Генеральний партнер
Конференція з HR-стратегій та нових підходів для ефективної спільнодії команд
29/05
пʼятниця
people management conference:
Дизайнери бізнесу
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
16'people
management
conference
КОНЦЕПЦІЯ конференції
В інтенсивному форматі виступів, дискусій, воркшопів візьмуть участь керівники компаній, HR-фахівці, L&D-експерти, T&D-професіонали - всі, хто формує корпоративну культуру та бренд роботодавця.

Мета конференції - аналіз нових підходів залучення, розвитку, оцінки, мотивації людей в командах.
Визначення ролі і впливу керівників на HR- та L&D-стратегування й вибір практичних тактик.
Кейси впровадження технологій для зменшення впливу кадрового голоду. Ви з нами?
400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
для кого конференція
СЕО та керівникам
які прагнуть адаптувати бізнес до мінливих умов і розвивають ресурсність
HR-експертам
які формують нові методи розвитку команди для зростання бізнесу
Лідерам команд
які будують нові стандарти ефективності, побудовані
на довірі та продуктивності
Рекрутерам
які працюють з викликами, спричинені кадровим голодом і втомою людей
Ми там, де фокус нашої уваги.
Отримайте професійний командний та особистісний поштовх!
спікери конференції
Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом

рената дельпорте
Старша віцепрезидентка та Global HR Business Partner компанії SoftServe
Старша віце-президентка та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International.

Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll.

Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи.
Рената є експерткою зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International.

Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll.

Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи.
ольга горбановська
Виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні
Успішна бізнес-тренерка, сертифікована практикуюча фахівчиня MBTI, CCMP, PCC за стандартами ICF, CPA in the US, сертифікована фахівчиня з корпоративного управління. Є членом ICF, AICPA, ACMP. Ольга спеціалізується на наданні широкого спектру консультаційних послуг в області управління персоналом – від розробки і впровадження стратегій з управління персоналом до індивідуального податкового планування.
Оксана Семенюк
Менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях
Власна практика менторства. Консультантка в роботі зі способом мислення. Дослідниця нейролідерських практик. 22 роки HR Business Lead та Transformation Lead, Kraft Foods, а пізніше Mondelez International. Керуюча партнерка в Сhangers, консалтингу з лідерства в 2016 - 2020.
Власна практика менторства. Консультантка в роботі зі способом мислення. Дослідниця нейролідерських практик. 22 роки HR Business Lead та Transformation Lead, Kraft Foods, а пізніше Mondelez International. Керуюча партнерка в Сhangers, консалтингу з лідерства в 2016 - 2020. Експертка з розвитку організаційної культури, лідерства, та HR команд у мультикультурних командах Європи, Близького Сходу та Африки та Центральної Азії. Членкиня незалежних Наглядових Рад в українському бізнесі. Сертифікована консультантка MBTI, та консультант міжнародної спільноти Barret Values Centre, Personal and Cultural Transformations. Викладачка Київської Школи Економіки.
Експертка з розвитку організаційної культури, лідерства, та HR команд у мультикультурних командах Європи, Близького Сходу та Африки та Центральної Азії. Членкиня незалежних Наглядових Рад в українському бізнесі. Сертифікована консультантка MBTI, та консультант міжнародної спільноти Barret Values Centre, Personal and Cultural Transformations. Викладачка Київської Школи Економіки.
Оксана смілка
COO в Scalr, засновниця компанії 2Сo, менторка, коучиня PCC ICF та міжнародної спільноти CoachHub. Авторка курсів про Лідерство та Я 2.0.
Має 18 років досвіду в управлінні, є сертифікованою тренеркою з DISC, EQ та мотивів у TTI SI (США) та першою в Україні авторизованою інструкторкою з гнучкого лідерства ICAgile.
18 років досвіду в People та Operational Management. Сертифікований тренер поведінки DISC, мотивів і емоційного інтелекту. Перший в Україні авторизований інструктор з гнучкого лідерства за акредитацією ICAgile. Завдяки своєму симбіозу досвідів у HR, лідерстві та ІТ Оксана перетворює робочі місця на місця життя залучених, мотивованих, продуктивних та щасливих команд і людей.

