PREMIUM BUSINESS EVENTS

27 ЛИПНЯ 2022 | ONLINE

27 ЛИПНЯ | ONLINE |YOUTUBE
ПРО ПОДІЮ
Онлайн-конференція PEOPLE MANAGEMENT: War Work Balance — стратегічна зустріч для обміну новим досвідом та пошуком рішень, щоб ефективно тримати робочий фронт бізнесу.
Ми залишаємось ідейним простором для архітекторів компаній, які навіть у період війни та золотий час роботодавця визнають людей головним активом і конкурентною перевагою.
Приєднуйтесь, щоб дізнатись, як адаптувати СEO/HR-функції до нової реальності та сформувати новий тип кризового лідерства, як навчати та перенавчати людей в команді, як тримати баланс між інтересами персоналу та бізнес-пріоритетами в умовах тектонічних змін та обмежень.

ХТО РАЗОМ З НАМИ?
Особливо рекомендується CEO, CHRO, HRD, HRG, HR & OD, HR BP, Head & Talent Leaders, Recruiters. Кожен people-менеджер сьогодні — кризовий менеджер, який суміщає багато нових ролей та обов'язків. Ви знову будуєте road map управління в умовах екстремальної невизначеності. Ви знову у авангарді, знову на першій лінії найбільших викликів — і вам важливо підтримувати, мотивувати людей та самим не втрачати ресурс, щоб приймати ефективні рішення. Давайте обговоримо нові складні "що?", "як?", "навіщо?" people-менеджменту, експертно думаючи один об одного під час відвертих дискусій, у форматі бізнес-кейсів та бліців з експертами.
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Ігор Гут
DYB
Рената Дельпорте
SoftServe
Оксана Семенюк
Менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях
Олександр Кучеренко
DTEK B.V.
Олена Жильцова
kmbs
Ольга Горбановська
Ernst&Young
Кірілл Манковскі
robota.ua
Юнона Лотоцька
PhD, експертка з лідерства та менеджменту
Анна Адом
Ferrexpo
Юлія Пилипенко
Raiffeisen Bank
Євген Гетманчук
Getmanchuk Group
Тетяна Кіпіані
Vodafone Ukraine
Наталя Галунко
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Олена Плахова
Нова пошта
Ярина Ключковська
Фахівчиня зі стратегій комунікацій
Ігор Гут
Бізнесмен та системний дослідник конкуренції. Співзасновник шведского проекту DYB (Develop Your Busuness) в Україні. Впродовж 10 років Ігор входить в борди компаній з різних галузей та допомагає підсилити їх конкурентоспроможність.
.
Рената Дельпорте
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи. .
Оксана Семенюк
Менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях. Консультантка в роботі зі способом мислення. Дослідниця нейролідерських практик. 22 роки HR Business Lead та Transformation Lead, Kraft Foods, а пізніше Mondelez International. Керуюча партнерка в Сhangers, консалтингу з лідерства в 2016 - 2020. Експертка з розвитку організаційної культури, лідерства, та HR команд у мультикультурних командах Європи, Близького Сходу та Африки та Центральної Азії.

Членкиня незалежних Наглядових Рад в українському бізнесі. Сертифікована консультантка MBTI, та консультант міжнародної спільноти Barret Values Centre, Personal and Cultural Transformations. Викладачка Київської Школи Економіки.
Олександр Кучеренко
Директор DTEK Group B.V. Голова комітету з питань призначень, винагород та корпоративного управління.
Олена Жильцова
Експертка-консультантка з організаційного розвитку та управління командами. Керівниця EMBA kmbs з практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в ритейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також у продуктовому IT та консалтингу.
Ольга Горбановська
Виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні. Успішна бізнес-тренерка, сертифікована практикуюча фахівець MBTI, CCMP, PCC за стандартами ICF, CPA in the US, сертифікована фахівець з корпоративного управління. Є членом ICF, AICPA, ACMP. Ольга спеціалізується на наданні широкого спектру консультаційних послуг в області управління персоналом – від розробки і впровадження стратегій з управління персоналом до індивідуального податкового планування.

