Титульний партнер

Єдина в Україні конференція, присвячена клієнтському досвіду та особливому коду клієнтоцентричності

18ʼ Customer Experience Conference
Програма конференції ↗︎
Як забезпечити безперебійність належного сервісу
в умовах обмежених ресурсів?
Які СХ-підходи працюють найкраще? Як перебудовувати сервіси і стратегії для відповідності новим очікуванням клієнтів?
Як створювати персоналізований клієнтський досвід, коли доступ до даних ускладнений через нормативні обмеження або технічні виклики?
Як розробити безбар'єрний клієнтський сервіс?
Як інтегрувати інклюзивність у кожну точку контакту клієнта з брендом?
Як найбільші проблемні точки клієнтської подорожі перетворити їх на можливості для зростання?
Як зберегти культуру клієнтоцентричності у складних умовах, що впливають на моральний стан команди?
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
КОНЦЕПЦІЯ конференції
2018-2024 GLF. All rights reserved.
Із кейноутів, дискусій та інтерв'ю ви дізнаєтесь:
лідери клієнто-центричності
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
customer experience
conference
цінність конференції
Професійна крос-галузева платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів

Повний день аналізу СХ-досвіду у різних індустріях та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку

Мета конференції — розвивати клієнтський досвід через фокус на клієнтоорієнтованості та клієнтоцентричності в умовах економіки уваги

400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.

спікери форуму

Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом
    ПРОГРАМА конференції
    Програма події знаходиться в розробці та скоро буде опублікована на цьому сайті
    8:30 – 9:30
    8:30 – 9:30
    Реєстрація учасників та ранкова кава
    9:30 – 9:45
    9:30 – 9:45
    Привітальне слово команди організаторів KA Group
    9:45 – 11:40
    9:45 – 11:40
    ТРЕК 1: ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ
    9:45 – 10:20
    9:45 – 10:20
    Когнітивні упередження керівників компаній, або Чому більшість очікувань від клієнтського досвіду не реалізуються? Результати дослідження Kantar
    Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна"
    10:20 – 11:00
    10:20 – 11:00
    ТЕМА: Що таке правдиво-сервісна компанія?
    Ключові тези виступу:
    • Кадрова криза: Чи може на це вплинути бізнес?
    • Де починається відповідальність власників та керівників до залучення та утримання сервісних людей у своїй команді?
    • Що таке «правдиво-сервісна компанія» по відношенню до співробітника, клієнта, партнера, постачальника та акціонера? Приклади українських та міжнародних компаній

    Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу, єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією DiJulius Goup, викладачка kmbs
    11:00 – 11:50
    11:00 – 11:50
    Хто твій бос? Як залучити до клієнтського сервісу кожного в компанії?

    Ключові тези виступу:
    • Важливість залученості всіх функцій компанії в клієнтський сервіс і як це зробити?
    • Meet your boss - що це значить в OLX?
    • Eat your dog’s food, або Як зробити так, щоб співробітники проживали досвід клієнта?

    Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу

    Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
    11.50 – 12.30
    11.50 – 12.30
    Кава-брейк та нетворкінг
    12.30 – 14.40
    12.30 – 14.40
    ТРЕК 2: КРАЩІ ІНСАЙТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРЕМІЇ З КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ (UXCE’2024)
    12:30 – 13:00
    12:30 – 13:00
    Феномен Lovemark: за що клієнти голосують серцем і грошима? Як Lovemark впливає на профіт?
    Ключові тези виступу:
    • Як стають Lovemark?
    • Чи є переваги Lovemark перед Брендом і чи воно того варте?
    • Чому люди люблять та ненавидять Бренди?
    • Які компанії в світі стають найулюбленішими та найненависнішими?
    • Lovemark - це як надовго і чи є шанси у Lovemark на контакт з поколінням Z?

    Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy
    13:00 – 13:20
    13:00 – 13:20
    Кейс компанії NOVA (Нова пошта) у номінації "Краща практика використання зворотного зв'язку"

    Тема: "Сервіс "Інший отримувач"
    Юлія Колесник, директорка департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти
    Андрій Андрєєв, продакт-менеджер відділу розробки мобільного додатку та цифрових сервісів Нової пошти
    13:20 – 13:40
    13:20 – 13:40
    Кейс компанії Hay boutique hotel & spa by Edem family у номінації "Найкращий персоналізований клієнтський досвід"

    Тема: Персоналізація як інвестиція у сервіс майбутнього
    Олег Шевельов, директор з продажів готелю Hay
    Анна Кузнецова, генеральна менеджерка готелю Нау
    13:40 – 14:00
    13:40 – 14:00
    Кейс компанії Квітка Сервіс у номінації "Краще трансформаційне СХ-рішення"

    Тема: Поліпшення споживацького досвіду послуг та трансформація послуг сервісного обслуговування
    Андрій Криськув, комерційний директор Квітка Сервіс
    14:00 – 14:20
    14:00 – 14:20
    Кейс компанії Райффайзен Банк у номінації "Кращий проєкт із сервіс-дизайну"

    Тема: "Цінності, що утримують клієнта. Як використовувати сервіс-дизайн для створення В2В-продуктів"
    Покровська Юлія, керівниця з розвитку продуктів для корпоративних клієнтів Райффайзен Банку
    14:20 – 14:40
    14:20 – 14:40
    Кейс компанії COMFY у номінації "Краща практика антикризових СХ-рішень "

