14 КНИЖОК про клієнтський сервіс та досвід за рекомендацією від команди KA Group
📕 Шеп Хікен
Революція зручності: Як забезпечити Customer Service Experience, який ламає конкуренцію й створює міцну лояльність
📕 Міка Соломон
Високі технології роботи з клієнтами. Як перетворити випадкового споживача у щирого прихильника
📕 Роберт Дью, Сайрус Аллен
Клієнтський досвід. Як вивести бізнес на новий рівень
📕 Іан Голдінг
Клієнт: чесне і практичне керівництво по роботі з клієнтським досвідом
📕 Ізабелла Віллані
Трансформація клієнтського досвіду: як домогтися CS і створити винятковий CX
📕 Карл C'юелл, Пол Браун
Клієнти на все життя
📕 Девід Аврін
Чому йдуть клієнти. І як повернути їх назад
📕 Кен Бланшар, Шелдон Боулз
Гарячі шанувальники. Революційний підхід до обслуговування клієнтів
📕 Джоуї Коулман
Ніколи не втрачайте клієнта
📕 Філіп Грейвс
Клієнтологія. Чого насправді хочуть ваші покупці
📕 Пітер Фейдер, Сара Томе
Клієнтоцентричність. Стосунки із споживачами в цифрову епоху
📕 Джон Шоул
Незламні. Чому компанії ставлять все на клієнтський сервіс і процвітають
📕 Катерина Уолтер, Джессіка Джоглу
Закони сторітелінгу бренду: підкорити серця і думки ваших клієнтів
📕 Енн Джанцер
Маркетинг за передплатою: стратегії для залучення клієнтів у турбулентному світі
Качайте СХ-простір! Обирайте правильні книжки й обговорюйте на практичних зустрічах із експертами з різних галузей.
📕 Шеп Хікен
Революція зручності: Як забезпечити Customer Service Experience, який ламає конкуренцію й створює міцну лояльність
📕 Міка Соломон
Високі технології роботи з клієнтами. Як перетворити випадкового споживача у щирого прихильника
📕 Роберт Дью, Сайрус Аллен
Клієнтський досвід. Як вивести бізнес на новий рівень
📕 Іан Голдінг
Клієнт: чесне і практичне керівництво по роботі з клієнтським досвідом
📕 Ізабелла Віллані
Трансформація клієнтського досвіду: як домогтися CS і створити винятковий CX
📕 Карл C'юелл, Пол Браун
Клієнти на все життя
📕 Девід Аврін
Чому йдуть клієнти. І як повернути їх назад
📕 Кен Бланшар, Шелдон Боулз
Гарячі шанувальники. Революційний підхід до обслуговування клієнтів
📕 Джоуї Коулман
Ніколи не втрачайте клієнта
📕 Філіп Грейвс
Клієнтологія. Чого насправді хочуть ваші покупці
📕 Пітер Фейдер, Сара Томе
Клієнтоцентричність. Стосунки із споживачами в цифрову епоху
📕 Джон Шоул
Незламні. Чому компанії ставлять все на клієнтський сервіс і процвітають
📕 Катерина Уолтер, Джессіка Джоглу
Закони сторітелінгу бренду: підкорити серця і думки ваших клієнтів
📕 Енн Джанцер
Маркетинг за передплатою: стратегії для залучення клієнтів у турбулентному світі
Качайте СХ-простір! Обирайте правильні книжки й обговорюйте на практичних зустрічах із експертами з різних галузей.