Кірілл Манковскі
CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua. Управлінець з великим досвідом роботи у технологічній сфері. Він керував як департаментами, так і цілими компаніями у різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг.
У robota.ua Кірілл зосередився на розширенні ролі компанії як основної рекрутингової платформи для роботодавців та пошукачів в Україні, збільшення частки ринку та запуску нових рішень і продуктів.

До приходу в українську компанію Кірілл обіймав декілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), в тому числі посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata Кірілл обіймав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні.

З останніх значних досягнень Кірілла в ADA можна відзначити, що компанія не тільки росла швидше за конкурентів, а й отримувала престижні премії і нагороди в індустрії мобільного та цифрового маркетингу. З найбільш значущих – "Технологічний лідер року в Південно-Східній Азії" і "Незалежне агентство року" від авторитетного видання Campaign Asia.
Юнона Лотоцька
Експертка з успішних трансформацій, консультантка з управління. Модераторка стратегічних сесій (формат In-box). PhD, провідний науковець з сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Викладачка LvBS, KMBS, Української Академії Лідерства, тренер BootCamp for leaders, 55+, спікерка TEDx Kyiv, Guest Researcher (wellbeing social problems).
Анна Адом
Членкиня правління, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні.
Має більше 25 років професійного досвіду, з них близько 15 років досвіду управління функцією HR у великих промислових підприємствах в Україні та за кордоном, є членом INSEAD Alumni Association.

Сьогодні в зону її відповідальності входять виробничі активи компанії Ferrexpo в Україні. Загальна чисельність персоналу становить близько 10 тис. осіб.
Анна є амбасадоркою позитивних змін відношення до жінок в Україні. У 2020-2021 рр. реалізовані проєкти Школа інклюзивності Ferrexpo та Школа жіночого лідерства Fe_munity, які принесли фундаментальні зміни у компанії та зробили Ferrexpo фактично флагманом з питань інклюзивності та гендерної рівності в серед промислових компаній України. До сфери професійних інтересів належать: стратегічне планування персоналу, розробка і управління бізнес-процесами, розробка і впровадження систем розвитку персоналу.



Юлія Пилипенко
Директорка департаменту персоналу Райффайзен Банк. У сфері управління персоналом працює більше 20 років. Була віце-президентом по роботі з персоналом на території Центральної та Східної Європи в компанії Anheuser-Busch InBev. Займала посаду директора з персоналу в «МЕТРО Cash & Carry Україна».

Відповідала за розвиток та впровадження стратегії роботи з персоналом, зокрема за керування талантами, розвиток співробітників, заохочення персоналу та формування бренду роботодавця.

Євген Гетманчук
Бізнес-тренер, коуч, засновник і керівник тренінгового агентства Getmanchuk Group. Психіатр, психотерапевт, медичний психолог. Випускник Запорізького Державного Медичного Університету, Кримського Державного Медичного Університету, Харківської Медичної Академії Післядипломної Освіти.

Сертифікований ТоР-фасилітатор, спеціалізація - проведення стратегічних сесій Сертифікований спеціаліст з оцінки TTI SI та Profiles International University of Business Agility KMBS Український Центр Медіації «Бізнес-Медіатор». 15 років тренерського та консалтингового досвіду. Експерт-практик у галузі управління змінами, лідерства та менеджменту, продажу та переговорів, оцінки, навчання та розвитку персоналу. Срібний тренер СНД у категорії «Управління В2В» за версією TradeMaster Експерт, що входить до ТОП-3 спікерів конференцій FMCG, B2B, Pharm.


Тетяна Кіпіані
Начальник відділу розвитку персоналу та корпоративних комунікацій. Дирекція з розвитку корпоративної культури та управлінню людським капіталом Vodafone Україна.

Закінчила Миколаївський педагогічний університет, за фахом викладач історії та англійської мови. Має досвід викладання, роботи в телевізійній журналістиці, керувала командами продаж.

Тетяна має понад 20-річний досвід роботи з персоналом в різних ролях. Кар'єру в телеком галузі розпочала у 2000 році з посади оператору контакт центру. Працюючи у різних вітчизняних компаніях, здобула досвід у напрямках Internal PR та HR. Найбільша практична експертиза це сфери T&D, Talent Development, програми розвитку лідерського потенціалу, корпоративні комунікації (корпоративні події та digital формати), корпоративна антропологія (дослідження).

