Титульний партнер

Єдина в Україні конференція, присвячена клієнтському досвіду та особливому коду клієнтоцентричності

18ʼ Customer Experience Conference
Програма конференції ↗︎
Як забезпечити безперебійність належного сервісу
в умовах обмежених ресурсів?
Які СХ-підходи працюють найкраще? Як перебудовувати сервіси і стратегії для відповідності новим очікуванням клієнтів?
Як створювати персоналізований клієнтський досвід, коли доступ до даних ускладнений через нормативні обмеження або технічні виклики?
Як розробити безбар'єрний клієнтський сервіс?
Як інтегрувати інклюзивність у кожну точку контакту клієнта з брендом?
Як найбільші проблемні точки клієнтської подорожі перетворити їх на можливості для зростання?
Як зберегти культуру клієнтоцентричності у складних умовах, що впливають на моральний стан команди?
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
КОНЦЕПЦІЯ конференції
2018-2024 GLF. All rights reserved.
Із кейноутів, дискусій та інтерв'ю ви дізнаєтесь:
лідери клієнто-центричності
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
customer experience
conference
цінність конференції
Професійна крос-галузева платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів

Повний день аналізу СХ-досвіду у різних індустріях та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку

Мета конференції — розвивати клієнтський досвід через фокус на клієнтоорієнтованості та клієнтоцентричності в умовах економіки уваги

400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.

спікери форуму

Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом
    ПРОГРАМА конференції
    Програма події знаходиться в розробці та скоро буде опублікована на цьому сайті
    8:30 – 9:30
    8:30 – 9:30
    Реєстрація учасників та ранкова кава
    9:30 – 9:45
    9:30 – 9:45
    Привітальне слово команди організаторів KA Group
    9:45 – 11:40
    9:45 – 11:40
    ТРЕК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ
    9:45 – 10:20
    9:45 – 10:20
    Когнітивні упередження керівників компаній, або Чому більшість очікувань від клієнтського досвіду не реалізуються? Результати дослідження Kantar
    Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна"
    10:20 – 11:00
    10:20 – 11:00
    ТЕМА: Що таке правдиво-сервісна компанія?
    Ключові тези виступу:
    • Кадрова криза: Чи може на це вплинути бізнес?
    • Де починається відповідальність власників та керівників до залучення та утримання сервісних людей у своїй команді?
    • Що таке «правдиво-сервісна компанія» по відношенню до співробітника, клієнта, партнера, постачальника та акціонера? Приклади українських та міжнародних компаній

    Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу, єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJulius Goup, викладачка kmbs
    11:00 – 11:50
    11:00 – 11:50
    Хто твій бос? Як залучити до клієнтського сервісу кожного в компанії?

    Ключові тези виступу:
    • Важливість залученості всіх функцій компанії в клієнтський сервіс і як це зробити?
    • Meet your boss - що це значить в OLX?
    • Eat your dog’s food, або Як зробити так, щоб співробітники проживали досвід клієнта?

    Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу

    Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
    11.50 – 12.30
    11.50 – 12.30
    Кава-брейк та нетворкінг
    12.30 – 14.40
    12.30 – 14.40
    ТРЕК 2: КРАЩІ ІНСАЙТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРЕМІЇ З КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ (UXCE’2024)
    12:30 – 13:00
    12:30 – 13:00
    Феномен Lovemark: за що клієнти голосують серцем і грошима? Як Lovemark впливає на профіт?
    Ключові тези виступу:
    • Як стають Lovemark?
    • Чи є переваги Lovemark перед Брендом і чи воно того варте?
    • Чому люди люблять та ненавидять Бренди?
    • Які компанії в світі стають найулюбленішими та найненависнішими?
    • Lovemark - це як надовго і чи є шанси у Lovemark на контакт з поколінням Z?

    Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy
    13:00 – 13:20
    13:00 – 13:20
    Кейс компанії NOVA (Нова пошта) у номінації "Краща практика використання зворотного зв'язку"

    Тема: "Сервіс "Інший отримувач"
    Юлія Колесник, директорка департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти
    Андрій Андрєєв, продакт-менеджер відділу розробки мобільного додатку та цифрових сервісів Нової пошти
    13:20 – 13:40
    13:20 – 13:40
    Кейс компанії Hay boutique hotel & spa by Edem family у номінації "Найкращий персоналізований клієнтський досвід"

