КРАЩА РЕКОМЕНДАЦІЯ — ЦЕ ВІДГУК КЛІЄНТА

У листопаді минулого року ми запрошували Метта Кребтрі — засновника та власника мультимільйонної консалтингової компанії Positive Momentum, британського професійного спікера з теми лідерства та змін.

Через 7 місяців ми отримали зворотний зв’язок від учасників компанії Adelina Call Center.

І це вражає:

  • Раніше я й сама ставилась до змін не з особливим захватом, як в роботі, наприклад, запуск нового проекту, так і в житті – зміна місця проживання, оточення. Істина, яку я зрозуміла до МК, але на ньому і підтвердила – рух – це і є життя, рух/розвиток – це і є успіх. Успіху досягає не той, в кого все вийшло з першого разу, а той, хто рухається вперед, навіть коли щось не виходить, хто не стоїть на місці. В роботі віра в цю істину допомагає мені «продавати» зміни іншим. При запускові нових проектів – я сприймаю це як розвиток, крок вперед, апгрейд для нашого проекту і компанії загалом, тому мені легше при запуску проводити навчання, я вірю в те, що говорю, а значить вірять мені.

 

  • Відкриттям суто від Мета вважаю його розповідь про те, як він літає. В літаку він завжди заводить бесіду з незнайомцями. Після цієї розповіді – він зробив висновок, що його успіх це не везіння, це все робота, це все зв’язки. Це трошки посунуло мій стереотип про геніїв-інтровертів, які не хочуть бачити зовнішнього світу, просто сидять десь там, в закритих приміщеннях, і просто роблять свою роботу, важко, але першокласно. На роботі, пам’ятаючи про це – легко і сміливо починаю комунікувати з колегами/потенційними колегами , спонукаю до цього інших.

 

  • Метт визначив три якості справжнього лідера – співпереживання/розуміння, спонукання до руху/дії, фокус на задачі/процесі оновлення/змін. Я намагаюсь бути такою при наданні зз, проведенні навчання на нові проекти. Ставлюсь з розумінням до агентів, коли вони кажуть, що інформації дуже багато, але натомість постійно наголошую – подавайте ідеї, як покращити/полегшити життя, що може оптимізувати робочий процес. Також – я намагаюсь одразу прояснити перед агентами основні задачі проекту, на що в першу чергу важливо звернути увагу, і де максимально уникати лаж. При аналізі розмов/обслуговування певного проекту загалом – для себе також стараюсь сфокусовуватись на конкретній задачі, не розсіюватись на другорядні моменти.

 

  • На основі інформації про покращення/погіршення робочих і не лише стосунків – я розробила МК, який був проведений у Львові та Харкові. Відверто кажучи, зворотній зв’язок збирала лише одразу після проведення, ефект від МК в подальшому не прослідковувала. Можу відзначити, що під час самого проведення спостерігала динаміку групової емпатії, рівень знання один одного учасників, які були в парі. Сподіваюсь присутнім МК не лише сподобався (отримала хороші відгуки одразу після проведення), а й був корисним у роботі або повсякденному житті.

 

  • Ідеї Мета допомогли зрозуміти важливість добе відомих і простих речей, які є визначальними як в роботі, так і в повсякденному житті. Якщо команда міцна, сильна, то зміни, які відбуваються в роботі, в житті проходять плавно, сприймаються легко і без особливого дискомфорту. Над цим, звісно, потрібно працювати (як над собою, так і над своїми людьми). Якщо ти добре знаєш своїх людей, то наперед можна зрозуміти, як поведе себе та чи інша особа в певній ситуації. У всьому цьому процесі дуже важлива роль керівника, його підтримка та увага до кожного.

 

  • Після тренінгу у своїй роботі активно засосовую ідеї Мета про справжні взаємовідносини і про роботу над цими відносинами. Особливо актуальними для мене є тези про побудову хороших відносин, а саме фактори, які сприяють їх зміцненню: емпатія — розуміння інших людей, співпереживання толерантність — це терпимість (в розумних межах, звичайно), розуміння, відкритість компроміс — це основа для побудови хороших стосунків між людьми і основа хорошої співпраці (піти на поступки, які допоможуть зберегти відносини) Всі зворотні процеси (апатія, ворожість, спротив) тільки псують відносини між людьми, і робочі в тому числі. У період змін варто приділяти більше уваги людям, які схильні до драматизації і які постійно непокояться. Цю ідею також вважаю актуальною та використовую у своїй роботі. Пошук компромісних рішень – для мене це один із вирішальних моментів у роботі з людьми. Та разом з тим розумію, що межа дуже тонка між пошуком компромісів та маніпуляціями з боку людей. Великий досвід роботи з людьми та подібного роду тренінги допомогають глибше розуміти суть успішного розвику команди та процеси бізнесу в цілому.

 

  • Тренінг Мета допоміг черговий раз зрозуміти, що зміни — це позитивні моменти, які дозволяють розвиватись та рухатись вперед. Не завжди всі плани, справи відбуваються по запланованому маршруту, і такі моменти необхідно сприймати спокійно, не сприймати це за особисті невдачі.

 

  • Всі вище викладені ідеї Мета застосовую у повсякденній роботі. У нашій роботі зміни – це постійні процеси, ми з командою навчились сприймати їх спокійно і природно. Це все результати нашої спільної роботи. Подібного роду тренінги допомагають зрозуміти суть цих процесів, підкреслюють потрібність (необхідність!) постійного зворотнього зв’язку з людьми та побудови справжніх взаємовідносин.

 

  • При будь-яких змінах співробітника найбільше цікавить, як це вплине на нього, а не які зміни чекають компанію. Саме на це я тепер акцентую увагу під час розмови по будь-яких змінах (запуск нового проекту, закриття лінії, новий тім-лідер на проекті). Звичайно, про зміни в компанії також говорю.

 

  • Під час даного майстер-класу зрозумів для себе важливість активного «життя» в соціальних мережах та користь від цього. Перевіряти це почав одразу після бізнес-заходу зареєструвавшись в Instagram та Facebook. Крім звичайного існування в соц. мережах важливо ділитися нашою командною атмосферою для приваблення нових співробітників в компанію. Та і не тільки, позитивних сторін маса. — Один з пунктів, який я взяв для себе в роботу – це «щиро вникати в зміни в компанії», як підкреслив Метт, особливо для тих, хто керує людьми.

 

  • Якісні питання (ЧВХ – Чертовски хорошие вопросы)

 

  • «Звичка – ворог змін». Після МК я став зовсім по іншому сприймати будь-які зміни. До цього, це для мене було щось неприємне та неохотне, зовсім не хотілося виходити з зони комфорту. Зараз є для себе бачу це по іншому. Це нові випробування, новий досвід, змога проявити себе. І найважливіше — це заряджати таким же настроєм своїх колег.

 

  • Успіх в кар’єрі на 50% залежить від зв’язків. Намагаюся підтримувати зв’язок з усіма колегами (і не тільки колегами), що допомагає значно швидше вирішувати різні питання.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *