24 ЛЮТОГО 2022 | ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
18 ЛЮТОГО 2022
ONLINE| OFFLINE | KИЇВ
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Натискаючи кнопку «зареєструватися», ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку персональних даних
БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: код клієнтоцентричності – професійна крос-платформа, на якій представники відомих брендів і світові СХ-експерти у кейсах та дискусіях, поєднуючи експертизу та helicopter view, презентують нові стратегії, методи й інструменти вдосконалення клієнтського досвіду, що безпосередньо впливає на репутацію компанії та життєстійкість її бізнес-моделі.
МЕТА КОЖНОГО БІЗНЕСУ В 2022 РОЦІ
Бізнес глобально прагне перейти від виживання й відновлення до зростання й процвітання. Метою усіх маркетингових зусиль буде усвідомлений апгрейд клієнтського досвіду, візіонерське ставлення до комунікації із вимогливим споживачем, замість тривіального придбання реклами та традиційного управління просуванням за маркетинговими "методичками".

Щоб бути успішними та фінансово стійкими, компаніям важливо створювати новий досвід клієнтів, розподіляти їхні цінності та світогляд, допомагати клієнтам жити на комфортній швидкості реалізації їхніх потреб та мрій.
Змінити клієнтоОРІЄНТОВАНЕ
мислення на клієнтоЦЕНТРИЧНЕ
Адаптувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки
Замінити застарілі процеси і методи управління клієнтським досвідом за допомогою цифрових технологій
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів
ВИ ЗАГЛИБИТЕСЯ
у питання управління клієнтським досвідом, щоб переосмислити та створити новий організаційний дизайн
ВИ ВИЗНАЧИТЕ
специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити дизраптив-інновації, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний підхід
ВИ З'ЯСУЄТЕ
найкращі практики побудови та трансформації СX-стратегій
у компаніях з різних індустрій й визначите точки якісних змін
у своєму бізнесі
ВИ УСВІДОМИТЕ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом
ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОТЕСТУВАТИ
впровадження нових СХ-технологій, отримати практичні консультації експертів й здійснити домовленості у екпозоні конференції
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
чого чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів
ВИ ПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі та інструменти для створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ БРЕНДУ
щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта та досягти нового рівня взаємодії з кастомерами й підвищити ефективність бізнесу
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ:
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.
ВИ ЗАГЛИБИТЕСЯ
у питання управління клієнтським досвідом, щоб переосмислити та створити новий організаційний дизайн
ВИ ВИЗНАЧИТЕ
специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити дизраптив-інновації, застосовуючи людино- та клієнтоцентричний підхід.
ВИ З'ЯСУЄТЕ
найкращі практики побудови та трансформації СX-стратегій
у компаніях з різних індустрій й визначите точки якісних змін
у своєму бізнесі
ВИ УСВІДОМИТЕ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом
ВИ ЗМОЖЕТЕ ПРОТЕСТУВАТИ
впровадження нових СХ-технологій, отримати практичні консультації експертів й здійснити домовленості у екпозоні конференції
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
чого чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів
ВИ ВПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі у створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності.
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ
вашої компанії, щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта нового часу та досягти нового рівня взаємодії з клієнтами й підвищити ефективність бізнесу.
АУДИТОРІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Експерти, які готові зробити прорив у своєму бізнесі завдяки покращенню клієнтського досвіду, відповідають за фінансові показники та приймають ключові рішення у компанії.

Разом із вами, учасниками CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT, у офлайн - та онлайн-форматі будуть власники та керівники компаній з різних бізнес-галузей, представники маркетинг-департаментів та управління клієнтським досвідом, HR-експерти компаній, представники IT- та діджитал-департаментів, відділів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
КОМПАНІЇ, ЯКІ ВЖЕ З НАМИ
Альона Тараненко
Бренд-стратег, партнер агентства «Тінь», яке створює бренд-стратегії для запуску компаній малого й середнього бізнесу. У портфоліо проекти для міжнародних компаній (OLX, Martini, Vichy, Durex, Watsons, Helen Marlen Group, Huggies, Shell, WOG и Gap).

Альона у комунікаціях з 2001 року. Сьогодні вона партнер брендингового бутіка «Тінь». До цього – директор Hoshva PR, найефективнішого агентства 2016 за версією Effie, раніше – директорка з маркетингу мережі кінотеатрів "Оскар".