    Тема: Персоналізація як інвестиція у сервіс майбутнього
    Олег Шевельов, директор з продажів готелю Hay
    Анна Кузнецова, генеральна менеджерка готелю Нау
    13:40 – 14:00
    13:40 – 14:00
    Кейс компанії Квітка Сервіс у номінації "Краще трансформаційне СХ-рішення"

    Тема: Поліпшення споживацького досвіду послуг та трансформація послуг сервісного обслуговування
    Андрій Криськув, комерційний директор Квітка Сервіс
    14:00 – 14:20
    14:00 – 14:20
    Кейс компанії Райффайзен Банк у номінації "Кращий проєкт із сервіс-дизайну"

    Тема: "Цінності, що утримують клієнта. Як використовувати сервіс-дизайн для створення В2В-продуктів"
    Покровська Юлія, керівниця з розвитку продуктів для корпоративних клієнтів Райффайзен Банку
    14:20 – 14:40
    14:20 – 14:40
    Кейс компанії COMFY у номінації "Краща практика антикризових СХ-рішень "

    Тема: Лояльність #намберван або як перетворити клієнтську проблему на щастя та додаткові продажі
    Марія Назаренко, СМО COMFY
    14:40 – 16:00
    14:40 – 16:00
    Бізнес-ланч та нетворкінг
    16:00 – 17:30
    16:00 – 17:30
    ТРЕК 3: ІНТЕГРАЦІЯ СЕРВІС-ДИЗАЙНУ
    16:00 – 16:30
    16:00 – 16:30
    10 років у сервіс-дизайні: тріумфи, провали та відкриття
    Ключові тези виступу:
    • Парадокси 20000 годин практики сервіс-дизайну
    • Як сервіс-дизайн рятує бізнес і чому його варто ігнорувати?
    • Неочікувані історії успіху та приголомшливі фіаско. Чому ваша улюблена методика може бути небезпечною, і де шукати справжні інновації?
    • Секрети масштабування ідей, про які мовчать гуру

    Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер, першопроходець у сфері сервіс-дизайну та клієнтського досвіду в Україні

    16:30 – 17:30
    16:30 – 17:30
    ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Які СХ-задачі можна вирішити через сервіс-дизайн?
    Експерти дискусії:
    Анастасія Громова, директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
    Ганна Гришина, директорка з маркетингу "РУШ" (EVA и EVA.UA)
    Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East

    Модератор дискусії:
    Олег Косс, експерт із сервіс-дизайну, засновник Lanka.CX
    Ключові питання:
    • Як впровадження сервіс-дизайну може сприяти підвищенню задоволеності клієнтів та лояльності?
    • Які основні виклики ви зустріли під час впровадження сервіс-дизайну в українському контексті, і як ви їх подолали?
    • Які інструменти та методології сервіс-дизайну є найефективнішими для поліпшення клієнтського досвіду?
    • Як вимірювати та оцінювати успішність впровадження сервіс-дизайну? Які метрики використовувати?
    17.30
    17.30
    Завершення першого дня 17’СХ CONFERENCE
    Відеотрансляція форуму онлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Доступ до чату учасників конференції
    7 000 ₴
    6 000 ₴
    10 квитків Онлайн
    Опції онлайн-участі кожному учаснику команди
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    60 000 ₴
    45 000 ₴
    10 квитків Офлайн
    Опції офлайн-участі кожному учаснику
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    120 000 ₴
    100 000 ₴
    Відвідування форуму офлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал всіх виступів конференції
    Презентації спікерів
    Кава-брейки та бізнес-бранч
    Фотозвіт конференції
    Доступ до чату учасників конференції
    Безкоштовне паркування авто на локації
    14 000 ₴
    12 000 ₴
    придбати квитки
    До 01.02.2025 діють умови ранньої реєстрації
    Відвідування форуму офлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал всіх виступів конференції
    Презентації спікерів
    Кава-брейки та бізнес-бранч
    Фотозвіт конференції
    Доступ до чату учасників конференції
    Безкоштовне паркування авто на локації
    14 000 ₴
    12 000 ₴
    10 квитків Офлайн
    Опції офлайн-участі кожному учаснику
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    120 000 ₴
    100 000 ₴
    10 квитків Онлайн
    Опції онлайн-участі кожному учаснику команди
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    60 000 ₴
    45 000 ₴
    Відеотрансляція форуму онлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Доступ до чату учасників конференції
    7 000 ₴
    6 000 ₴
    придбати квитки
    До 01.02.2025 діють умови ранньої реєстрації
    Беріть участь командою у 18ʼ Customer Experience Conference, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
    УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
    відео
    атмосфера події
    відгуки учасників
    ПАРТНЕРИ конференції