й вивести компанію з режиму виживання у розвиток та процвітання.
Давайте зануримось у гарячі теми. Ви з нами?

ХТО БУДЕ З НАМИ?
Особливо рекомендується власникам та CEO, Change Managers, CHRO, HRD, HRG, HR & OD, HR BP, L&D, TA, Total Rewards Head & Talent Leaders. Викликів для people-менеджерів побільшало, як і можливостей для прийняття ефективних рішень — обговоримо їх разом. Експертиза із дійсних кейсів та живі дискусії, у яких експерти думають один об одного, допоможуть визначити глобальні управлінські тренди, з'ясувати нові інструменти та сенси у роботі з людьми, road map управління в умовах нового робочого простору.
Рената Дельпорте
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить у топ-100 світових аутсорсеров світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 16 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. 10 з 11 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи. У 2015 році delo.uа поставили Ренату на першу сходинку в рейтингу кращих HR-директорів України. У 2019 вона увійшла в ТОП-10 HR лідерів країни рейтингу HeadHunter.

Анна Власова
Співзасновниця та СЕО Школи HRM – професійної школи менеджменту. Кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту в KSE - Київській школі економіки.

Анна брала участь у спільних дослідженнях з менеджменту з Лондонської школи бізнесу, у навчальних проектах WB, ЕBRD, USAID, CIDA, DANIDA, GIZ, WHO, ICITAP. Анна Власова - розробник авторських програм «HRM», «Art of Management», «People Management», «HRD» - спільний проект Школи HRM та Університету Св. Томаса - Міннесота, США.
Наталія Тіморіна
Наталія Тіморіна - Chief People Officer McDonald's Ukraine. Наталія вже понад 10 років працює над створенням позитивного досвіду працівників компанії МакДональдз в Україні. Її професійна мета – допомагати керівникам досягати амбітних бізнес-результатів за допомогою створення динамічного та корисного досвіду працівників.

Компанії під час її роботи завжди вважалися місцем розвитку яскравих управлінців. Наталію надихає факт причетності до кар'єрного зростання кожного працівника, їй добре вдається створити атмосферу ефективної взаємодії між людьми, формувати сміливий і дбайливий тип лідерського мислення, допомагати зростанню бізнеса через розвиток працівників. 3 основні особисті принципи Наталії: Повага, Взаємодія, Виклик.
Олена Жильцова
Експерт-консультант з організаційного розвитку та управління командами. Керівниця EMBA kmbs з практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в ритейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також у продуктовому IT та консалтингу.
Кірілл Манковскі
CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua. Управлінець з великим досвідом роботи у технологічній сфері. Він керував як департаментами, так і цілими компаніями у різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг.
У robota.ua Кірілл зосередився на розширенні ролі компанії як основної рекрутингової платформи для роботодавців та пошукачів в Україні, збільшення частки ринку та запуску нових рішень і продуктів.

До приходу в українську компанію Кірілл обіймав декілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), в тому числі посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata Кірілл обіймав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні.

З останніх значних досягнень Кірілла в ADA можна відзначити, що компанія не тільки росла швидше за конкурентів, а й отримувала престижні премії і нагороди в індустрії мобільного та цифрового маркетингу. З найбільш значущих – "Технологічний лідер року в Південно-Східній Азії" і "Незалежне агентство року" від авторитетного видання Campaign Asia.
Дмитро Козлов
Виконавчий директор, співзасновник громадського об'єднання «Асоціація професіоналів з управління персоналом HR Forum». Досвід у проєктах з надання та обслуговування персоналу, у професійній освіті, у розробці та впровадженні WORK-TECH рішень. Експертиза, отримана на ринках праці та професійних HR-сервісів в Україні, у Центральній Азії, в РФ та у Східній Європі. Робота в Комісїї з питань вищого корпусу державної служби та участь у Наглядовій раді при Національному Агентстві Державної Служби.
Альона Андронікова
Group CEO фінтех-компанії Moneyveo. 20 років досвіду, в тому числі близько 13 років у сфері бізнес-менеджменту. Альона Андронікова є лідером трансформацій, експертом у розробці та інтеграції стратегій, реінжинірингу процесів відповідно до концепції Lean та максимізації прибутку.