До команди UMC (сьогодні Vodafone Україна) приєдналася у 2014 році. Зони відповідальності - розробка та реалізація стратегії розвитку корпоративної культури та персоналу, реалізацію HR проектів для Групи компаній Vodafone Україна (Vodafone Україна телеком, Vodafone Рітейл, ITSmartFlex, Вега).
Наталя Галунко
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.

Під керівництвом Галунка HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.

Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.
Олена Плахова
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.

Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками тощо.
Ярина Ключковська
Фахівчиня із більш як 20-літнім досвідом, Ярина Ключковська спеціалізується на стратегії комунікацій, роботі з керівниками організацій, комунікації змін та кризових комунікаціях.

За її плечима – робота з десятками керівників держави, політиків, підприємців, керівників великих корпорацій та громадських організацій. Більшу частину своєї кар'єри вона провела, очолюючи комунікаційні підрозділи міжнародних компаній, у тому числі, АрселорМіттал Кривий Ріг, Microsoft Ukraine, Group DF, UMC (тепер – Водафон Україна) та Metro Cash & Carry Ukraine..
Nikola Tesla
Nikola Tesla was a Serbian American inventor, electrical engineer, mechanical engineer, physicist, and futurist best known for his contributions to the design of the modern alternating current (AC) electricity supply system.
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ
Конференція відбудеться за київським часом (EEST)
10:30 – 10:40
10:30 – 10:40
Привітальне слово організаторів - компанії KA Group
10:40 – 12:30
10:40 – 12:30
БЛОК 1: НОВА ПАРАДИГМА PEOPLE-МЕНЕДЖЕНТУ
10:40 – 11:10
10:40 – 11:10
ТЕМА: Зміна бізнес-парадигми та кризовий менеджмент
ІГОР ГУТ – співзасновник українсько-шведського проекту DYB (Develop Your Business)
11:10 – 11:40
11:10 – 11:40
ТЕМА: Ринок праці: глобальні зміни під час війни та як їх успішно долати
    Ключові тези:

    • Глобальний контекст – як війна впливає на глобальні зміни та їх масштаб
    • Зміни в Україні під час війни: макроекономіка, виклики, дії та плани організацій (за результатами 2-го бліц-дослідження EY Ukraine від червня 2022 року)
    • Трансформація як нова нова реальність: ключові запоруки успіху (за результатами глобального дослідження EY та Oxford Saïd Business School, опублікованого в липні 2022 року)

    ОЛЬГА ГОРБАНОВСЬКА – виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні
      11:40 – 12:10
      11:40 – 12:10
      HARD TALK НА ТЕМУ: Новий кодекс лідерства
      Ключові питання:

      • Сучасний контекст та основні виклики для керівників та організацій
      • Які типи керівників наявні в Україні? Які їхні ключові цінності, позиції у відношенні до змін?
      • Як війна вчить управляти? Чому можна вчитись від армії?
      • Кодекс керівника зараз і після війни. Через які ментальні розтяжки потрібно буде проходити нашим управлінцям і як краще розвиватись?

      ОКСАНА СЕМЕНЮК – менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях

      Модераторка

      ЯРИНА КЛЮЧКОВСЬКА – фахівчиня із стратегії комунікацій
      12:10 – 12:30
      12:10 – 12:30
      БЛІЦ НА ТЕМУ: Як тримається HR-фронт?

      Ключові питання:

      • Якого досвіду набули за час війни?
      • Які уроки війни стають корисними навичками?


      Учасники бліцу:

      ТЕТЯНА КІПІАНІ – керівниця відділу і розвитку персоналу Vodafone Ukraine
      АННА АДОМ – директорка з управління персоналом та побутом, членкиня правління Ferrexpo Poltava Mining
      НАТАЛЯ ГАЛУНКО – начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP PARIBAS
      12:30 – 12:45
      12:30 – 12:45
      ПЕРЕРВА
      12:45 – 14:30
      12:45 – 14:30
      БЛОК 2: ПЕРЕЗБИРАННЯ КОМАНДИ: УМОВИ, РЕСУРСИ, ПЕРСПЕКТИВИ
      12:45 – 13:15
      12:45 – 13:15
      ТЕМА: Екстремальне лідерство: відвертий погляд у дзеркало

      Ключові тези:

      • Нові тренди нестабільних викликів сьогодення
      • Етичні та бізнесові фактори перезбирання команди
      • «Золота» епоха для роботодавця в Україні – що далі?