Антон Авринський
CEO & co-founder, Liki24.com. Ще з часів навчання комп'ютерним наукам у КПІ почав працювати в українській компанії IT-Enterprise, де розробляв та впроваджував найбільшу українську ERP-систему. Потім керував проектами впровадження системи у компаніях Interpipe, Roshen, Nibulon, Ferrexpo.

У 2017 році пішов з компанії, якій віддав 15 років, щоб створити стартап і допомогти тисячам людей отримувати ліки швидше й дешевше, - так з'явилися Liki24.com. Проект став переможцем найбільшого конкурсу стартапів IT Arena 2018 року, а у 2019-2020 роках залучив понад $ 6 млн інвестицій від Horizon Capital, TA Ventures, Genesis Investments, iClub та інших, став кращим стартапом 2020 за версією Ain.ua та увійшов у топ-30 стартапів за версією Forbes.

Вадим Марценко
Підприємець, сертифікований бізнес-коуч за методом Морено (входить в 10-ку норвезьких коучів в Україні), психодрама-практик і психотерапевт.
Акредитований консультант ЄБРР. Засновник і провідний тренер консалтингової компанії Martsenko Sales.

20 років досвіду в продажах - як у власних бізнесах, так і на управлінських позиціях у лідируючих компаніях України та Європи.

Серед клієнтів: OLX, HUAWEI, Київміськбуд, Інго Україна, ARGO, Єврокар, Unit School of Business та багато інших.

Віталий Бодров
Більше 14 років досвіду в Customer Support у банківській та фінансовій сферах.
Зараз управляє процесами взаємодії з В2С- та В2В-клієнтами у Rocket (контакт-центр Rocket взаємодіє з клієнтами, кур'єрами та партнерськими ресторанами).

Гаррет Джонстон
Клієнтський стратег, візіонер та міжнародний експерт у галузі В2В и В2С стратегічного маркетингу, CEO та засновник Epiphany. Широко відомий за своє новаторське мислення та цінний внесок у збільшення продажів компаній, в тому числі - і у період рецесії. Величезний досвід роботи на посаді комерційного директора і директора з маркетингу.

Практик з майже 30-річним стажем роботи в області маркетингу, продажів і клієнтських стратегій в 14 країнах, на 5 континентах, у багатьох різних секторах економіки, як у В2В, так і В2С і В2G. У його активі реалізація безлічі проектів для клієнтів з різних галузей економіки, серед них: МТС, Х5 Retail Group, Telenor, Cap Gemini, Tesco, Digicel, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya,Ford, Alcatel, «Роснано медінвест». Має велику кількість нагород за внесок в розвиток бізнесу і економіки.

Ірландець, народився і виріс в Дубліні. Має 2 вищі освіти: диплом Дублінського Університету (University of Dublin) в області економіки, і Дублінського коледжу. Офіси компанії Гаррета працюють у Дубліні, Цюріху.


Катерина Ільченко
Засновниця першого нейромаркетингового агентства в Україні Neuro-knowledge. 18 років Катерина пропрацювала у рекламному бізнесі. На останньому місці роботи в агентстві Havas Worldwide Ukraine (тоді Euro RSCG New Europe) почала з позиції директора по роботі з клієнтами і, згодом, стала виконавчим директором компанії. Відповідала за стратегічне планування, застосування високоефективних підходів в роботі команди агентства і безпосереднє управління компанією, розділяючи обов'язки з генеральним директором.

У 2018 року відкрила власне агентство Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг. Випускниця КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському відділенні символдрами (психотерапія).

Олена Плахова
Директорка з маркетингу и управління репутацією групи компаній "Новая почта". Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, очолювала цю функцію у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media.

Під її керівництвом були реалізовані різні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна культури поведінки, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени - стратегічне управління репутацією і робота з ризиками.