У Олени три вищі освіти. Додатково вона вчилася у Краківському університеті економіки, в Лондонській школі бізнесу, а також у європейській IE Business School (Executive MBA). Group СЕО Moneyveo є сертифікованим аудитором і експертом методології Six Sigma і ACCA DipIFR. В 2021-му році Олена єдина з України увійшла в топ-25 успішних жінок fintech в Європі.

Працюючи в Moneyveo, Альона Андронікова розробила інноваційну стратегію, яка привела до масштабування і зростання бізнесу компанії. За останні роки під керівництвом Олени компанія виросла у 10 разів та вийшла на міжнародний ринок, розширила портфель кредитних продуктів і впровадила технологічні інновації. Компанія також розробила і впровадила ціннісну пропозицію роботодавця (EVP) та екосистему талантів, що, в свою чергу, збільшило залученість і задоволеність працівників.

Наталія Чернишова
Генеральний директор компанії MARS. Випускниця КНТЕУ і Chartered Institute of Marketing почала кар'єру в Linea12 / McCann Ericson, зросла в Coca-Cola з посади junior brand manager до маркетинг-директора. У серпні 2013 року перейшла до MARS, займала пост генерального директора бізнес-напряму «Товари для тварин». Сьогодні у MARS під керівництвом Наталії 150 працівників.
Катерина Бандуровська
HRD компанії Comfy. Нетипова HR. Активна соціальна HR-діячка. Енергійна лідерка думок. Має 11-річний досвід побудови HR-функції з нуля, має експертизу у тому, як збирати команди навколо загальних цілей, використовувати сучасні інструменти організації команд та працювати з розвитком їхньої ефективності
Костянтин Мітченко
CIO СК «Альфа Страхування». 20 років роботи у ІТ, фінсекторі та страховому бізнесі (банк «Хрещатик», Crédit Agricole, СК «Арсенал Страхування»), 10 років з яких на керівних посадах з керівництвом колективу у 50+ осіб. Успішні проекти: запуск мобільних та web-додатків для фізичних та юридичних осіб, реформи ІТ-підрозділів та архітектури з урахуванням безперервності бізнес-процесів.
Сергій Коваленко
Топ-менеджер із 20-річним досвідом на різних ринках. Раніше CEO "ATF Bank" (Казахстан), екс-CBDO "Нова Пошта" (Україна), CMO "ЗІП" (Україна). 20+ років досвіду управління компаніями. Збільшив кредитний портфель роздрібного бізнесу в «АТФ Банк» більш, ніж на 300%. За один рік чистий комісійний дохід «АТФ Банк» у роздрібному бізнесі виріс у 2 рази. Сергій вивів на ринок логістичну компанію PostExpress (Казахстан). Побудував багатоканальну систему продажів «Нова пошта», що допомогло компанії закріпити лідерство.

Досвідчений лідер із вражаючим поєднанням досвіду бізнесу, операцій та фінансів, а також сильною пристрастю до людей та виховання талантів. Сергій має величезний досвід роботи на різних ринках і в різних країнах, перевірений досвід потужних результатів бізнесу в галузі корпоративного розвитку та великий стратегічний досвід. Його лідерство у розвитку бізнесу та трансформації в компаніях сприяло підвищенню частки ринку, прибутковості та помітності брендів.

Переможець премії «Заслужений фінансист Казахстану 2016», «Банк року Казахстан 2019», «Effie Awards Ukraine 2010». Має ступінь магістра фінансів та маркетингу та фізики у Дніпровському національному університеті. Має PMD-маркетинг з бізнес-школи МІМ-Київ.

Юрій Козій
Керуючий партнер консалтингової агенції agiledrive, Enterprise Agile Coach, експерт із стратегічних трансформацій бізнесу. Спеціалізується на нетривіальних кейсах і вирішенні складних задач за допомогою методів коучингу, фасилітації та гнучкого управління. Серед клієнтів – Vodafone, Watsons, Eva, British American Tobacco, Philip Morris, banda, Епікур, Ukrsibbank.

Основна спеціалізація: трансформації компаній, починаючи з рівня ТОП-команди, системне Agile-навчання, впровадження змін, коучинг лідерів, команд і організацій. Допомагаю організаціям впроваджувати гнучкі методи управління, будувати сильні команди та ефективні процеси. Активний учасник Agile-, консалтингового і управлінського ком'юніті.

Одним із результатів розвитку у сфері управління проектами є нагорода "BestProfessional in Project Management" від Ukrainian IT Awards (2015).

Олена Панівник
Віце-президент з питань роботи з людьми у Preply.com, глобальному стартапі EdTech з українським корінням (380+ преплерів у 3 офісах у США, Барселоні та Києві, 40+ громадян на борту). Executive, Business and Team Coach, Facilitator Vice President and Treasurer, International Coach Federation, Ukraine Chapter, 2020

Більше 20 років досвіду роботи з Human Resources, фінансами та інформаційними технологіями (США та Україна), Mondelez International, Jacobs Douwe Egberts та SoftServe. Працює в Executive-командах, має експертизу проектування та впровадження бізнес-процесів, що дозволяє зростати бізнесу та розвиватися співробітникам, створюючи високоефективні та залучені команди.
Владислав Лещій
Керівник віддлу стратегічного планування British American Tobacco, керівник проекту впровадження САП (Україна, Білорусь, Молдова), контролер комерційних фінансів субрегіону UCCAB (12 ринків), 2016 - 2019 фінансовий директор Білорусь, з 2020 фінансовий директор Україна, кандидат економічних наук, CIMA / ACMA associate.

Впроваджував медодики комплексного управління бізнесом в умовах цінової війни, здійснив багатофакторну оцінку ризику клієнтів, стратегічний аналіз конкурентів методом ділових ігор. Здійснив запуск SAP на 3 ринках у складних операційних умовах і стислих термінах без призупинення чи обмеження виробничої та комерційної діяльності. Керував управлінням проектами з оптимізації дистрибуційної моделі, підвищення ефективності маркетингових інвестицій, автоматизації та роботизації фінансових процесів.

Ключовий досвід у керівництві фінансовою функцією у великій міжнародній корпорації з матричною структурою. Всебічний досвід у сфері фінансів (комерційні, виробничі, корпоративні, транзакційні). Розробка загальної та функціональної стратегій. Управління програмами і проектами (у т.ч. кросфункціональними) й робота в диверсифікованих, крос-культурних командах.

Євген Бондаренко
Приєднався до команди холдингу «Медіа Група Україна» в ролі директора департаменту з управління персоналом у квітні 2019 року. Понад 17 років працює в сфері управління персоналом, стояв біля витоків створення найбільшого і найвідомішого в Україні корпоративного університету Академії ДТЕК. Обіймав керівні позиції і очолював функції управління персоналом у таких компаніях, як «Інтерпайп» та ДТЕК. Має два дипломи МВА (kmbs) і Executive МВА (французької школи бізнесу INSEAD).

Автор книг «На старт», «HR без бюджету» і «Успішний керівник». Одним з перших серед українських HR-лідерів почав розвивати ідею data-driven в роботі з персоналом. Тренер Академії ДТЕК, викладач КМБШ, автор сотні публікацій, спікер на конференціях, форумах. Автор першої в Україні програми для HR-аналітиків і курсу для керівників з people-аналітики.