      ОЛЕКСАНДР КУЧЕРЕНКО – директор DTEK Group B.V.
      13:15 – 13:45
      13:15 – 13:45
      ТЕМА: Як налаштувати комунікацію в командах в умовах екстремальної невизначеності
      Ключові тези:

      • Фокус на ментальному здоров'ї організації
      • Нарощуємо життєстійкість 3 рівнях організації: людина, команда, компанія Вчимося створювати добробут – п'ять основних складових
      • Знайомимося заново з собою, з колегами і з клієнтами
      • Комунікуємо, комунікуємо і знову комунікуємо

      РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ – старша віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe, експертка DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами
      13:45 – 14:30
      13:45 – 14:30
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Як сформувати ефективну команду в умовах війни?
      Ключові питання:
      • Чи можливо перезібрати ефективну управлінську команду в умовах війни?
      • Які питання перезбирання команди викликають найбільшу складність?

      Експерти дискусії:

      РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ – старша віце-президент і Global HR BP SoftServe
      КІРІЛЛ МАНКОВСКІ – CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua
      ЮЛІЯ ПИЛИПЕНКО – директорка департаменту персоналу Raiffeisen Bank
      ОЛЕНА ЖИЛЬЦОВА – експерт-консультантка з організаційного розвитку та управління командами, керівниця EMBA kmbs

      Модераторка
      ОЛЕНА ПЛАХОВА
      – директорка з управління репутацією та маркетингом Нова пошта
      14:30 – 15:00
      14:30 – 15:00
      ПЕРЕРВА
      15:00 – 16:00
      15:00 – 16:00
      БЛОК 3: УПРАВЛІННЯ СТРЕСОМ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ
      15:00 – 15:30
      15:00 – 15:30
      ТЕМА: Кодекс ефективної роботи у кризовому стані
        ЄВГЕН ГЕТМАНЧУК – бізнес-тренер, коуч, засновник і керівник тренінгового агентства Getmanchuk Group
        15:30 – 16:00
        15:30 – 16:00
        ТЕМА: Я-концепція в команді під час війни
        ЮНОНА ЛОТОЦЬКА – експертка з успішних трансформацій, консультантка з управління, PhD, провідна науковець з сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Guest Researcher (wellbeing social problems)
        16:00
        16:00
        ОФІЦІЙНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
        КАТЕГОРІЇ УЧАСТІ
        ЗА 1 УЧАСНИКА
        Відеотрансляція онлайн
        Запис трансляції
        Презентації спікерів
        Тези виступів спікерів
        2 800
        грн.
        ВІД 5 УЧАСНИКІВ
        Відеотрансляція онлайн
        Запис трансляції
        Презентації спікерів
        Тези виступів спікерів
        2 500
        грн.
        ПРИДБАТИ
        ВІД 10 УЧАСНИКІВ
        Відеотрансляція онлайн
        Запис трансляції
        Презентації спікерів
        Тези виступів спікерів