    Тема: Лояльність #намберван або як перетворити клієнтську проблему на щастя та додаткові продажі
    Марія Назаренко, СМО COMFY
    14:40 – 16:00
    14:40 – 16:00
    Бізнес-ланч та нетворкінг
    16:00 – 17:30
    16:00 – 17:30
    ТРЕК 3: ІНТЕГРАЦІЯ СЕРВІС-ДИЗАЙНУ
    16:00 – 16:30
    16:00 – 16:30
    10 років у сервіс-дизайні: тріумфи, провали та відкриття
    Ключові тези виступу:
    • Парадокси 20000 годин практики сервіс-дизайну
    • Як сервіс-дизайн рятує бізнес і чому його варто ігнорувати?
    • Неочікувані історії успіху та приголомшливі фіаско. Чому ваша улюблена методика може бути небезпечною, і де шукати справжні інновації?
    • Секрети масштабування ідей, про які мовчать гуру

    Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер, першопроходець у сфері сервіс-дизайну та клієнтського досвіду в Україні

    16:30 – 17:30
    16:30 – 17:30
    ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Які СХ-задачі можна вирішити через сервіс-дизайн?
    Експерти дискусії:
    Анастасія Громова, директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
    Ганна Гришина, директорка з маркетингу "РУШ" (EVA и EVA.UA)
    Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East

    Модератор дискусії:
    Олег Косс, експерт із сервіс-дизайну, засновник Lanka.CX
    Ключові питання:
    • Як впровадження сервіс-дизайну може сприяти підвищенню задоволеності клієнтів та лояльності?
    • Які основні виклики ви зустріли під час впровадження сервіс-дизайну в українському контексті, і як ви їх подолали?
    • Які інструменти та методології сервіс-дизайну є найефективнішими для поліпшення клієнтського досвіду?
    • Як вимірювати та оцінювати успішність впровадження сервіс-дизайну? Які метрики використовувати?
    17.30
    17.30
    Завершення першого дня 17’СХ CONFERENCE
    Відеотрансляція форуму онлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Доступ до чату учасників конференції
    7 000 ₴
    6 000 ₴
    10 квитків Онлайн
    Опції онлайн-участі кожному учаснику команди
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    60 000 ₴
    45 000 ₴
    10 квитків Офлайн
    Опції офлайн-участі кожному учаснику
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    120 000 ₴
    100 000 ₴
    Відвідування форуму офлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал всіх виступів конференції
    Презентації спікерів
    Кава-брейки та бізнес-бранч
    Фотозвіт конференції
    Доступ до чату учасників конференції
    Безкоштовне паркування авто на локації
    14 000 ₴
    12 000 ₴
    придбати квитки
    До 01.02.2025 діють умови ранньої реєстрації
    Відвідування форуму офлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал всіх виступів конференції
    Презентації спікерів
    Кава-брейки та бізнес-бранч
    Фотозвіт конференції
    Доступ до чату учасників конференції
    Безкоштовне паркування авто на локації
    14 000 ₴
    12 000 ₴
    10 квитків Офлайн
    Опції офлайн-участі кожному учаснику
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    120 000 ₴
    100 000 ₴
    10 квитків Онлайн
    Опції онлайн-участі кожному учаснику команди
    Вигідна корпоративна ціна
    Генерування інсайтів у неформальній обстановці
    Командне обговорення кейсів та перейняття досвіду
    Колективна робота над розвитком сервісу у компанії
    60 000 ₴
    45 000 ₴
    Відеотрансляція форуму онлайн
    Запис виступів всіх спікерів
    Самарі-журнал виступів конференції
    Презентації спікерів
    Доступ до чату учасників конференції
    7 000 ₴
    6 000 ₴
    придбати квитки
    До 01.02.2025 діють умови ранньої реєстрації
    Беріть участь командою у 18ʼ Customer Experience Conference, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
    УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
    відео
    атмосфера події
    відгуки учасників
    ПАРТНЕРИ конференції
    Презентуйте ваші ІННОВАЦІЇ
    Покажіть ідеї, продукти
    та послуги потенційним
    клієнтам вашої компанії
    переваги партнерства
    Можливість виділити вашу компанію серед колег та конкурентів завдяки виступу у програмі конференції
    Позиціювання вашої компанії як вагомого учасника в розвиток клінтоцентричності українського бізнесу в Україні та лідера у своїй сфері діяльності
    Познайомте ближче учасників конференції з вами продуктами та діяльністю компанії
    Підвищення впізнаваності вашого бренду
    Та отримуйте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш продукт у колі бізнесової аудиторії
    Ставайте партнером єдиної в Україні конференції з клієнтського досвіду
    Формати партнерства
    FAQ
    МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
    21 лютого 2025
    Дата та формат
    ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
    Локація
    У 2015 році ми вперше організували і провели практичну конференцію з клієнтського досвіду, коли ця тема в Україні була тільки на старті усвідомлення і втілення, а з 80 учасників події лише троє мали відношення до СХ. У 2025 році ми проводимо вже 18-ту конференцію, запровадили Всеукраїнську Премію з клієнтського досвіду, до якої доєднались більше 100 компаній та передові СХ-експерти.

    Сьогодні клієнтський досвід в Україні є візитівкою та ключовою конкурентною перевагою багатьох B2B та B2C бізнесів з різних індустрій. Всі вони є постійними учасниками СХ СONFERENCE.
    І ми не зупиняємось — рухаємось вперед. Keep ahead!
    ПРО ОРГАНІЗАТОРІВ СХ СONFERENCE
    КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
    2025 Customer Experience Conference . All rights reserved.
    Стратегічне партнерство
    Альона Жупікова
    +380 50 384 68 27
    Зоряна Гром
    +380 63 311 58 43
    Партнерство та реклама
    Про компанію
    Придбати квитки:
    Альона Байназарова
    +380 63 340 33 13
    Катерина Загребельна
    +380 97 893 87 33
    Лана Мітченко
    Ольга Шеремета
    +380 63 311 57 70