ПРИДБАТИ КВИТОК
УЧАСТЬ ГРУПОЮ
PREMIUM BUSINESS EVENTS
ЗАПИТ НА ГРУПОВУ УЧАСТЬ
ПРИДБАТИ КВИТОК
Метт Кребтрі
Британський експерт з бізнес-стратегій, стратегічного планування та управління змінами THE STRATEGY AFTER TOMORROW
МЕТТ КРЕБТРІ
Британський експерт з бізнес-стратегій та стратегічного планування, управління змінами. У 28 років Метт Кребтрі став директором $500-мільйонної телекомунікаційної компанії, а у 31 він став одним з наймолодших керівників у Barclays Bank.

Більше 17 років Кребтрі — СЕО мільйонної консалтингової компанії Positive Momentum у Лондоні. За 17 років роботи ініціював ключові зміни в компаніях зі списку Fortune-500: BARCLAYS, at & t, BDO, BNP PАRIBAS, Dell, HP, McDonald's, Red Bull, Samsung, Shell, Adobe, Celebi, Colt, Aldermore, AngloAmerican, Maruti Suzuki, Mondelez, NSW Government, Orange, Trip Advisor та ін.
Метт як бізнес-консультант допомагав компаніям долати 4 світових кризи та трансформувати парадигму бізнес-мислення, разробляти стратегію рестарту бізнесу й виходити на новий рівень розвитку.
Відкрийте нові парадигми мислення та траснформації стратегічної візії для розвитку сталого бізнесу, формування сильної команди професіоналів й генерування прибутку
у постійно змінній бізнес-реальності
ДІЗНАЙТЕСЬ ПРО ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ СВІТОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ - Які вже завтра торкнуться вашої компанії та кар'єри, відкрийте стратегії зростання й генерування прибутку у постійно змінній бізнес-реальності
МЕТТ КРЕБТРІ
БРИТАНСЬКИЙ ЕКСПЕРТ ІЗ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ, СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ
Таймінг виступу на Global Inspiring Forum'2021:
12.30-13.45
Тема виступу:
The Strategy After Tomorrow
Основні тези виступу:
Яким буде алгортим побудови стратегій у 2022-2023? Як визначити провідну бізнес-модель компанії, щоб побудувати парадигму ефективних методів й інструментів менеджементу?
Як використовувати критичне мислення та креативність у стратегіях?
Як стати Chief Prediction Officer (Директором з прогнозів)?
Як через формування довіри у компаніх уникати через доверие избегать надмірного контролю й досягати інноваційності рішень? Як активувати зовгнішні й внутрішні ресурси компанії?
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
ОЛЬГА ЖЕЛО
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА БОРЩИК
2018-2021 GIF. All rights reserved