До приходу в LVMH вона працювала керуючим директором у глобальній приватній інвесткомпанії Carlyle Group, де допомагала вибудовувати СХ-практику. Перебуваючи в Carlyle, Полін інвестувала і входила до рад директорів портфельних компаній, включаючи європейський бренд спортивного одягу Moncler та американський косметичний бренд Philosophy.
Раніше у своїй кар'єрі Полін займала керівні посади у провідних косметичних компаніях, включаючи Estee Lauder Companies і Avon Products. У Estee Lauder Полін відповідала за всі злиття і поглинання та допомогла розширити портфель компанії з 8 до 25 різних косметичних брендів.
У 2016–2017 Полін вела у Гарвардській школі бизнес-курс «Бізнес та естетика». У 2016 р. вона вирішила перейти від провідних корпорацій - включаючи Estée Lauder, Bain & Company та The Carlyle Group - до консультування їх через освіту, засоби масової інформації.
Новаторська книга Полін Браун «Естетичний інтелект: як його розвиватита використовувати у бізнесі та за його межами» базується на курсі, який вона розробила та викладала в Гарвардській школі бізнесу, и стала основою для онлайн-проекту Aesthetic Intelligence LABS, на якому вчать, як розвивати відчуття краси та естетики й конвертувати у бізнес.