PREMIUM BUSINESS EVENTS
20 ЖОВТНЯ 2021 | ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
20 ЖОВТНЯ 2021
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ПРО ПОДІЮ
Бізнес-конференція PEOPLE MANAGEMENT: Атланти для талантів — ідейний простір для архітекторів компаній, які визнають людей головним активом й конкурентною перевагою.
Як змінилося ставлення людей до роботи й управління у гібридних умовах співпраці? Які нові критерії привабливості компанії дозволяють мотивувати персонал — безпека, бонуси, розвиток й кар'єрне зростання?
People-менеджери отримали нові виклики з рекрутингу, онбордингу, мотивації, дотримання D&I-цінностей, щоб сформувати високопродуктивні команди й вивести компанію з режиму виживання у розвиток та процвітання.
Давайте зануримось у гарячі теми. Ви з нами?

АУДИТОРІЯ
Особливо рекомендується власникам та CEO, Change Managers, CHRO, HRD, HRG, HR & OD, HR BP, L&D, TA, Total Rewards Head & Talent Leaders. Викликів для people-менеджерів побільшало, як і можливостей для прийняття ефективних рішень — обговоримо їх разом. Експертиза із дійсних кейсів та живі дискусії, у яких експерти думають один об одного, допоможуть визначити глобальні управлінські тренди, з'ясувати нові інструменти та сенси у роботі з людьми, road map управління в умовах нового робочого простору.
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ
Як переосмислюється та трансформується роль СEO, HRD у фокусі лідерства?
Як змінився ринок праці у бік віддаленої роботи та розподілених команд?
Як трансформується пул талантів та кар'єрна поведінка людей у цифровому світі?
Як впроваджуються нові
стійкі та зрозумілі метрики KPI та ОКР?
Як автоматизуються
функції управління та комунікації у гібридному workplace?
Як налаштувати системний підхід у роботі із корпоративною культурою?
Як бути професійним тьютором та драйвером інновацій у розвитку reskilling, upskilling, cross-skilling?
Як залучати Wellbeing та D&I стратегії до глобальних цілей компанії та підтримувати команду у ресурсному стані?
КЛЮЧОВА ІДЕЯ
Ви — власник бізнесу, CEO, CHRO, L&D, TA, Total Rewards Head&Talent Leader, HRD, HRG або директор департаменту в компанії?

Не важливо, тому що в дійсності ви — people-менеджер. Незалежно від галузі, компанії або посади, всі менеджери в компанії — це people-менеджери.

All managers are people managers.
КОМПАНІЇ, ЯКІ ВЖЕ З НАМИ
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Рената Дельпорте
SoftServe
Анна Власова
Школа HRM
Наталія Тіморіна
McDonald's Ukraine
Олена Жильцова
kmbs
Кірілл Манковскі
robota.ua
Дмитро Козлов
Асоціація HR FORUM
Альона Андронікова
Moneyveo
Наталія Чернишова
MARS
Катерина Бандуровська
Comfy
Сергій Коваленко
Нова Пошта
Юрій Козій
agiledrive
Ангела Піддубна
Amrop Ukraine
Владислав Лещій
British American Tobacco
Костянтин Мітченко
СК «Арсенал Страхування»
Рената Дельпорте
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсеров світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 16 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. 10 з 11 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи. У 2015 році delo.uа поставили Ренату на першу сходинку в рейтингу кращих HR-директорів України. У 2019 вона увійшла в ТОП-10 HR лідерів країни рейтингу HeadHunter.

Анна Власова
Співзасновниця та керівник Школи HRM – професійної школи менеджменту. Має ступінь кандидата економічних наук, магістра бізнес-освіти Університету економіки та права Екс-ан-Прованс (Марсель, Франція), є доцентом кафедри менеджменту в KSE - Київській школі економіки.

