28 КВІТНЯ | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE
Стратегічна зустіч для відвертого обміну досвідом адаптації і побудови нової архітектури менеджменту
28 КВІТНЯ 2023 | КИЇВ | OFFLINE | ONLINE
ПРО ПОДІЮ
Конференція PEOPLE MANAGEMENT: Плануємо майбутнє — стратегічна зустріч для відвертого обміну досвідом адаптації і побудови нової архітектури менеджементу у new usual.
Війна зробила нас надто чутливими та вимогливими до лідерів та репутації брендів роботодавців. І наша зустріч буде ідейним простором для лідерів,
які визнають людей головним активом компанії.
Приєднуйтесь, щоб дізнатись, як адаптувати СEO/HR-функції до нової реальності та сформувати новий
тип лідерства, як видобувати енергію і навчати людей, як впроваджувати цінності інклюзивності, тримати баланс між інтересами персоналу та бізнес-пріоритетами в умовах тектонічних змін та обмежень.

ХТО РАЗОМ З НАМИ?
Особливо рекомендується CEO, CHRO, HRD, HRG,
HR & OD, HR BP, Learning & Development, Head & Talent Leaders, Recruiters.

Кожен people-менеджер — кризовий менеджер, який суміщає багато ролей та обов'язків. Ви знову будуєте road map управління у марафоні невизначеності.

Ви знову на першій лінії викликів — вам важливо підтримувати, мотивувати людей та самим не втрачати ресурс, щоб приймати ефективні рішення. Давайте обговоримо нові складні "що?", "як?", "навіщо?" people-менеджменту, думаючи один об одного під час відвертих виступів та дискусій експертів.
* знижка при участі від 5 учасників
СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Олена Юзькова
Доктор філософії з державного управління, сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, медіатор, викладач програм «Менеджмент" та «Лідерство» на програмі МВА Міжнародного Інституту Менеджмету, генеральний директор «Епоха Інтернаціональної Освіти»
.
Рената Дельпорте
Старший віце-президент та Global HR Business Partner компанії SoftServe (заснована в Україні та США, а сьогодні входить в топ-100 світових аутсорсерів світу). Експерт DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами.

Рената є експертом зі створення екосистем із залучення та розвитку талантів, глобальних ресурсних стратегій, бренду роботодавця. Більше 18 років працює у світових компаніях у сфері HRM: LEONI Wiring Systems Ukraine GmbH, Nestle, Coca-Cola Amatil, DHL International. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll. Більше 10 років, Рената працює у SoftServe, компанія утримує позиції кращого роботодавця Східної Європи. .
Оксана Семенюк
Менторка в організаційних та індивідуальних трансформаціях. Консультантка в роботі зі способом мислення. Дослідниця нейролідерських практик. 22 роки HR Business Lead та Transformation Lead, Kraft Foods, а пізніше Mondelez International. Керуюча партнерка в Сhangers, консалтингу з лідерства в 2016 - 2020. Експертка з розвитку організаційної культури, лідерства, та HR команд у мультикультурних командах Європи, Близького Сходу та Африки та Центральної Азії.

Членкиня незалежних Наглядових Рад в українському бізнесі. Сертифікована консультантка MBTI, та консультант міжнародної спільноти Barret Values Centre, Personal and Cultural Transformations. Викладачка Київської Школи Економіки.
Наталія Теряхіна
Керівниця департаменту персоналу Kernel. Працює в компанії з 2007 року, відповідає за управління персоналом, кадрову стратегію в галузі управління людськими ресурсами, забезпечення максимально ефективної роботи співробітників, відповідність кадрової політики стратегічним цілям компанії, організаційний розвиток, управління системою менеджменту якості, комплаєнс і техніку безпеки.
У 2014 році завершила навчання у Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], за спеціальністю – «Управління персоналом».
2020 рік – отримала сертифікат Professional Coach за програмою International Federation of Coaches, а також закінчила програму «Трансформаційний і лайф коучинг».