Володимир Мудрий
Член Правління АТ «ОТП Банк». Має майже 20-річний досвід роботи в банківській сфері. Свою кар'єру в ОТП Банку почав в 2005 році на посаді керівника операційного відділу Волинської філії ОТП Банку, а через рік зайняв посаду начальника операційного відділу АТ «ОТП БАНК». З 2008 по 2010 рр. - начальник Управління операційного супроводження активно-пасивних операцій клієнтів ОТП Банку. З 2010 року очолював АТ «ОТП Кредит», а з липня 2012 року - Член Правління АТ «ОТП Банк». Курирував бізнес-лінію роздрібного бізнесу.

Закінчив економічний факультет Волинського державного університету ім. Лесі Українки за спеціальністю «Фінанси і кредит». Другу вищу освіту здобув у Krannert Business School (США) і Tias Nimbas Business School (Нідерланди), де в 2010 році захистив ступінь EMBA за спеціальністю «Міжнародний менеджмент».

Олена Рижкова
Викладач Міжнародного Інституту Бізнесу, керівник Модульної Програми «Підвищення управлінської кваліфікації» компанії Jansen. Сертифікований консультант з управління та організаційного розвитку (СМС, ICMA), бізнес-тренер, бізнес-коуч, професійний проектний менеджер (IPMA, рівень С). Досвід управління понад 13 років. Експерт з організаційної діагностики та розвитку управлінських команд. Спеціалізується в області довгострокових програм збільшення вартості людських ресурсів в підтримці процесів культурної трансформації компаній в Україні і країнах колишнього СНД.

Профіль консультування: вирішення конфліктів, перетворення корпоративної культури, робота з цінностями, побудова систем ефективного управління, технології управління талантами, індивідуальне консультування, коучинг Перших осіб. Сфера наукових інтересів: типології особистості в умовах висококонтекстної культури країн СНД. Вплив типу особистості власника на ефективність роботи управлінської команди.

Вікторія Константинова
СМО GlobalLogic. Вікторія має більше 15 років досвіду роботи у маркетингу зі спеціалізацією в IT-індустрії: від виробництва персональної електроніки до послуг з розробки цифрових рішень. Більшу частину кар'єри Вікторія провела в міжнародних компаніях Lenovo, Sony, Asus, де відповідала за бренд, виводила нові категорії продуктів на ринок, керувала розподіленими командами одночасно в п'яти країнах регіону, створивши в ряді компаній систему маркетингу з нуля, та забезпечила їхнім брендам міцні позиції серед лідерів своїх категорій і ринків.

До GlobalLogic Ukraine Вікторія приєдналася в 2018 році з метою посилити маркетинг-напрям компанії, розвивати бренд роботодавця і систему внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Перед Вікторією стояла амбітна задача допомогти GlobalLogic стати лідером в галузі розробки програмного забезпечення. Вже у 2020 році GlobalLogic посіла перше місце в провідних репутаційних рейтингах і рейтингах "Кращий роботодавець" в категорії IT. Серед них Randstad Employer Brand Research від Ancor, "Кращий роботодавець" від Ernst & Young, а також "Репутаційні активісти" від PR-Service.

Вікторія — магістерка Міжнародної Економіки, випускниця програми mini-MBA в Кембриджі і професійних курсів з маркетингу Baruch College, Columbia University (New York). Вона активна спікерка і учасниця багатьох всеукраїнських та міжнародних конференцій, провідна лекторка навчального курсу Маркетинг Про, сертифікований коуч та входить до журі престижних галузевих премій в сфері маркетингу і реклами.
Наталія Кривда
Академічна директорка Единбурзької бізнес-школи, докторка філософських наук, професорка кафедри української філософії та культури Київського Національного університету імені Тараса Шевченка, авторка та викладачка курсу "Лідерство: теорія і практика", авторка книг і статей з культурології, сучасна українська філософиня та публічна інтелектуалка.
Андрій Длігач
Засновник і CEO Advanter Group Advanter Group. Доктор економічних наук, стратег, провідний експерт з формування стратегій бізнес-проривів. Викладач стратегічних дисциплін в бізнес-школах і університетах Східної Європи.

