Отримав ступінь бакалавра комунікацій в Університеті Бригама Янга та ступінь МВА у Стенфордському університеті. Експерт з есенціалізму, генеральний директор McKeown Inc., серед клієнтів якої Adobe, Apple, Google, Facebook, Pixar, Salesforce.com, Symantec, Twitter, VMware та Yahoo!, Журнал Fortune, HuffPost, Politico та Inc. Автор бестселеру «Есенціалізм: Дисциплінована гонитва за меншим» (2014), що був проданий у понад мільйон примірників по всьому світу, та автор нової книги "Без зусиль. Досягайте важливого легше" (2021), спіавтор бестселеру «Multipliers».
МакКеон є одним із найпопулярніших блогерів
Harvard Business Review та групи Influencers LinkedIn: у середньому мільйон переглядів на місяць.
Ведучий популярного подкасту What's Essential, автор The New York Times, Fast Company, Fortune, Politico та Inc., брав інтерв'ю в NPR, NBC, Fox та The Steve Harvey Show. Глобальний лідер Всесвітнього економічного форуму у Давосі.