Юлія Пузирьова
Chief Marketing Officer Raiffeisen Bank, вже понад 14 років працює маркетинг-директором у ритейлі, має компетенції з управління програмою лояльності (CRM) та клієнтським досвідом (CXM), а також з управління календарем промоцій та створення форматів магазинів, має досвід з мультиканальних маркетингових комунікацій.
Олександр Жиляєв
Директор з маркетингу мережі кінотетарів Multiplex. Керував бренд-маркетингом групи EVO (основний акціонер - Rozetka), де відповідав за формування бренд-стратегії проектів компанії, стратегії медійного просування брендів і відвертої реклами та ін. До цього Олександр пропрацював майже 17 років в мережі побутової техніки та електроніки Comfy, з яких останні п'ять років очолював відділ діджитал- та бренд-маркетингу мережі.
Ганна Швед
Директор з маркетингу та роботи з клієнтами ГК «Нафтогаз України». 10+ років управління маркетингом та CRM у компаніях VARUS, Chicco-Україна, Intertop. Ключові компетенції: цифрова трансформація маркетингу? розвиток digital-інструментів, створення клієнтоцентричної ідеології ведення бізнесу. Випускниця Міжнародного інституту менеджменту «МІМ-Київ», Національного технічного університету України «КПІ», спеціальність - промисловий маркетинг.

Вікторія Осипова
10+ років роботи в клієнтському сервісі та СЕМ у компаніях "Новая почта", Metinvest Digital, Orderry (SaaS). Ключові компетенції: створення клієнтського сервісу з нуля, створення кращого СХ через service-design, впровадження процесів, стандартів та системи оцінювання якості обслуговування (mystery shopping, NPS, CSI).

Національний транспортний університет (НТУ), спеціальність – Організація міжнародних перевезень (автомобільний). Внутрішній консультант з управління (IPCM для ТОВ «Нова пошта»).
Ігор Гут
Бізнесмен та системний дослідник конкуренції. Співзасновник шведського проекту DYB (Develop Your Business) в Україні. Впродовж 10 років Ігор входить у борди компаній з різних галузей та допомагає підсилити їхню конкурентоспроможність.
Ігор Сироватко
Ігор очолює Департамент клієнтського сервісу в OLX Європа та Центральна Азія, одній із лідеруючихонлайн-платформ оголошень у світі, яка представлена у більш ніж 35 країнах.

Свою професійну діяльність розпочав у банківському секторі, де в різний час керував філіями декількох провідних банків України, був куратором різних підрозділів підтримки та розвитку, а також очолював Департамент продажів роздрібної мережі. У вересні 2015 року приєднався до команди OLX-Україна у якості керівника проекту «Нерухомість», який за короткий час перетворився на майданчик №1 у сфері нерухомості в Україні.

В 2016 році створив «з нуля» відділ по роботі з бізнес-клієнтами (OLX B2B Unit), через 2 роки провів інтеграцію OLX B2B Unit із відділом клієнтської підтримки, створивши єдиний Customer Success Unit - підрозділ по роботі з клієнтами, який є найбільшим та найбільш операційно досконалим у регіоні «OLX Європа та Центральна Азія».
Марина Волошина
Head of CRM в METRO Cash & Carry. 15 років досвіду управління клієнтським сервісом. Провела діджиталізацію системи клієнтського сервісу в METRO Cash & Carry. Керувала напрямками клієнтського сервісу та клієнтського маркетингу в Yves Rocher. Впровадила CRM-систему та мотиваційну програму для Альфа-Банк Україна, розробила і впровадила стандарти обслуговування клієнтів і систему моніторингу якості клієнтського центру для life :)
Анна Гошко
Head of client experience & marketing research у компанії Comfy. З 2009 року досліджує клієнтський досвід та будує систему клієнтського сервісу в компанії НАМБЕР ВАН на ринку електроніки. Впроваджувала NPS в компанії, коли це ще не було мейнстримом. Відповідає за клієнтське щастя у компанії Comfy.
Сергій Сухорук
Керівник департаменту фіксованого зв'язку у компанії "Київстар". Отримав вищу освіту в НТУУ «КПІ», а також закінчив preMBA в MIM та має сертифікат Millier & Heiman « Conceptual selling ». Працює в компанії з 2007 року, пройшов шлях від спеціаліста кол-центру до керівника одного з найперспективніших та дохідних напрямків у компанії. Безпосередньо брав участь у розробці та виведенні на ринок конвергентних тарифів «Все разом», унікального ігрового тарифу спільно з WarGaiming та платформи онлайн-телебачення «Київстар ТБ».

Під керівництвом Сергія проект «Домашній інтернет» від Київстар обрав понад 1 млн. родин і зараз "Київстар" є провайдером N 1 на ринку фіксованого інтернету України.

