зареєструватися
УЧАСТЬ ГРУПОЮ
PREMIUM BUSINESS EVENTS
ЗАПИТ НА ГРУПОВУ УЧАСТЬ
by KA GROUP
9 ГРУДНЯ 2021
ПРИДБАТИ КВИТОК
9 ГРУДНЯ 2021
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ДЛЯ ЛІДЕРІВ, ЯКІ УПРАВЛЯЮТЬ ЗМІНАМИ ТА ЗМІНЮЮТЬ МАЙНДСЕТ БІЗНЕСУ
GLOBAL INSPIRING FORUM 2021 - інтелектуальний простір для лідерів, які управляють змінами та змінюють майндсет бізнесу
СВІТОВИЙ ІНТЕЛЕКТ НА ОДНІЙ СЦЕНІ
ҐРЕҐ МАККЕОН
MЕТТ КРЕБТРІ
K'ЄЛЛ НОРДСТРЕМ
СТІВЕН
ВАН БЕЛЛЕГЕМ
ПОЛІН БРАУН
ДЖЕЙМС ТЕЙЛОР
ПРИДБАТИ КВИТОК
Експерт з есенціалізму, автор книги "Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети"
Британський експерт із бізнес-стратегій та управління змінами
Професор економіки та філософії, експерт зі списку Thinkers 50

Експерт з клієнтського досвіду у цифровому світі, професор маркетингу

Ex-Голова Ради директорів північноамериканського підрозділу LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton)
Міжнародний експерт з інновацій, бізнес-креативності та управління змінами

8:30-10:00
8:30-10:00
Реєстрація учасників та ранкова кава
10:00-10:15
10:00-10:15
Вітальне слово організаторів форуму - команди KA GROUP
10:15-11:30
10:15-11:30
Future Trends The Day After Tomorrow
К'ЄЛЛ НОРДСТРЕМ, професор економіки та філософії, футуролог, автор бізнес-бестселерів, експерт зі списку Thinkers 50
11:30-12:45
11:30-12:45
Customers The Day After Tomorrow
СТІВЕН ВАН БЕЛЕГЕМ, професор з маркетингу у Vlerick Business School (Генте, Льовен та Брюссель), доповідач у London Business School, міжнародний експерт з маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі
12:45-13:45
12:45-13:45
Бізнес-бранч
13:45-15:00
13:45-15:00
Strategy The Day After Tomorrow (REMOTE)
МЕТТ КРЕБТРІ, британський експерт з бізнес-стратегій, стратегічного планування та управління змінами, співзасновник консалтингової компанії Positive Momentum
15:00-16:15
15:00-16:15
Change Management The Day After Tomorrow
ДЖЕЙМС ТЕЙЛОР, міжнародний експерт зі створення інноваційних організацій, нових організаційних дизайнів та робочих просторів, експерт з розкриття творчого потенціалу та підвищення продуктивності, управління змінами, бізнес-консультант з менеджменту Visa, Apple, McDonald's, EY, Sony, Johnson&Johnson
16:15-17:00
16:15-17:00
Кава-брейк та нетворкінг
17:00-17:45
17:00-17:45
IНТЕРВ'Ю НА ТЕМУ:
Aesthetic Intelligence The Day After Tomorrow (REMOTE)
ПОЛІН БРАУН, професор з маркетингу, один з директорів школи бізнесу Колумбійського університету, екс-голова ради директорів північноамериканського підрозділу LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy)
17:45-19:00
17:45-19:00
Essentialism The Day After Tomorrow (REMOTE)
ҐРЕҐ МАККЕОН, американський експерт з есенціалізму, концепцію якого застосовують в Apple, Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, Yahoo!, автор бестселерів «Есенціалізм: Мистецтво визначати пріоритети» та «Effortless», журналіст The New York Times
⠀19:00
⠀19:00
Офіційне завершення GLOBAL INSPIRING FORUM'2021
НОВІ СМИСЛИ ТА БІЗНЕС–СТРАТЕГІЇ
GIF підтримує ваш лідерський майндсет, натхнення бачити по-іншому, розвиває helicopter view та надає енергію для змін шляхом доступу до цінних знань та ідей від світових бізнес-експертів
ЛІДЕРСЬКЕ БАЧЕННЯ
ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМАНДИ
GIF – інтелектуальний тимбілдинг для вашої компанії. Він поєднує контент з бізнес-стратегій, лідерства й управління змінами, есенціалізму, естетичного інтелекту, маркетингу та психології споживачів
ВАЖЛИВІ ЗУСТРІЧІ ТА НЕТВОРКІНГ