Досвід в стратегічному управлінні - більше 20 років, реалізовано понад 1500 проектів в різних сферах бізнесу. Автор концепції системно-рефлексивного управління, опублікував 8 книг і більше 150 статей. Професор бізнес-школи KSE. Співзасновник бізнес-спільноти Board. Доцент в Київському Національному Університеті ім. Тараса Шевченка.
.
Ігор Смілянський
Генеральний директор АТ «Укрпошта». Ігор має більше 20 років професійного досвіду роботи в сфері стратегічного, управлінського і фінансового консалтингу. Укрпошту очолює з 2016 року. До цього працював в Нью-Йорку (США) в американському офісі міжнародної аудиторської компанії KPMG, також у декількох провідних банках та консалтинговій компанії Boston Consulting Group.

Вчився у Одеському державно-економічному університеті на факультеті міжнародного маркетингу, після третього курсу перевівся у США, де отримав дипломи бухгалтера, юриста та бізнес-освіту у різних університетах Pace University, Georgetown University та The George Washington University Law School.
Nikola Tesla
Nikola Tesla was a Serbian American inventor, electrical engineer, mechanical engineer, physicist, and futurist best known for his contributions to the design of the modern alternating current (AC) electricity supply system.
КАТЕГОРІЇ УЧАСТІ
1 УЧАСНИК
Відеотрансляція онлайн
Запис трансляції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
2 800
грн.
5 УЧАСНИКІВ
Відеотрансляція онлайн
Запис трансляції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
2 500
грн.
ПРИДБАТИ
10 УЧАСНИКІВ
Відеотрансляція онлайн
Запис трансляції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

2 200
грн.
ПРИДБАТИ
20 УЧАСНИКІВ
Відеотрансляція онлайн
Запис трансляції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
1 800
ПРИДБАТИ
ПРИДБАТИ
Наразі особливо корисно відвідувати заходи командами, щоб запустити процес навчання і посилити процеси адаптації до командної роботи в стресових умовах, надати більш швидкий імпульс налаштувати власну ефективність всупереч обставинам.
грн.
ЯКИЙ СЕНС ЗУСТРІЧІ?
Зрозумієте, як розширити лідерські компетенції і застосувати емоційний інтелект, щоб мобілізувати команду
Відкриєте для себе, як зберігати ресурс у вирішенні найскладніших питань
Переконайтеся, що є безліч альтернативних рішень управлінських завдань навіть у складних умовах невизначеності і дефіциту інформації
Адаптуєте гнучкі управлінські моделі для досягнення win-win результатів своєї команди, клієнтів і головних стейкхолдерів
Продумаєте новий road-map співпраці з командою, щоб досягати високих бізнеспоказників вже зараз
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанї – це люди компанії. А кожен менеджер – це people-менеджер.
Ми створили для власників компаній, СЕО та топ-менеджерів професійну платформу для обміну експертизою та проривними ідеями стосовно розвитку лідерів і талантів, формування сильних команд та ефективної корпоративної культури як головного критерію сучасного бренду роботодавця.
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди people-менеджменту та управління людським капіталом, разом з експертами досліджували нові практики підвищення ефективності людей, розглядали актуальні кейси розвитку soft-скіллів, створювали живі експертні діалоги зі сцени стосовно ключових компетенцій, методів та інструментів розвитку й навчання людей в умовах цифровізації.
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про адаптацію людей до нової економічної реальності та формування гібридних форм робочого простору - у проекті People Management live talk.
7 років PEOPLE MANAGEMENT виступає головною платформою для відкриття нових стратегій, методів, інструментів people-менеджменту, що надають імпульси для створення сучасних екосистем в умовах D&I-цінностей та управління змінами.
300+
компаній-клієнтів
80%
учасників повертаються PM-командами
225+
спікерів
бізнес-експертів
6000+
учасників заходу
6+
років розвитку PM-експертизи
в Україні
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
ОЛЬГА ЖЕЛО
ЛАНА МІТЧЕНКО
2015-2022 PM. All rights reserved
КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
МАКСИМ МУСІЄНКО
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті