2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
sales
forum
2024
КОНЦЕПЦІЯ форуму
SALES FORUM – щорічна зустріч лідерів бізнесу з питань нових стратегій та методів продажів на прикладах українських кейсів та світового досвіду.

Дізнайтесь про тренди, досвід, інновації у сфері продажів. Про методи побудови ефективних sales-команд, клієнтоцентричні підходи продажів та діючі інструменти диджиталізації, щоб збільшити число клієнтів та угод.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
АУДИТОРІЯ ФОРУМУ
МИ ТАМ, ДЕ ФОКУС НАШОЇ УВАГИ.
Отримайте професійний командний та особистісний поштовх!
ПІДПРИЄМЦІ
Лідери компаній, які керують стратегіями і процесами продажів, прагнуть посилити знання для якісного вибору методів, підходів, інструментів продажів
КЕРІВНИКИ БІЗНЕСУ
Фаундери та СЕО, керівники відділів маркетингу, HR, СХ, диджиталу, трансформацій, які розвивають системний бізнес і відповідають за результати та репутацію
МЕНЕДЖЕРИ
Project- та product-менеджери, які керують темпом та якістю процесів, залученістю людей в командах і фінансовими результатами продажів

Безпосередні керівники командою та процесами продажів, які адаптують вибір стратегій під цілі бізнесу та реальні умови
ДИРЕКТОРИ
З ПРОДАЖІВ

Вадим Марценко
Засновник Martsenko Sales, сертифікований тренер, експерт з продажу і консалтингу
Підприємець, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено, психодрама-практик, психотерапевт. 23 роки досвіду у продажах – як у власних бізнесах, так і на управлінських позиціях у компаніях, які є лідерами у своїх нішах на ринку України та Європи


ДЕНИС КАПЛУНОВ
Підприємець. Письменник. Наставник. Засновник агенції Kaplunoff Communications
Засновник агенції Kaplunoff Communications, яка створює презентаційні матеріали для просування компаній, їхніх товарів і послуг. З 2008 року послугами агенції скористалися 500+ компаній з 30 країн світу. Серед них: Нова Пошта, ПриватБанк, Арсенал Страхування, Аптека АНЦ, VUSO, RIA Media, Міністерство Дверей, INGO, KA Group.
Автор 10 книг-бестселерів. 300+ виступів у 10 країнах. Понад 20 000 учнів, понад 100 підприємців у особистому наставництві. Покликання в ролі особистого наставника: допомагає будувати репутацію в оточенні ділових людей, зацікавлювати заможних клієнтів і робити їм пропозиції, від яких складно відмовитись.


ІГОР НІКОЛЕНКО
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства. Допомагає топовим компаніям, їхнім власникам і командам – по максимуму використовувати всі можливості LinkedIn для досягнення їхніх бізнес цілей.
Особистий рекорд продажу через LinkedIn – 5.4 млн $. Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу LinkedIn & Social Selling. Людина з найбільшою кількістю рекомендацій на персональному профілі в українському LinkedIn.

Серед топ-клієнтів: Дарниця, Укрсіббанк, KPMG, EBA, Київстар, Нова Пошта, МХП, Подорожник, Sayenko Kharenko. 15+ років досвіду продажів в компаніях Philip Morris Ukraine, Kimberly Clark, Timac Agro, Modern Expo, KMZ Industries, Giga Group


ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації [kmbs], к.ю.н. Галина є медіатором, акредитованим у CEDR (Великобританія) та членом міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR trainers-network), а також має кваліфікацію «Бізнес медіатор Академії Мюнхенської ТПП».
Понад 20 років працювала старшим науковим співробітником Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. Зараз є старшим викладачем кафедри менеджменту організацій НАУКМА України.


ПРОГРАМА конференції
Організатори залишають за собою право змінювати розклад події
8:30 – 9:30
8:30 – 9:30
Реєстрація учасників та ранкова кава
9:30 – 9:40
9:30 – 9:40
Привітальне слово команди організаторів KA Group
9:40 – 11:30
9:40 – 11:30
БЛОК 1: СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ: РИЗИКИ, РИНКИ, РЕСУРСИ
9:40 – 10:20
9:40 – 10:20
Які "вороги" заважають компанії бути ефективною у продажах? Очевидне та неймовірне, що єднає всі компанії

  • Ключові стопери продажів та розвитку компанії
  • З чого почати профілактику "гальм"?
  • Які boost-інструменти продажів впроваджувати?
ВАДИМ МАРЦЕНКО, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales, сертифікований бізнес-коуч, акредитований консультант ЄБРР, психотерапевт керівник практики People Advisory Services E&Y в Україні
10:20 – 11:00
10:20 – 11:00
Хто в компанії продає? Управлінська візія власника та керівників компанії у продажах
МАРИНА АВДЄЄВА, founder EASY PEASY Insurtech, керуюча акціонер СК «Арсенал Страхування»
11:00 – 11:30
11:00 – 11:30
Як налаштувати Agile-темп у відділі продажів у кризовий період?
АРТЕМ БИКОВЕЦЬ, Agile експерт, коуч та організайційний консультант, Scrum тренер та єдиний сертифікований LeSS coach у Східній Європі
11.30 – 12.00
11.30 – 12.00
Кава-брейк та нетворкінг
12.00 – 14.00
12.00 – 14.00
БЛОК 2: SALES-ЕФЕКТИВНІСТЬ: ДІЮЧІ МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖІВ
12:00 – 12.30
12:00 – 12.30
Гарвардська модель перемовин у продажах. Як ця модель посилить позиції та результати, довготривалість взаємодії із клієнтами, бізнес-партнерами?
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО, СЕО та викладачка Українського Центру Медіації, перша Президентка НАМУ, к.ю.н., бізнес-медіаторка Академії Мюнхенської ТПП, CEDR (UK), EMA (USA), гостьова викладачка kmbs
12:30 – 13:00
12:30 – 13:00
Текст, що продає, продає, продає. Як отримувати гарантований результат у продажах через контент і комунікацію з клієнтом?
ДЕНИС КАПЛУНОВ, підприємець, письменник, наставник, засновник агенції Kaplunoff Communications, яка створює презентаційні матеріали для просування компаній, їхніх товарів і послуг
13:00 – 13:30
13:00 – 13:30
Social Selling + LinkedIn – суперефективне комбо для продажів у нових реаліях. Практичні рекомендації, як перетворити LinkedIn в топ інструмент для В2В продажів
ІГОР НІКОЛЕНКО, LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства, Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу по LinkedIn & Social Selling
13:30 – 14:00
13:30 – 14:00
ДИСКУСІЯ: Продажі VS маркетинг. Ефективна спільнодія для високих фінансових показників