Олена Жильцова
Експертка-консультантка з організаційного розвитку та управління командами. Керівниця EMBA kmbs з практичним досвідом понад 18 років. Олена очолювала відділи організаційного розвитку та управління командами в ритейлі, індустрії гостинності, фармацевтичному і харчовому виробництві, а також у продуктовому IT та консалтингу.
Ольга Горбановська
Виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні. Успішна бізнес-тренерка, сертифікована практикуюча фахівець MBTI, CCMP, PCC за стандартами ICF, CPA in the US, сертифікована фахівець з корпоративного управління. Є членом ICF, AICPA, ACMP. Ольга спеціалізується на наданні широкого спектру консультаційних послуг в області управління персоналом – від розробки і впровадження стратегій з управління персоналом до індивідуального податкового планування.

Кірілл Манковскі
CEO першої онлайн-платформи з пошуку роботи в Україні robota.ua. Управлінець з великим досвідом роботи у технологічній сфері. Він керував як департаментами, так і цілими компаніями у різних галузях, таких як: телекомунікації, побутова електроніка, цифровий маркетинг та консалтинг.
У robota.ua Кірілл зосередився на розширенні ролі компанії як основної рекрутингової платформи для роботодавців та пошукачів в Україні, збільшення частки ринку та запуску нових рішень і продуктів.

До приходу в українську компанію Кірілл обіймав декілька керівних посад у групі компаній Axiata (Куала-Лумпур, Малайзія), в тому числі посади керуючого директора компанії ADA Indonesia, директора з продажу та директора з маркетингу в мобільних операторах XL Axiata (Індонезія) і Smart Axiata (Камбоджа). До приходу в Axiata Кірілл обіймав керівні посади в кількох транснаціональних компаніях, таких як Samsung, Philips і Siemens в Східно-європейському регіоні.

З останніх значних досягнень Кірілла в ADA можна відзначити, що компанія не тільки росла швидше за конкурентів, а й отримувала престижні премії і нагороди в індустрії мобільного та цифрового маркетингу. З найбільш значущих – "Технологічний лідер року в Південно-Східній Азії" і "Незалежне агентство року" від авторитетного видання Campaign Asia.
Юнона Лотоцька
Експертка з успішних трансформацій, консультантка з управління. Модераторка стратегічних сесій (формат In-box). PhD, провідний науковець з сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Викладачка LvBS, KMBS, Української Академії Лідерства, тренер BootCamp for leaders, 55+, спікерка TEDx Kyiv, Guest Researcher (wellbeing social problems).
Анна Адом
Членкиня правління, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні.
Має більше 25 років професійного досвіду, з них близько 15 років досвіду управління функцією HR у великих промислових підприємствах в Україні та за кордоном, є членом INSEAD Alumni Association.

Сьогодні в зону її відповідальності входять виробничі активи компанії Ferrexpo в Україні. Загальна чисельність персоналу становить близько 10 тис. осіб.
Анна є амбасадоркою позитивних змін відношення до жінок в Україні. У 2020-2021 рр. реалізовані проєкти Школа інклюзивності Ferrexpo та Школа жіночого лідерства Fe_munity, які принесли фундаментальні зміни у компанії та зробили Ferrexpo фактично флагманом з питань інклюзивності та гендерної рівності в серед промислових компаній України. До сфери професійних інтересів належать: стратегічне планування персоналу, розробка і управління бізнес-процесами, розробка і впровадження систем розвитку персоналу.



Юлія Пилипенко
Директорка департаменту персоналу Райффайзен Банк. У сфері управління персоналом працює більше 20 років. Була віце-президентом по роботі з персоналом на території Центральної та Східної Європи в компанії Anheuser-Busch InBev. Займала посаду директора з персоналу в «МЕТРО Cash & Carry Україна».

Відповідала за розвиток та впровадження стратегії роботи з персоналом, зокрема за керування талантами, розвиток співробітників, заохочення персоналу та формування бренду роботодавця.

Євген Гетманчук
Бізнес-тренер, коуч, засновник і керівник тренінгового агентства Getmanchuk Group. Психіатр, психотерапевт, медичний психолог. Випускник Запорізького Державного Медичного Університету, Кримського Державного Медичного Університету, Харківської Медичної Академії Післядипломної Освіти.