Анна брала участь у спільних дослідженнях по менеджменту з Лондонською школою бізнесу, навчальних проектах WB, ЕBRD, USAID, CIDA, DANIDA, GIZ, WHO, ICITAP. Анна Власова - розробник авторських програм «HRM», «Art of Management», «People Management», «HRD» - спільний проект Школи HRM і Університету Св. Томаса - Міннесота, США. Член Наглядової ради компанії «Нова пошта».
Наталія Тіморіна
Наталія Тіморіна, Chief People Officer McDonald's Ukraine. Наталія вже понад 10 років працює над створенням позитивного досвіду працівників компанії МакДональдз в Україні. Її професійна мета – допомагати керівникам досягати амбітних бізнес результатів за допомогою створення динамічного та корисного досвіду працівників.

Компанії, під час її роботи, завжди вважалися місцем розвитку яскравих управлінців. Наталію надихає факт причетності до кар'єрного зростання кожного працівника і добре вдається створити атмосферу ефективної взаємодії між людьми, формувати сміливий і дбайливий тип лідерського мислення, допомагати зростанню бізнеса через розвиток працівників.

3 основні особисті принципи Наталії: Повага, Взаємодія, Виклик.
Олена Жильцова
Екперт-консультант з організаційного розвитку та управління командами. Керівниця EMBA kmbs. З практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в рітейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також продуктовому IT і консалтингу.
Кірілл Манковскі
CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua. Управлінець з великим досвідом роботи в технологічній сфері. Він керував як департаментами, так і цілими компаніями в різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг.

У robota.ua Кірілл зосередився на розширенні ролі компанії як основної рекрутингової платформи для роботодавців та пошукачів в Україні, збільшенні частки ринку та запуску нових рішень і продуктів.

До приходу в українську компанію Кірілл обіймав декілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), в тому числі посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata Кірілл обіймав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні.

З останніх значних досягнень Кірілла в ADA можна відзначити, що компанія не тільки росла швидше за конкурентів, а й отримувала престижні премії і нагороди в індустрії мобільного та цифрового маркетингу. З найбільш значущих – "Технологічний лідер року в Південно-Східній Азії" і "Незалежне агентство року" від авторитетного видання Campaign Asia.
Дмитро Козлов
Досвід в проєктах з надання та обслуговування персоналу, в професійній освіті, у розробці та впровадженню WORK-TECH рішень. Експертиза, отримана на ринках праці та професійних HR-сервісів в Україні, у Центральній Азії, в РФ та у Східній Європі. Робота в Комісїї з питань вищого корпусу державної служби та участь у Наглядовій раді при Національному Агентству Державної Служби.
Альона Андронікова
Group CEO Moneyveo, Фінтех-компанії. 20 років досвіду, в тому числі близько 13 років у сфері бізнес-менеджменту. Альона Андронікова є лідером трансформацій, експертом у розробці та інтеграції стратегій, реінжинірингу процесів відповідно до концепції Lean та максимізації прибутку.

У Олени три вищі освіти. Додатково вона вчилася у Краківському університеті економіки, в Лондонській школі бізнесу, а також в європейській IE Business School (Executive MBA). Group СЕО Moneyveo є сертифікованим аудитором і експертом методології Six Sigma і ACCA DipIFR. В 2021-му році Олена єдина з України увійшла в топ-25 успішних жінок fintech в Європі.

Працюючи в Moneyveo, Альона Андронікова розробила інноваційну стратегію, яка привела до масштабування і зростання бізнесу компанії. За останні роки під керівництвом Олени компанія виросла у 10 разів та вийшла на міжнародний ринок, розширила портфель кредитних продуктів і впровадила технологічні інновації. Компанія також розробила і впровадила ціннісну пропозицію роботодавця (EVP) та екосистему талантів працівників, що, в свою чергу, збільшило залученість і задоволеність працівників.

Наталія Чернишова
Генеральний директор компанії MARS. Випускниця КНТЕУ і Chartered Institute of Marketing почала кар'єру в Linea12 / McCann Ericson, зросла в Coca-Cola з посади junior brand manager до маркетинг-директора. У серпні 2013 року перейшла до MARS, займала пост генерального директора бізнес-напряму «Товари для тварин». Сьогодні під керівництвом Наталії 150 чоловік.
Катерина Бандуровська
HRD компанії Comfy, має 11-річний досвід побудови HR-функції з нуля, розуміється як збирати команди навколо загальних цілей, використовувати сучасні інструменти організації команд та працювати з розвитком їхньої ефективності
Костянтин Мітченко
Костянтин Мітченко – CIO СК «Арсенал Страхування»

20 років роботи у ІТ, фінсекторі та страхового бізнесі (банк «Хрещатик», Crédit Agricole, СК «Арсенал Страхування»). 10 років з яких на керівних посадах з керуванням колективу у 50 осіб. Успішні проекти: запуск мобільних та web-додатків для фізичних та юридичних осіб, реформи ІТ-підрозділів та архітектури з урахуванням безперервності бізнес-процесів.

Сергій Коваленко
Топ-менеджер з двадцятирічним досвідом на різних ринках. Раніше CEO "ATF Bank" (Казахстан), CBDO "Нова Пошта" (Україна), CMO "ЗІП" (Україна). 20+ років досвіду управління компаніями. Збільшив кредитний портфель роздрібного бізнесу в «АТФ Банк» більш ніж на 300%. За один рік чистий комісійний дохід «АТФ Банк» у роздрібному бізнесі виріс у 2 рази. Сергій вивів на ринок логістичну компанію PostExpress (Казахстан). Побудував багатоканальну систему продажів «Нова Пошта», що допомогло «Нова Пошта» закріпити лідерство.

Досвідчений лідер з вражаючим поєднанням досвіду бізнесу, операцій та фінансів, а також сильною пристрастю до людей та вихованням талантів. Сергій має величезний досвід роботи на різних ринках і в різних країнах, перевірений досвід потужних результатів бізнесу в галузі корпоративного розвитку та великий стратегічний досвід. Його лідерство у розвитку бізнесу та трансформації в компаніях сприяло підвищенню частки ринку, прибутковості та помітності брендів.

Переможець премії «Заслужений фінансист Казахстану 2016», «Банк року Казахстан 2019», «Effie Awards Ukraine 2010». Має ступінь магістра фінансів та маркетингу та фізики у Дніпровському національному університеті. Він має PMD-маркетинг з бізнес-школи МІМ-Київ.

Юрій Козій
Керуючий партнер консалтингової агенції agiledrive, Enterprise Agile Coach, експерт із стратегічних трансформацій бізнесу. Спеціалізується на нетривіальних кейсах і вирішенні складних задач за допомогою методів коучингу, фасилітації та гнучкого управління. Серед клієнтів – Vodafone, Watsons, Eva, British American Tobacco, Philip Morris, banda, Епікур, Ukrsibbank.

Основна спеціалізація: трансформації компаній, починаючи з рівня ТОП-команди, системне Agile-навчання, впровадження змін, коучинг лідерів, команд і організацій. Допомагаю організаціям впроваджувати гнучкі методи управління, будувати сильні команди та ефективні процеси. Активний учасник Agile-, консалтингового і управлінського ком'юніті.

Одним із результатів розвитку у сфері управління проектами є нагорода "BestProfessional in Project Management" від Ukrainian IT Awards (2015).

Ангела Піддубна
Експерт з people-менеджементу, HR-маркетолог, бізнес-тренерка, партнерка Amrop Ukraine, 20+ років успішного комерційного досвіду (міжнародні та локальні компанії) в Україні та Великій Британії. У списку топ-35 лідерів HR-команд в Україні (за версією журналу Leadership Journey Magazine, 2018). У списку топ-100 HR-директорів в Україні (за версією delo.ua, 2019, 2020). СМО у рітейлі – 10 років, СМО у FMCG - 5 років, HRD - 6 років, керівництво бізнесом - 2 роки. Як фасилітатор Ангела допомагає командам сформуати рішення, які у силу тих чи інших обставин вони не приймають самостійно.
Владислав Лещій
Керівник віддлу стратегічного планування British American Tobacco, керівник проекту впровадження САП (Україна, Білорусь, Молдова), контролер комерційних фінансів субрегіону UCCAB (12 ринків), 2016 - 2019 фінансовий директор Білорусь, з 2020 фінансовий директор Україна, кандидат економічних наук, CIMA / ACMA associate.