Маркетологи опікуються клієнтами, а ближче за всіх у компанії до клієнтів перебувають саме продавці. Продавці відчувають настрої та проблеми Клієнтів, вислуховують їхні скарги на продукти компанії та обслуговування, оцінюють їхнє сприйняття конкурентів і різних подій на ринку. Чому виникають friction-points між цими підрозділами?
Ключові питання:
  • Чому виникає дискомунікація між відділами маркетингу і продажів?
  • Як подолати конфлікти між продажами та маркетингом і налаштувати системний підхід у співпраці?

Учасники діалогу будуть оголошені згодом
14:00 – 15:00
14:00 – 15:00
Бізнес-ланч та нетворкінг
15:00 – 17:00
15:00 – 17:00
БЛОК 3: ВИЙТИ ЗА РАМКИ: АВТОМАТИЗАЦІЯ, ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ, НОВИЙ МАЙНДСЕТ ПРОДАЖІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
15:00 – 16:00
15:00 – 16:00
ДІАЛОГ: Стратегії комплексних продажів

Як змінилася традиційна модель продажів і як забезпечити ваші команди продажів правильними інструментами, процесами продажів і ресурсами для результатів в новому економічному середовищі?
Ключові питання:
  • Ефективний cold outreach: як здійснювати в B2B та B2C?
  • Які підходи у сегментуванні та гіперперсоналізації клієнтів дають ефект в управлінні воронками продажів? Як визначити слабкі місця у воронках?
  • Які помилки у месенджері призводять до втрати клієнтів?
  • Як не втрачати дзвінки і залишатися в контакті з клієнтом?
  • Чи існує ефективний таргетинг? Як його налаштувати?

Учасники діалогу будуть оголошені згодом
16:00 – 17:00
16:00 – 17:00
АКТУАЛЬНА ДИСКУСІЯ: Як команді продажів виконувати план продажів і масштабувати бізнес?

Ефективний відділ продажів визначає фінансовий успіх компанії, забезпечує стійке зростання обсягу продажів і, відповідно, зростання прибутку. Зміцнює лояльність і задоволеність клієнтів, впливає на збереження як постійних клієнтів, так і приверненню уваги нових. Спрощує процес ухвалення рішень і сприяє внутрішній координації та погодження дій усіх відділів
Ключові питання:
  • Як створити ефективний відділ продажів? Як швидко наймати, адаптувати і стимулювати відділ продажів?
  • Як виглядає skills-портрет керівника відділу продажів?
  • У чому проблема, якщо у вас найкраща команда продавців, а клієнтів більше не стає і план не виконується?
  • Бліц-питання: як мислять видатні продавці і що треба додати, щоб виростити decision-мейкерів у продажах?

Учасники дискусії будуть оголошені згодом
17.00
17.00
Завершення SALES FORUM'2024
early bird tickets
Кожен 5-й квиток для вашої команди у подарунок

Встигніть долучитися командою однодумців і пришвидшити адаптацію до викликів!
До 21 червня квитки на форум за ціною early bird
Відеотрансляція онлайн
Запис виступів всіх спікерів
Самарі-журнал виступів форуму
Презентації спікерів
Доступ до чату учасників форуму
ONLINE
5 500 ₴
4 400 ₴
Участь у форумі
Запис виступів всіх спікерів
Самарі-журнал виступів форуму
Презентації спікерів
Пакет учасника
Кава-брейки та бізнес-бранч
Фотозвіт форуму
Доступ до чату учасників форуму
Безкоштовне паркування авто на локації
OFFLINE
8 800 ₴
10 800 ₴
Беріть участь командою у Sales Forum 2024, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Для команди учасників кожен 5-й квиток у подарунок!
Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш бізнес у колі бізнесової аудиторії SALES FORUM'2024, щоб знайти нових клієнтів та посилити репутацію бренду
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
FAQ
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ФОРУМУ
12 ЛИПНЯ 2024
Дата та формат
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Локація
вул. Столичне шосе, 103
Компанія KA Group — драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної бізнес-експертизи у наших конференціях, форумах, управлінських модулях та корпоративних воркшопах, організованих під запит компанії.

Протягом 10 років KA Group через залучення керівників бізнесів до спільного обговорення трендів, стретегій, нових методів та підходів надихає компанії з різних індустрій на смислотворення, ефективні проривні рішення і посилення ресурсу життєстійкості.
ПРО НАС
КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
2024 SALES FORUM. All rights reserved.
Альона Жупікова
Стратегічне партнерство
Зоряна Гром
Альона Байназарова
+380 63 311 58 43
+380 63 340 33 13
Катерина Загребельна
+380 97 893 87 33
Лана Мітченко
+380 50 384 68 27
Партнерство та реклама
Про компанію
Придбати квитки:
Ольга Шеремета
+380 63 311 57 70