Єдина в Україні дводенна конференція, присвячена клієнтському досвіду та особливому коду клієнтоцентричності

26-27 вересня
Генеральні партнери:
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
КОНЦЕПЦІЯ конференції
Із кейноутів, дискусій та інтерв'ю ви дізнаєтесь:
Як налаштувати ціннісно-орієнтований CX, щоб підвищити середню вартість замовлення і подовжити LTV клієнта?
код клієнтоцентричності
Як утримувати високий рівень сервісу в умовах кадрового голоду і втоми персоналу? Як керівникам мотивувати і розвивати провайдерів сервісу?
лідери клієнто-центричності
Як втілити методи сервіс-дизайну для покращення взаємодії з клієнтом?
Як розвити омніканальність з нульовими зусиллями для клієнтів з різних сегментів?
Як налаштувати безбар’єрність та впроваджувати інклюзивні послуги?
2018-2024 GLF. All rights reserved.
2018-2024 GLF. All rights reserved.
customer experience
conference
цінність конференції
Професійна крос-галузева платформа для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії у час постійних викликів

2 дні аналізу СХ-досвіду у різних індустріях та конструктивного діалогу експертів лідерів ринку

Мета конференції — розвивати клієнтський досвід через фокус на клієнтоорієнтованості та клієнтоцентричності в умовах економіки уваги

400+
Оffline-учасників
300+
Online-учасників
50+
управлінських
команд
2018-2024 GLF. All rights reserved.
спікери конференції
Перелік експертів доповнюється та буде розміщений на сайті найближчим часом
спікери доповнюються
+5
олег косс
У портфоліо Олега - співпраця з ритейлерами та банками в Україні, Молдові та Болгарії, телекомунікаційними компаніями в Киргизстані, Україні та Чехії, а також зрілими стартапами у Франції, Німеччині та Україні.

Унікальний системний підхід Олега поєднує потреби бізнесу, клієнтів, співробітників та суспільства в цілому, забезпечуючи цілісні трансформації.
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx. Лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX. Маючи ступінь Executive MBA та природню цікавіть щодо потреб людей. Олег супроводжує великі організації на їхньому шляху до клієнтоорієнтованості.
андрій діша
Керівник L&D мережі "Пузата Хата"
Кар’єру розпочав у 2012 році в компанії МакДональдз, де пройшов шлях від рядового працівника до Координатора з цифровізації навчання для України, Чехії та Словаччини. Майже рік очолюю функцію L&D у мережі українських ресторанів «Пузата Хата». Основні напрямки роботи включають цифровізацію навчальних процесів, оптимізацію навчальних програм, а також розробку курсів та електронних програм з розвитку як Soft, так і Hard Skills для співробітників мережі
Анастасія Громова
У портфоліо Олега - співпраця з ритейлерами та банками в Україні, Молдові та Болгарії, телекомунікаційними компаніями в Киргизстані, Україні та Чехії, а також зрілими стартапами у Франції, Німеччині та Україні.

Унікальний системний підхід Олега поєднує потреби бізнесу, клієнтів, співробітників та суспільства в цілому, забезпечуючи цілісні трансформації.
Директорка департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП
CX-експерт, дизайнер, засновник Lanka.cx. Лідер думок у сфері клієнтоорієнтованих трансформацій, засновник агенції Lanka.CX. Маючи ступінь Executive MBA та природню цікавіть щодо потреб людей. Олег супроводжує великі організації на їхньому шляху до клієнтоорієнтованості.
юрій калітовський
На посаді керівника відділу навчання та розвитку в Україні працює протягом 6 років, і вже 1 рік є керівником навчальних відділів об`єднаного ринку України, Чехії та Словаччини. Має 5 років досвіду у сфері IT та активно впроваджує цифровізацію навчальних рішень
Керівник відділу навчання та розвитку «МакДональдз» в Україні, Чехії та Словаччині
Має 24 роки досвіду у сферах ресторанного бізнесу й навчання персоналу, а також глибоку експертизу у створенні та впровадженні навчальних програм, управлінні змінами та розвитку корпоративної культури. У «МакДональдз» пройшов шлях від працівника до керівника, тому має унікальне розуміння потреб співробітників та процесів на всіх рівнях.
Ярина Ключковська
Вона спеціалізується на управлінні репутацією, стратегії комунікацій, роботі з керівниками організацій, корпоративних комунікаціях та медіатренінгах.
Очолювала комунікаційні підрозділи великих міжнародних компаній, зокрема Microsoft Ukraine, Group DF, UMC, Metro Cash & Carry, «АрселорМіттал Кривий Ріг». У 2014 році долучилася до створення Українського кризового медіацентру і в якості його консультантки працювала з десятками очільників органів державної влади та їхніх пресслужб. Допомагала будувати комунікації Міністерства економічного розвитку та торгівлі. Понад півтора десятиліття викладає комунікації у провідних бізнес-школах України — vBS, kmbs та МІБ.
Фахівчиня зі стратегічних комунікацій
Працює в комунікаціях більше двадцяти років. Отримала ступінь магістра культурології в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та магістра з масових комунікацій в San Jose State University (США).
Ірина Моржова
Екзистенційна коучиня перших осіб, соціальна підприємиця (Сo-founder Urban Space 50. Сертифікована фахівчиня з корпоративного управління
UСGA, INSEAD. Сертифікована аналітикиня EQ, CPBA, CPVA, CPTA HD, DISC(аналіз ціннісних мотивацій, компетенцій, поведінки, емоційного інтелекту)
Експертка з бізнес-моделювання (Business Modeling,Inc)
Експертка з розробки та впровадження стратегії організації, моделювання, трансформації за цінностями
Сертифікована консультантка з управління (за міжнародним амстердамським стандартом, 2012. Сертифікована коучиня-консультантка в організаціях: WAPP, Wiesbaden Academy of Psychotherapy, WIAP, Germany.
юлія колесник
Серед послуг Нової пошти, які з’явились завдяки Юлії та її команді - отримання та відправка посилок через поштомати, в тому числі без пакування. Також вони розробили нові та повністтю оновили такі сервіси компанії, як “Інший отримувач”, “Легке повернення”, “Переадресація”, запустили новий мобільний застосунок Нової пошти.


