18' CX Conference

Марія Невзорова

Head of customer support at Ajax Systems
Понад 10 років досвіду у сфері Customer service, з яких шість — на керівних посадах. Мій фокус — розробка та впровадження рішень, що забезпечують ефективність для бізнесу та задоволення потреб клієнтів.

У ПриватБанку керувала онлайн-чатом із мільйонним трафіком, запроваджувала self-service рішення та працювала з Big Data, створюючи математичні моделі для прогнозування потреб клієнта.

В Sense Bank організовувала продаж банківських продуктів, займалась автоматизацією бізнес-процесів, а також - впровадженням експериментальних рішень, що суттєво підвищили конверсію.

Наразі Марія керує командою інженерів з технічної підтримки продукту в Ajax Systems. Ми допомагаємо клієнтам по всьому світу цілодобово. Підтримка надається 8 мовами.

Кілька років тому моя експертиза доповнилася керівництвом сервісного центру та ремонтної групи Ajax Systems. Цей досвід дав змогу краще розуміти повний цикл досвіду клієнта та зробити його максимально зручним як для компанії, так і для кінцевого користувача.

Для Марії сучасна служба підтримки — це не лише питання «Як я можу вам допомогти?». Перш за все, це злагоджена архітектура взаємодії багатьох компонентів, які будують довіру між клієнтом та бізнесом. З радістю ділиться своїм досвідом у рамках Благодійної ініціативи «Ментори в тилу».