Навчила понад 500 управлінців бути кращими лідерами. Провела 10 000+ інтерв'ю на майже всі позиції від джунів до С-Level. Має за плечима 2500+ годин практики коучингу і 1500+ годин менторингу.Оксана відвідала 35 країн та любить пізнавати світ і себе в ньому. Цінує цілісність, свободу, розвиток, чесність, справедливість, якість, повагу і патріотизм.
Завдяки симбіозу досвідів в HR, лідерстві та ІТ, Оксана навчила понад 1000 управлінців усвідомленого лідерства, допомагаючи їм знайти власну ідентичність та ефективно проходити трансформації. Працюючи як з великими національними компаніями, так і стартапами, Оксана розвиває лідерські компетенції і формує корпоративну культуру, яка відображає цінності власника і сприяє досягненню бізнес-цілей.

Відвідала 35 країн, любить пізнавати світ і себе в ньому. Ключові цінності Оксани: цілісність, свобода, розвиток, якість, чесність і патріотизм.
Олена Жильцова
Засновниця «ШКОЛИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДУМКИ»
Організаційна консультантка за напрямком лідерство та управління організаційною поведінкою та командами. Еx-Керівниця Executive MBA kmbs, 2019-2023 роки. Викладачка курсів «Human Capital», «Організаційні зміни», «Автентичне лідерство» для МВА та інших стратегічних, довгострокових програм.
Викладачка, авторка інтелектуальних концептів / контенту для Академії «Делойт». Аналітикиня та авторка експертних матеріалів – публікувалася у Forbes.ua, NV.ua, Інтелектуальний простір kmbs та інших виданнях.

У числі нинішніх клієнтів консалтингової / тренерської практики – провідні бізнес-компанії, урядові організації та NGO. Попередній практичний досвід в ролі CHRO – 15+ років.
Ярина Геречка
Керівниця "Theatre and Business"
Керівниця "Theatre and Business", бізнес-тренерка, персональна тренерка з акторської майстерності для власників бізнесу. Корпоративна викладачка з акторської майстерності у компаніях Soft Serve, Fest!, Київській школі економіки.
Засновниця методу навчання бізнесу через театральне мистецтво та автор навчальних програми "Відкрий себе в театрі" та "Говори так, щоб почув кожен", Theatre for Development та інші.

Викладає акторську майстерність 11 років, навчила близько 6000 людей від моделей до власників бізнесу.
Юлія Башлакова
Психодіагност, співзасновниця Dodomu, Soul* Lab
Психодіагност, співзасновниця Dodomu, Soul* Lab, компанії, яка розробляє технологічні рішення на основі інтегральної психодинамічної діагностики для бізнесу, держслужб, громадських організацій. Стратегічна радниця в ГО «Музей сучасного мистецтва», сертифікована коуч International Coaching Community, практик Natural Approach і процесуального підходу, консультант з профорієнтації.

Тетяна Пашкіна
HR-експертка і карʼєрна консультантка, аналітик ринку праці
DesigHR-експертка, кар'єрна консультантка,
бізнес-
сторітелерка. У галузі управління персоналом - 25 років. Понад 10 років досвіду
у сфері HR-маркетингу та аналітики ринку праці. Тренерка, кар'єрна консультантка. ка профільних конференцій. Колумністка NV, Forbes, Liga, Фокус, Speka та інших медіа.

Співавторка курсу "Як знайти роботу своєї мрії". Авторка книги "48 повчальних історій про HR" та 1500+ публікацій на сайті robota.ua та інших медіа.n creates culture. Culture shapes values. Values determine the future.
Петро чорноморець
Кандидат біологічних наук
Кандидат біологічних наук, співавтор та керівник методології Змінотворців, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи та школи Майбутні
наталія галунко
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.

Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.


Під керівництвом Галунка HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.


Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.


Під керівництвом Галунко HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.


Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.


андрій степаненко
Член Правління, Директор з управління персоналом МОЛОКІЯ
HR-практик з більш ніж 10-ти річним досвідом HR Strategy, C&B, L&D, talent management, performance management, performance appraisal & recruitment, з експертним ядром та багаторічним досвідом у виробництві, інвестиційній діяльності, управлінні проектами та ощадливому виробництві у кількох галузях: від металургійної до молочної.
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.


Під керівництвом Галунка HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.


Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.


Бізнес-тренер, ідеолог та методолог. Адепт професійного та особистісного розвитку задля примноження людського капіталу.