Сертифікований ТоР-фасилітатор, спеціалізація - проведення стратегічних сесій Сертифікований спеціаліст з оцінки TTI SI та Profiles International University of Business Agility KMBS Український Центр Медіації «Бізнес-Медіатор». 15 років тренерського та консалтингового досвіду. Експерт-практик у галузі управління змінами, лідерства та менеджменту, продажу та переговорів, оцінки, навчання та розвитку персоналу. Срібний тренер СНД у категорії «Управління В2В» за версією TradeMaster Експерт, що входить до ТОП-3 спікерів конференцій FMCG, B2B, Pharm.


Тетяна Кіпіані
Начальниця відділу розвитку персоналу та корпоративних комунікацій. Дирекція з розвитку корпоративної культури та управлінню людським капіталом Vodafone Україна.

Закінчила Миколаївський педагогічний університет, за фахом викладач історії та англійської мови. Має досвід викладання, роботи в телевізійній журналістиці, керувала командами продаж.

Тетяна має понад 20-річний досвід роботи з персоналом в різних ролях. Кар'єру в телеком галузі розпочала у 2000 році з посади оператору контакт центру. Працюючи у різних вітчизняних компаніях, здобула досвід у напрямках Internal PR та HR. Найбільша практична експертиза це сфери T&D, Talent Development, програми розвитку лідерського потенціалу, корпоративні комунікації (корпоративні події та digital формати), корпоративна антропологія (дослідження).

До команди UMC (сьогодні Vodafone Україна) приєдналася у 2014 році. Зони відповідальності - розробка та реалізація стратегії розвитку корпоративної культури та персоналу, реалізацію HR проектів для Групи компаній Vodafone Україна (Vodafone Україна телеком, Vodafone Рітейл, ITSmartFlex, Вега).
Наталя Галунко
Начальниця департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який налічує понад 80 співробітників. У банку вона очолила низку комплексних стратегічних проектів, пов'язаних із оновленням оргструктури, кадрових процесів, системи винагороди, зі створенням нової корпоративної культури та підвищенням впізнаваності бренду роботодавця на ринку.

Під керівництвом Галунка HR-команда UKRSIBBANK втілила в життя програму "Найкраще місце для роботи", удосконалила процеси управління персоналом, впровадила систему грейдування та актуалізувала підходи до винагороди персоналу, розробила та впровадила стратегію бренду роботодавця, запустила школу продуктового мислення.

Завдяки отриманим урокам, результатам проектів та використанню кращих практик BNP Paribas Group, команда HR приступила до реалізації амбітних проектів: стратегічне планування персоналу, удосконалення операційної моделі для гнучкої роботи підрозділів у рамках програми New Ways of Working Acceleration, запуск академії сучасних цифрових & Agile.
Олена Плахова
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти. В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт.

В її управлінні знаходяться всі коммунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Серед її професійних досягнень - супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг та GR-проєкти. Олена також має досвід у трансформації корпоративних культур, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією й зміні соціальної поведінки співробітників певної групи, також запускала нові продукти, перезапускала існуючі.

В 2014 році вже працювала в умовах війни в Донецьку в компанії Corum Group, коли разом з колегами евакуювали співробітників і бізнес. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та в 2020 роках. У 2021 році її маркетингово-комунікаційна команда стала кращою на Effie Awards Ukraine, а проекти отримали 35 нагород у національних, міжнародних рейтингах. Має освіту в сфері комунікацій, а також освіту психолога та педагога.

Авторка численних експертних колонок і статей на тему управління репутацією, антикризових комунікацій, коммуникацій зі співробітниками тощо.
Ярина Ключковська
Фахівчиня із більш як 20-літнім досвідом, Ярина спеціалізується на стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін. Допомагає створювати і втілювати комунікаційні стратегії організаціям у бізнесі, державному секторі та громадянському суспільстві. Працювала з керівниками компаній та міністрами, допомагаючи їм усвідомлено будувати діалог із громадськістю. Була радником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Айвараса Абромавичуса та Міністра фінансів України Оксани Маркарової.

Очолювала комунікаційні підрозділи великих міжнародних компаній, зокрема, АрселорМіттал Кривий Ріг, Microsoft Ukraine, Group DF, UMC (тепер – Vodafone Ukraine) та Metro Cash & Carry Ukraine. Працювала у Benjamin Group / BSMG Worldwide (зараз – Weber Shandwick), провідній PR-агенції у Силіконовій Долині у США.

