SALES FORUM – щорічна зустріч лідерів бізнесу з питань нових стратегій та методів продажів на прикладах українських кейсів та світового досвіду.
Дізнайтесь про тренди, досвід, інновації у сфері продажів. Про методи побудови ефективних sales-команд, клієнтоцентричні підходи продажів та діючі інструменти диджиталізації, щоб збільшити число клієнтів та угод.
Засновник Martsenko Sales, сертифікований тренер, експерт з продажу і консалтингу
Підприємець, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено, психодрама-практик, психотерапевт. 23 роки досвіду у продажах – як у власних бізнесах, так і на управлінських позиціях у компаніях, які є лідерами у своїх нішах на ринку України та Європи
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства
LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства. Допомагає топовим компаніям, їхнім власникам і командам – по максимуму використовувати всі можливості LinkedIn для досягнення їхніх бізнес цілей.
Особистий рекорд продажу через LinkedIn – 5.4 млн $. Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу LinkedIn & Social Selling. Людина з найбільшою кількістю рекомендацій на персональному профілі в українському LinkedIn.
Серед топ-клієнтів: Дарниця, Укрсіббанк, KPMG, EBA, Київстар, Нова Пошта, МХП, Подорожник, Sayenko Kharenko. 15+ років досвіду продажів в компаніях Philip Morris Ukraine, Kimberly Clark, Timac Agro, Modern Expo, KMZ Industries, Giga Group
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації
СЕО, тренер, медіатор Українського Центру Медіації [kmbs], к.ю.н. Галина є медіатором, акредитованим у CEDR (Великобританія) та членом міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR trainers-network), а також має кваліфікацію «Бізнес медіатор Академії Мюнхенської ТПП». Понад 20 років працювала старшим науковим співробітником Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. Зараз є старшим викладачем кафедри менеджменту організацій НАУКМА України.
ДИСКУСІЯ: Продажі VS маркетинг. Ефективна спільнодія для високих фінансових показників
Маркетологи опікуються клієнтами, а ближче за всіх у компанії до клієнтів перебувають саме продавці. Продавці відчувають настрої та проблеми Клієнтів, вислуховують їхні скарги на продукти компанії та обслуговування, оцінюють їхнє сприйняття конкурентів і різних подій на ринку. Чому виникають friction-points між цими підрозділами?
Ключові питання:
Чому виникає дискомунікація між відділами маркетингу і продажів?
Конфлікти між продажами та маркетингом - чи завжди вони шкідливі?
Як налаштувати системний підхід у співпраці? Як трансформується співпраця Marketing & Sales?
Як зрозуміти, що синергія між Marketing & Sale налагоджена?
БЛОК 2. SALES-ЕФЕКТИВНІСТЬ: ДІЮЧІ МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖІВ
12.20 – 13:20
12.20 – 13:20
ДІАЛОГ: Стратегії продажів
Як змінилася традиційна модель продажів і як забезпечити ваші команди продажів правильними інструментами, процесами продажів і ресурсами для результатів в новому економічному середовищі?
Ключові питання:
Як формувати стратегію продажів на падаючому ринку?
Чи є сенс втілювати on top-практики продажів в умовах невизначеності? Чи є сенс обирати інноваційні підходи, або краще дотримуватись класичних перевірених?
Як узгодити роботу різних відділів компанії для успішного впровадження продажів?
Які найкращі практики для побудови довготривалих відносин із партнерами?
Експерти діалогу:
ОКСАНА БОРНАК, керівниця управління по роботі з торговими мережами МХП АНДРІЙ РУСАН, регіональний директор з продажів (Україна, Центральна Азія) Ajax Systems
Модератор: КОСТЯНТИН ЄВТУШЕНКО, керівний партнер інноваційного парку UNIT.City
13:20 – 14:00
13:20 – 14:00
Хто в компанії продає? Управлінська візія власника та керівників компанії у продажах
Текст, що продає, продає, продає. Як отримувати гарантований результат у продажах через контент і комунікацію з клієнтом?
ДЕНИС КАПЛУНОВ, підприємець, письменник, наставник, засновник агенції Kaplunoff Communications, яка створює презентаційні матеріали для просування компаній, їхніх товарів і послуг
15:30 – 16.00
15:30 – 16.00
Гарвардська модель перемовин у продажах. Як цямодель посилить позиції та результати, довготривалість взаємодії із клієнтами, бізнес-партнерами?
