2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
sales
forum
2024
КОНЦЕПЦІЯ форуму
SALES FORUM – щорічна зустріч лідерів бізнесу з питань нових стратегій та методів продажів на прикладах українських кейсів та світового досвіду.

Дізнайтесь про тренди, досвід, інновації у сфері продажів. Про методи побудови ефективних sales-команд, клієнтоцентричні підходи продажів та діючі інструменти диджиталізації, щоб збільшити число клієнтів та угод.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
АУДИТОРІЯ ФОРУМУ
МИ ТАМ, ДЕ ФОКУС НАШОЇ УВАГИ.
Отримайте професійний командний та особистісний поштовх!
ПІДПРИЄМЦІ
Власники МСБ, лідери, які керують процесами продажів, прагнуть посилити знання для якісного вибору методів, підходів, інструментів продажів
КЕРІВНИКИ БІЗНЕСУ
Фаундери та СЕО, керівники відділів маркетингу, HR, СХ, диджиталу, трансформацій, які розвивають системний бізнес і відповідають за комплексні продажі
МЕНЕДЖЕРИ
Project- та product-менеджери, які керують темпом та якістю процесів, залученістю людей в командах і фінансовими результатами продажів

Безпосередні керівники командою та процесами продажів, інструменти для побудови, систематизації та масштабування відділу
ДИРЕКТОРИ
З ПРОДАЖІВ
спікери форуму
Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом

Вадим Марценко
Засновник Martsenko Sales, сертифікований тренер, експерт з продажу і консалтингу
Підприємець, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено, психодрама-практик, психотерапевт. 23 роки досвіду у продажах – як у власних бізнесах, так і на управлінських позиціях у компаніях, які є лідерами у своїх нішах на ринку України та Європи


ІГОР НІКОЛЕНКО
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства. Допомагає топовим компаніям, їхнім власникам і командам – по максимуму використовувати всі можливості LinkedIn для досягнення їхніх бізнес цілей.
Особистий рекорд продажу через LinkedIn – 5.4 млн $. Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу LinkedIn & Social Selling. Людина з найбільшою кількістю рекомендацій на персональному профілі в українському LinkedIn.

Серед топ-клієнтів: Дарниця, Укрсіббанк, KPMG, EBA, Київстар, Нова Пошта, МХП, Подорожник, Sayenko Kharenko. 15+ років досвіду продажів в компаніях Philip Morris Ukraine, Kimberly Clark, Timac Agro, Modern Expo, KMZ Industries, Giga Group


ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації [kmbs], к.ю.н. Галина є медіатором, акредитованим у CEDR (Великобританія) та членом міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR trainers-network), а також має кваліфікацію «Бізнес медіатор Академії Мюнхенської ТПП».
Понад 20 років працювала старшим науковим співробітником Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. Зараз є старшим викладачем кафедри менеджменту організацій НАУКМА України.


ПРОГРАМА конференції
Організатори залишають за собою право змінювати розклад події
8:30 – 9:30
8:30 – 9:30
Реєстрація учасників та ранкова кава
9:30 – 9:40
9:30 – 9:40
Привітальне слово команди організаторів KA Group
9:40 – 11:45
9:40 – 11:45
БЛОК 1. СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ: РИЗИКИ, РИНКИ, РЕСУРСИ
9:40 – 10:10
9:40 – 10:10
Які "вороги" заважають компанії бути ефективною у продажах? Очевидне та неймовірне, що єднає всі компанії

  • Ключові стопери продажів та розвитку компанії
  • З чого почати профілактику "гальм"?
  • Які boost-інструменти продажів впроваджувати?
ВАДИМ МАРЦЕНКО, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales, сертифікований бізнес-коуч, акредитований консультант ЄБРР, психотерапевт
10:10 – 10:45
10:10 – 10:45
Consumerology - нове паливо для сучасного процесу продажів. Як визначити своїх клієнтів та якісно працювати на кожному етапі воронки?
10:45 – 11:45
10:45 – 11:45
ДИСКУСІЯ: Продажі VS маркетинг. Ефективна спільнодія для високих фінансових показників