Власники та керівники компаній, інвестори приєднуються до GIF щороку. У вас буде можливість ефективного спілкування й важливих домовленостей із провідними
бізнес-лідерами
Квитки вже у продажі. Ми приймаємо декілька способів оплати (виставлення рахунків або кредитна картка)
BUSINESS
17000 ₴
SOLD OUT
SOLD OUT
BEST VALUE
PREMIUM
25000 ₴
Executive
49000 ₴
CORPORATE
за запитом
ONLINE
5000 ₴
GENERAL
12000 ₴
Відеотрансляція онлайн
Синхронний переклад
Презентації спікерів
Telegram-чат
Tези виступів спікерів
Сертифікат (електронний)
Місце в залі у секторі BUSINESS
Пакет учасника
Синхронний переклад
Кава-брейк та бізнес-бранч
Нетворкінг у експозоні
Telegram-чат форуму
Фотозвіт форуму
Тези виступів спікерів
Сертифікат (електронний)
Місце у секторі GENERAL
Пакет учасника
Синхронний переклад
Кава-брейк та бізнес-бранч
Нетворкінг у експозоні
Telegram-чат форуму
Фотозвіт форуму
Тези виступів спікерів
Сертифікат (електронний)
ПАКЕТ BUSINESS +
Місце в залі у секторі PREMIUM
Welcome-сервіс
Презенти від спікерів
ПАКЕТ PREMIUM +
Місце в залі у секторі EXECUTIVE
Спеціальні презенти від спікерів та партнерів форуму
Від 20 учасників
Окрема лаунж-зона
SOLD OUT
SOLD OUT
Розташуйте стенд у виставковому просторі форуму та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів й посилити репутацію бренду
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
2018
2019
2020
2018
2019
2020
2018
2019
2020
Global Inspiring Forum — один з небагатьох форумів, де я хотів не тільки говорити для приголомшливої бізнес - аудиторії, а й почути спікерів, які виступали зі мною на одній сцені. Неперевершена подія!
Кевін Гаскелл
Бути спікером для прекрасної аудиторії Global Inspiring Forum — справжнє задоволення й привілей. Кожен учасник форуму прагне отримати максимум знань із кожного виступу та нетворкінгу. Це надає форуму особливу цінність
Йерун ван Хейл
Global Inspiring Forum, який відбувся у столиці України, об'єднав великих людей, подарував по-справжньому цінне спілкування та створив приголомшливу атмосферу
ПОКАЗАТИ БІЛЬШЕ
Джозеф Пайн
Показати більше
Девід Аллен
Global Inspiring Forum — один
із кращих бізнес-івентів, які мені вдалося відвідати як
спікеру і як учаснику. Це чудова компанія великих людей, яка в рамках прекрасно організованого форуму надає інформацію, що надихає на правильні рішення
Йохан Норберг
Я виступав по всій Європі, але я рідко міг насолодитися тим поєднанням прекрасної
аудиторії, чудового спілкування й розкішної атмосфери, яку створив Global Inspiring Forum.
Я відчував, як мій мозок наповнювався знаннями!
К'єлл Нордстрем
Виступаючи на Global Inspiring Forum, я отримав неймовірний фідбек від аудиторії —
представників великого бізнесу України. Цей факт, як і чудово організований форум,
надихають мене приїжджати в Україну знову і знову!
Расмус Анкерсен
Я був щасливий виступати на прекрасній сцені перед численною зацікавленою
аудиторією, а також чути цінні виступи приголомшливих спікерів, з якими я ділив сцену на Global Inspiring Forum, а також взяти участь у дискусії
Фредрік Харен
У мене відбулося більше 2000 виступів у 70 країнах, і Global Inspiring Forum входить у топ
1% по-справжньому грандіозних за контентом та організацією бізнес-івентів. Точніше, навіть в топ, куди входить лише 0.1% великих івентів
Кен Сегалл
Участь у Global Inspiring Forum'2020 показала, що українська бізнес-аудиторія має великий інтерес до розвитку особистості та потенціалу реального управління змінами в умовах нової реальності й швидкому темпі. Це приємно вражає
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
Хто організатор Global Inspiring Forum'2021?