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО, СЕО та викладачка Українського Центру Медіації, перша Президентка НАМУ, к.ю.н., бізнес-медіаторка Академії Мюнхенської ТПП, CEDR (UK), EMA (USA), гостьова викладачка kmbs
16:00 – 16.30
16:00 – 16.30
Як подружити та співнаправити продажі та інші департаменти за рахунок спільних цілей та OKR?
АРТЕМ БИКОВЕЦЬ, CEO / Org & Agile Coach в Simplesense. Org Coach в Monobank
16:30 – 17:00
16:30 – 17:00
Кава-пауза та нетворкінг
17:00 – 18:00
17:00 – 18:00
БЛОК 4. ВИЙТИ ЗА РАМКИ: АВТОМАТИЗАЦІЯ І ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ
17:00 – 17:30
17:00 – 17:30
Social Selling + LinkedIn – суперефективне комбо для продажів у нових реаліях
Social Selling підхід – що це таке, і чому важливо інтегрувати це в свою бізнес діяльність?
Персональний профіль в LinkedIn – це ваш цифровий двійник, який може працювати на досягнення ваших цілей 24/7 365 днів в році
Авторська універсальна формула для продажі будь якої послуги/товару в нових цифрових реаліях
Практичні рекомендації, як перетворити LinkedIn в топ інструмент для В2В продажів
ІГОР НІКОЛЕНКО, LinkedIn Mentor для Бізнесу, власник бутікового консалтингу і менторства, Top Mentoring LinkedIn Voice, автор першого україномовного курсу по LinkedIn & Social Selling
17:30 – 18:00
17:30 – 18:00
Як робити великі продажі, застосовуючи ШІ? Топ-5 дієвих ШІ-інструментів для відділу продажів у роботі із базою, воронками та в ухваленні якісних рішень
CRM та інші системи з вбудованим ШІ – автоматизація та делегування ШІ рутинних завдань
Чат-боти для обробки клієнтських запитів – автоматичні відповіді на запити клієнтів, допомога з вибором продуктів
ШІ-аналітика – аналіз воронок продажів для виявлення слабких місць, візуалізація даних, прогнозування
Корпоративні та публічні бази знань - швидкий пошук інформації за допомогою ШІ
ОЛЕКСАНДР КРАКОВЕЦЬКИЙ, співзасновник та керівник DevRain, співзасновник і технічний керівник ДонорUA, кандидат технічних наук, автор книги "ChatGPT, DALL·E, Midjourney. Як генеративний штучний інтелект змінює світ"
18.00
18.00
Офіційне завершення SALES FORUM'2024
Вкажіть ваші контакти
Це потрібно, щоб наші менеджери змогли звʼязатись з вами у випадку, якщо Вам не вдасться оформити замовлення самостійно
Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш бізнес у колі бізнесової аудиторії SALES FORUM'2024, щоб знайти нових клієнтів та посилити репутацію бренду
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
FAQ
Організатор SALES FORUM'2024 — KA Group. Протягом 10 років через експертизу та аналіз досвіду у бізнесі у конференціях, форумах, воркшопах ми надихаємо компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення у сфері менеджменту.
Організатори та спікери виступатимуть українською мовою.
Експерти витступатимуть офлайн, але у випадку форс-мажорних ситуацій доєднаються онлайн.
У такій ситуації ми обов'язково повідомимо вас особисто і повідомимо нову дату бізнес-події.
У такому випадку ми розпочнемо подію вчасно, але в укритті, яке розташоване за місцем локації. На місці вас зорієнтують і проводять менеджери KA Group.
Так. Кожен з учасників події отримає доступ до запису виступів та дискусій на свою пошту, що вказав при реєстрації. Також ми готуємо для всіх учасників PDF-конспект з ключовими тезами кожного виступу, інтерв'ю та дискусій.
Ви можете оформити замовлення на один або декілька квитків за безготівковим розрахунком. Перейдіть за посиланням оберіть категорію квитка, внесіть дані та визначте спосіб оплати "Банківський переказ". Якщо у вас виникатимуть складнощі при оформленні квитків, звертайтесь, будь ласка, до наших менеджерівза контактами.
Квиток відповідно до категорії участі буде надісланий на вашу особисту email-адресу, яку ви вказали при реєстрації. За умови питань при реєстрації або отриманні квитків, звертайтесь до команди менеджерівза контактами.
Компанія KA Group — драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної бізнес-експертизи у наших конференціях, форумах, управлінських модулях та корпоративних воркшопах, організованих під запит компанії.
Протягом 10 років KA Group через залучення керівників бізнесів до спільного обговорення трендів, стретегій, нових методів та підходів надихає компанії з різних індустрій на смислотворення, ефективні проривні рішення і посилення ресурсу життєстійкості.