Маркетологи опікуються клієнтами, а ближче за всіх у компанії до клієнтів перебувають саме продавці. Продавці відчувають настрої та проблеми Клієнтів, вислуховують їхні скарги на продукти компанії та обслуговування, оцінюють їхнє сприйняття конкурентів і різних подій на ринку. Чому виникають friction-points між цими підрозділами?
Ключові питання:
  • Чому виникає дискомунікація між відділами маркетингу і продажів?
  • Конфлікти між продажами та маркетингом - чи завжди вони шкідливі?
  • Як налаштувати системний підхід у співпраці? Як трансформується співпраця Marketing & Sales?
  • Як зрозуміти, що синергія між Marketing & Sale налагоджена?

Експерти дискусії:

МАРІЯ НАЗАРЕНКО, маркетинг-директорка COMFY
МАКСИМ КОЧЕМАСОВ, національний менеджер Lantmännen Axa
МАРІЯ САМПЛАВСЬКА, маркетинг-директорка Intertop Україна
ЕДУАРД БОНДАРЕНКО, керівник з b2b продажів monobank
ОЛЕКСАНДР ПЛУТОК, Partner & Chief Revenue Officer Netpeak

Модератор:
МИКОЛА ЧУМАК, співвласник та СЕО idnt


11.45 – 12.20
11.45 – 12.20
Кава-брейк та нетворкінг
12.20 – 14.00
12.20 – 14.00
БЛОК 2. SALES-ЕФЕКТИВНІСТЬ: ДІЮЧІ МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖІВ
12.20 – 13:20
12.20 – 13:20
ДІАЛОГ: Стратегії продажів

Як змінилася традиційна модель продажів і як забезпечити ваші команди продажів правильними інструментами, процесами продажів і ресурсами для результатів в новому економічному середовищі?
Ключові питання:
  • Як формувати стратегію продажів на падаючому ринку?
  • Чи є сенс втілювати on top-практики продажів в умовах невизначеності? Чи є сенс обирати інноваційні підходи, або краще дотримуватись класичних перевірених?
  • Як узгодити роботу різних відділів компанії для успішного впровадження продажів?
  • Які найкращі практики для побудови довготривалих відносин із партнерами?

Експерти діалогу:

ОКСАНА БОРНАК, керівниця управління по роботі з торговими мережами МХП
АНДРІЙ РУСАН, регіональний директор з продажів (Україна, Центральна Азія) Ajax Systems

Модератор:
КОСТЯНТИН ЄВТУШЕНКО, керівний партнер інноваційного парку UNIT.City
13:20 – 14:00
13:20 – 14:00
Хто в компанії продає? Управлінська візія власника та керівників компанії у продажах
МАРИНА АВДЄЄВА, founder EASY PEASY Insurtech, керуюча акціонер СК "Арсенал Страхування"
14:00 – 15:00
14:00 – 15:00
Бізнес-ланч та нетворкінг
15:00 – 16:30
15:00 – 16:30
БЛОК 3. НОВИЙ МАЙНДСЕТ ПРОДАЖІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
15:00 – 15:30
15:00 – 15:30
Текст, що продає, продає, продає. Як отримувати гарантований результат у продажах через контент і комунікацію з клієнтом?
ДЕНИС КАПЛУНОВ, підприємець, письменник, наставник, засновник агенції Kaplunoff Communications, яка створює презентаційні матеріали для просування компаній, їхніх товарів і послуг
15:30 – 16.00
15:30 – 16.00
Гарвардська модель перемовин у продажах. Як ця модель посилить позиції та результати, довготривалість взаємодії із клієнтами, бізнес-партнерами?
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО, СЕО та викладачка Українського Центру Медіації, перша Президентка НАМУ, к.ю.н., бізнес-медіаторка Академії Мюнхенської ТПП, CEDR (UK), EMA (USA), гостьова викладачка kmbs
16:00 – 16.30
16:00 – 16.30
Як подружити та співнаправити продажі та інші департаменти за рахунок спільних цілей та OKR?
АРТЕМ БИКОВЕЦЬ, CEO / Org & Agile Coach в Simplesense. Org Coach в Monobank
16:30 – 17:00
16:30 – 17:00
Кава-пауза та нетворкінг
17:00 – 18:00
17:00 – 18:00
БЛОК 4. ВИЙТИ ЗА РАМКИ: АВТОМАТИЗАЦІЯ І ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ
17:00 – 17:30
17:00 – 17:30
Social Selling + LinkedIn – суперефективне комбо для продажів у нових реаліях
  • Social Selling підхід – що це таке, і чому важливо інтегрувати це в свою бізнес діяльність?
  • Персональний профіль в LinkedIn – це ваш цифровий двійник, який може працювати на досягнення ваших цілей 24/7 365 днів в році
  • Авторська універсальна формула для продажі будь якої послуги/товару в нових цифрових реаліях
  • Практичні рекомендації, як перетворити LinkedIn в топ інструмент для В2В продажів
ІГОР НІКОЛЕНКО, LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства, Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу по LinkedIn & Social Selling
17:30 – 18:00
17:30 – 18:00
Як робити великі продажі, застосовуючи ШІ? Топ-5 дієвих ШІ-інструментів для відділу продажів у роботі із базою, воронками та в ухваленні якісних рішень
  • CRM та інші системи з вбудованим ШІ – автоматизація та делегування ШІ рутинних завдань
  • Чат-боти для обробки клієнтських запитів – автоматичні відповіді на запити клієнтів, допомога з вибором продуктів
  • ШІ-аналітика – аналіз воронок продажів для виявлення слабких місць, візуалізація даних, прогнозування
  • Корпоративні та публічні бази знань - швидкий пошук інформації за допомогою ШІ

ОЛЕКСАНДР КРАКОВЕЦЬКИЙ, співзасновник та керівник DevRain, співзасновник і технічний керівник ДонорUA, кандидат технічних наук, автор книги "ChatGPT, DALL·E, Midjourney. Як генеративний штучний інтелект змінює світ"

18.00
18.00
Офіційне завершення SALES FORUM'2024
Участь у форумі
Запис виступів всіх спікерів
Самарі-журнал виступів форуму
Презентації спікерів
Пакет учасника
Кава-брейки та бізнес-бранч
Фотозвіт форуму
Доступ до чату учасників форуму
Безкоштовне паркування авто на локації
OFFLINE
10 800 ₴
Беріть участь командою у Sales Forum 2024, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Для команди учасників кожен 5-й квиток у подарунок!
ПАРТНЕРИ
ЗА ПІДТРИМКИ
Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш бізнес у колі бізнесової аудиторії SALES FORUM'2024, щоб знайти нових клієнтів та посилити репутацію бренду
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
FAQ
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ФОРУМУ
12 ЛИПНЯ 2024
Дата та формат
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Компанія KA Group — драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної бізнес-експертизи у наших конференціях, форумах, управлінських модулях та корпоративних воркшопах, організованих під запит компанії.

Протягом 10 років KA Group через залучення керівників бізнесів до спільного обговорення трендів, стретегій, нових методів та підходів надихає компанії з різних індустрій на смислотворення, ефективні проривні рішення і посилення ресурсу життєстійкості.
ПРО НАС
КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
2024 SALES FORUM. All rights reserved.
Альона Жупікова
Стратегічне партнерство
Зоряна Гром
Альона Байназарова
+380 63 311 58 43
+380 63 340 33 13
Катерина Загребельна
+380 97 893 87 33
Лана Мітченко
+380 50 384 68 27
Партнерство та реклама
Про компанію
Придбати квитки:
Ольга Шеремета
+380 63 311 57 70
Віталіна Марунич
+380 93 150 31 65