Організатор події - команда KA Group, драйвери змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності. Протягом 8 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення
Де та у якому форматі відбудеться бізнес-форум?
Бізнес-форум відбудеться у гібридному форматі. Офлайн - у Кyiv Event Hall (м. Київ, вул. Столичне Шосе, 103, ТЦ "Атмосфера", 2-й поверх) та онлайн
на платформі YouTube за попередньою авторизацією з gmail-адреси, яка синхронізована з вашим обліковим записом у YouTube
Що входить у вартість квитка?
Квитки діють за принципом «все враховано»: розсаджування у залі відповідно до категорії вашого квитка, синхронний переклад, кава-брейки
та бізнес-ланч, Telegram-чат для нетворкінгу під час форуму, фотозвіт форуму, короткі тези виступів спікерів, сертифікат.
Як мені буде надісланий придбаний на форум квиток учасника?
Квиток відповідно до категорії участі буде надісланий на вашу email-адресу разом із дорожньою картою проїзду на локацію або підключенням
до онлайн-трансляції у YouTube
Як й коли можна буде приєднатися до форуму онлайн?
За умови, що ви придбали квиток, напередодні форуму (за 3 дні) вам буде надіслано запрошення із персональним посиланням для приєднання
до онлайн-трансляції. Одне посилання - одна точка доступу.
Чи буде доступний запис форуму?
Не буде - через умови, прописані у контрактах зі спікерами.
Яких заходів буде вжито, якщо подію буде перенесено або скасовано?
Якщо подію буде перенесено через локдаун, ми безпосередньо перенесемо ваш квиток на нову дату й повідомимо вас про це особисто.
Це зазначається у наших умовах.
Чи буде налаштований синхронний переклад виступів спікерів у офлайн- та онлайн-форматах?
Синхронний переклад вищого рівня буде налаштований в офлайн та онлайн-форматах форуму. Щоб отримати всю інформацію у синхронному перекладі, вам потрібно буде під час реєстрації отримати навушники.
Яким чином буде відбуватися розсаджування учасників у залі?
Розсаджування буде організовано відповідно до категорії квитків: Executive - перший ряд за столами, Premium - 2-3 ряди столів, Business - 4-10 ряди вільною посадкою театром, General - 10-25 ряди вільною посадкою театром.
Чи будуть на форумі організовані кава-брейки та бранч?
Під час форуму будуть організовані привітальна ранкова кава й coffee-брейк зі смачною кавою, солоними та солодкими десертами, фруктами. У обід всіх учасників чекає ситний бізнес-бранч із вибором страв на ваш смак. Буде організоване й меню для учасників-вегетаріанців. Для категорії Executive, Premium та спікерів привітальна ранкова кава, coffee-брейк та бранч відбуватимуться в окремому lounge-залі поруч із залом форуму.
Якщо я бажаю приїхати до Києва й взяти участь у форумі офлайн, як мені організувати візит з іншого міста?
Прекрасне бажання! Вам слід, по-перше, дізнатись у менеджерів KA Group, чи є у наявності офлайн-квитки потрібної вам категорії, й придбати їх.
По-друге, організувати подорож до Києва й приїхати за адресою: м. Київ, вул. Столичне Шосе, 103, де відбудеться форум. Також ви маєте можливість забронювати проживання зі знижкою у готелі Ramada Encore Kyiv (готель на локації форуму), для цього достатньо під час реєстрації назвати кодову фразу "Я учасник Global Inspiring Forum'2021".
Чи є на території локації паркування для авто?
Перед "ТЦ" Атмосфера "є велика 3-рівнева безплатна парковка.
Чи потрібен сертифікат про щеплення від COVID-19, щоб взяти офлайн-участь у заході?