Сергій має глибоку експертизу не тільки у формуванні продукту, а й у вибудовуванні ефективного клієнт-сервісу. Сервісу, який працює як єдиний механізм та забезпечує найкращий клієнтський досвід для мільйонної абонентської бази та комфортні умови співпраці для понад 700 технічних спеціалістів
Олена Коронотова
Управляючий партнер компанії IDNT. IDNT співпрацює з провідними компаніями з дизайну та управління споживчим досвідом (IDEO), а також центрами інновацій та Customer Experience великих банків з Великобританії, Іспанії та Сингапуру.

У маркетингу понад 18 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, в тому числі креативним бюро «ЦУКОР», MR.WOLF brand-management company, працювала в якості аккаунт-директора у відомих мережевих агентствах Saatchi & Saatchi і TBWA / AVA. Здійснювала стратегічне планування, курирування проектів для таких клієнтів, як Credit Agricole, «Банк Форум» Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, «Оранта», АВК, «Хлібний Дар», Totoya, Lexus, Scania та ін.

Серед клієнтів - провідні ритейлери: "Фокстрот", "Алло", MOYO, "Наша Ряба", "Укртелеком", "Космо", "Кофе Хауз", "Самсунг", EVA, "Логіка" (Казахстан) та ін. А також банки України та Росії: "Райффайзен Банк Аваль", ПУМБ, UnicreditBank, "Банк Москви", "Ощадбанк", "Номос Банк" та ін.

Олена Полікарчик
Засновниця та СЕО WHITE Dental Group, компанії - лідера стоматологічного ринку. Ініціаторка унікальних навчальних програм для стоматологів. Бізнес - колумністка, ведуча дискусійної платформи Impulse talk.
ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів
6 000
грн.
УЧАСТЬ ОФЛАЙН
Пакет учасника
Кава-брейки
Бізнес-бранч
Участь в розіграшах
Фотозвіт конференції
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
8 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Тези виступів спікерів

4 000
грн.
ПРИДБАТИ
УЧАСТЬ ОНЛАЙН
Відеотрансляція онлайн
Презентації спікерів
Запис виступів всіх спікерів
Тези виступів спікерів
6 000
ПРИДБАТИ
ПРИДБАТИ
Ми рекомендуємо відвідувати захід командами, щоб посилити усвідомленість та прискорити процес змін. Зареєструйтуйте на Customer Experience Management трьох представників від компанії та отримайте четвертий квиток у подарунок
грн.
9 000
7 000
7 000
5 000
грн.
грн.
грн.
грн.
РОЗТАШУЙТЕ СТЕНД у виставковому просторі та презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії, натхненній виступами культових спікерів, щоб знайти нових клієнтів по посилити репутацію бренду
ПРЕЗЕНТУЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
ІСТОРІЯ ПРОЕКТУ
У 2015 році ми організували першу в Україні конференцію з клієнтського досвіду, яка була цілком і повністю присвячена СХ-стратегіям
Ми давали бізнесу імпульс для створення повноцінних СХ-департаментів в компаніях, коли посаду Chief Customer Officer була рідкісним винятком з правил
Ми відстежували та вивчали глобальні тренди, шукали нові практики і реальні CX-кейси, створювали живі діалоги зі сцени, разом з експертами досліджували ринок
У 2020, в період локдаун-челенджів, ми почали формувати новий дискурс про зміну поведінки клієнта в рамках щотижневих CEM live talk
6 років Customer Experience Management виступає головною платформою для инсайтів та нових ідей з управління клієнтським досвідом, щоб підвищувати ефективність СХ-стратегій та сталого розвитку
250+
компаній-клієнтів
86%
учасників повертаються СX-командами
165+
спікерів
бізнес-експертів
3000+
учасників заходу
6+
років розвитку СX-експертизи
в Україні
КОНТАКТИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ
АЛЬОНА ЖУПІКОВА
+380 93 322 1410
info@kagroup.ua
ВІТАЛІЙ ЛЕНДИЧ
+380 66 274 73 86
v.lendich@kagroup.ua
ОЛЬГА ЖЕЛО
+380 63 340 33 13
o.zhelo@kagroup.ua
ЛАНА МІТЧЕНКО
+380 50 384 68 27
l.mitchenko@kagroup.ua
Стратегічне партнерство
Участь у CEM'2022
Партнерство та реклама
© 2015-2021 СЕМ. All Rights Reserved
М. КИЇВ, ВУЛ. СТОЛИЧНЕ ШОСЕ, 103
24 ЛЮТОГО 2022
ONLINE | OFFLINE | KИЇВ
Про компанію
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід роботи на сайті
Гаразд, більше не показувати
Close