В'ячеслав Рудницький
СЕО та партнер Savvy L&D Solutions
З 2015 року створює L&D рішення для ІТ-бізнесів України у співпраці з HR-лідерами, L&D, менеджерами та власниками компаній: Grammarly, Sigma Software, Plarium, Jooble, Ciklum, Deloitte та інші. Є дебатним тренером, екс-членом TEDx,
фасилітатором в CEO Club Ukraine та модератором в Aspen Institute Kyiv.
Освітній експерт із 15-річним досвідом у навчанні лідерів і команд з ІТ сфери з фокусом на системні L&D рішення, які допомагають ефективніше вирішувати бізнес-задачі через розвиток критичного і стратегічного мислення, так інших soft skills. У 2021 році став співзасновник Ukraininan L&D Community, присвяченого розвитку напрямку
L&D в технологічних компаніях, створенню зв'язків між HR та L&D спеціалістами, обміну знаннями та найкращими практиками в навчанні та розвитку. А з 2024 року запустив подкаст StratSphere Talks про стратегування – з метою допомогти якомога більшій кількості управлінських команд зробити процес стратегування більш зрозумілим і працюючим.


валерій решетняк
СЕО robota.ua
Працював директором із продажів, маркетингу та продукту в компанії «Ліга:Закон», СЕО по країнах СНД у компанії Conte, директором із глобальних продажів у компанії KIVI, керівником omni-channel у компанії «Київстар», директором із продажів у компанії «Алло». З квітня 2023 року став генеральним директором компанії robota.ua.
Анастасія Громова
МХП
Директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
сергій ноздрачов
Найбільш відомий проект: Компанія "Эко-фільтр" (ТМ "Фільтри для води "Бар'єр"), з 2011 по 2014 роки керував компанією "China Distribution Bridge" (дистрибуція фільтрів для воды в КНР), в Шанхаї.
Професор Києво-Могилянської Бізнес школи
Сертифікований експерт Gallup з розвитку сильних сторін та залученості працівників з 2014 року. Партнер компанії «Oxford Leadership Consulting», UK. 25 років в бізнесі. В тому числі на ринках Великобританії, Китаї, Чехіі.
Ірина Венгловська
Має досвід побудови власного бізнесу, роботи в стартапах та транснаціональних корпораціях. Експертка з навчання внутрішніх тренерів та фасилітаторів та навчання цифрових навичок для проведення групових зустрічей онлайн, мистецтву ефективної комунікації.
Бізнес-тренерка, фасилітаторка, коучиня, ігротехнікиня
Допомагає змінювати структуру на більш гнучку як Agile coach в Райффайзен Банку. Спеціалізується на проведенні стратегічних та командних в форматі фасилітації. Займається організаційними змінами з 2008 року, має досвід у виробничій сфері, рітейлі, ІТ компаніях та банках як в ролі внутрішнього агента змін так і зовнішнього коуча/консультанта.
Наталія Колядко
Експертка із soft-навичок та їх використання в особистих та ділових відносинах.
Активна коуч і консультантка, яка спеціалізується на розвитку управлінських та лідерських компетенцій.
Директорка з управління талантами EPAM Україна
Досвідчена та сертифікована фахівчиня з коучингу, тренінгів та консалтингу. Більше 12 років у сфері розвитку персоналу для різних категорій компаній, типів персоналу та бізнес-завдань.
ДМИТРО КоЗЛОВ
Управління персоналом, кризовий менеджмент, крос-культурна експертиза, HR-TECH / WORK-TECH рішення, консалтинг, освіта.
Член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за управління персоналом
Співзасновник та виконавчий директор Всеукраїнської професійної кадрової асоціації (понад 4 000 членів). Директор щорічної конференції та виставки HR-TECH "Digital HR Ukraine".
19 років проектів з управління персоналом для логістики, виробництва, телекомунікацій, ритейлі.
ОЛЬГА КАРАСЕВИЧ
Авторка курсу IT Recruiter для ITEA, курсу з управління командами для Bionic University. Експертка з кправління персоналом, кризового менеджменту, кроскультурної експертизи, HR-TECH / WORK-TECH рішень, консалтингу, бізнес-освіти.
Власниця RecruitMarketing, засновниця Codewy, рекрутер, карʼєрна продюсерка, бізнес-розстановниця
Розробниця сценаріїв автоматизації через чат-ботів в компанії KwizBot. Радниця агенції JayaTalent, амбасадор WTech Community. Попередній практичний досвід в ролі HRM/Head of TA at vidIQ, Venture Fund, Ring Ukraine, Scatec, Netcracker.