Так, бажано мати із собою сертифікат про щеплення від COVID-19. За відсутності сертифікату слід за 2 дні до 9 грудня 2021 пройти ПЛР-перевірку
й надати на реєстрації відповідну довідку про те, що ваш тест негативний.
Хто організатор Global Inspiring Forum'2021?
Організатор події - команда KA Group, драйвери змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності.
Протягом 8 років KA Group надихає бізнес-компанії з різних індустрій на ефективні проривні рішення.
Де та у якому форматі відбудеться бізнес-форум?
Бізнес-форум відбудеться у гібридному форматі - офлайн: у Кyiv Event Hall (м. Київ, вул. Столичне Шосе, 103, ТЦ "Атмосфера", 2 поверх) та онлайн на платформі YouTube за попередньою авторизацією з gmail-адреси, яка синхронізована з вашим обліковим записом у YouTube
Що входить у вартість квитка?
Квитки за принципом «все враховано»: розсаджування у залі відповідно до категорії вашого квитка, синхронний переклад, кава-брейки та бізнес-ланч, Telegram-чат для нетворкінгу під час форуму, фотозвіт форуму, короткі тези спікерів, сертифікат.
Як мені буде надісланий придбаний на форум квиток учасника?
Квиток відповідно до категорії участі буде надісланий на вашу email-адресу разом із дорожньою картою проїзду на локацію.
Як й коли можна буде приєднатися до форуму онлайн?
За умови, що ви придбали квиток, напередодні форуму (за 3 дні) вам буде надіслано запрошення із персональним посиланням для приєднання до онлайн-трансляції. Одне посилання - одна точка доступу.
Чи буде доступний запис форуму?
Не буде - через умови, прописані у контрактах зі спікерами.
Яких заходів буде вжито, якщо подію буде перенесено або скасовано?
Якщо подію буде перенесено через локдаун, ми безпосередньо перенесемо ваш квиток на нову дату й повідомимо вас про це особисто. Це зазначається у наших умовах.
Чи буде налаштований синхронний переклад виступів спікерів у офлайн- та онлайн-форматах?
Синхронний переклад вищого рівня буде налаштований в офлайн та онлайн- та форматах форуму. Щоб отримати всю інформацію у перекладі, вам потрібно буде під час реєстрації отримати навушники.
Яким чином буде відбуватися розсаджування учасників у залі?
Розсаджування буде організовано відповідно до категорії квитків: Executive - перший ряд за столами, Premium - 2-3 ряди столів, Business - 4-10 ряди вільною посадкою театром, General - 10-25 ряди вільною посадкою театром.
Чи будуть на форумі організовані кава-брейки та бранч?
Під час форуму будуть організовані привітальна ранкова кава й coffee-брейк зі смачною кавою, солоними та солодкими десертами, фруктами. У обід всіх учасників чекає ситний бізнес-бранч із вибором страв на ваш смак. Буде організоване й меню для учасників-вегетаріанців.
Для категорії Executive, Premium та спікерів привітальна ранкова кава, coffee-брейк та бранч відбуватимуться в окремому lounge-залі поруч із залом форуму.
Якщо я бажаю приїхати до Києва й взяти участь у форумі офлайн, як мені організувати візит з іншого міста?
Прекрасне бажання! Вам слід, по-перше, дізнатись у менеджерів KA Group, чи є у наявності офлайн-квитки потрібної вам категорії, й придбати їх.
По-друге, організувати подорож до Києва й приїхати за адресою: м. Київ, вул. Столичне Шосе, 103, де відбудеться форум.
Також ви маєте можливість забронювати проживання зі знижкою у готелі Ramada Encore Kyiv (готель на локації форуму), для цього достатньо під час реєстрації назвати кодову фразу "Я учасник Global Inspiring Forum'2021".
Чи є на території локації паркування для авто?
Перед "ТЦ" Атмосфера "є велика 3-рівнева безплатна парковка.
Чи потрібен сертифікат про щеплення від COVID-19, щоб бути присутнім на заході?
Так, бажано мати із собою сертифікат про щеплення від COVID-19. За відсутності сертифікату слід за 2 дні до 9 грудня 2021 пройти ПЛР-перевірку й надати на реєстрації відповідну довідку про те, що ваш тест негативний.