У 2014 році долучилася до створення і роботи Українського кризового медіа-центру. Ярина отримала ступінь магістра культурології в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та магістра з масових комунікацій в San José State University (США). Була одним із засновників UAPR (Української Асоціації зі зв´язків з громадськістю та очолювала її правління у 2007-2008 роках. У 2011 році журнал Media Marketing Review назвав її одним із 10 найкращих PR-директорів України. Ярина є автором понад десятка навчальних програм із комунікацій для фахівців та керівників організацій. Викладає комунікації у провідних бізнес-школах України, зокрема у Києво-Могилянській бізнес-школі та Львівській бізнес-школі Українського католицького університету
Ольга Прохоренко
HR-консультант, консультант з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор. 18+ років досвіду у розробці та розвитку HR-систем, стратегічному плануванні та організаційних трансформаціях у державному (2014-2020 Національний банк України, HRD, deputy HRD) та комерційному секторах (виробництво, FMCG, консалтинг).

Основна експертиза: розробка та впровадження HR-продуктів та процедур, зокрема, Employer brand, Performance management system, рекрутинг та адаптація, системи розвитку лідерства, навчання та розвитку персоналу, Total Rewards, HR-dashboard, цільова модель корпоративної культури та стратегії її розвитку, система внутрішніх комунікацій тощо.
Проведення організаційної діагностики та досліджень, розробка заходів з організаційного розвитку.
Впровадження змін та організаційних/культурних трансформацій
Розробка та впровадження стратегії та стратегічних елементів, розробка та проведення стратегічних та управлінських сесій
Андрій Длігач
Засновник та генеральный директор групы компаній Advanter Group. Стратег, футуролог, візіонер (dligach.com). Співзасновнік Центру економічного відновлення, координатор і ідеолог розробки Національної економічної стратегії Україні 2030. Засновнік міжнародної бізнес-спільноти Board (1200 власників бізнесів). Доктор економічних наук, професор бізнес-шкіл (LvBS УКУ та ін.) та КНУ імені Тараса Шевченка. Співзасновник Advanter Health, фінтех компанії Investudio та інших компаній. Доктор економічних наук, стратег, візіонер, член ради директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv
Юлія Бабаєва
SHRM-SCP, HR Director robota.ua
Дмитро Козлов
Член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за управління персоналом та організаційний розвиток. Дмитро має значний досвід розвитку талантів, структур та організацій. У 2019 році увійшов до комісії з питань вищого корпусу державної служби Національного агентства України з питань державної служби. З 2013 року — виконавчий директор громадської організації «Асоціація професіоналів з управління персоналом HRForum».

Сергій Цимбал
Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу ТОВ "Епіцентр К"

Сергій Коваленко
Генеральний директор YASNO. Екс-Голова Правління «АТФБанк», CDBO «Нова Пошта», CMO/CSO «ЗИП». 20+ років досвіду управління компаніями. Збільшив кредитний портфель роздрібного бізнесу в «Атфбанк» (№1 в Казахстані) більш ніж на 20%. За один рік чистий комісійний дохід «Атфбанк» у роздрібному бізнесі виріс у 2 рази.

Сергій вивів на ринок і зробив національним лідером логістичну компанію PostExpress (Казахстан). Побудував багатоканальну систему продажів на основі CRM, що зробило «Нова пошта» №1 серед українських корпоративних клієнтів Досвідчений лідер з вражаючим поєднанням досвіду бізнесу, операцій та фінансів, а також сильною пристрастю до людей та вихованням талантів.

Сергій має величезний досвід роботи на різних ринках і в різних країнах, перевірений досвід потужних результатів бізнесу в галузі корпоративного розвитку та великий стратегічний досвід. Його лідерство у розвитку бізнесу та трансформації в компаніях сприяло підвищенню частки ринку, прибутковості та помітності брендів.
Олена Журочкіна
Експертка з HR та рекрутингу, HR-менеджерка "Фокус", екс-керівна партнерка рекрутерської компанії Opeople recruitment
Мирослав Боцула
CEO&Co-Founder LMS Collaborator

E-learning integrator з 2004 року. Експерт з реалізації корпоративних e-learning проектів різного призначення: від onboarding до впровадження MBO.