Впроваджував медодики комплексного управління бізнесом в умовах цінової війни, здійснив багатофакторну оцінку ризику клієнтів, стратегічний аналіз конкурентів методом ділових ігор. Здійснив запуск SAP на 3 ринках в складних операційних умовах і стислих термінах без призупинення чи обмеження виробничої та комерційної діяльності. Керував управлінням проектами з оптимізації дистрибуційної моделі, підвищення ефективності маркетингових інвестицій, автоматизації та роботизації фінансових процесів.

Ключовий досвід у керівництві фінансовою функцією у великій міжнародній корпорації з матричною структурою. Всебічний досвід у сфері фінансів (комерційні, виробничі, корпоративні, транзакційні). Розробка загальної та функціональних стратегій та їх комунікації. Управління програмами і проектами (в т.ч. кросфункціональними) й робота в диверсифікованих, кроскультурних командах.

Анна Гошко
Head of client experience & marketing research у компанії Comfy. З 2009 року досліджує клієнтський досвід та будує систему клієнтського сервісу в компанії НАМБЕР ВАН на ринку електроніки. Впроваджувала NPS в компанії, коли це ще не було мейнстримом. Відповідає за клієнтське щастя у компанії Comfy.
Сергій Сухорук
Керівник департаменту фіксованого зв'язку у компанії "Київстар". Отримав вищу освіту в НТУУ «КПІ», а також закінчив preMBA в MIM та має сертифікат Millier & Heiman « Conceptual selling ». Працює в компанії з 2007 року, пройшов шлях від спеціаліста кол-центру до керівника одного з найперспективніших та дохідних напрямків у компанії. Безпосередньо брав участь у розробці та виведенні на ринок конвергентних тарифів «Все разом», унікального ігрового тарифу спільно з WarGaiming та платформи онлайн-телебачення «Київстар ТБ».

Під керівництвом Сергія проект «Домашній інтернет» від Київстар обрав понад 1 млн. родин і зараз "Київстар" є провайдером N 1 на ринку фіксованого інтернету України.

Сергій має глибоку експертизу не тільки у формуванні продукту, а й у вибудовуванні ефективного клієнт-сервісу. Сервісу, який працює як єдиний механізм та забезпечує найкращий клієнтський досвід для мільйонної абонентської бази та комфортні умови співпраці для понад 700 технічних спеціалістів
Олена Коронотова
Управляючий партнер компанії IDNT. IDNT співпрацює з провідними компаніями з дизайну та управління споживчим досвідом (IDEO), а також центрами інновацій та Customer Experience великих банків з Великобританії, Іспанії та Сингапуру.

У маркетингу понад 18 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, в тому числі креативним бюро «ЦУКОР», MR.WOLF brand-management company, працювала в якості аккаунт-директора у відомих мережевих агентствах Saatchi & Saatchi і TBWA / AVA. Здійснювала стратегічне планування, курирування проектів для таких клієнтів, як Credit Agricole, «Банк Форум» Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, «Оранта», АВК, «Хлібний Дар», Totoya, Lexus, Scania та ін.

Серед клієнтів - провідні ритейлери: "Фокстрот", "Алло", MOYO, "Наша Ряба", "Укртелеком", "Космо", "Кофе Хауз", "Самсунг", EVA, "Логіка" (Казахстан) та ін. А також банки України та Росії: "Райффайзен Банк Аваль", ПУМБ, UnicreditBank, "Банк Москви", "Ощадбанк", "Номос Банк" та ін.