МАРІЯ КРАВЦОВА
Постійна взаємодія з HR&R із різних сфер бізнесу дозволили накопичити унікальний досвід та знання у цій сфері.
Co-founder комунікаційної платформи Kwizbot та аутсорсінгової ІТ компанії Evergreen
Сфери компетенцій: 15 років досвіду в управлінні відділами продажів та HR&Recruting.
Останні 3 роки присвятила ІТ продукту Kwizbot, який впроваджує у контакт-центри та HR&R підрозділи найвідоміших компаній України для автоматизації, спрощення та прозорості їх процесів.

ПРОГРАМА конференції
Організатори залишають за собою право змінювати розклад події
8:30 – 9:30
8:30 – 9:30
Реєстрація учасників та ранкова кава
9:30 – 9:40
9:30 – 9:40
Привітальне слово команди організаторів KA Group
9:40 – 11:40
9:40 – 11:40
БЛОК №1: ТРАНСФОРМАЦІЯ PEOPLE MANAGEMENT
У НОВОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
9:40 – 10:20
9:40 – 10:20
Як балансувати між порядком і хаосом? Нові виклики на ринку праці і перед лідерами в умовах війни та конкуренції з ШІ
Ольга Горбановська, партнер, керівник практики People Advisory Services E&Y в Україні
10:20 – 11:00
10:20 – 11:00
Від особистих цінностей до корпоративної культури: як ідентичність лідера формує бізнес-успіх
Оксана Смілка, COO в Scalr, засновниця компанії 2Сo, менторка, коучиня PCC ICF та міжнародної спільноти CoachHub. Авторка курсів про Лідерство та Я 2.0.
11:00 – 11:40
11:00 – 11:40
Уверх сходами, що ведуть донизу, або Як тримати стандарти професії та не перетворитись у відділ кадрів
Рената Дельпорте, старша віцепрезидентка і Global HR Business Partner, SoftServe, експертка DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами
11.40 – 12.20
11.40 – 12.20
Кава-брейк та нетворкінг
12.20 – 14.30
12.20 – 14.30
БЛОК №2: СТРАТЕГІЧНІ PEOPLE MANAGEMENT-РІШЕННЯ
12:20 – 12:40
12:20 – 12:40
Як виявити лідерський потенціал і розвивати таланти і кадровий резерв через комплексне оцінювання персоналу
Анастасія Громова, директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
12:40 – 13:00
12:40 – 13:00
Як феномен трайбів працює драйвером синергії та сприяє досягненню цілей: можливості, ризики, поради
Наталія Галунко, керівниця департменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK
13:00 – 13:20
13:00 – 13:20
Інклюзія досвіду співробітників. Як працювати з бар'єрами інаковості: психологічні наслідки війни, ринок праці, кадровий голод, досвід міграції
Башлакова Юлія, психодіагност, співвласниця проєктів DODOMU, Soul*, голова правління у ГО Інститут людинознавства
13:20 – 14:30
13:20 – 14:30
Change Management Hard Talk: Як обрати ефективну модель розвитку команди, щоб відповідати бізнес-цілям компанії?
Учасники дискусії:
В'ячеслав Рудницький,
CEO Savvy L&D Solutions Company
Наталія Колядко, HRD EPAM
Андрій Степаненко, Директор з персоналу, Молокія

Модератор:
Сергій Ноздрачов,
сертифікований експерт Gullup з розвитку талантів та залучення команд, викладач kmbs
Ключові питання:
  • Як зберегти та розвивати команду, коли все йде не за планом? Куди вчити людей в компанії в першу чергу?
  • Які керівники зараз потрібні бізнесу для управління змінами?
  • Які системи мотивації персоналу шкодять бізнесу?
14:30 – 15:30
14:30 – 15:30
Бізнес-ланч та нетворкінг
15:30 – 17:30
15:30 – 17:30
БЛОК №3: PEOPLE-МЕНЕДЖМЕНТ У НОВОГО ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ
15:30 – 16:00
15:30 – 16:00
Які HR-метрики варто збирати та звітування про ефективність компанії? Як автоматизувати збір та підрахунок метрик, щоб залишитися в рамках бюджету?
Марія Кравцова, сo-founder комунікаційної платформи Kwizbot та аутсорсінгової ІТ компанії Evergreen

