Керівниця напрямку клієнтського сервісу найбільшої омніканальної мережі електроніки і побутової техніки “Фокстрот”.
Спеціалізація – побудова сервісної стратегії розвитку компанії із використанням системи навчання, досліджень та заміру рівня лояльності та задоволеності клієнтів.
Понад 10 років працювала у банківській сфері, очолювала напрямок CX у Ощадбанку.
Створила еко-систему управління клієнтським досвідом із впливом на процеси/продукти компанії, як результат – зниження на понад 20% системних та ресурсних проблем в обслуговуванні клієнтів банку. Популяризаторка принципів безбар’єрності в Україні із досвідом реалізації інклюзивних
рішень у бізнес стратегії компаній.
Понад 10 років працювала у банківській сфері, очолювала напрямок CX у Ощадбанку.
Створила еко-систему управління клієнтським досвідом із впливом на процеси/продукти компанії, як результат – зниження на понад 20% системних та ресурсних проблем в обслуговуванні клієнтів банку. Популяризаторка принципів безбар’єрності в Україні із досвідом реалізації інклюзивних
рішень у бізнес стратегії компаній.