Ментор в El`Lab та експерт з корпоративного електронного навчання.
Магалецька Ірина
Керівниця Навчального центру готельної та ресторанної справи Рейкарц, бізнес-тренер, PhD

Досвід роботи в сфері готельно-ресторанного бізнесу близько 17 років, з них 9 у навчанні та тренерстві. Кандидат технічних наук в сфері технології харчування, член Правління Асоціації кулінарів України, журі міжнародних конкурсів з сервіс-класу. Спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій та форумів. В компанії Reikartz Hotel Group майже 7 років. За цей час впроваджено систему онлайн навчання, створено інтеграційні курси для лінійних співробітників та топ-менеджменту компанії. Отримано державну ліцензію на роботу Навчального центру в Україні та Узбекистані. Окрім профільних тем в сфері гостинності, прокачує знання в аспектах емоційного інтелекту, прийняття управлінських рішень, теорії поколінь, конфліктології, продажах.
Сергій Ноздрачов
Професор Києво-Могилянської Бізнес школи з 2014 року.

Сертифікований експерт Gallup з розвитку сильних сторін та залученості працівників з 2014 року. Партнер компанії «Oxford Leadership Consulting», UK. 25 років в бізнесі. В тому числі на ринках Великобританії, Китаї, Чехіі.

Найбільш відомий проект: Компанія "Эко-фільтр" (ТМ "Фільтри для води "Бар'єр"), з 2011 по 2014 роки керував компанією "China Distribution Bridge" (дистрибуція фільтрів для воды в КНР), в Шанхаї.
Nikola Tesla
Nikola Tesla was a Serbian American inventor, electrical engineer, mechanical engineer, physicist, and futurist best known for his contributions to the design of the modern alternating current (AC) electricity supply system.
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ
Конференція відбудеться за київським часом (EEST)
8:30 - 9:30
8:30 - 9:30
Реєстрація учасників конференції
9:30 - 9.40
9:30 - 9.40
Привітальне слово організаторів - компанії KA Group
9:40 - 12:00
9:40 - 12:00
БЛОК 1: НОВА ПАРАДИГМА PEOPLE-МЕНЕДЖЕНТУ
9:40 - 10:20
9:40 - 10:20
ТЕМА: Організаційне середовище: як створити належність та життєстійкість
ОЛЕНА ЖИЛЬЦОВА – експерт-консультантка з організаційного розвитку та управління командами, професорка, керівниця EMBA kmbs
10:20 - 11:00
10:20 - 11:00
ТЕМА: П'ять парадоксів лідерського мислення, або Як здобувати енергію для прийняття якісних рішень
    ОЛЬГА ГОРБАНОВСЬКА – виконавча партнерка, керівниця практики People Advisory Services EY в Україні
      11:00 - 12:00
      11:00 - 12:00
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: L&D виклики-2023. Як і чому навчати дорослих людей в компанії?
      Ключові питання:
      • Як навчаються дорослі люди? У чому підводні камені більшості навчальних програм?
      • Чи здатні люди навчатися в умовах війни? Як оцінювати травмованих і втомлених? Як змінились потреби у навчанні співробітників?
      • Навчати не можна скоротити: де правильно поставити кому у складних випадках? За яких причин навчання людей в компанії може бути неефективним?
      • Чи на часі розрізняти employee journey та career path?
      Експерти дискусії:

      ТЕТЯНА КІПІАНІ,
      начальниця відділу розвитку персоналу та корпоративних комунікацій Vodafone Україна
      НАТАЛЯ ТЕРЯХІНА, керівниця департаменту персоналу Kernel
      СЕРГІЙ ЦИМБАЛ, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу ТОВ "Епіцентр К"
      12:00 - 12:30
      12:00 - 12:30
      КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
      12:30 - 14:30
      12:30 - 14:30
      БЛОК 2: РЕПУТАЦІЯ & РЕСУРСИ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ
      12:30 - 13:00
      12:30 - 13:00
      ТЕМА: Період стрімкого розвитку. Ви з нами?
      РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ, старша віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe, експертка DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами
      13:00 - 14:00
      13:00 - 14:00
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Як управляти змінами в умовах дефіциту робочого капіталу і гібридних команд?
      Ключові питання:
      • Швидко закривати "порожні" позиції та вчити або витрачати час на пошук релевантних співробітників? HiPro або HiPo?
      • Чи реально якісно онбордити віддалених співробітників?
      • Агенти змін - це вроджена характеристика або результат розвитку?
      • Вимагати від співробітників на 100% чи знизити вимоги в умовах воєнної кризи?

