18' CX Conference

Олена Цисар

Партнерка холдингу 4Service Group, експертка з аудиту і стратегічного розвитку СХ, СХ-менторка і консультантка
Олена має вищу психологічну освіту, 20+ років роботи в бізнесі, 8+ років досліджує СХ тренди.

Авторка навчального курсу і сертифікації "Машина сервісу". Запрошена викладачка бізнес-шкіл (Deloitte, kmbs, Бізнес-Школа МІМ), спікерка профільних конференцій, авторка статей Forbes, NEW RETAIL, MMR і ін.

Почала кар'єру у 2002 в Україні у зі стандартизації і контролю сервісу. За більше ніж 20 років працювала в Україні, Казахстані, Туреччині, країнах Східної й Центральної Європи. З 2015 року живе в Австрії, веде українські і міжнародні проєкти у сфері клієнтського досвіду і розвитку бізнесу.