Директорка департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти
Більше 10 років займається розвитком продуктів, останні 5 з них - у Новій пошті. У компанії відповідає за розвиток сервісів для клієнтів: мобільного застосунку, бізнес кабінету, сайту, трекінгу, додаткових послуг до основного сервісу доставки - як до відділень та поштоматів, так і за за адресою.
Олена плахова
В 2021 трансформувала функцію маркетингу з фокусом на продукт. В її управлінні знаходяться всі комунікації: зовнішні, внутрішні, маркетингові, зв'язки з органами влади, управління корпоративною культурою.
Директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)
Має понад 20 років успішного досвіду в інтегрованих комунікаціях, глибоку експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі в кризових обставинах. Керувала цими напрямками у великих українських компаніях, зокрема «Континіум», Corum Group і Starlight Media. З 2020 року – директор з управління репутацією групи компаній Нової пошти.
ігор сироватко
На позиції керівника департаменту B2B Unit вибудував ефективні бізнес-процеси та сильну команду, що забезпечує персональну підтримку МСБ та професійних продавців, які ведуть свій бізнес на платформі OLX.
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії, який складається з двох відділів: B2B Unit та Customer Support з понад 200 співробітниками у команді.

Є сертифікованим COPC Implementation Leader. Протягом 10 років працював у банківській сфері.
анастасія владичиська
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу
Засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу. Навчалась в Інституті Діснея, Центрі лідерства Ritz-Carlton та Академії для управлінців з клієнтського досвіду в США.

Серед Vladychynska Consulting: McDonald's, IFG (MaxMara, KENZO, Hugo Boss та ін), BNP Paribas, Credit Agricole, ФОРА, Діла, Dunapack Packaging, Jabil. Географія: США, Британія, Україна, Болгарія.

кирило єжов
Як Директор з розвитку бізнесу займається залученням нових клієнтів, розширенням продуктового портфоліо "Кантар Україна" та поширенням ліцензованих рішень групи Кантар.
Директор з розвитку бізнесу "Кантар Україна".
Домейн лідер у сфері СХ. Соціолог за освітою, працює у сфері маркетингових досліджень понад 15 років. За цей час встиг попрацювати як на операційному, так і на клієнтському напрямку дослідницького бізнесу, має досвід якісних та кількісних типів досліджень, а також медійних технометричних вимірювань.
олена цисар
Переважно Олена працює з роздрібними і ресторанними мережами, банками, АЗК. Досвід роботи в Україні (2002 і по нині), Казахстані (2010-2014), Туреччині (2016).
Експертка з аудиту і систематизації СХ. Амбасадорка інституалізації та толерантності, СХ менторка, партнерка холдингу 4Service Group
В сервіс-консалтингу Олена працює з 2002 року. Реалізувала понад 200 проектів по стандартизації сервісу, його оцінці і контролю. Також у сфері інтересів Олени - взаємозв'язок HR і сервісу, впровадження якісної «сервіс пропаганди», монетизація клієнт орієнтації, інші питання сервіс менеджменту.
вікторія скорбота
HR менторка, консультантка, консультантка з організаційного розвитку, фасилітатор, коуч, HR-ментор, мотиваційний спікер, бізнес-тренер.
Регіональна директорка 4Service East, бізнес- партнерка DesignThinkers Academy
Бізнес-партнерка DTA. Понад 15 років Вікторія працює над покращенням сервісу та розвитком сфери клієнтського досвіду в Україні та за її межами.
Під керівництвом Вікторії компанія провела понад 600 маркетингових та соціологічних досліджень в різних галузях, а портфель компанії виріс до 14 продуктів.
Майя Гайда
Product owner напряму цифрового маркетингу мережі магазинів EVA

В команді EVA з 2021 року. Має в управлінні 2 digital-продукти. Разом з командою здійснила запуск сервісу VISUAL by EVA, побудувала CJM та систему зворотного зв’язку від користувачів. Наразі сервіс доступний у понад 200 магазинах EVA. 56% користувачів одразу здійснюють покупку обраного товару, завдяки чому зростання продажів декоративної косметики вже склало 5%.



З травня 2022 року – голова благодійного фонду Dental Help UA
Особисті цінності: відкритість, чесність, ефективність, свобода у прийнятті рішень.
Матвєєва Лілія
Голова благодійного фонду Dental Help UA
Професійний менеджер з понад 30-річним управлінським досвідом, з яких останні 10 років – в ролі СЕО.

Отримала ступінь МВА в kmbs у 2020 році. Ключові компетенції: вибудова стратегії розвитку бізнесу, стратегічні фінанси, впровадження змін, побудова ефективних команд на основі якісного управління взаємодією між людьми.