Олена Полікарчик
Засновниця та СЕО WHITE Dental Group, компанії - лідера стоматологічного ринку. Ініціаторка унікальних навчальних програм для стоматологів. Бізнес - колумністка, ведуча дискусійної платформи Impulse talk.
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ
8:30 - 9:20
8:30 - 9:20
Реєстрація учасників конференції
9:20 - 9:30
9:20 - 9:30
Вітальне слово організаторів – компанії KA Group
9:30 - 12:00
9:30 - 12:00
БЛОК 1: PEOPLE MANAGEMENT GLOBAL TRENDS
9:30 - 10:15
9:30 - 10:15
ТЕМА: Як розвити системне мислення людей в компанії
АННА ВЛАСОВА – фаундер HRM School, член Наглядової ради Нової пошти, кандидат економічних наук; доцент; магістр бізнес-освіти Університету економіки та права Екс-ан-Прованс - Марсель, Франція, володарка диплома по менеджменту Європейського Фонду Розвитку Менеджменту
10:15 - 11:00
10:15 - 11:00
ТЕМА: Управління змінами: де брати ресурс для здіснення трансформацій
РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ – старший віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe, експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами
11:00 - 12:00
11:00 - 12:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
Хто керує людьми у компанії – СЕО ИЛИ HR? Про що всі хочуть знати, але соромляться спитати?
Ключові питання:

  • Хто керує людьми у компанії – СЕО или HR? Що не можна делегувати HRD?
  • Як давати HR-ам eфективний фідбек стосовно процесів?
  • Які KPI / OKR варто ставити перед HR-командою?

Експерти дискусії:

ТАРАС КИЦМЕЙ – співвласник та член ради директорів SoftServe (участь уточнюється)
ВОЛОДИМИР МУДРИЙ – Голова правління ОТП Банку
НАТАЛІЯ ЧЕРНИШОВА – MARS
АЛЬОНА АНДРОНІКОВА – СЕО Moneyveo
КІРІЛЛ МАНКОВСКІ – CEO robota.ua

Модератор:

АНДРІЙ ДЛІГАЧ - засновник и CEO Advanter Group Advanter Group, доктор економічних наук
12:00 - 12:30
12:00 - 12:30
КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
12:30 - 14:30
12:30 - 14:30
БЛОК 2: PEOPLE MANAGEMENT & HUMAN CAPITAL
12:30 - 13:00
12:30 - 13:00
ТЕМА: Bureaucracy vs Empowering. Нові моделі організації бізнесу
ОЛЕНА ЖИЛЬЦОВА – керівник Executive MBA kmbs, викладач і дослідник в області організаційної поведінки та управління персоналом
13:00 - 14:30
13:00 - 14:30
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
Робочий простір майбутнього. Як ми будемо жити і працювати у найближчі 2-3 роки?
Ключові питання:
  • Відділений формат роботи завершится чи він вже назавжди?
    Чи потрібно повертати команди в офіси? Що не можна зробити якісно в онлайн-форматі?
  • Як змінилося ставлення людей до роботи й до управління за ці 1,5 роки?
  • Як ставити цілі команді (KPI та OKR) й контролювати результати?

Експерти дискусії:

РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ – старший віце-президент і Global HR BP SoftServe
КАТЕРИНА БАНДУРОВСЬКА – HRD Сomfy
АНГЕЛА ПІДДУБНА – експерт з people-менеджементу, HR-маркетолог, партнер Amrop Ukraine
ТІМОРІНА НАТАЛІЯ – Chief People Officer McDonald's Ukraine
ЄВГЕН БОНДАРЕНКО – HRD Ukrainian Media Group

Модератор:

ДМИТРО КОЗЛОВ - виконавчий директор, співзасновник громадського об'єднання «Асоціація професіоналів з управління персоналом HR Forum»
14:30 - 15:30
14:30 - 15:30
БІЗНЕС-БРАНЧ ТА НЕТВОРКІНГ
15:30 - 16:30
15:30 - 16:30
БЛОК 3: PEOPLE MANAGEMENT CHALLENGES & CHANGES
15:30 - 16:00
15:30 - 16:00
ТЕМА: Бізнес-кінетика, або Корпускулярно-хвильовий менеджмент
СЕРГІЙ КОВАЛЕНКО – топ-менеджер, ех-CEO "ATF Bank" (Казахстан), CDBO "Нова Пошта", CMO/CSO "ЗІП" Україна
16:00 - 16:30
16:00 - 16:30
ТЕМА: Агенти змін: як СОО, HRD можуть допомогти СЕО в їхній особистій та бізнесовій трансформації
ЮРІЙ КОЗІЙ – Enterprise Agile Coach, керуючий партнер agiledrive, консультант Сільпо, Vodafone, Watsons, Eva, BritishAmerican Tobacco, Philip Morris, banda, Епікур, Ukrsibbank
16:30 - 17:00
16:30 - 17:00
КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
17:00 - 18:00
17:00 - 18:00
БЛОК 4: PEOPLE MANAGEMENT & BEST PRACTICE
17:00 - 18:00
17:00 - 18:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ ДЛЯ СIO, CMO, CFO, CCO НА ТЕМУ:
Всі менеджери — people-менеджери? Які HR-компетенції варто прокачати директорам департментів?
Ключові питання:

  • Як змінилася ваша робоча комунікація з командою у гібридному режимі роботи? Що ви зараз робите по-іншому й більш ефективно? Які методи та інструменти використовуєте?
  • Як ви реалізовуєте пошук та онбординг людей у команді? Як працюєте над цими задачами разом з HR?
  • Які ключові HR-компетенції сьогодні потрібно розвивати керівникам департаментів та відділів (ТОП-3)?

Експерти дискусії:

ВЛАД ЛІЩИЙ
– CFO «Бритіш Американ Тобакко Україна»
КОСТЯНТИН МІТЧЕНКО – CIO СК «Альфа Страхування»
МИКОЛА СКАВРОНСЬКИЙ – комерційний директор Synevo (участь уточнюється)

Модераторка:

ОЛЕНА РИЖКОВА – міжнародний консультант з управління та організаційного розвитку, Certified Management Consultant, CMC, партнер компанії Jansen
18:00
18:00
ОФІЦІЙНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-ланч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
6 500
грн.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-ланч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
8 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

5 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
Тези виступів спікерів
6 500
ПРИДБАТИ
ПРИДБАТИ
Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйтуйте на Customer Experience Management трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
грн.
ВАШ РЕЗУЛЬТАТ
Зрозумієте, як розширити лідерські компетенції і застосувати емоційний інтелект, щоб мобілізувати команду
Відкриєте для себе, як зберігати ресурс у вирішенні найскладніших питань
Переконайтеся, що є безліч альтернативних рішень управлінських завдань навіть у складних умовах невизначеності і дефіциту інформації
Адаптуєте гнучкі управлінські моделі для досягнення win-win результатів своєї команди, клієнтів і головних стейкхолдерів
Продумаєте новий road-map співпраці з командою, щоб досягати високих бізнеспоказників вже зараз
НАШІ ПАРТНЕРИ
ЗА ПІДТРИМКИ
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанї – це люди компанії. А кожен менеджер – це people-менеджер.
Ми створили для власників компаній, СЕО та топ-менеджерів професійну платформу для обміну експертизою та проривними ідеями стосовно розвитку лідерів і талантів, формування сильних команд та ефективної корпоративної культури як головного критерію сучасного бренду роботодавця.
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди people-менеджменту та управління людським капіталом, разом з експертами досліджували нові практики підвищення ефективності людей, розглядали актуальні кейси розвитку soft-скіллів, створювали живі експертні діалоги зі сцени стосовно ключових компетенцій, методів та інструментів розвитку й навчання людей в умовах цифровізації.
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про адаптацію людей до нової економічної реальності та формування гібридних форм робочого простору - у проекті People Management live talk.
6 років PEOPLE MANAGEMENT виступає головною платформою для відкриття нових стратегій, методів, інструментів people-менеджменту, що надають імпульси для створення сучасних екосистем в умовах D&I-цінностей та управління змінами.
300+
компаній-клієнтів
80%
учасників повертаються PM-командами
225+
спікерів
бізнес-експертів
6000+
учасників заходу
6+
років розвитку PM-експертизи
в Україні
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
ОЛЬГА ЖЕЛО
ЛАНА МІТЧЕНКО
КАТЕРИНА БОРЩИК
2015-2021 PM. All rights reserved
КОНТАКТИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
Гаразд, більше не показувати
Close