УЧАСТЬ ГРУПОЮ
PREMIUM BUSINESS EVENTS
ЗАПИТ НА ГРУПОВУ УЧАСТЬ
ПРИДБАТИ КВИТОК
ПОЛІН БРАУН
Експерт з естетичного інтелекту, інноваційного маркетингу та брендингу люксових товарів. 25 років Полін Браун була головою ради директорів північноамериканського підрозділу LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton — французька транснаціональна компанія, відомий виорбник предметів розкошу під світовими марками Christian Dior, Louis Vuitton та ін.).

Професор маркетингу та один з директорів школи бізнесу Колумбійського університету, стипендіат Генрі Корони у Aspen Institute та член правління Neiman Marcus Group. Полін веде щотижневу радіопередачу на SiriusXM під назвою «Виробники смаку» (Tastemakers) та консультує компанії з питань споживчого маркетингу, створення брендів та управління роздрібною торгівлею.

ПОЛІН БРАУН
До приходу в LVMH вона працювала керуючим директором у глобальній приватній інвесткомпанії Carlyle Group, де допомагала вибудовувати СХ-практику. Перебуваючи в Carlyle, Полін інвестувала і входила до рад директорів портфельних компаній, включаючи європейський бренд спортивного одягу Moncler та американський косметичний бренд Philosophy.

Раніше у своїй кар'єрі Полін займала керівні посади у провідних косметичних компаніях, включаючи Estee Lauder Companies і Avon Products. У Estee Lauder Полін відповідала за всі злиття і поглинання та допомогла розширити портфель компанії з 8 до 25 різних косметичних брендів.

У 2016–2017 Полін вела у Гарвардській школі бизнес-курс «Бізнес та естетика». У 2016 р. вона вирішила перейти від провідних корпорацій - включаючи Estée Lauder, Bain & Company та The Carlyle Group - до консультування їх через освіту, засоби масової інформації.

Новаторська книга Полін Браун «Естетичний інтелект: як його розвиватита використовувати у бізнесі та за його межами» базується на курсі, який вона розробила та викладала в Гарвардській школі бізнесу, и стала основою для онлайн-проекту Aesthetic Intelligence LABS, на якому вчать, як розвивати відчуття краси та естетики й конвертувати у бізнес.

Естетичний інтелект
Естетичний інтелект — новий цінний скілл для створення інноваційного маркетингу й брендингу компанії, щоб відкрити стратегії зростання й генерування прибутку
ОТРИМАЙТЕ ІДЕЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕНН ЕСТЕТИЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ - Для створення інноваційного маркетингу й брендингу, щоб відкрити стратегії зростання й генерування прибутку у постійно змінній бізнес-реальності
ПОЛІН БРАУН
ЕКСПЕРТ З ЕСТЕТИЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ, ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ТА БРЕНДИНГУ ЛЮКСОВИХ ТОВАРІВ
Таймінг виступу на Global Inspiring Forum'2021:
17.45-18.30
Тема виступу:
AESTHETIC INTELLIGENCE THE DAY AFTER TOMORROW
Основні тези виступу:
Що таке естетичний інтелект? Чому він важливий для бізнесу?
Що насправді захоплює сучасного вимогливого споживача? Як через естетичний інтелект давати клієнтам додаткову цінність у доторку до продукту?
Як різні підходи до роботи з естетичними принципами роблять бізнес процвітаючим або, навпаки, збільшують ризик фіаско (якщо не налагоджена робота з естетичної складової)?
Як бачення естетики бренду у свідомості засновника релевантно переносити у свідомість створювачів бренду?