Ольга Карасевич, власниця агенції RecruitMarketing, засновниця компанії Codewy, експертка з екрутингу, карʼєрна продюсер, бізнес-розстановниця
16:00 – 17:00
16:00 – 17:00
Дискусія на тему: Як HR перестати бути точкою витрат і стати точкою доходів у компанії. Погляд керівника компанії
Експерти дискусії:
Олена Жильцова, засновниця «Школи управлінської думки»
Оксана Семенюк, менторка в організаційних та особистих трансформаціях, коуч на консультантка з нейролідерства
Валерій Решетняк, CEO robota.ua

Модератор:
Дмитро Козлов, член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за управління персоналом
Ключові питання:
  • Яким має бути ефективний HRD з точки зору власника та CEO?
  • Як HR-ам ефективно взаємодіяти з керівниками підрозділів та керівниками компанії
  • Де виникають розбіжності у баченні цілей і як ці розбіжності мінімізувати?
17:00-17:30
17:00-17:30
Інтерв'ю зі сцени на тему: "Як мислить та ухвалює рішення менеджер в умовах ультрамарафону викликів"

Петро Чорноморець, кандидат біологічних наук, викладач kmbs та «Майбутні»
17.30
17.30
Завершення 16ʼ PM CONFERENCE: Дизайнери бізнесу
Тетяна Пашкіна, HR-експертка і карʼєрна консультантка, аналітик ринку праці
Ірина Венгловська, бізнес-тренерка, фасилітаторка, коучиня, ігротехнікиня
Ярина Геречка, персональна тренерка з акторської майстерності для власників бізнесу
придбати квитки
Участь у конференції та воркшопах
Запис виступів всіх спікерів (без воркшопів)
OFFLINE
ONLINE
4 400 ₴
5 500 ₴
Самарі-журнал виступів конференції
Відеотрансляція онлайн (без воркшопів)
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів (без воркшопів)
Пакет учасника
Кава-брейки та бізнес-бранч
Фотозвіт конференції
Доступ до чату учасників конференції
Безкоштовне паркування авто на локації
Самарі-журнал виступів конференції
Презентації спікерів
Доступ до чату учасників конференції
8 800 ₴
10 800 ₴
Early bird квитки доступні зі знижкою до 26 квітня
Встигніть долучитися командою однодумців і пришвидшити адаптацію до викликів в умовах ультрамарафону
Беріть участь командою у 16' People Management Conference, щоб отримати спільні знання, смисли і набути синергію для спільних рішень.
УЧАСТЬ КОМАНДОЮ
Для команди учасників кожен 5-й квиток у подарунок!
як це було?
виступи
атмосфера події
відгуки учасників
ПАРТНЕРИ конференції
ЗА ПІДТРИМКИ
Розгляньте карту можливостей інтегруватися у подію та якісно презентувати ваш бізнес у колі бізнесової аудиторії 16' People Management Conference, щоб знайти нових клієнтів та посилити репутацію бренду
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
FAQ
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
24 ТРАВНЯ 2024
Дата та формат
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Локація
вул. Столичне шосе, 103
У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанії – це люди компанії. А кожен менеджер – це неодмінно people-менеджер.

Сьогодні people-менеджери України отримали безпрецедентно складні виклики, які змушують спиратися на досвід, засвоєні навички і нові скіли, які ми набуваємо разом із вами у live talk-проекті "Як ви?", у конференціях War Work Balance й Плануємо майбутнє. У будь-яких обставинах ми адаптуємось і рухаємось вперед. Keep ahead!
ПРО НАС
КОНТАКТИ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ KA GROUP
2015-2024 People Management Conference. All rights reserved.
Альона Жупікова
+380 93 322 1410
Стратегічне партнерство
Зоряна Гром
Альона Байназарова
+380 63 311 58 43
+380 63 340 33 13
Катерина Загребельна
+380 97 893 87 33
Лана Мітченко
+380 50 384 68 27
Партнерство та реклама
Про компанію
Придбати квитки:
Ольга Шеремета
+380 63 311 57 70