      Експерти дискусії:

      РЕНАТА ДЕЛЬПОРТЕ, старша віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe, експертка DYB Ukraine з розвитку людського капіталу та управління змінами
      ЮЛІЯ БАБАЄВА, SHRM-SCP, HR Director robota.ua
      ОЛЕНА ЖУРОЧКІНА, eкспертка з HR та рекрутингу, HR-менеджерка "Фокус", екс-керівна партнерка рекрутерської компанії Opeople recruitment
      14:00 - 14:30
      14:00 - 14:30
      БІЗНЕС-БРАНЧ ТА НЕТВОРКІНГ
      14:30 - 16:00
      14:30 - 16:00
      БЛОК 3: КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ДОСВІДІВ
      14:30 - 15:00
      14:30 - 15:00
      ТЕМА: Які навички необхідні телентам у новій реальності?
      МИРОСЛАВ БОЦУЛА, CEO&Co-Founder LMS Collaborator, експерт з реалізації корпоративних e-learning проектів різного призначення: від onboarding до впровадження MBO

      ІРИНА МАГАЛЕЦЬКА, керівниця Навчального центру готельної та ресторанної справи Рейкарц, бізнес-тренер, PhD
      14:30 - 16:00
      14:30 - 16:00
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Як інтеграція різних досвідів людей під час війни впливатиме на результати компанії?
      Ключові питання:
      • Різні досвіди "розривають" чи "вітамінізують" культуру компанії? Як передбачити "вимірювання" досвідами у розподілі преференцій?
      • Як поводяться люди в компанії, готовій до інклюзивності? Які індикатори готовності?
      • Як поєднати емпатію до досвідів та вимогливість до результатів?

      Експерти дискусії:

      ОЛЬГА ПРОХОРЕНКО, HR-консультант, консультант з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-менторка
      ЯРИНА КЛЮЧКОВСЬКА, фахівчиня із стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін

      Модераторка:

      ОЛЕНА ЮЗЬКОВА, докторка філософії з державного управління, сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, медіатор,


      16:00 - 16:15
      16:00 - 16:15
      КАВА-БРЕЙК ТА НЕТВОРКІНГ
      16:15 - 18:00
      16:15 - 18:00
      БЛОК 4: PEOPLE-МЕНЕДЖМЕНТ ВИКЛИКИ ДЛЯ ЛІДЕРІВ NEW USUAL
      16:15 - 17:15
      16:15 - 17:15
      ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ:
      Які наслідки трансформації менеджементу під час війни – прогрес чи регрес?
      Ключові питання:
      • Жорсткий чи гнучкий менеджмент пасує бізнесу у час кризи? Чи є плюси в парадигми червоного менеджменту?
      • Меритократія - панацея для компанія?
      • Що ви змінили у менеджменті за рік? Що б ви не змінювали?

      Експерти дискусії:

      СЕРГІЙ КОВАЛЕНКО,
      генеральний директор YASNO
      ДМИТРО КОЗЛОВ, член правління АТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України"
      ЄВГЕН ГЕТМАНЧУК, коуч, психіатр, психотерапевт, медичний психолог, сертифікований топ-фасилітатор, засновник і керівник Getmanchuk Group

      Модератор:
      CЕРГІЙ НОЗДРАЧОВ, професор kmbs, сертифікований експерт Gallup з розвитку сильних сторін та залученості працівників, партнерOxford Leadership Consulting
      17:15 - 18:00
      17:15 - 18:00
      ТЕМА: Стратегічна візія: люди чи технології — що в основі нової моделі бізнесу? Чи вже час для AI (not human) resources?
        АНДРІЙ ДЛІГАЧ – голова Advanter Group, стратег, футуролог, доктор економічних наук
          18:00
          18:00
          ОФІЦІЙНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
          ПРИДБАТИ КВИТКИ
          ОНЛАЙН
          Відеотрансляція онлайн
          Робочий чат у Telegram
          Презентації спікерів
          Тези виступів спікерів
          Робочий-чат у Telegram