        2 200
        грн.
        ПРИДБАТИ
        ВІД 20 УЧАСНИКІВ
        Відеотрансляція онлайн
        Запис трансляції
        Презентації спікерів
        Тези виступів спікерів
        1 800
        ПРИДБАТИ
        ПРИДБАТИ
        Наразі особливо корисно відвідувати заходи командами, щоб запустити процес навчання і посилити процеси адаптації до командної роботи в стресових умовах, надати більш швидкий імпульс налаштувати власну ефективність всупереч обставинам.
        грн.
        ЯКІ ВІДПОВІДІ ВИ ОТРИМАЄТЕ?
        Які тренди формують антикрихкий people-менеджемент? Як налаштувати кризовий менеджмент у компанії?
        Як перезібрати та посилити команду? Як навчати та перенавчати людей в компанії, щоб підтримати операційну ефективність?
        Як налаштувати комунікацію в компанії? Як лідеру говорити зі співробітниками, щоб мотивувати команду та залишатися у ресурсі?
        Як розвивати бренд роботодавця у екстремальній невизначеності та будувати
        з людей команди амбасадорів бренду?
        Як тримати баланс між інтересами персоналу та пріоритетами в умовах обмеження бюджету
        та постійної турбулентності?
        НАШІ ПАРТНЕРИ
        FAQ
        Хто організатор конференції PEOPLE MANAGEMENT: War Work Balance?
        Організатор події — команда KA Group. Досвідом та новими ідеями ми впливаємо на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності. Протягом 9 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення.
        У якому форматі відбудеться конференція?
        Конференція відбудеться в онлайн-форматі, трансляція — на платформі YouTube.
        Якою мовою будуть виступати спікери?
        Українською.
        Що входить у вартість квитка учасника конференції?
        У вартість квитка входить головне — новий досвід експертів та можливість у прямому ефірі долучитися до обговорення питань, які наразі турбують кожного з people-менеджерів, отримати гайд для ефективної адаптації та відновлення команди. До того ж кожен учасник отримує презентації, короткі тези виступів спікерів, запис трансляції івенту та онлайн-сертифікат учасника.
        Як мені буде надісланий придбаний квиток учасника конференції?
        Квиток відповідно до категорії участі буде надісланий на вашу email-адресу разом із посиланням на підключення до онлайн-трансляції у YouTube
        Як й коли можна буде приєднатися до онлайн-конференції?
        За умови, що ви придбали квиток, напередодні форуму (за 3 дні) вам буде надіслано запрошення із персональним посиланням для приєднання
        до онлайн-трансляції на платформі YouTube. Одне посилання — одна іменна точка доступу для кожного учасника.
        Чи буде доступний запис конференції?
        Кожен зареєстрований учасник отримає доступ до запису трансляції конференції. Посилання на доступ буде надіслане на вказану gmail-адресу учасника.
        Як я зможу отримати посилання на запис, презентації і тези спікерів та електронний сертифікат?
        Наша команда надсилатиме кожному зареєстрованому учаснику посилання на запис трансляції, презентації і тези спікерів, а також електронний сертифікат на імейл, який ви вкажете у реєстраційній формі.
        Яких заходів буде вжито, якщо подію буде перенесено або скасовано?
        У випадку форс-мажорної ситуації ми перенесемо конференції і вашу участь на нову дату і обов'язково повідомимо вас про це особисто.
        ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
        У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанії –
        це люди компанії
        . А кожен менеджер – це неодмінно people-менеджер.
        Ми створили для власників компаній, СЕО і топ-менеджерів професійну платформу для обміну експертизою та проривними ідеями стосовно розвитку лідерів і талантів, формування сильних команд та ефективної корпоративної культури як головного критерію сучасного бренду роботодавця.
        Ми відстежували та вивчали глобальні тренди people-менеджменту та управління людським капіталом, разом з експертами досліджували нові практики підвищення ефективності людей, розглядали актуальні кейси розвитку soft-скіллів, створювали живі експертні діалоги зі сцени стосовно ключових компетенцій, методів та інструментів розвитку й навчання людей в умовах цифровізації, формування сучасних екосистем.
        У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про адаптацію людей до нової економічної реальності та формування гібридних форм робочого простору — у проекті People Management live talk.
        У 2022 році people-менеджери України отримали безпрецедентно складні виклики, які змушують спиратися на досвід, засвоєні навички і нові скіли, які ми набуваємо разом із вами у live talk-проекті "Як ви?", у практичних модулях з управління стресом, з кризового менеджменту, критичного мислення та у онлайн-конференції War Work Balance.
        АЛЬОНА ЖУПІКОВА
        ВІТАЛИЙ ЛЕНДИЧ
        ОЛЬГА ЖЕЛО
        ЛАНА МІТЧЕНКО
        2015-2022 PM. All rights reserved
        КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
        МАКСИМ МУСІЄНКО
        Стратегічні питання
        Участь та співпраця
        Участь та співпраця
        Про компанію
        27 ЛИПНЯ 2022 | ONLINE
        Трансляція на платформі YouTube
        Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
        Гаразд, більше не показувати