          3 000
          грн.
          ПРИДБАТИ
          ОНЛАЙН + ЗАПИС
          Відеотрансляція онлайн
          Робочий чат у Telegram
          Відеоматеріали з усіх виступів та дискусій
          Презентації спікерів
          Тези виступів спікерів
          Робочий-чат у Telegram
          3 600
          ПРИДБАТИ
          грн.
          ПРИДБАТИ
          грн.
          ПРИДБАТИ
          7 600
          Участь у конференції
          Кава-брейк та бізнес-бранч
          Робочий чат у Telegram
          Відвідування Expo Zone
          Відеоматеріали виступів
          Презентації спікерів
          Фотозвіт конференції
          Тези виступів спікерів

          грн.
          ОФЛАЙН + ЗАПИС
          7 000
          Участь у конференції
          Кава-брейк та бізнес-бранч
          Робочий чат у Telegram
          Відвідування Expo Zone
          Презентації спікерів
          Фотозвіт конференції
          Тези виступів спікерів

          ОФЛАЙН
          Візьміть участь командою від 5 учасників за спеціальними умовами!
          ЯКІ ВІДПОВІДІ ВИ ОТРИМАЄТЕ?
          Які цінності формують people-менеджемент у 2023 році? У чому полягають головні парадокси лідерського мислення?
          Як посилити команду і знаходити ефективних людей в час жорсткого кадрового дефіциту? Як навчати та перенавчати людей в компанії?
          Як генерувати енергію для фокусу, ефективної роботи і прийняття якісних рішень? Як лідеру мотивувати втомлену команду?
          Як зміни потреб співробітників під час війни впливають на дизайн та культуру організацій? Як інтегрувати різні досвіди в команді?
          Як тримати баланс між людяністю, інтересами персоналу та пріоритетами бізнесу? Як правильно впроваджувати інклюзивність?
          Інсайти з менеджменту, лідерства, організаційного дизайну та емоційної компетентності у щотижневій розсилці. Ми прагнемо передавати цінність у кожному спілкуванні з вами
          НАШІ ПАРТНЕРИ
          РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі, презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами спікерів, підвищуйте лояльність до бренду та знайдіть нових клієнтів і партнерів
          ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
          FAQ
          ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
          У 2015 році ми вперше організували практичну конференцію з people-менеджементу, лейтмотивом якої став принцип: головний капітал компанії –
          це люди компанії
          . А кожен менеджер – це неодмінно people-менеджер.
          Ми створили для власників компаній, СЕО і топ-менеджерів професійну платформу для обміну експертизою та проривними ідеями стосовно розвитку лідерів і талантів, формування сильних команд та ефективної корпоративної культури як головного критерію сучасного бренду роботодавця.
          Ми відстежували та вивчали глобальні тренди people-менеджменту та управління людським капіталом, разом з експертами досліджували нові практики підвищення ефективності людей, розглядали актуальні кейси розвитку soft-скіллів, створювали живі експертні діалоги зі сцени стосовно ключових HR-компетенцій та методів.
          У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про адаптацію людей до нової економічної реальності та формування гібридних форм робочого простору — у проекті People Management live talk.
          У 2022 та 2023 роках people-менеджери України отримали безпрецедентно складні виклики, які змушують спиратися на досвід, засвоєні навички і нові скіли, які ми набуваємо разом із вами у live talk-проекті "Як ви?", у практичних модулях з емоційної компетентності, архітектури зворотного зв'язку, критичного мислення, управління змінами, у рішенніх комплексних задач та у конференціях War Work Balance й Плануємо майбутнє. У будь-яких обставинах ми адаптуємось і рухаємось вперед. Keep ahead!
          АЛЬОНА ЖУПІКОВА
          АЛЬОНА БАЙНАЗАРОВА
          КАТЕРИНА ЗАГРЕБЕЛЬНА
          ЛАНА МІТЧЕНКО
          2015-2023 PM. All rights reserved
          КОНТАКТИ ТА ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
          ЗОРЯНА ГРОМ
          Стратегічні питання
          Участь та співпраця
          Участь та співпраця
          Про компанію
          Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
          Гаразд, більше не показувати